Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה אומרים לקונה בזמן המכירה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7366 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טיפולים קטנים כמו החלפות שמנים, פילטרים, פלאגים אני מבצע לבד בחצר ובספר רכב לא חתום

כלום מן הסתם הרכב לא טופל במוסך מורשה אז מה בכל זאת אומרים לאדם שמעוניין לקנות את הרכב

אבל מתלבט בגלל שבספר רכב לא מצויין שהרכב עבר טיפולים?

תודה ושבוע טוב

אין כמו קמארו עצבנית

פורסם

את הטיפולים שאתה מבצע ברכב אתה לא מעדכן בספר או רושם אותם?

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

במידה והיה לרכב תאונה כדאי מאוד לספר (אין מה לעשות מורידים מחיר)

אלא עם כן אתה לא חותם לו על כל מיסמך שהרכב לא עבר תאונה .

 

הקונה עלול לאחר הקניה לגלות זאת ויפתח בהילכים מישפטיים .

 

 

ירון מאיר

פורסם
את הטיפולים שאתה מבצע ברכב אתה לא מעדכן בספר או רושם אותם?

 

 

 

 

ל'

לקונה אין שום אינדיקציה שהוא אכן ביצע את הטיפולים... אני לא יודע עד כמה זה אפקטיבי לרשום בספר את הטיפולים, לא?

פורסם

בספר רכב רק טיפול מסודר במוסך רשאי לחתום ,את הטיפולים העצמיים שלי אני כותב במחברת משלי

אך הקונה לא חייב להאמין לי שאכן אותם טיפולים בוצעו כי אין לו שום דרך לאמת את דברי, לכן אני שואל מה הדבר הכי נכון להגיד לקונה בעת המכירה שיראה אמין בעיניו והוא לא יהסס לקנות אותו?

אגב הרכב לא עבר מעולם תאונה /מכה אך מכיוון שספר הרכב כמעט ריק לחלוטין אז אנשים משוכנעים שהוא הוזנח ולא טופל בזמן ולכן מהססים לקנותו

אין כמו קמארו עצבנית

פורסם
לקונה אין שום אינדיקציה שהוא אכן ביצע את הטיפולים... אני לא יודע עד כמה זה אפקטיבי לרשום בספר את הטיפולים, לא?

לדעתי האישית, כדאי לבחור להציג את ספר הטיפולים האישי שלו לקונה, למרות שהטיפולים נעשו באופן עצמאי ולא במוסך מורשה.

נראה הרבה יותר אמין מאשר לא להציג כלל.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
תגיד לו שאתה עשית טיפולים בעצמך, וששניכם תקחו את הרכב לבדיקה מעמיקה ששם מוסכניק יתן את דעתו לגבי מצב האוטו.

 

 

זה בדיוק מה שאני אומר אך עדיין הקונים מהססים ולא ממהרים לקחת את הרכב לבדיקה

אין כמו קמארו עצבנית

פורסם

אפשר לדעת באיזה רכב מדובר?

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
זה בדיוק מה שאני אומר אך עדיין הקונים מהססים ולא ממהרים לקחת את הרכב לבדיקה

אם אתה בטוח בתקינות הרכב, ושהוא טיפ טופ, תגיד להם שאם יתגלו בעיות בבדיקה אתה תשלם אותה, אם הרכב במצב מעולה אז הבדיקה עליהם. לי זה נראה הוגן.

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

אני מטפל לבד ומראה את הרכב לקונים, אני מסביר להם שאני מטפל לבד, מראה להם את השמנים שנשארו ועדיין נמצאים בתא המטען, את הפילטר אויר, את המים המיוחדים של פיג'ו, ובסך הכל, האמינו לי להכל, לא הסתרתי כלום.

פורסם
מראה להם את השמנים שנשארו ועדיין נמצאים בתא המטען, את הפילטר אויר, את המים המיוחדים של פיג'ו

אל תעשה את זה, אכלתי מזה צרה לא קטנה שכללה זריקת כל מה שהיה בתא המטען כולל הריפוד של הרצפה. חבל שזה יקרה גם לך

some people need a high five

in the face

with a chair

×
×
  • תוכן חדש...