Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7312 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני יכול לשים את זה בחתימה?

 

רגע ואני יכול למלא תפקיד במהפכה?? יאו יש לי רעיון!

שבת אני בא אליך, אתה תהיה סטאלין אני אהיה טרוצקי, יש לי אפילו שפמים להדבקה מתאים בול.

אבל נעשה שזה יגמר אחרת הפעם כי יום ראשון אני צריך לעבוד, סבבה?

אין לי זכויות יוצרים על כל מה שאני אומר אז בטח.

 

 

לא יודע איזה משחקי תפקידים סוטים אתה מכין לי, אבל נזרום.

:-)

  • תגובות 72
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
.רק שאלה קטנה אתה יודע מה היה התל"ג של רוסיה אז ? וכמה ממנו הלך לתעשיות הבטחוניות ולמו"פ של תעשית החלל ? כי הם רצו לשלוט בחלל כדרך במלחמה הקרה ? וכמה השקיעה ארה"ב בנושא ?

אז לבוא ולקחת את חלק הארי מהתל"ג שלך ושיהיו לך אזרחים רעבים ומתים מקור , אזי מאוד יתכן ותצליח להשיג השגים , אבל על חשבון מה על כלכלה מעורערת שלא יכולה להחזיק את הצבא שלך ? כמה יחידות נמצאו שאינן יכולות לזוז כי זיקקו את הדלק לוודקה . אז יכול להיות שיש להם הישגים שיש לי בהם טעות להפוך אותם לתעשיינים ויצרנים זה לא. כלכלה חייבת להיות מאוזנת

מה משנה התל"ג של רוסיה הסובייטית בימי קוסיגין לדיון על היכולות הטכנולוגיות שלהם כאומה ועל ההשפעה של זה על מעבר אפשרי של TVR לרוסיה?

רמת האיזון של הכלכלה הסובייטית לפני 20 שנה לא קשורה בשום צורה לכך שיש להם תשתית מחקר ופיתוח שהגיעה להישגים מדהימים. הישגים שממש ממש אין לאף אחד זכות לזלזל בהם ולפטור אותם כגנובים ממדינות אחרות.

ואותה תשתית מו"פ ותשתית אנושית יכולה לעשות בית ספר למחלקת ההנדסה של TVR, עם כל הכבוד הראוי לח'ברה שהשתילו מנועי פורד במכוניות קיט מפיברגלאס (כמו סוסיתא, רק לא) בתקופה שמהנדסים רוסיים הפכו מדע בדיוני למציאות.

 

 

והערה קטנה בנושא אחר - VOLK, אתה מפחיד גם אותי...

פורסם
מה משנה התל"ג של רוסיה הסובייטית בימי קוסיגין לדיון על היכולות הטכנולוגיות שלהם כאומה ועל ההשפעה של זה על מעבר אפשרי של TVR לרוסיה?

רמת האיזון של הכלכלה הסובייטית לפני 20 שנה לא קשורה בשום צורה לכך שיש להם תשתית מחקר ופיתוח שהגיעה להישגים מדהימים. הישגים שממש ממש אין לאף אחד זכות לזלזל בהם ולפטור אותם כגנובים ממדינות אחרות. אם תשים לב לתשובות שלי תשים לב שאמרתי שכלכלה לא מאוזנת גורמת בהכרח לאי הקצאת מקורות בתורה מיטבית וזה גרם שם לאנרכיה ולשוק שחור ולכך שהכל לא היה יעיל . אז לתת לכול החסרונות להעלם ולשים לי את ההשגים המדעיים שעלו בעלות כזו לא נראה לי . מה תגיד אם אומר לך שעל פיג'ו 106 אתה צריך לשלם מחיר של בוקסטר ? אתה תגיד גם אז שהפיג'ו היא טובה או שתגיד שאם זה המחיר זה כבר לא שווה ?

ואותה תשתית מו"פ ותשתית אנושיתהתשתית האנושית הלכה מהם מאז שרוב המדענים היהודים הלכו משם , אנני יודע אם אתה זוכר אבל כול המהפכנים שם היו יהודים יכולה לעשות בית ספר למחלקת ההנדסה של TVR, עם כל הכבוד הראוי לח'ברה שהשתילו מנועי פורד במכוניות קיט מפיברגלאס (כמו סוסיתא, רק לא) בתקופה שמהנדסים רוסיים הפכו מדע בדיוני למציאות.

