Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7357 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, יש לי תקלה מאוד מוזרה בהנעה של הלגאסי91 שלי.

 

התקלה מופיעה כשהרכב "קר" ומתרחשת בעיקר בלילות /בבקרים או אחרי מספר ימים בחנייה.

כשהרכב "חם" כלומר - בימים חמים או אחרי שנסעתי עליו הוא מניע מייד.

 

עכשיו החלק המעניין - כשרכב "קר" בהנעה רגילה אין ניצוץ! אבל הרכב כן מניע בדחיפה!

 

בהנעה רגילה גם לא מגיע חשמל לכוהל (בדקתי ע"י חיבור מולטיטסטר וגם ע"י מנורה במקביל).

קניתי מצבר 60mah חדש לגמרי!! והכל עובד מעולה איתו רדיו/אורות גבוהים חזקים.

(גם חיבור כבלים מרכב אחר לא שינה כלום)

עקפתי את הקודן - כך שהוא לא מהווה כל בעיה. (ואין אזעקה בנוסף)

יש סטארטר תקין, הפלאגים תקינים והכבלי הצתה חדשים.

כמובן שבדקתי פיוזים והכל תקין.

(מבחינת דלק-הפילטר חדש והדלק מוזרק יופי, כמו כן עשיתי ניקוי קרבורטור לא מזמן)

 

כשפניתי לחשמלאי (כשהרכב "חם" מנסיעה אחרי דחיפה) הוא אמר שכל הבדיקות מתחים תקינות,

והוא הציע שאשאיר את הרכב מחוץ לסדנה שלו ללילה - ומזה אני מנסה להמנע..

 

כשהרכב "חם" הוא, כאמור, מניע מייד-מכאן שהחיבורים מה"סוויטץ" מתפקדים ומעבירים זרם לכוהל..

האם סביר שפעולתם נפגמת עקב לחות...?

האם יש חלק נוסף בדרך מהסוויטץ לכוהל שעלול להיות הבעיה?

 

תודה מראש על כל רעיון / עצה

ניר

פורסם

בבוקר שלא מניע, חבר חוט אחרי פיוז 15 אמפר לפלוס של הכוייל ישירות מהפלוס של המצבר , ובדוק אם מניע. אם כן, אז לא מגיע מתח לפלוס של הכוייל.

 

 

שים לב, אם אתה לא בקי בענייני חשמל ומנוסה, מומלץ לעשות כפי שהחשמלאי הציע, אך שהרכב יהיה במקום נעול ולא בחוץ, שלא יגנבו אותו.

 

דני

 

.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

הימור: הסוויץ' שלך לא מעביר חשמל לקויל במצב "התנעה" בגלל שהוא תקול. הרכב שלך מתניע כשהוא חם למרות התקלה, כי כשאתה עוזב את הסוויץ' לאחר נסיון ההתנעה הכושל המנוע עוד מסתובב מכוח ההתמד וכשהניצוץ חוזר כשהסוויץ' חוזר למצב "עבודה" , המנוע מניע.

 

 

לא בטוח שזה מה שיש אצלך, בגלל זה כתבתי שמדובר בהימור, אבל ראיתי את המצב הזה קורה.

פורסם

הבעיה בסוויצ' תקול ,הבדיקה שדני הציע תאשר זאת.

חנן, קלעת בול.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

ראשית תודה על התגובה, ושנית - את ההצעה שלך, דני - ניסיתי כבר בעבר לפי הצעת החשמלאי.

לא הצלחתי להניע ע"י חיבור ה+ של המצבר ל+ של הכוהל, אבל גם במצב שהרכב חם זה לא מניע כך.

 

המתח על הכהל גם כשהרכב "קר" ולא מניע הוא 12וולט. ולא גיליתי בעיה נתק כלשהו.

 

לגבי ההימור שהסוויץ' גורם להתנעה בשלב של החזרה למצב עבודה - אז שללתי זאת ע"י החזקת

הסוויץ' ללא החזרתו כשהרכב חם והוא הניע מייד.

 

שמעתי ממישהו שישנו מעגל חשמלי אשר מחולל פולסים חשמליים לכוהל, והוא ממוקם אחרי הסוויץ'..

אולי הוא הבעיה.

 

שוב פעם - במצב שבו הרכב לא מניע - והסוויץ' במצב עבודה, הוא מניע בדחיפה !

 

לקחתי מדידות שונות של המתח במצבים השונים, אם תרצו.

תודה, ולגבי ענייני חשמל, אני מנוסה ומבין, ואשמח להצעות לבדיקה נוספות.

×
×
  • תוכן חדש...