Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7311 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 72
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
"איש שעבד על כלכלות" - אני מנחש שזה כלכלן. לא לגמרי מדוייק יותר קרוב למקצוע

 

 

בכל מקרה לא היית היסטוריון, ואם אין לך ידע בהיסטוריה אז עדיף לא לנחש.

 

למה אתה מזכיר את הנאצים? רוב מדינות העולם "השאילו" טכנולוגיות ומדענים מגרמניה. כולל ארה"ב.

אמת ויציב אבל את טכנולוגית הטילים הייתה מלחמה אדירה בין ברית המועצות לארה"ב על מי יצליח להשיג את הטכנולוגיה של הנאצים , כי כולם ידעו שהנאצים התקדמו מאוד מאז הV1 שלהם , והיות וברית המועצות יכלה לעשות מה שהיא רוצה כי אין לה עיתונות והיא יכולה לענות ולהעלים אנשים , אז אם תקרא סיפורים של אנשי הקג"ב שהתפרסמו תדע כיצד הם הישיגו את זה . ואכן המירוץ היה די צמוד

כל מה שאישפוז רשם, זה נכון.

ברית המועצות הובילה רוב השנים על ארה"ב מבחינת טכנולוגיות לחימה, הגנה וחלל.

 

תוכניות החלל הרוסית הייתה הרבה יותר מתקדמת מזאת של האמריקאים, מה שדי פוגע בטענתך שהם "גנבו" מהאמריקאים. מעט מאוד זמן , אחרי זה החלליות התפרקו בעודן על הקרקע וברית המועצות לא סיפרה את זה לעולם אבל היו המון ביטולים שהסיאיאיי ועוד מוסדות תלו בכך שהם לא הצליחו . הטענה הייתה שאחוז ההצלחה שלהם הוא די קטן , אבל הם יכלו להסתיר וארה"ב לא ולכן חשבו שהם מצליחים יותר

 

כמו שכתב אישפוז, תבדוק של מי היה הלויין הראשון, מי שלח את בעל החיים הראשון וכמובן מי היה האדם הראשון בחלל.

 

מבחינת המצב כיום, יכול להיות שהטכנולוגיה הרוסית נפלה במעט בגלל חוסר תקציבים, אבל עדיין היא לא בפיגור גדול מידי.לא בגלל חוסר תקציבים תקציבים היו בגלל שוק שחור /ובגלל חוסר יעילות

 

לידיעתך, המטוסים הרוסיים נחשבים לטובים בעולם.מענין ?!!! אולי היה אחד או שניים שהיו טובים יותר לזמן קצר. אבל לומר את זה זה כבר הגזמה פראית .

להגן על הרוסים זה אחד ,אבל לומר שמטוסי הקרב שלהם יותר טובים מהאמריקאיים זה כבר אליפות העולם בהגזמה

 

ואם כבר מדברים על נשקים ישראליים, על מה לדעתך מבוסס ברובו הגליל/גלילון?

ואנו יודעים היכן המקור (קלצ'ניקוב) נמצא והיכן ה"חיקוי"

בברכה יהודה

עריכה : אל תשכח שבזמנו רוב התל"ג של רוסיה הלך לתוכנית החלל ולצבא קרוב ל50% לעומת 25% במקרה הכי גרוע במערב , ושלרוסיה היה ויש את אוצרות הטבע הגדולים בעולם ועד שבאו האוליגרכים הם לא יכלו לנצלם בגלל אי יכולת , אז אל תדבר על יעילות או משהו טוב בשיטה שלהם

בברכה יהודה

פורסם

לא מבין למה רק עכשיו נזכרתם?

 

TVR נמכרה לפני כמה שנים.

ועד כמה שאני זוכר עדיין מיצרים אותם במפעל באנגלייה.

כולל הדגם המדהים סאגאריס.

ושום דבר לא מת.

איזה הגזמות.:?

 

נ.ב.

truejoker

על תדבר על דברים שאתה לא מבין בהם.

Omnia mea mecum porto

פורסם

באשר להעתקה מהנאצים - את זה עשו האמריקאים ברמות הרבה הרבה יותר גבוהות.

כמעט כל סגל פיתוח הטילים הנאצי בראשות ורנר פון בראון וחשוב יותר - ולטר דורנברגר, הסגיר את עצמו לאמריקאים. האמריקאים גם הצליחו לרוקן את רוב מחסני הV2 הנאציים.