 

 

והערה קטנה בנושא אחר - VOLK, אתה מפחיד גם אותי... אין מה לפחד בריונים היו כול הזמן וישארו . התרופה להם זה להראות להם יותר כוח והם מתקפלים מפחד

בברכה יהודה

בברכה יהודה

פורסם

כמויות החרטא שנשפכות פה יכולות להטביע צוללת טייפון (אה, הנה עוד תחום שבו הם מחברים את האמריקאים לונטיל).

 

הנסיון הפתטי להיתלות במדענים יהודים כמקדמי המחקר בברית המועצות הוא פשוט מגוחך : אנדריי סחרוב יהודי ? ניקולאי ואווילוב ? מה עם קורוליוב ? איגור תם ? ציאולקובסקי (שבכלל היה אבי המסע לחלל) ? מיכאיל לומונוסוב ?

 

אכן היו הרבה יהודים בולטים שם, אבל בברה"מ התקדמו יפה מאוד בתחומים שרצו להתקדם בהם עם או בלי היהודים, ולמרות שהקומוניזם הוא לא יעיל מבסיסו.

 

מבחינה אוירודינמית נטו סוחוי 27 אוכל בלי מלח בדוגפייט כל מטוס מערבי, אם היתה לו אוויוניקה ברמה מערבית זה היה מטוס הקרב הטוב בעולם.

השנאה לברה"מ (מוצדקת או לא) לא צריכה לעוור מי שמביט בהשגים הטכניים, ולאחר השתלת מנוע תמה טורבו בלאדה ניבה גם לבנות טאמורה זה לא קשה :wink:

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם
כמויות החרטא שנשפכות פה יכולות להטביע צוללת טייפון (אה, הנה עוד תחום שבו הם מחברים את האמריקאים לונטיל).

 

הנסיון הפתטי להיתלות במדענים יהודים כמקדמי המחקר בברית המועצות הוא פשוט מגוחך : אנדריי סחרוב יהודי ? ניקולאי ואווילוב ? מה עם קורוליוב ? איגור תם ? ציאולקובסקי (שבכלל היה אבי המסע לחלל) ? מיכאיל לומונוסוב ?

 

אכן היו הרבה יהודים בולטים שם, אבל בברה"מ התקדמו יפה מאוד בתחומים שרצו להתקדם בהם עם או בלי היהודים, ולמרות שהקומוניזם הוא לא יעיל מבסיסו.

 

מבחינה אוירודינמית נטו סוחוי 27 אוכל בלי מלח בדוגפייט כל מטוס מערבי, אם היתה לו אוויוניקה ברמה מערבית זה היה מטוס הקרב הטוב בעולם.הסוחוי 27U התחיל ב74 , הוא התחיל להית מתוכנן כנגד הF15 שלמעשה נכנס לשירות ב74 .הצליחו לעשות טיסה ראשונה ב77 , ואז הוא הצליח לדמות את הכ14 , ואז הם שינו את האב טיפוס ובשנת 84 נכנס לשירות עם בעיות טכניות קשות עד שנת 90 . אז אתה רוצה לספר לי שכשהוא טס הוא הצליח בדוגפייט ? הוא התחיל ב74 . דחילקום 16 שנה לקח להם לעשות מטוס קרב שיכול לעבוד בלי תקלות ?!!!

השנאה לברה"מ (מוצדקת או לא) לא צריכה לעוור מי שמביט בהשגים הטכניים, ולאחר השתלת מנוע תמה טורבו בלאדה ניבה גם לבנות טאמורה זה לא קשה :wink:

אין לי שנאה לבריה"מ , אני רק חושב שזו מדינה שהייתה מדינת משטרה אכזרית ואח"כ מדינת פשע , ראה את כול הכנופיות פשע , והיום הדיקטטרור בתחפושת של דמוקרטיה , הולך ועוזר לאירנים שרוצים להפוך את ישראל ואת המערב לפטריה אטומית.

אני לא שונא כי אנני מתיחס לבריונים

ולגילוי נאות החומר על הסוחוי ועוד דברים על "השגי" רוסיה נלקח מויקיפדיה .

