Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה אומרים לקונה בזמן המכירה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7371 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רק את האמת, רק שלהבא כדאי שתעשה רישום עצמי שלך מה עשית ומתי, זה יגביר את האמינות שלך בעיני המוכר, ויבהיר שאתה יודע על מה אתה מדבר.

 

לפני כמה שנים מכרתי וולוו 940 שלא עברה תאונות רציניות, אך קיבלת כמה מכות לא סמפטיות שאחת מהן כללה פתיחת כריות אוויר והפעלת מותחנים. לקונה הפוטנציאלי פרטתי את כל ההסטוריה כולל הקטעים הפחות נחמדים תוך הדגשה שמדובר בתיקוני מרכב בלבד.

 

כשהוא לקח את הרכב לבדיקה וגילה שכל מה שאמרתי היה מדוייק כולל איזורי הפגיעה ומידת הפגיעה במרכב, שרק זה קנה אותו והוא גם קנה את הרכב במחיר מחירון....

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

זה ממש לא משנה מה תאמר לקונה.

 

מכירה של אוטו משומש, הוא תהליך של התמקחות בין המוכר לקונה ואיננו תהליך של חקר האמת. מה שלא תאמר, המוכר יאחז בזה כדי להוריד אותך במחיר. גם אם תטפל רק במוסך הראשי, הוא יסביר לך שדווקא שם לא מבינים כלום ושוחטים את האוטו.

 

העצה שלי - לומר רק את האמת ואת כל האמת. אם הקונה ירצה את האוטו מספיק, הוא יקנה אותו.

 

נמרוד

פורסם

כמו תגובה 16 . הרישומים האלה גם חוסכים לך זמן וכסף, כי אם למשל: אתה יודע שמצמד הוחלף לפני 30K ק"מ (כשבתהליך החלפת שמן גיר) , אתה לא תטרח להחליף עכשיו שמן כי הגיע הזמן לפי לוח הטיפולים, אלא תחכה עוד 20K ק"מ, עד שתחליף שוב את השמן, כי צריך להחליף כל 50K ק"מ . אם החלפת צמיגים אז אתה באותה הזדמנות בודק מה מצב הרפידות, ומה מצב המיסבים והתפוחים, רושם בלוח הטיפולים מה מצבם וחוסך לך פירוק בטיפול הבא, וכן הלאה.

 

 

לעניין עצמו. אני מוכר ככה רכבים כבר למעלה מ14 שנה, כשהטיפולים נכתבים על ידי בטבלת אקסל מסודרת עד רמת הנורה השרופה. לא נתקלתי במישהו שנרתע מזה אלא להיפך, וגם אם הייתי נתקל, יש עוד דגים בים.

 

 

לדעתי, אגב, נשארו מעט מאוד ישראליים נאיביים שעוד חושבים שאם המוסך חתם שבוצע טיפול אז באמת זה אומר שבוצע טיפול.

פורסם

צלם הכל ותעלה לדיסק או לאינטרנט.( עכשיו זה אבוד אבל ברכב הבא )

צרף קבלות על חלפים בצורה מסודרת ואני לא רואה בעיה עם זה.

×
×
  • תוכן חדש...