עוד נקודה שלא מדברים עליה הרבה - חלק לא קטן מהידע הרפואי של תכנית החלל האמריקאית בא ממדענים נאצים שביצעו ניסויים על יהודים. ניסויים שלא רבים יצאו מהם חיים.

המבנה של הטילים האמריקאים הראשונים הוא בבירור תולדה ישירה של הטילים הנאציים.

לעומת זאת, הרוסים הצליחו להשיג הרבה פחות טכנולוגיה נאצית. הרבה הרבה פחות.

תסתכל איך נראים הטילים הרוסיים הראשונים (רב גופיים ורב מנועיים) ותבין שהם תכנון עצמאי.

 

יכול להיות שהידע שלך מעבודה על כלכלות מרשה לך בצדק לזלזל ביעילות הסובייטית האיומה. בפן המאקרו כלכלי אף אחד לא מתווכח איתך.

אבל תכניות המו"פ בתחום החלל והנשק שלהם היו יעילות מאוד, ואת ההישגים שלהם אתה לא יכול לגמד ולעוות בתיאוריות שלא מבוססות על ידע היסטורי וטכני מוצק.

 

לגבי השקוואל והארנה - כאן אתה באמת מגזים. אתה בכלל מכיר את המערכות שאתה משמיץ את מתכנניהן בצורה כזו? לזרוק הצהרות כאלו זו פשוט חוצפה. זה שעבדת עם כלכלות (מה שלא אומר המשפט הבלתי נכון תחבירית הזה) לא עושה ממך מומחה להיסטוריה של המו"פ הבטחוני בתקופת המלחמה הקרה.

פורסם

טוב, קודם כל אתה כותב ממדינה שלא הגיע ל10 אחוז ממה שהסובייטים הגיעו שזה כבר משהו.

אתה מאמין בתעמולה אמריקאית שאומרת שהם הכי טובים ושהם המציאו הכל, תיכף גם תגיד שהם באמת נחתו על הירח.

אתה כותב כל כך הרבה שטויות שמהן אמיר פרץ הייה אפילו צוחק עליך.

 

עכשיו לעיקר, האימפריה התפוררה מכיוון שכמה מדינות עניות, כמו אוקראינה למשל, רצו עצמאות ולבסס את המשטר, הכלכלה וכדומה בעצמן, רובן אם לא כולן לא הצליחו וחלקן עכשיו רוצות "להתייחד" עם רוסיה.

 

עכשיו לגבי המאפיות, בשנות ה 90-2000 באמת הייה גל של מאפיונרים רוסים שהסיבה היחידה שהם צברו כוח היא בגלל שהKGB והמשטר רצו למנוע ממשקיעים זרים להכנס לתוך רוסיה ולכן התעלמה ממעשיהם של הפושעים.

ותאמת מעצבן שאחד שכמוך שלא יודע שביב של היסטוריה מעז לדבר כמו היסטוריון גדול, תאמין לי בישראל יש הרבה יותר פשע מאשר שמה, יודע למה, כי שמה שוטרים לא מפחדים, שמה שוטרים יורים ומרביצים למי שצריך , פה לא.

 

לגבי פוטין , אם אתה יודע, מן הסתם שלא, גם ילצין הרס את הכלכלה וגנב מיליונים לו ולמשפחתו, בדיוק כמו אריאל שרון, לכן ההשואה של פוטין לנוכל לא חכמה בכלל וגובלת בטימטום\ חסור ידע מצדך.

פוטין, עושה מהלכים שלעולם נראים מוזרים, אך אפשר להבין אותו, פוטין גרם לנא"טו ולארצות הברית להשתין במכנסיים כאשר התאחד בבריתות הגנה עם סין והפך את עצמו לאיש בעל הצבא החזק ביותר בעולם.

 

לגבי הצבא והחלק האהוב עלי ביותר, אבל קודם כל תוכנית החלל מטרתה של האימרפיה הסובייטית בתוכנית החלל והיא הצהירה על זה מההתחלה הייה לבנות תחנות חלל ענקיות ואכן היא עברה בזה את כל העולם.

האמריקאים בתור עם שתמיד אוהב להראות שהוא הכי טוב, כמובן הציפו את העולם בתעמולה שקרית ועשו הכל כדי להשיג את הרוסים בתחרות שהרוסים לא רצו בכלל.

