Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8392 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

לפני ההתקנה היה לי :

HU mp3 JVC ,מגבר של Lightning Audio מסדרת Bolt ארבעה ערוצים ורמקולים אחוריים 6X9 של Pioneer המחוברים למגבר.

 

אתמול התקנתי קומפוננט קדמי (MB-Quart PSD210) אצל מתקין ואז התחיל הרעש מן הרמקולים האחוריים. ואולי קצת דרך הקדמיים והטויטר. הרעש הוא קבוע, שאינו משתה עם פעולת המנוע.

 

מה יכולה להיות הסיבה לכך ?

אולי מערכת החשמל ברכב, ואז הפילטר יכול לעזור ?

 

כל ההתקנות נעשו אצל מתקין בצורה די מקצועית.

 

תודה רבה.

פורסם

עכשיו הקומפונט מחובר למגבר?

במידה וכן, יכול להיות שהעבירו את הrca באותו צד עם החשמל וזה מה שגורם לרעשים הסטטיים..

זאת אפשרות כיוון שמקודם לא היה לך רמקולים קדמיים אז לא היו סלולים כבלים..

"Everybody loves house music, its a spirtual thing, a body thing, a soul thing"

פורסם

הקומפוננט כן מחובר למגבר, אבל את הרעש שומעים מרמקולים אחוריים, כאשר הם כבר היה מחוברים עם ה-RCA למגבר לפני התקנת הקומפוננט.

 

אני לא בטוח באיזה צד עובר ה-RCA החדש (של הקדמיים), אבל הרעש מן הקדמיים הוא זניח.

פורסם

תראה אנחנו יכולים כרגיל להתחיל לזרוק כאן השערות ואולי בסופו של דבר גם לקלוע.

אבל אם שילמת כסף לבן אדם שיתקין לך את זה הוא צריך למצוא את הפתרון ולחסוך גם לך וגם לנו את הכאב ראש (לא שחלילה לא רוצים לעזור לך).

פורסם

אז כנראה אני יתקין אצלו פילטר, כי הוא מעריך זה יפתור את הבעיה.

 

פשוט רציתי לשמוע את דעתכם.

 

תודה.

פורסם
אז כנראה אני יתקין אצלו פילטר, כי הוא מעריך זה יפתור את הבעיה.

 

פשוט רציתי לשמוע את דעתכם.

 

תודה.

 

משהו אומר לי שהבחור מתחמק מלתקן ורק רוצה לדחוף לך עוד סחורה.

 

הוא התקין, ההתקנה לא טובה - שהוא יסדר וכדאי מאד שזה יהיה בחינם.

 

אם אחרי ניסיונות חוזרים ונשנים של תיקון הוא לא מצליח רק אז תתקין פילטר - וגם אז אני לא הייתי מתקין אותו אצלו.

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם
פילטר הוא הברירה האחרונה.

יש את הרעש גם כשהרכב לא מותנע?

 

רעיון טוב :!:

הלכתי לרכב ואכן אין רעש כאשר הרכב אינו מותנע, אבל הרעש מופיע עם ההתנעה.

פורסם

תגביר את הTREBLE אם יש לך אפשרות ותנסה להאזין אם כשאתה נותן גז הרעש מתגבר.

אם כן יש לך רעש אלטרנטור, אתה צריך לבדוק את ההארקות של הרדיו דיסק, המגבר ואם זה לא עזר לעיתים בעיה באלטרנטור עצמו.

שההארקות יהיו קצרות ככל הניתן ושים לב בהארקה של המגבר שהיא מחוברת לשלדה עצמה, ותשייף באזור החיבור על מנת להוריד את הצבע שיכול למנוע מגע טוב.

×
×
  • תוכן חדש...