Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7311 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בחייכם הרי כשהממשל היה אוטוקרטי הם אולי שלחו לחלל אבל את כול מה שהם ידעו כדי לשלוח לחלל הם למדו מריגול אצל האמריקאיים . המפעלים שלהם היו בדיחה כנ"ל מערכת הובלת התוצרת החקלאית , וכנ"ל כול מערכת גדולה . חוץ מאשר תעשיה צבאית שקיבלה שם מעמד על ותקציבי עתק וחלקם הלא קטן הלך לריגול אחרי טכנולוגיות מערביות , כול שאר התעשיה שלהם הייתה זקוקה להזרמת כסף לא למות , והאכות של המוצרים שלהם , לא הייתה נכנסת לחנויות של הומלסים במערב .

 

אז אל תדברו על גזענות כי זה לא זה פשוט כלכלה בסיסית . לא יתכן משטר טטליטרי שיש לו מערכת כלכלית יעילה . זה אוקסימורון כלכלי . גם סין נאלצה ע"מ להתייעל להוריד את רמת השליטה שלה , ורק אז היא זכתה לשיפור כלכלי .

ווכול שרוסיה תלך לכיוון הטוטליטרי אתם תיראו לבד איך הכסף שם שייך רק לפושעים ולמקורבי המשטר .

ודרך אגב מוסקבה הייתה עשירה גם לפני הגלסנוסט רק שאז העשירים יצאו לחו"ל לבלות , היום הם יכולים עדיין להראות את זה במולדת

ולמען הסר ספק זה אינו גזעני זה כלכלי במקום רוסיה יכולתם לכתוב כול ארץ אחרת וזה היה זהה לחלוטין .כמו שאמרו לבוש "זה הכלכלה טמבל"

בברכה יהודה

בברכה יהודה

  • תגובות 72
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בקשר לריגול התעשייתי - רוסיה גנבה מארה"ב לא פחות מאשר ארה"ב גנבה ממנה.

 

 

נכון שמשטר הכלכלי ברוסיה היה אבסורדי, אבל ההון שהופנה למדע,לתעשייה והספורט הפך את רוסיה לאחת המובילות( אם לא המובילה הראשית) בתחומים האלה.

 

ואתה תיראה, שברגע שהכסף ואנשי העסקים יתחילו לזרום לתחום המוטורי, רוסיה תהפוך לאחת המעצמות המוטוריות.

פורסם

לכלא קוראים "לוביאנקה".

 

אנשים עם כסף יש, טכנולוגיה יש, אז למה שמי שקנה את החברה לא יעביר אותה קרוב אליו ?

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

טיפ: תבדוק מה שאתה אומר לפני שאתה אומר.

 

בדקתי

ע"ס הדגמים החדשים שיצאו אחרי רכישת tvr

זה קריקטורה:

 

 

 

 

 

ZwgmteeHiO_TVR_Sagaris_E_1024x768.jpg

 

 

זה לא :

 

TVR%20Front%203Q%20480x360.jpg

 

 

 

כמובן שזה רק לטעמי , עושה רושם שפעם הקווים שלהם היו מתונים והרמוניים יותר

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם
אתם שמים לב שמרוב ההודעות בשרשור הזה עולה צחנה דקה של גזענות?

נו, אז נניח שTVR ייוצרו ברוסיה. אותן TVR בדיוק. זה יפריע לכם?

ואם ייצרו ברוסיה TVR טובות יותר בזכות תקציבי פיתוח עדיפים (נניח). גם אז תקוננו על מותו של המותג?.

הבעיה היא לא שמדובר ברוסים.. גם אם המפעל היה עובר לגרמניה או איטליה (כדוגמא למדינות עם היסטוריה מוטורית לא רעה ביחס לזו של הרוסים),

זה לא היה משנה. כי חלק ניכר מהקסם של החברה, לדעתי, נבע מהעובדה שהמכוניות יוצרו באותו מפעל צנוע יחסית בבלאקפול, ובכמויות מאוד קטנות. וזה נתן לכל ה- TVR's את האופי המיוחד שלהן.. כן, זו גם כנראה הסיבה שהן לא היו אמינות במיוחד ואיכות החומרים והבנייה היו די זוועתיות, ושכל 112 המכוניות שהיו להן בריינג' היו פחות או יותר אותה מכונית צהובה, עשויה מפלסטיק, ועם אותו מנוע flat six מקדימה.. אבל זה גם חלק מהאופי המגושם של החברה..