 

הסיבה היחידה שהעולם חושב שלאמריקאים יש יותר נשק היא שהאמריקאים עם פה גדול רצים לספר כל פיתוח צבאי לכל העולם, אפילו את המטוס החמקן שלהם, נשק סודי מאוד, הם סיפרו לכל העולם כולל שירטוטים ותמונות, אתה באמת חושב שלרוסים אין מטוסים כמו של האמריקאים או אפילו טובים יותר?

 

אם רוסיה הייתה כל כך חלשה היא לא הייתה משחקת בכל העולם, מעבירה כספים לטיל גרעיני איראני, עושה בריתות עם הסינים, וכדומה.

 

 

ולגבי ה TVR הרוסים כבר הרבה מאוד מאוד מאוד שנים מחזיקים ברכב לשוק המקומי ומצליחים, אני חושב שהם יכולים ללמד את האנגלים איך עושים את זה.

פורסם

"איש שעבד על כלכלות" - אני מנחש שזה כלכלן. לא לגמרי מדוייק יותר קרוב למקצוע . אין לי מושג על איזה מקצוע אתה מדבר.

 

 

בכל מקרה לא היית היסטוריון, ואם אין לך ידע בהיסטוריה אז עדיף לא לנחש.

 

למה אתה מזכיר את הנאצים? רוב מדינות העולם "השאילו" טכנולוגיות ומדענים מגרמניה. כולל ארה"ב.

אמת ויציב אבל את טכנולוגית הטילים הייתה מלחמה אדירה בין ברית המועצות לארה"ב על מי יצליח להשיג את הטכנולוגיה של הנאצים , כי כולם ידעו שהנאצים התקדמו מאוד מאז הV1 שלהם , והיות וברית המועצות יכלה לעשות מה שהיא רוצה כי אין לה עיתונות והיא יכולה לענות ולהעלים אנשים , אז אם תקרא סיפורים של אנשי הקג"ב שהתפרסמו תדע כיצד הם הישיגו את זה . ואכן המירוץ היה די צמוד

 

כפי שכתב אישפוז, האמריקאים "השאילו" הרבה יותר טכנולוגיה וחומרה מהנאצים.

ואם אכן תציץ בספרי ההיסטוריה, תראה שהם הסי אי איי הם לא צדיקים.

כל מה שאישפוז רשם, זה נכון.

ברית המועצות הובילה רוב השנים על ארה"ב מבחינת טכנולוגיות לחימה, הגנה וחלל.

 

תוכניות החלל הרוסית הייתה הרבה יותר מתקדמת מזאת של האמריקאים, מה שדי פוגע בטענתך שהם "גנבו" מהאמריקאים. מעט מאוד זמן , אחרי זה החלליות התפרקו בעודן על הקרקע וברית המועצות לא סיפרה את זה לעולם אבל היו המון ביטולים שהסיאיאיי ועוד מוסדות תלו בכך שהם לא הצליחו . הטענה הייתה שאחוז ההצלחה שלהם הוא די קטן , אבל הם יכלו להסתיר וארה"ב לא ולכן חשבו שהם מצליחים יותר

בקשר לביטולים אני לא יודע, אבל עניין התחזוקה הוא לא הנושא פה. ידוע שברוסיה יש בעיות עם תחזוקה של ציוד מתקדם.

 

כמו שכתב אישפוז, תבדוק של מי היה הלויין הראשון, מי שלח את בעל החיים הראשון וכמובן מי היה האדם הראשון בחלל.

 

מבחינת המצב כיום, יכול להיות שהטכנולוגיה הרוסית נפלה במעט בגלל חוסר תקציבים, אבל עדיין היא לא בפיגור גדול מידי.לא בגלל חוסר תקציבים תקציבים היו בגלל שוק שחור /ובגלל חוסר יעילות

זה גם לא הנושא פה.

לידיעתך, המטוסים הרוסיים נחשבים לטובים בעולם.מענין ?!!! אולי היה אחד או שניים שהיו טובים יותר לזמן קצר. אבל לומר את זה זה כבר הגזמה פראית .

להגן על הרוסים זה אחד ,אבל לומר שמטוסי הקרב שלהם יותר טובים מהאמריקאיים זה כבר אליפות העולם בהגזמה

אני לא אתחיל לעבור על מטוס מטוס, בתקווה שאולי מישהו בפורום הוא בעל ידע יותר נרחב במטוסים ויוכל לשפוך אור על הנושא, אבל בכלליות, רוב מטוסי מיג עדיפים ה"אפים" של האמריקאים, וכך גם המפציצים הכבדים.

