Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7362 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערן, אתה צודק .

קו המכוניות הנוכחי של אלפא הוא לא רע , לא רע בכלל.

אבל כמו שאמרתי , הרבה יותר קל להרוס מוניטין מאשר לבנות אותו , הקו הנוכחי צריך להתמודד עם המוניטין שהשאיר אחריו הקו הקודם וזה שלפניו.

מה גם שבמחירים שאלפא נמכרת, לפחות בארץ , היא מתחרה באופן ישיר עם במוו שלא פחות טובה ממנה בלשון המעטה ועם הרבה יותר מוניטין.

אם המחירים היו יותר הגיוניים, אלפא היתה חודרת לשוק (ראה את ה 147 שבזמנו נמכרה במחיר זול יחסית ונמכרה...)

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

את האמת, נדרש כנראה מחקר סוציולוגי עמוק כדי להבין מדוע שכאשר השמות אלפא , סיטרואן או רנו מולכים לאויר, מתחילים סיםורי אימה ופחד על בעיות עלומות, ותסבוכות מסמרות שיער..

 

כבעלים של סיטרואן בעבר, ובהווה, אני לא יודע דבר על כך, הרכבים מטופלים בזמן, וולא כל בעיות מעבר לבלאי טבעי.

לא התפוצצו גירים, לא נתקע לי ההגה, לא נשפך מנוע, מצטער כלום !!

 

אבל מצד שני, כיף והנאה בטונות, רכבים מיוחדים, והרגשה של משהו מיוחד ולא סתם 4 גלגלים מחוברים להגה...

 

 

אני גם לא כל כך מאמין לסקרים אשר מפורסמים בעיתונות, מהם יוצא שהיפניות לא מתקלקלות, נשבע לכם שהמוסכים שלהם לא פושטים רגל...

 

מעבר לזה, כאשר מעל ל 25% מהציון נקבעים על ידי שביעות הרצון של בעל הרכב, נתון סוביקטיבי לחלוטין, אשר יכול להטות סקר לכיוון מסוים, זה פשוט לא רציני..

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
אלפא זה רכב חד פעמי, טוב לשנה ראשונה, אח"כ איבוד ערך טוטאלי,אמינות פקקט,בלאי עצום,אין מי שיודע באמת להתעסק איתם...ויש עוד המון .
ואולי כבודו יואיל בטובו ויסביר לכל חברי הפורום הנכבדים על בסיס מה הוא אמר את המשפט הנ"ל?

33 בת 13 שכבר חצתה את קו 200,000 הק"מ ומשמשת אותי ביומיום ניתנת להגדרה כ"אמינות פקקט,בלאי עצום,אין מי שיודע באמת להתעסק איתם"?

היתה לך פעם אלפא שאתה בכלל כותב את הגבבה הזאת?

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

יש לך 2 טעויות , הראשונה :

 

אבל מצד שני, כיף והנאה בטונות, רכבים מיוחדים, והרגשה של משהו מיוחד ולא סתם 4 גלגלים מחוברים להגה...

 

רק 2 גלגלים מחוברים להגה

 

ומה איכפת לי אם הבנתי מה שאמרת בסך הכל :wink:

 

והטעות השנייה :

 

אני גם לא כל כך מאמין לסקרים אשר מפורסמים בעיתונות, מהם יוצא שהיפניות לא מתקלקלות, נשבע לכם שהמוסכים שלהם לא פושטים רגל...

לצערי הסקרים אמיתיים . למה לצערי ? כי עד היום לא היתה לי מכונית יפנית ואני לא חושב שתהיה . אני אוהב ייחוד .

 

כי אני מיוחד ( לא מפגר , מיוחד ! )

 

ולגבי המוסכים , כאשר יש לך פי 2 יותר במכירת רכבים ורק 50% פחות תקלות ממכוניות רגילות , הרי שיש לך את אותה כמות רכבים במוסך יחסית למוסך של אירופאיות לדוגמא...

 

יאשה , שמתפלא איך הוא הצליח לחשב משהו כל כך קשה .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

מסכים עם מה שכתב שלומי, ובגלל זה אני הרבה יותר אוהב אלפות ישנות, ואפילו נוהג באחת למרות שהיא לא מהקלאסיות.

 

היום אלפא היא יצרן שמוכר בעיקר עיצוב, שם עם תהילה והנאה לקהל מאוד מצומצם. BMW תמיד היתה ותהיה התחרות, רק שהיום לצערי הם מייצרים מכוניות טובות כמו אלפא ויש שיאמרו טובות יותר.

 

בארץ כמובן שאין שום סיכוי שמישהו יקנה אלפא אם באותו מחיר יש BMW.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

הנה משהו רלוונטי לאשכול הזה:

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3242567,00.html

 

מכונית המבחן, כפי שנאמר לא עמדה בציפיות וגם אם הייתה עומדת בציפיות (יותר חדה,מהירה)

המחיר עדיין היה יקר מדיי..

