Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7312 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הסוחוי 27U התחיל ב74 , הוא התחיל להית מתוכנן כנגד הF15 שלמעשה נכנס לשירות ב74 .הצליחו לעשות טיסה ראשונה ב77 , ואז הוא הצליח לדמות את הכ14 , ואז הם שינו את האב טיפוס ובשנת 84 נכנס לשירות עם בעיות טכניות קשות עד שנת 90 . אז אתה רוצה לספר לי שכשהוא טס הוא הצליח בדוגפייט ? הוא התחיל ב74 . דחילקום 16 שנה לקח להם לעשות מטוס קרב שיכול לעבוד בלי תקלות ?!!!
אם כבר התחלת בהיסטוריה של פיתוחי מטוסים כמענה למטוסים - אז רק שתדע שה F15 פותח בהיסטריה בתור מיירט שאולי יצליח לדגדג את המיג 25 שגרם לאמריקאים לחרבן במכנסיים.

מאז שהמיג 15 טסו במעגלים מסביב לסייברים בקוריאה האמריקאים ידעו להעריך ולהזהר מהמיגים. לא סתם הם עשו שמיניות באויר כדי לנסות להשיג מיגים ולחקור אותם.

  • תגובות 72
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אם כבר התחלת בהיסטוריה של פיתוחי מטוסים כמענה למטוסים - אז רק שתדע שה F15 פותח בהיסטריה בתור מיירט שאולי יצליח לדגדג את המיג 25 שגרם לאמריקאים לחרבן במכנסיים.

מאז שהמיג 15 טסו במעגלים מסביב לסייברים בקוריאה האמריקאים ידעו להעריך ולהזהר מהמיגים. לא סתם הם עשו שמיניות באויר כדי לנסות להשיג מיגים ולחקור אותם.

אכן כן .

 

דרך אגב , גם בארץ היתה בעיה דומה .

 

המצרים הביאו מיגים 25 והתחילו בטיסות צילום בתוך המדינה .

 

לנו לא היתה תשובה והטילים ששלחו או לחילופין הפאנטומים שהוזנקו ומגבלת הגובה שלהן ומגבלת הנסיקה שלהן לא איפשרה להן לתפוס את אותם המיגים בזמן .

 

הם חמקו פעם אחר פעם .

 

עד שקיבלנו את ה F15 .

 

חדירה אחת של אותו מיג סורר נתקלה בהזנקה של F15 שהיה עוד "חדש בניילונים" .

 

התוצאה , פחות מיג לרוסים .

 

טיסות הצילום הופסקו מאותו יום ואילך .

 

אלו היו 60 שניות של היסטורייה .

 

יאשה , שאין לו קשר לחיל האוויר אבל עדיין יודע שאורך של F15 הוא 19.43 והוא מגיע ל 2.54 מאך בגובה 36,000 רגל וכשהבין שהוא כבר לא יהיה טייס אז הוא החל לבנות מטוסים משלו .

 

( אשר כל הזמן מחכים לאטם ראש וכוסאמא של UPS... )

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם
דוקטור, כשאתה ממציא טענה (שטותית ביותר יש לציין) משום מקום לא אני הוא זה שצריך לבסס את דברי. חובת ההוכחה היא עליך.

 

יש 3-4 מיליון יהודים מוצהרים שחיים בארה"ב מתוך 290 מיליון אזרחים (290 זו הערכה, אני לא יודע במדויק). "אנשים הכי משפיעים" זה לא מקצוע ככל שידוע לי. בוא נקצין ונגיד ש-5% מהפוליטיקאים, מהמדענים ומ-"האנשים הכי משפיעים" הם יהודים, לעומת האחוז הבודד שהם מהווים מכלל האוכלוסיה. לומר ש-"ארה"ב מבוססת כולה על יהודים" זה כואב בסעיף של השכל של המוח.

 

דוקטור אני לא.

איך אתה טוען שהטענה שטותית? בלי שום ידע בנושא.