גם טכנולוגיית הנ"מ הרוסית לא נופלת מזאת של האמריקאים, להזכירך, באמצע שנות ה 90 כשה"חמקן" האמריקאי יצא בקול תרועה גדול לפומבי,אחרי הכרזות בומבסטיות שהוא לא ניתן לזיהוי/גילוי והפלה, הוא הופל באחת הפעילויות המבצעיות הראשונות שלו.

ואם כבר מדברים על נשקים ישראליים, על מה לדעתך מבוסס ברובו הגליל/גלילון?

 

ואנו יודעים היכן המקור (קלצ'ניקוב) נמצא והיכן ה"חיקוי" פה לא הבנתי האם אתה מסכים איתי או שסותר אותי.

בברכה יהודה

עריכה : אל תשכח שבזמנו רוב התל"ג של רוסיה הלך לתוכנית החלל ולצבא קרוב ל50% לעומת 25% במקרה הכי גרוע במערב , ושלרוסיה היה ויש את אוצרות הטבע הגדולים בעולם ועד שבאו האוליגרכים הם לא יכלו לנצלם בגלל אי יכולת , אז אל תדבר על יעילות או משהו טוב בשיטה שלהם

 

שוב, זה לא הנושא פה.

פורסם

ביג פאקינג דיל,שיעברו לרוסיה,אולי הוא בנה שם סדנה יפה,אל תדבק לסטריאוטיפים,בטח אתה מדמיין מפעל קומוניסטי עם פועלים מיוזעים ששותים וודקה בהפסקות.

 

 

מי אמר שברוסיה יהיה "ייצור המוני" ולא סדנה קטנה ואינטימית כמו באנגליה?

פורסם

רוצה להצטרף לתיקון של GOLDFLASH

 

ראשית TVR לא שינתה את מיקום המפעל שלה אלא רק את הבעלות.

שנית התמונה שהעלו כאן הוא באמת של הסגאריס שעוצבה לפני הקנייה של הרוסים.

לסיום FIFTH GEAR בחנו את הדגמים ששווקו תחת השליטה הרוסית ( גם את הסגריס )

והמסקנה הייתה שמלבד מתן תשומת לב לאיכות הייצור וניסיון להפוך את התנהגות הכביש ליותר

מאוזנת לא נעשו שינויים נוספים לתהליך הייצור ( מלבד השיפורים )

אם בעלי החברה לא מתערבים בתהליכים לא אמור להגרם נזק.

פורסם
תיכף גם תגיד שהם באמת נחתו על הירח.

 

שמה שוטרים יורים ומרביצים למי שצריך , פה לא.

גם ילצין הרס את הכלכלה וגנב מיליונים לו ולמשפחתו, בדיוק כמו אריאל שרון

 

כמובן הציפו את העולם בתעמולה שקרית ועשו הכל כדי להשיג את הרוסים בתחרות שהרוסים לא רצו בכלל.

הסיבה היחידה שהעולם חושב שלאמריקאים יש יותר נשק היא שהאמריקאים עם פה גדול רצים לספר כל פיתוח צבאי לכל העולם

אתה באמת חושב שלרוסים אין מטוסים כמו של האמריקאים או אפילו טובים יותר?

 

בבקשה אל תתבייש , למה עצרת?! , תמשיך להמם אותנו בידע שלך.

 

 

ושמישהו ישנה את הכותרת , הייתי בטוח ששומאכר התאבד.

GOT סחוג?

פורסם
באשר להעתקה מהנאצים - את זה עשו האמריקאים ברמות הרבה הרבה יותר גבוהות.

כמעט כל סגל פיתוח הטילים הנאצי בראשות ורנר פון בראון וחשוב יותר - ולטר דורנברגר, הסגיר את עצמו לאמריקאים. האמריקאים גם הצליחו לרוקן את רוב מחסני הV2 הנאציים.

עוד נקודה שלא מדברים עליה הרבה - חלק לא קטן מהידע הרפואי של תכנית החלל האמריקאית בא ממדענים נאצים שביצעו ניסויים על יהודים. ניסויים שלא רבים יצאו מהם חיים.

המבנה של הטילים האמריקאים הראשונים הוא בבירור תולדה ישירה של הטילים הנאציים.

לעומת זאת, הרוסים הצליחו להשיג הרבה פחות טכנולוגיה נאצית. הרבה הרבה פחות.