 

קשה לי להאמין שעם העברתה למפעל חדש ומודרני יותר, והעלאת התפוקה, הם יצליחו לשמור על הקסם הזה.

 

 

 

עמוס

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם
בחייכם הרי כשהממשל היה אוטוקרטי הם אולי שלחו לחלל אבל את כול מה שהם ידעו כדי לשלוח לחלל הם למדו מריגול אצל האמריקאיים . המפעלים שלהם היו בדיחה כנ"ל מערכת הובלת התוצרת החקלאית , וכנ"ל כול מערכת גדולה . חוץ מאשר תעשיה צבאית שקיבלה שם מעמד על ותקציבי עתק וחלקם הלא קטן הלך לריגול אחרי טכנולוגיות מערביות
ב-ו-ל-ש-י-ט! :evil:

למה אתה כותב שטויות? מישהו עוד יכול להאמין לך.

אתה מכיר את ההיסטוריה של תכנית החלל הרוסית ושל האמריקאית?

על סרגיי קורולוב שמעת?

אתה יודע שכשהרוסים שיגרו ראשונים לווין, בעל חיים ואדם לחלל האמריקאים בקושי הצליחו להרים רקטה שלא מתפוצצת על המשגר, שלא לדבר על מטע"ד?

תעשה לי טובה.

 

ולגבי פיתוחים צבאיים, אני יכול להפנות אותך לכמה פיתוחים רוסיים כגון טורפדו Shkval, מיגון רק"מ אקטיבי Arena ועוד שלמערב לקח לא מעט זמן ליישר קו איתם.

 

אם כבר אתה מחפש פיתוחים צבאיים גנובים, תערוך חיפוש קצר על רוס"ר בלשניקוב, על טיל נ"ט טוגר ועל רק"ק חביב\עברי. תתפלא לראות ממי ישראל גנבה את העקרונות התכנוניים.

 

לא שאני כזה חסיד של ברית המועצות ולא שיש לי שום קשר משפחתי או רגשי למדינה.

אבל ראבאק, אם כבר ללכלך אז מתוך ידע ולא מתוך בורות.

פורסם

אני מאמין שיקרה כזה דבר או שהחברה תירכש ע"י קונצרן

(ע"ע vag שרכשו את למבורגיני מידיים פרטיות כושלות ) , או שהמותג יכחד וכך יסתם הגולל על חברת TVR

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם
ב-ו-ל-ש-י-ט! :evil:

למה אתה כותב שטויות? מישהו עוד יכול להאמין לך.

אתה מכיר את ההיסטוריה של תכנית החלל הרוסית ושל האמריקאית?

על סרגיי קורולוב שמעת?

אתה יודע שכשהרוסים שיגרו ראשונים לווין, בעל חיים ואדם לחלל האמריקאים בקושי הצליחו להרים רקטה שלא מתפוצצת על המשגר, שלא לדבר על מטע"ד?אמת ויציב אבל תבדוק את שאר הפיתוחים , כי את הטיל הם קיבלו מתעשית החלל הנאצית , הם הצליחו לגנוב את הידע ול ארה"ב , ואם תבדוק הסטוריה אתה תראה עד כמה הנאצים היו מתקדמים . אם המלחמה הייתה נמשכת עוד שנתיים (אולי אני מגזים קצת) המערב היה נלחם כמו מישהו שמחזיק קשת לעומת עוזי . אז אם אתה רוצה לך תבדוק ממי הם גנבו

תעשה לי טובה.

 

ולגבי פיתוחים צבאיים, אני יכול להפנות אותך לכמה פיתוחים רוסיים כגון טורפדו Shkval, מיגון רק"מ אקטיבי Arena ועוד שלמערב לקח לא מעט זמן ליישר קו איתם.גם אותם תבדוק ממי התחיל הידע

 

אם כבר אתה מחפש פיתוחים צבאיים גנובים, תערוך חיפוש קצר על רוס"ר בלשניקוב, על טיל נ"ט טוגר ועל רק"ק חביב\עברי. תתפלא לראות ממי ישראל גנבה את העקרונות התכנוניים.הגונב מגנב פטור

 

לא שאני כזה חסיד של ברית המועצות ולא שיש לי שום קשר משפחתי או רגשי למדינה.