 

בוא נקצין, שאחוז גבוה מבעלי ההון בארה"ב הם יהודים.

הרבה מאוד ממנהלי הבנקים הם יהודים.

יותר מ15%(וזה עוד חסם תחתי, המספר הרבה יותר גבוה) מהאנשים המשפיעים בארה"ב הם יהודים.

 

לפי מה שכתבת, יהודים מהווים כאחוז אחד מהאוכלוסיה בלבד.

 

תעשה את החשבון לבד.

בתגובה הבאה שלך, אל תצמיד לי תארים, אני רק בדרך לאחד.

פורסם
איך אתה טוען שהטענה שטותית? בלי שום ידע בנושא.
לעומת הידע העצום שהפגנת עד כה, כי כפי שראינו אתה מומחה לכלכלה ודמוגרפיה, וגם גיבית כל טענה (כולל טענתך הראשונית) בעובדות. הרי שאני נלחם לשווא כנגד עובדות אלה.

 

כנראה פספסתי פה משהו. אחזור על זה שוב: חובת ההוכחה עליך.

בוא נקצין, שאחוז גבוה מבעלי ההון בארה"ב הם יהודים.

הרבה מאוד ממנהלי הבנקים הם יהודים.

יותר מ15%(וזה עוד חסם תחתי, המספר הרבה יותר גבוה) מהאנשים המשפיעים בארה"ב הם יהודים.

שמע, הרבה מאוד משטרות המאה שקל בארץ נמצאות במגירה לידי.

לא עבד.

רגע אני מנסה שוב.

הרבה מאוד משטרות המאה שקל בארץ נמצאות במגירה לידי!

נו חרא.

למה כשאני ממציא דברים הם לא יוצאים נכונים? לדעתי זה כי לאנשים אחרים אין שום ידע בנושא.

 

אני חייתי כמה זמן בארה"ב. ככל הנראה פספסתי את בעלי ההון ומנהלי הבנקים (שזה כידוע מקצוע שכולו השפעה) היהודים, ששולטים במדינה.

לא רוצה לומר מה הטענות שלך מזכירות לי, אני חושב שאתה יודע לבד.

 

אתה רוצה לחשוב שהיהודים שולטים בארה"ב? שיבושם לך. תנאי הכרחי להתפתחות דיון הוא שימוש בטיעונים רציונליים. לדוגמא: אם אספר לך שאתמול סגרתי 240 קמ"ש בדייהו לאנוס שלי, לא תטרח לפתח דיון. אם אגיד שמחנות עבודה זה פתרון מקביל למוות בזריקה (אהם אהם), לא תטרח לפתח דיון.

אני לא מתכוון להגיב בנושא הזה יותר.

מחפש סאבפריים קדמי למיני (שנת 76 ומעלה, בורג אחד בכל צד).

פורסם

אנחנו יכולים להמשיך את הדיון/ויכוח הזה עוד הרבה זמן, אז בוא בהחלט נסגור אותו פה.

 

כי מרוב הדיון הנ"ל, שכחנו כבר ממה הוא בכלל התחיל.

פורסם
אם כבר התחלת בהיסטוריה של פיתוחי מטוסים כמענה למטוסים - אז רק שתדע שה F15 פותח בהיסטריה בתור מיירט שאולי יצליח לדגדג את המיג 25 שגרם לאמריקאים לחרבן במכנסיים.

מאז שהמיג 15 טסו במעגלים מסביב לסייברים בקוריאה האמריקאים ידעו להעריך ולהזהר מהמיגים. לא סתם הם עשו שמיניות באויר כדי לנסות להשיג מיגים ולחקור אותם.

ואחרי זה המיגים הפילו את הפנטומים כמו זבובים בויאטנם ,אבל זה הסטוריה

 

אח"כ האמריקאים כבר הביאו תשובות בתצורת ה-15 וה-16 שיודעים לתמרן הרבה הרבה יותר טוב

מכל מטוס קרב רוסי אחר שהיה בתקופה

 

אבל ההנדסה האווירונאוטית הרוסית הייתה גאונית בפשטותה

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם

Noble, עוד דבר אחד.

