Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7340 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני אשמח אם תוכלו לעזור לי. אני מתלבטת בין קניה של יונדאי אקסנט 95 ידנית או פיאט מריאה 98 אוטומט? התקציב שלי הוא עד 20000ש"ח.

אשמח לשמוע עוד רעיונות.... המון תודה

פורסם

מדובר בשתי מכוניות שונות בתכלית.

 

המריאה היא עם מוניטין לא מזהיר בקטע של אחזקה שוטפת.

 

האקסנט במקרה הזה היא הרע במיעוטו.

 

חפשי מאזדה 323 גיר רגיל - היא נכנסת בתקציב ועדיפה על שתי החלופות שהצגת.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

בין שתי האלטרנטיבות שהצגת, דעתי היא חד משמעית האקסנט.

ואם ישאלו אותי מדוע אני אסביר שהמריאה היא אחד הרכבים היחידים שלא נספרים אצלי אפילו מרוב חוסר אמינות, וגם כשלפעמים הרכב הזה יוצא מהמוסך אז הנסיעה שלו בכלל לא מרשימה. במילים אחרות - עגלה.

 

אני לא מדבר כי כך שמעתי אלא כי ראיתי בעיניים שלי אנשים שעושים את הטעות וקונים מריאה.

או, כמה שהם בכו אח"כ...

פורסם
בין שתי האלטרנטיבות שהצגת, דעתי היא חד משמעית האקסנט.

ואם ישאלו אותי מדוע אני אסביר שהמריאה היא אחד הרכבים היחידים שלא נספרים אצלי אפילו מרוב חוסר אמינות, וגם כשלפעמים הרכב הזה יוצא מהמוסך אז הנסיעה שלו בכלל לא מרשימה. במילים אחרות - עגלה.

 

אני לא מדבר כי כך שמעתי אלא כי ראיתי בעיניים שלי אנשים שעושים את הטעות וקונים מריאה.

או, כמה שהם בכו אח"כ...

שמע שמע,במידה והכל מטופל כראוי הסיכוי שלרכב כלשהוא יהיו בעיות רציניות הוא מזערי.

אני ראיתי כמעט כל רכב כשהוא יוצא מהמוסך בין מכוניות מבית טויוטה ועד מכוניות מבית פוקסוואגן ויונדאי,ושברולט.

אם יורשה לי לציין שפולקסוואגן היו הכי גרועים עם הבורה,אבל עדיין אני לא יכול להגיד לבן אדם לא לקנות בורה -כי אני לא יכול להתחייב שהיא תעשה לו בעיות.

שכל אחד יחשוב טוב טוב,כמה הוא משקר לעצמו כשהוא קונה רכב יפני שעושה לו בעיות ואז משקר לשכן על כמה הרכב אמין.

פורסם

היונדאי אקסנט עדיפה מבחינת אחזקה וצריכת דלק

הכל בסדר חוץ מהפלסטיק ביונדאי הדשבורד חייב להיסדק

אבל כיסוי לדשבורד יכול לפתור את זה

(דרך אגב גמני נוסע על יונדאי אקסנט 95 ידנית :-D )

פורסם

או שלחלופין תיקח בראבה 98 1.4 ידנית.

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם
היונדאי אקסנט עדיפה מבחינת אחזקה וצריכת דלק

הכל בסדר חוץ מהפלסטיק ביונדאי הדשבורד חייב להיסדק

אבל כיסוי לדשבורד יכול לפתור את זה

(דרך אגב גמני נוסע על יונדאי אקסנט 95 ידנית :-D )

האקסנט זולל דלק ואם אתה לא מבין אז אל תגיב אתה מבלבל פה אנשים
×
×
  • תוכן חדש...