 

עכשיו בוא תנסו למכור את הבררה (המדהימה) בגרסת הבסיס עם מנוע 2.2 ל' במחיר של 370 אלף

שקל, אל מול אאודי TT החדשה בגרסת הבסיס 2.0T...האאודי יותר מהירה,יותר חזקה,יותר איכותית

ואולי הכי חשוב יותר זולה (כנראה) מהבררה, כך שעם מחירים כאלה וביקורות לא ממש מחמיאות, הבררה

תמצא את עצמה מחכה הרבה זמן באולם התצוגה, וגם אם תזכה לצאת ממנו זה יהיה בכמה יחידות בודדות

לשנה.

1.8T 8)

פורסם
מסכים עם מה שכתב שלומי, ובגלל זה אני הרבה יותר אוהב אלפות ישנות, ואפילו נוהג באחת למרות שהיא לא מהקלאסיות.

 

היום אלפא היא יצרן שמוכר בעיקר עיצוב, שם עם תהילה והנאה לקהל מאוד מצומצם. BMW תמיד היתה ותהיה התחרות, רק שהיום לצערי הם מייצרים מכוניות טובות כמו אלפא ויש שיאמרו טובות יותר.

 

בארץ כמובן שאין שום סיכוי שמישהו יקנה אלפא אם באותו מחיר יש BMW.

 

 

 

 

 

נכון, במכוניות הישנות תמיד יש יותר קסם. ועם איך שהקדמה מובילה אותנו גם בנהיגה נשארנו עם טעם של פעם.

 

ב BMW זה סוג של מלכוד. כי גם BMW ישנות מרגישות הרבה יותר איכותיות ממכוניות חדשות לגמריי. פונקציה של תנוחת נהיגה עילאית ואיכות הרכבה.

 

באלפא זה עוד יותר מורכב. תנוחת הנהיגה ב 147 היא כל כך טבעית ונכונה , שאתה רק מקלל כל היום שאין לך את האמצעים לרכוש GTA או 2.0 ידנית רגילה.

 

לא נורא, מקסימום משפצים מה שיש , זה חלק מהכיף.

היו 16 איטלקים מוגדשים, חזרנו ל 20. רק בלי הטורבינה בישבן.

ניר

פורסם

וואלה, רק המחשבה על זה מבאסת אותי.

 

תראו, אני מת לאלפא! מאז שהייתי ילד קטן המראה של ה33 העביר לי צמרמורות בכל הגוף...

גם היום, שאני עובד כמו חמור ומעביר יותר ממחצית המשכורת לחיסכון- אני רואה לחיסכון הזה רק מטרה אחת: רכישת האלפא הראשונה שלי (147\145\146, לא איכפת לי - העיקר שסמל הנחש יתנוסס עליה בגאווה). רק מה הבעיה: כמו שתיארתם פה, ברגע האמת, בנאדם מעדיף אמינות וכלכליות על פני אהבה והנאה. אתה רוצה שהאוטו יניע כל בוקר בלי בעיה ושההגה יסתובב בלי מכות- אז אתה קונה מזדה.

המחירים הגבוהים ללא הצדקה שהיבואן דופק כאן בארץ הרגו את המותג. כשבנאדם קונה אלפא במחיר של BMW הוא מצפה לתמורה של אמינות ואורך חיים של BMW, רק שהיצרן לא תכנן אותה ככה! האלפא מתוכננת לתת לנהג את שיא ההנאה והכיף לזמן מוגבל עד שהיא הופכת בעייתית לתחזוקה.

באירופה אורך חיים ממוצע של רכב הוא 5 שנים, ול5 שנים האלפא מתוכננת. בארץ אוטו בן 5 הוא אוטו "חדש" (מי אמר עולם שלישי??) וכשאוטו כזה "חדש" בן 5 נכנס למוסך יוצא לו שם של לא אמין.

הנה בסוף דיון הגענו לתשובה.

ישראל: המדינה היחידה שבה העשירים הם בשמאל הסוציאליסטי,

העניים בימין הקפיטליסטי והמעמד הבינוני משלם הכול :x

פורסם

למה רק אלפא?מקרה מאתמול

 

אני במוסך לצורך בדיקת פליטה ניגש בחור בן 30-35 -"ואוו מה זה? לא ראיתי כזה?איזה יופי ,בטח מטוס אה,וואו יש גם מקום מאחורה ,איזה פנסים-כמו פרארי ,תשמע איזה אוטו זה?

מה זה? פיאט ?...אהההה {מבט של אכזבה מתפשט על פניו}טוב ........תהנה

 

פיאט קופה 20vt ...

 

ב96 הפיאט קופה עם 195 כ"ס ריפודי עור,ומראה אקזוטי עלתה לי 139.900 שח

גולף vr6 עם 174 כ"ס,ריפודי בד ומראה של גולף עם גאנטים עלתה 146.000 שח

ומה העם קנה בהמוניו?ועוד היה חוצפן אחד שעמד לידי ואמר שהגולף הרבה יותר יפה ולכן הוא קנה אותה---אידיוט

הלאון נמכרה הפיאט חזרה והפעם לתמיד!.....למה?