בברכה יהודה

בברכה יהודה

פורסם

אם אנחנו מדברים על כשלונות קולוסאליים בוא נזכיר אולי את ה B1-B (התחלת פיתוח ב 1965, שירות מבצעי ב 1986 עם המון כשלונות, הרוגים, עיכובים פוליטיים ומחיר קולוסאלי ב 21 השנה האלו - זה קורה גם בצד החביב עליך)

 

אבל תהיה בריא מאמי, לי נמאס מהוויכוח הזה. אתה צודק !

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

האמת היא שגם לי נמאס , זה לא המקום ולא התרד לוויכוח הזה ולכן , גם אם כולם חושבים שאני טועה , אתם יודעים מה אתם צודקים . הרוסים הם המאור של העולם וזהו . ואין לי כוונה לענות יותר על וויכוחים כאלו .

אישית אני חושב שגם אם יש טעויות קטנות בדברי הלהט של אנשים שחלקם נראה שהיגיעו משם להפוך את מולדתם לאור לעמים ולא להסתכל על מה שהיא עוללה לעם שלהם ולעולם , זהו דבר שמעיד על נכונות המשפט הבא "אפס מאפס את כול העולם מסביבו כדי שהוא לא יהיה אפס " ויותר לא אגיב לנושא

בברכה יהודה

בברכה יהודה

פורסם

ג'וקר, בהודעה קודמת הוכחת את הטיפשות והחוסר הבנה שלך, אתה לוקח את החומר מויקפדיה, האינציקלופדיה הכי מגמתית שקיימת.

 

אתה לא גרת שמה (מדינת משטרה אכזרית?), לא ביקרת שמה (מאיפה אתה יודע אם יש כנופיות פשע?), לא מדבר את השפה, לא יודע היסטוריה, אבל לוקח חומר מוויקפדיה וחושב שהוא יודע הכל.

 

רק דוגמא, הסוחוי SU27 לא תוכנן להלחם בשום אפ 15, זה הייה התפקיד של המיג 29, הסוחוי שהוא מתקדם יותר סה"כ תוכנן להיות משהו דומה ללביא הישראלי, רק שלרוסים הייה מספיק תקציב והם פיתחו אותו עד הסוף, הסוחוי מטוס קרב הרבה פחות "פופולארי" מאשר חבריו המיגים.

 

 

מה רוסיה עשתה לעולם?

שיעבדה מאות אלפי עובדי לתאגידים הענקיים שלו כמו אמריקה?

זוללת אנרגיה וגורמת לעם שלה להתפוצץ משומן כמו אמריקה?

משחקת משחקי מלחמה בכל מקום למרות שהיא לא מבינה בזה כמו אמריקה?

מנסה לשחק את אלוהים כמו אמריקה?

מנסה לשעבד את כל העולם לחיות כמוה ולדבר רק בשפה שלה כמו אמריקה?

פורסם

הלו הלו עד ויקיפדיה.

 

אם כבר היא הכי פחות מגמתית, לא נראה לך משהו - בוא ושנה אותו, ואפילו לא צריך להרשם.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם
מה רוסיה עשתה לעולם?
בתור אחד שמדבר את השפה וגר שם וכו' אתה מציג בורות צורמת. להתיחס לשבויים במחנות העבודה ככאלו שעברו "תהליך למידה מחדש" זה עיוות מצמרר של ההסטוריה. אני מקווה לטובתך שאינך אדם מבוגר, ושאולי המגמתיות הקיצונית בדבריך תתמתן עם הגיל.

אני ממליץ לך בחום לקרוא את Hitler & Stalin של אלן בולוק.

מחפש סאבפריים קדמי למיני (שנת 76 ומעלה, בורג אחד בכל צד).

פורסם
בתור אחד שמדבר את השפה וגר שם וכו' אתה מציג בורות צורמת. להתיחס לשבויים במחנות העבודה ככאלו שעברו "תהליך למידה מחדש" זה עיוות מצמרר של ההסטוריה. אני מקווה לטובתך שאינך אדם מבוגר, ושאולי המגמתיות הקיצונית בדבריך תתמתן עם הגיל.

אני ממליץ לך בחום לקרוא את Hitler & Stalin של אלן בולוק.

 

לארצות הברית היו השחורים העבדים שהיא הביאה מאפריקה, לרוסיה היו את אלפי השבויים\חושבים אחרת פוליטית\בוגדים במחנות העבודה.

 

זה אותו דבר תכלס.

