Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8395 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בהתנעה של מנוע חד בוכנתי מה קובע את כיוון הסיבוב של גל הערכובה ?

לא יכול להיות מצב שהוא יסתובב הפוך?

 

 

 

תודה מראש

פורסם
כוון הסיבוב נקבע ע"י הסטרטר!

 

תאוריטית: אם הסטרטר היה מסתובב הפוך המנוע היה עובד הפוך (נגד כוון השעון).

 

אמת, אבל הנחת היסוד היא שהתיזמון היה משתנה בהתאם למיקום גל הארכובה.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם
כוון הסיבוב נקבע ע"י הסטרטר!

 

תאוריטית: אם הסטרטר היה מסתובב הפוך המנוע היה עובד הפוך (נגד כוון השעון).

 

כדי שמנוע יסתובב הפוך, כל מערכת תזמון השסתומים וההצתה צריכה להתהפך. אין שום מצב לגרום למנוע 4 פעימות רגיל לעבוד הפוך, רק על סמך היפוך כיוון הסטרטר או משהו כזה.

 

אגב, הסטרטר עצמו יכול לסובב את המנוע לצד אחד בלבד, בגלל מנגנון הבנדיקס - מעין תמסורת חד כיוונית, שמונעת ממך להרוס את הסטרטר במקרה שנותנים התנעה כשהמנוע כבר עובד.

 

מנועי 2 פעימות מסויימים אפשר להפעיל גם הפוך והיו מקרים מעולם.

פורסם
כוון הסיבוב נקבע ע"י הסטרטר!

 

תאוריטית: אם הסטרטר היה מסתובב הפוך המנוע היה עובד הפוך (נגד כוון השעון).

 

כדי שמנוע יסתובב הפוך, כל מערכת תזמון השסתומים וההצתה צריכה להתהפך. אין שום מצב לגרום למנוע 4 פעימות רגיל לעבוד הפוך, רק על סמך היפוך כיוון הסטרטר או משהו כזה.

 

אגב, הסטרטר עצמו יכול לסובב את המנוע לצד אחד בלבד, בגלל מנגנון הבנדיקס - מעין תמסורת חד כיוונית, שמונעת ממך להרוס את הסטרטר במקרה שנותנים התנעה כשהמנוע כבר עובד.

 

מנועי 2 פעימות מסויימים אפשר להפעיל גם הפוך והיו מקרים מעולם.

:mm_yeah:

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם
כוון הסיבוב נקבע ע"י הסטרטר!

 

תאוריטית: אם הסטרטר היה מסתובב הפוך המנוע היה עובד הפוך (נגד כוון השעון).

 

כדי שמנוע יסתובב הפוך, כל מערכת תזמון השסתומים וההצתה צריכה להתהפך. אין שום מצב לגרום למנוע 4 פעימות רגיל לעבוד הפוך, רק על סמך היפוך כיוון הסטרטר או משהו כזה.

 

אגב, הסטרטר עצמו יכול לסובב את המנוע לצד אחד בלבד, בגלל מנגנון הבנדיקס - מעין תמסורת חד כיוונית, שמונעת ממך להרוס את הסטרטר במקרה שנותנים התנעה כשהמנוע כבר עובד.

 

מנועי 2 פעימות מסויימים אפשר להפעיל גם הפוך והיו מקרים מעולם.

 

בטיסנים זה קורה כל הזמן,כל מה שצריך לעשות זה לחכות והכיוון יתהפך מעצמו.

 

(למי שמבין משהו יש לי מנוע 46 PRO טיגר, וROSSI שאין לו את התופעה הזו)

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

פורסם
כוון הסיבוב נקבע ע"י הסטרטר!

 

תאוריטית: אם הסטרטר היה מסתובב הפוך המנוע היה עובד הפוך (נגד כוון השעון).

 

כדי שמנוע יסתובב הפוך, כל מערכת תזמון השסתומים וההצתה צריכה להתהפך. אין שום מצב לגרום למנוע 4 פעימות רגיל לעבוד הפוך, רק על סמך היפוך כיוון הסטרטר או משהו כזה.

 

אגב, הסטרטר עצמו יכול לסובב את המנוע לצד אחד בלבד, בגלל מנגנון הבנדיקס - מעין תמסורת חד כיוונית, שמונעת ממך להרוס את הסטרטר במקרה שנותנים התנעה כשהמנוע כבר עובד.

 

מנועי 2 פעימות מסויימים אפשר להפעיל גם הפוך והיו מקרים מעולם.

 

בטיסנים זה קורה כל הזמן,כל מה שצריך לעשות זה לחכות והכיוון יתהפך מעצמו.

 

(למי שמבין משהו יש לי מנוע 46 PRO טיגר, וROSSI שאין לו את התופעה הזו)

גם במנועים גדולים של os ןוברה טנדרטייגר אין את התופעה הזאת!

אני מדבר על מנועי 25+

ואני מאמין שאם תיתן את הסטרטר שלך הפוך במהירות מסויימת אני בספק אם הוא לא יסתובב לך אחורה. תנסה, שים את הבוסטר על הפלאג, תן סטרטר על המדחף הפוף (תמציא שיטה לעשות את זה כי אצלי יש דיודה שלא נותנת לסטרטר להסתובב הפפוך) ותיראה מה קורה!

בהצלחה ירין אלקיים

פורסם

אבל ב OS לא קיימת הבעיה, כרגע יש לי OS 32 SX-H כי יש לי מסוק...

לפני זה היה לי פורס 15 במכונית - הוא היה פול-סטארט אז לא הייתה בעיה.

 

אבל ראיתי כבר מנועים של או-אס במכוניות שניסו להתניע אותם על סטארט-בוקס שחיברו הפוך לחשמל והם לא התניעו.

שששששששששירוקו אדומה

פורסם

מסיפורי שיריונרים סובייטים:

 

 

כל טנקים רוסיים עד T-80 (וגם חלק מדגמים שלו) מצויידים במנוע דיזל 2 פעימות...גדול.

הוראות הפעלת הכלי מחייבות ניתוק המנוע מהתמסורת (ע"י הוצאת הילוך) מיידית כאשר מנוע נכבה בעלייה תלולה - מכוון שהבלמים עלולים לא להחזיק מעמד ומנוע יתניע "הפוך"...

היו מקרים...

 

מכל מני סיבות קשורות למבנה המנוע הזה התנעה לכיוון הפוך בד"כ הורסת את המיסבים של גל הערכובה תוך 10-15 שניות :)

 

כמה זה כל להוציא הילוך בטנק רוסי עם מנוע דומם - תנחשו לבד :twisted:

 

P

×
×
  • תוכן חדש...