 

אני מבקש ממך, לא להמעיט בערכי ולא להביע את דעותייך בקשר לידע שלי.

 

פשוט לא שמתי לב לזה בהתחלה, אבל רצית הוכחות? לא רציתי להגיע לכזו רמה של פרטנות בדיון, אבל הנה לך כמה נתונים לדוגמא.

 

בדוגמה אני אתייחס לתקשורת האמריקאית.

 

הבנתי מה הטענות שלי מזכירות לך, ותאמין לי זאת ממש לא המטרה שלהם. נכנסו לדיון הזה מסיבות אחרות לגמרי.

 

הנה כמה נתונים לדוגמא:

בוא נסתכל על חברות התקשורות הגדולות ביותר בארה"ב ומי עומד בראשם:

Time Warner- חברת התקשורת הגדולה ביותר בארה"ב בעלת שווי של יותר מ30 ביליון דולר. המנכ"ל שלה הוא יהודי, ועיקר השליטה בה נמצאת בידי יהודים.

 

Disney- חברת ענק, השנייה בגודלה בארה"ב ובעלת הערוצים המרכזיים, נשלטת בידי מנ"כל יהודי.

 

Viacom- מס3 ברשימה. גם אצלה המנכ"ל יהודי.

 

NBC Universal - גם פה המנכ"ל יהודי, אביו של המנכ"ל הוא יושב הראש של הקונגרס היהודי העולמי.

 

ואני יכול להמשיך.

 

פה התמקדתי רק בתקשורת, בשביל הדוגמא, אבל אותו המצב בערך שורר בהרבה תחומים אחרים.

 

בדברים האלה אני לא בא בשום צורה שהיא לפגוע ביהודים, או להביע אנטישמיות. חס וחלילה. אני יהודי גאה.

 

הדוגמאות הובאו רק בשביל הדיון, וכדי להראות לאנשים מסויימים שאני לא סתם זורק דברים לאוויר.

 

NOBLE, פעם הבאה, אני מבקש ממך לא לזלזל באנשים, ולהתייסח לאנשים באותו הכבוד שהם מתייחסים אלייך. לא המעטתי בערך בשום שלב בדיון, לכן אל תעשה את זה גם.

פורסם

הדיון סטה מהנושא המקורי שלו, לפסים לא לגמרי רצויים.

 

סגרנו את הנושא, הנקודות הועברו, ואני ו

Noble savage

לא נחזור אליו יותר.

 

אם מישהו נפגע, אני מתנצל.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

ניזכרתי להקפיץ את זה.

TVR הודיעו שהם חוזרים לייצר מכוניות באנגליה ולא עוברים מחוץ לה.

הם פותחים מפעל חדש גדול יותר בתקווה שהם יצליחו למכור יותר.

התכנון של הילדון הרוסי ליצר מכוניות שעומדות בתקן האירופאי ולמכור בכל אירופה.

 

עם התקן האירופאי הוא יכול למכור גם בארץ :-D

 

 

 

 

http://www.channel4.com/4car/news/news-story.jsp?news_id=14707

 

http://www.pistonheads.co.uk/news/default.asp?storyId=14185

 

http://www.autocarmagazine.com/news_article.asp?na_id=220379

אייל

פורסם
הם פותחים מפעל חדש גדול יותר בתקווה שהם יצליחו למכור יותר.

התכנון של הילדון הרוסי ליצר מכוניות שעומדות בתקן האירופאי ולמכור בכל אירופה.

עם התקן האירופאי הוא יכול למכור גם בארץ :-D

מהפה שלך לאלוהים.

מכוניות קיצוניות וחלומיות, לטעמי. :twisted:

MCS 2008


×
×
  • תוכן חדש...