תסתכל איך נראים הטילים הרוסיים הראשונים (רב גופיים ורב מנועיים) ותבין שהם תכנון עצמאי.

 

יכול להיות שהידע שלך מעבודה על כלכלות מרשה לך בצדק לזלזל ביעילות הסובייטית האיומה. בפן המאקרו כלכלי אף אחד לא מתווכח איתך.

אבל תכניות המו"פ בתחום החלל והנשק שלהם היו יעילות מאוד, ואת ההישגים שלהם אתה לא יכול לגמד ולעוות בתיאוריות שלא מבוססות על ידע היסטורי וטכני מוצק.רק שאלה קטנה אתה יודע מה היה התל"ג של רוסיה אז ? וכמה ממנו הלך לתעשיות הבטחוניות ולמו"פ של תעשית החלל ? כי הם רצו לשלוט בחלל כדרך במלחמה הקרה ? וכמה השקיעה ארה"ב בנושא ?

אז לבוא ולקחת את חלק הארי מהתל"ג שלך ושיהיו לך אזרחים רעבים ומתים מקור , אזי מאוד יתכן ותצליח להשיג השגים , אבל על חשבון מה על כלכלה מעורערת שלא יכולה להחזיק את הצבא שלך ? כמה יחידות נמצאו שאינן יכולות לזוז כי זיקקו את הדלק לוודקה . אז יכול להיות שיש להם הישגים שיש לי בהם טעות להפוך אותם לתעשיינים ויצרנים זה לא. כלכלה חייבת להיות מאוזנת

לגבי השקוואל והארנה - כאן אתה באמת מגזים. אתה בכלל מכיר את המערכות שאתה משמיץ את מתכנניהן בצורה כזו? לזרוק הצהרות כאלו זו פשוט חוצפה. מאוד יתכן שבז טעיתי אני אבדוק אחר כך , אבל גם אם כן זה עדיין לא חוצפה זה שעבדת עם כלכלות (מה שלא אומר המשפט הבלתי נכון תחבירית הזה) לא עושה ממך מומחה להיסטוריה של המו"פ הבטחוני בתקופת המלחמה הקרה.

בברכה יהודה

בברכה יהודה

פורסם

Volk אחשלו-

עד עכשיו לא ידעתי מה לומר על הסמלים והתמונות וזה, אבל עכשיו אני רוצה שתדע שאתה מפחיד רקטות ואני מקווה שאתה לא שכן שלי או משהו.

 

למקרה שכן - תחי המהפכה!

מחפש סאבפריים קדמי למיני (שנת 76 ומעלה, בורג אחד בכל צד).

פורסם
טוב, קודם כל אתה כותב ממדינה שלא הגיע ל10 אחוז ממה שהסובייטים הגיעו שזה כבר משהו.

אתה מאמין בתעמולה אמריקאית שאומרת שהם הכי טובים ושהם המציאו הכל, תיכף גם תגיד שהם באמת נחתו על הירח.

אתה כותב כל כך הרבה שטויות שמהן אמיר פרץ הייה אפילו צוחק עליך.

 

עכשיו לעיקר, האימפריה התפוררה מכיוון שכמה מדינות עניות, כמו אוקראינה למשל, רצו עצמאות ולבסס את המשטר, הכלכלה וכדומה בעצמן, רובן אם לא כולן לא הצליחו וחלקן עכשיו רוצות "להתייחד" עם רוסיה.

 

עכשיו לגבי המאפיות, בשנות ה 90-2000 באמת הייה גל של מאפיונרים רוסים שהסיבה היחידה שהם צברו כוח היא בגלל שהKGB והמשטר רצו למנוע ממשקיעים זרים להכנס לתוך רוסיה ולכן התעלמה ממעשיהם של הפושעים.

ותאמת מעצבן שאחד שכמוך שלא יודע שביב של היסטוריה מעז לדבר כמו היסטוריון גדול, תאמין לי בישראל יש הרבה יותר פשע מאשר שמה, יודע למה, כי שמה שוטרים לא מפחדים, שמה שוטרים יורים ומרביצים למי שצריך , פה לא.גם אני יודע לכתוב באותיות קידוש לבנה , וזה לא אומר שאני צודק יותר . ושם הפשע הוא יותר חמור כי השוטרים מפחדים , ידוע בכל העולם שהרוסים שהיו בסיביר כבר לא מפחדים יותר משום בית סוהר ולכן הם הפושעים הכי רצחניים