אבל ראבאק, אם כבר ללכלך אז מתוך ידע ולא מתוך בורות.

אנני מלכלך , אני במקצוע הקודם שלי הייתי איש שעבד על כלכלות וכול מה שאני אמרתי היה מעוגן בתיאוריות של כלכלה חברתית . אין לי שום דבר נגד אף עם בעולם חוץ אולי מהגרמנים והצרפתים, עליהם אתה יכול להאשים אותי בגזענות .

בברכה יהודה

בברכה יהודה

פורסם

"איש שעבד על כלכלות" - אני מנחש שזה כלכלן.

 

 

בכל מקרה לא היית היסטוריון, ואם אין לך ידע בהיסטוריה אז עדיף לא לנחש.

 

למה אתה מזכיר את הנאצים? רוב מדינות העולם "השאילו" טכנולוגיות ומדענים מגרמניה. כולל ארה"ב.

 

כל מה שאישפוז רשם, זה נכון.

ברית המועצות הובילה רוב השנים על ארה"ב מבחינת טכנולוגיות לחימה, הגנה וחלל.

 

תוכניות החלל הרוסית הייתה הרבה יותר מתקדמת מזאת של האמריקאים, מה שדי פוגע בטענתך שהם "גנבו" מהאמריקאים.

 

כמו שכתב אישפוז, תבדוק של מי היה הלויין הראשון, מי שלח את בעל החיים הראשון וכמובן מי היה האדם הראשון בחלל.

 

מבחינת המצב כיום, יכול להיות שהטכנולוגיה הרוסית נפלה במעט בגלל חוסר תקציבים, אבל עדיין היא לא בפיגור גדול מידי.

 

לידיעתך, המטוסים הרוסיים נחשבים לטובים בעולם.

 

ואם כבר מדברים על נשקים ישראליים, על מה לדעתך מבוסס ברובו הגליל/גלילון?

פורסם

אם אני לא טועה הוא מבוסס על הקלאצ'ניקוב לא?בבקשה אל תיגררו את השירשור לרקע גיזעני היסטורי. לפי דעתי זה כבר לא משנה, מה שחשוב זה מה שיהיה לא?

חוץ מיזה שאני דווקא אוהב רוסיות...

 

אופק.

פורסם

אני לא מבין מהי הסיבה שכולכם מופתעים פתאום...

 

הם הודיעו כבר ב-2005 שהם מפסיקים לייצר בבלקפול עקב בעייתיות עם חוזה ההשכרה הנוכחי.

 

רוב הסיכויים הם שהמפעל ישאר בתחומי האי-בריטי, על פי ההשערות שנזרקות לאויר כרגע.

למכונית הזאת יש אופי כ"כ בריטי שלא לייצר אותה בבריטניה מבטל, מבחינתי לפחות, את החשק בלהיות הבעלים של אחת.

די... מספיק. נגמרה התקופה הזאת.

פורסם

Fish אתה כרגיל צודק :-)

 

לא מפתחים כאן דיון גזעני היסטורי, אלא פשוט היסטורי.

אחרי די הרבה זמן, סוף סוף יש דיון מעניין בפורום.

 

והדיון בא להראות שהטכנולוגיה הרוסית בהחלט יכול לייצר ולשפר רכב.

פורסם

מה זאת אומרת "כרגיל צודק?" בדרך כלל דווקא נידמה לי שאני טועה (קשור לחסכים בילדות או משהו... חייב לראות פסיכולוג בקשר לזה :-P )ואני לפחות לא מזלזל ברכבים רוסיים, תראה לי עוד רכב שטח שאתה יכול לקנות ב 10K, לנסוע בשטח בצורה מעולה ושמושך רוסיות ללא קשר לכמה כסף יש לך? :wink: .

 

 

אופק.

פורסם
מה זאת אומרת "כרגיל צודק?" בדרך כלל דווקא נידמה לי שאני טועה (קשור לחסכים בילדות או משהו... חייב לראות פסיכולוג בקשר לזה :-P )ואני לפחות לא מזלזל ברכבים רוסיים, תראה לי עוד רכב שטח שאתה יכול לקנות ב 10K, לנסוע בשטח בצורה מעולה ושמושך רוסיות ללא קשר לכמה כסף יש לך? :wink: .אתה מתכוון ללאדה אולי ?:-)

 

 

אופק.

בברכה יהודה

בברכה יהודה


×
×
  • תוכן חדש...