מטרת הלאגרים\גולאג, הייתה דומה לזה של מחנה השמדה במסווה של מחנה עבודה, רק שבלאגרים אכן עבדו עד המוות, שבא לא מגזים או מכיתת יורים אלה חודשים על חודשים של עבודת פרך ואוכל מינימאלי.

היו כאלה ששרדו ויצאו, והרוב לא, חלקם נכנסו באופן לא חוקי, חלקם נענש ובצדק, אי אפשר לשפוט את ההיסוריה,אבל הלאגרים\מדיניות ההפחדה הם הסיבות היחידות שרוסיה עדיין טהורה אתנית\מאוחדת בעם, ולא בעלת בעיות מהגרים ובשע כמו ארצות הברית.

אני חושב שתסכים איתי שזאת שיטה מצויינת שצריכה להחליף את בתי הסוהר השומרים שמאכלסים, רוצחים ושאר בני אדם שלא מגיע להם לחיות.

בארצות הברית חושבים שזריקת מוות\כסא חשמלי זה מוות הומני, שמה חשבו שלעבוד עד המוות זה עונש הומאני.

 

שני המדינות עשו דברים שהם לא טהורים, מצד שני כל מדינה בעולם יש לה את ההיסטוריה שלה.

גם לישראל, גם לאירופאים, לכולם.

 

אבל ברגע שבא מישהו, שאומר שהאמריקאים הם טובים והם וזה, והסובייטים אפסים חובה להגיב לו, במיוחד שהוא לוקח את החומר שלו מוויקפדיה.

פורסם

ג'וקר, במקום להודות בטעות, אתה ממשיך להתעמק יותר ויותר בפרטי ההיסטוריה/פרטים טכניים, ורק כותב יותר ויותר טעויות.

 

 

מה שכתבת לגבי המטוסים, הוא שטות גמורה.

 

בקשר לברית המועצות עצמה, אני לא מצליח להבין למה אתה מתעקש לערב את הדברים שהיא עשתה/פוליטיקה/כלכלה/מנהגים וכד'?

 

זה לא הנושא של השרשור.

 

ומי שכתב שברה"מ הסתמכה על מדענים יהודים? מה הקשר? זה שהם יהודים אומר שהם לא רוסים? ומה, ארה"ב לא מבוססת כולה על יהודים?

 

אנשים פה לא יודעים לנהל דיון/ויכוח.

בויכוח צריך להציג עובדות וטיעונים קשורים, והכי חשוב, להישאר בנושא הדיון.

 

ו Volk, אתה לא מפחיד אותי :-) .

אבל בבקשה, תשנה את החתימה.

פורסם
אה. לא.

יש לך ביסוס לזה?

 

אם זה באמת מעניין אותך, תעשה סטטיסטיקה של כמה מהאנשים הכי משפיעים בארה"ב הם יהודים, כמה מהפוליטיקאים הם יהודים וכמה מהמדענים הם יהודים, וכל זאת ביחס לאחוז היהודים באוכלוסייה.

 

אתה תיראה, שהיא כן.

פורסם
יש לך ביסוס לזה?

 

אם זה באמת מעניין אותך, תעשה סטטיסטיקה של כמה מהאנשים הכי משפיעים בארה"ב הם יהודים, כמה מהפוליטיקאים הם יהודים וכמה מהמדענים הם יהודים, וכל זאת ביחס לאחוז היהודים באוכלוסייה.

 

אתה תיראה, שהיא כן.

דוקטור, כשאתה ממציא טענה (שטותית ביותר יש לציין) משום מקום לא אני הוא זה שצריך לבסס את דברי. חובת ההוכחה היא עליך.

 

יש 3-4 מיליון יהודים מוצהרים שחיים בארה"ב מתוך 290 מיליון אזרחים (290 זו הערכה, אני לא יודע במדויק). "אנשים הכי משפיעים" זה לא מקצוע ככל שידוע לי. בוא נקצין ונגיד ש-5% מהפוליטיקאים, מהמדענים ומ-"האנשים הכי משפיעים" הם יהודים, לעומת האחוז הבודד שהם מהווים מכלל האוכלוסיה. לומר ש-"ארה"ב מבוססת כולה על יהודים" זה כואב בסעיף של השכל של המוח.

מחפש סאבפריים קדמי למיני (שנת 76 ומעלה, בורג אחד בכל צד).


×
×
  • תוכן חדש...