 

לגבי פוטין , אם אתה יודע, מן הסתם שלא, גם ילצין הרס את הכלכלה וגנב מיליונים לו ולמשפחתו, בדיוק כמו אריאל שרון, לכן ההשואה של פוטין לנוכל לא חכמה בכלל וגובלת בטימטום\ חסור ידע מצדך.לא השוויתי אותו לנוכל אלא לטיראן שמנסה להחזיר את רוסיה לשלטון יחיד שלו

פוטין, עושה מהלכים שלעולם נראים מוזרים, אך אפשר להבין אותו, פוטין גרם לנא"טו ולארצות הברית להשתין במכנסיים כאשר התאחד בבריתות הגנה עם סין והפך את עצמו לאיש בעל הצבא החזק ביותר בעולם.ביג פאקינג דיל , ומה הוא עשה לכלכלת ארצו ?

 

לגבי הצבא והחלק האהוב עלי ביותר, אבל קודם כל תוכנית החלל מטרתה של האימרפיה הסובייטית בתוכנית החלל והיא הצהירה על זה מההתחלה הייה לבנות תחנות חלל ענקיות ואכן היא עברה בזה את כל העולם.

האמריקאים בתור עם שתמיד אוהב להראות שהוא הכי טוב, כמובן הציפו את העולם בתעמולה שקרית ועשו הכל כדי להשיג את הרוסים בתחרות שהרוסים לא רצו בכלל. ולכן האמריקאיים היו צריכים להציל את תחנת החלל שלכם

 

הסיבה היחידה שהעולם חושב שלאמריקאים יש יותר נשק היא שהאמריקאים עם פה גדול רצים לספר כל פיתוח צבאי לכל העולם, אפילו את המטוס החמקן שלהם, נשק סודי מאוד, הם סיפרו לכל העולם כולל שירטוטים ותמונות, אתה באמת חושב שלרוסים אין מטוסים כמו של האמריקאים או אפילו טובים יותר?

 

אם רוסיה הייתה כל כך חלשה היא לא הייתה משחקת בכל העולם, מעבירה כספים לטיל גרעיני איראני, עושה בריתות עם הסינים, וכדומה.זה רק מוכיח איזו מדינה ארורה היא שחושבת שהיא יכולה לעזור למנהיגים כאלו להפוך את העולם לפטרית עשן

 

 

ולגבי ה TVR הרוסים כבר הרבה מאוד מאוד מאוד שנים מחזיקים ברכב לשוק המקומי ומצליחים, אני חושב שהם יכולים ללמד את האנגלים איך עושים את זה ללא שום ספק ראה לאדה ניבה ועוד.

אתה כבר מגזים יהודה

בברכה יהודה

פורסם

1. תתפלא אבל אלה שהיו בסיביר עוברים תהליך של למידה מחדש, 20 שעות עבודה רצוף בשביל כיכר לחם ביום עושים את שלהם, הפושעים האמיתיים גודלים ברחובות בדיוק כמו בכל מקום אחר בעולם.

2. המשטרה הרוסית מאוד יעילה דווקא במלחמה בפשע, הם משתמשים בשיטה של עין תחת עין.

3. האמריקאים לא הצילו כלום.

4. ומי אתה שתקבע מי זה מנהיג טוב ומי זה מנהיג רע, כל מנהיג חיי לפי תפיסת העולם שלו, אותי אישית בוש מעצבן יותר מאחמג'אני.

 

אין לך יותר טיעונים, וברור שאתה שונא מדינה שלא היית בה ואין לך מושג מה הולך שמה.

וNOBEL, תודה, כששתתחיל המהפכה, אתה תהייה ברשימת המוגנים ולא יקרה לך שום דבר רע.

פורסם
וNOBEL, תודה, כששתתחיל המהפכה, אתה תהייה ברשימת המוגנים ולא יקרה לך שום דבר רע.
אני יכול לשים את זה בחתימה?

 

רגע ואני יכול למלא תפקיד במהפכה?? יאו יש לי רעיון!

שבת אני בא אליך, אתה תהיה סטאלין אני אהיה טרוצקי, יש לי אפילו שפמים להדבקה מתאים בול.

אבל נעשה שזה יגמר אחרת הפעם כי יום ראשון אני צריך לעבוד, סבבה?

מחפש סאבפריים קדמי למיני (שנת 76 ומעלה, בורג אחד בכל צד).


×
×
  • תוכן חדש...