ראשית תודה על התגובה, ושנית - את ההצעה שלך, דני - ניסיתי כבר בעבר לפי הצעת החשמלאי.
לא הצלחתי להניע ע"י חיבור ה+ של המצבר ל+ של הכוהל, אבל גם במצב שהרכב חם זה לא מניע כך.
המתח על הכהל גם כשהרכב "קר" ולא מניע הוא 12וולט. ולא גיליתי בעיה נתק כלשהו.
לגבי ההימור שהסוויץ' גורם להתנעה בשלב של החזרה למצב עבודה - אז שללתי זאת ע"י החזקת
הסוויץ' ללא החזרתו כשהרכב חם והוא הניע מייד.
שמעתי ממישהו שישנו מעגל חשמלי אשר מחולל פולסים חשמליים לכוהל, והוא ממוקם אחרי הסוויץ'..
אולי הוא הבעיה.
שוב פעם - במצב שבו הרכב לא מניע - והסוויץ' במצב עבודה, הוא מניע בדחיפה !
לקחתי מדידות שונות של המתח במצבים השונים, אם תרצו.
תודה, ולגבי ענייני חשמל, אני מנוסה ומבין, ואשמח להצעות לבדיקה נוספות.