 

400 קמ.....40 מעלות בצל....ארבעה אנשים....שלש שעות......10/1ק"מ.....קאפיש!

פורסם

רובי

 

 

דווקא הלאון שהייתה לך היא "אלפא סוד" מתקדמת, עיצוב דומה, צבע דומה, כח ואמינות של VAG

דרך אגב, אני עוד צריך להתייעץ איתך לגבי מתלים ללאון ... כדי שהיא תתקרב בתחושות לאלפא ...

 

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם

ברשותכם, אני אסיט מעט את הדיון.

 

יש את הסרטון ההוא, אחד הישנים של טופ גיר, עם קוונטין וילסון, נוהג על לנצ'יה דלתא אינטרגלה.

זה אוטו פשוט מדהים... בסרטון.. :-)

אלפא ולנצ'יה קשורות ביניהן? כי אני לא בטוח שללנצ'יה יש "שוק" יותר טוב...

 

לפני יומיים שמעתי מכרה שלי סיפרה שהיתה לבעלה תאונה עם לאנצ'יה קאפה, האוטו הלך טוטל לוס, אבל בעלה יצא בלי שריטה... (נקודה חיובית לאוטו) - הם פשוט קנו את אותו הדגם רק משנתון חדש יותר..

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם
ברשותכם, אני אסיט מעט את הדיון.

 

יש את הסרטון ההוא, אחד הישנים של טופ גיר, עם קוונטין וילסון, נוהג על לנצ'יה דלתא אינטרגלה.

זה אוטו פשוט מדהים... בסרטון.. :-)

אלפא ולנצ'יה קשורות ביניהן? כי אני לא בטוח שללנצ'יה יש "שוק" יותר טוב...

 

לפני יומיים שמעתי מכרה שלי סיפרה שהיתה לבעלה תאונה עם לאנצ'יה קאפה, האוטו הלך טוטל לוס, אבל בעלה יצא בלי שריטה... (נקודה חיובית לאוטו) - הם פשוט קנו את אותו הדגם רק משנתון חדש יותר..

לא קשורות , הקשר היחיד הוא שלשניהן היה עבר ספורטיבי מפואר מאוד בתחומים שונים כמובן

אלפא למרוצי כביש ולנצ'יה למרוצי הראלי , וששתיהן חברות השייכות לקונצרן פיאט ההולך ונכחד גם הוא

 

אגב , אני זוכר שקוונטין אמר שם שהאינטגרלה נותנת תחושות של פרארי ב-1/9 מהמחיר של פרארי

אומנם לא ישבתי על פרארי , אבל לגבי האינטגרלה אני נוטה להאמין לו :-) חוויה מרטיטת אשכים

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם

אלפא לא ייצרו רכבים טובים מעל 20 שנה (תת-דגם מקרי פה ושם לא נחשב).

הם לא ייצרו רכבים בולטים בגזרתם כבר מעל 20 שנה.

הם עיצבו יפה. זהו. כבר 20 שנה.

 

רוצים להיות יאפים? לכו ל-DAN DESIGN, crate and barrel ותקנו משהו יפה, לא בסמל"ת.

GT לא נמכרת כ"כ יפה. יחסית.

 

רק לידע כללי, GT נהפכה בארץ להיות "הדבר הנכון" אצל אנשי המדיה, פירסום וה"קהילה" (בלי להעליב אף אחד), בגלל העיצוב ומה שהיא משדרת, לא בגלל שום איכות.

יאשה, אל תשאל אותי למה אני יודע את זה, אחרת אוציא אותך מהארון.

 

פעמיים (אם אני לא מפספס) יצאו יצירות מרתקות, איכותיות ומקדימות את זמנן מאיטליה.

אינטגרלה והפיאט קופה.

להחזיק מוניטין שנכון ללפני 40 שנה, אך לא רלוונטי כבר מעל 20 שנה, בגלל עיצוב? הצחקת אותי.

 

ולכל מעריצי המותג, אי אפשר לסלוח לרכב עם כאלו תקלות בסיסיות, כאלו בעיות אמינות (על פני כ-20 שנה).

זאת לא פרארי או פורשה, שמצידי יניעו פעם אחת, כי את החיים הן יסיימו בתוך תהום עוד באותו יום.

בסה"כ רכב שאמור לתת הנאה מוגברת מנהיגה, לא אגדה מוטורית.

כמו שאף אחד לא מעריץ BMW325, אז אין צורך להעריץ 156 V6 (עם כל הכבוד) או קאפה.

 

אינשאללה מה שקרה לאלפא יקרה בקרוב ל-PSA, ה-307, C6 מראות שהם בדרך הנכונה.

אין כמו סטירה כואבת בכיס בשביל לאפס קונצרן שמן וטיפש.

 

נ.ב.

הפעם האחרונה שאלפא התחרתה ב-BMW היתה לפני כמה דורות.

מבחן של יום וחצי במגזין, לא נחשב, לאחריו ה-BMW נוסעת לסוכנות והאלפא נגררת למוסך.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".


×
×
  • תוכן חדש...