Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7347 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אתה טורח ליקרוא את השירשור או שאתה סתם מוסיף את התגובה שלך...?

שורה 8 בתגובה שלי...

החומר הזה ניראה דומה לפלציב, מה מיוחד בו או מה שונה בו לעומת פלציב?

 

גילי

גילי הי

הפלציב פחות גמיש עד כמה שידוע לי הארמופלקס ניתן למתיחה והתאמה למקומות לא ישרים

דורון

פורסם

השימוש בצמר סלעים ו/או צמר זכוכית ברכב, אפילו כשהם ארוזים בנילון הוא מסוכן !

 

אם הנילון נפגע מתפזרים בחלל הרכב סיבים ואנו נושמים אותם. שיפוץ ריאות הוא תהליך מסוכן ואחוז ההצלחה בו עלוב.

 

אני השתמשתי בספוג שמשתמשים בו לבידוד תעלות במיזוג אויר. הספוג בא בשטיחים בצבע אפור עם דבק וקל מאוד לפרוש אותו ולהדביק. הספוג הזה אינו דליק ואינו סופח לחות. יש להקפיד לכסות כמה שיותר וגם חורים קטנים.

מעליו הנחתי לבד שהוא יקר מאוד.

כדי לחסוך בעלות הלבד הלכתי לג'נק ופרקתי את הבידודים שהיו על רצפת רכבים מפורקים אותם בדרך כלל זורקים.

התוצאה היתה שיפור מדהים במפלס הרעש והחום.

 

חג שמח!!

שלמה דן גדרון

פורסם
איפה קונים את היריעות האפורות הנדבקות?

חפש בחנויות שמוכרות ציוד למיזוג אויר או שאל טכנאי מיזוג אויר.

שלמה דן גדרון

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

מקפיץ: לאחר שביום ראשון קניתי סוף סוף סט בוקסות מתאימות, פירקתי היום את כל פנים האוטו, והתחלתי ללחוץ עם ספריי זפת 3X. לא לפני שחילצתי 15 שקל מהרצפה.

גיליתי למה הרצפה בצד הנוסע הייתה נרטבת שהייתי עובר למצב "צוללת" - היה שם מין חור קטן שדרכו נכנסו מים. מקווה שזה מאחוריי.

 

מחר אני מקווה שהרכב יתפוס קצת צבע בשמש - ישתזף לו קצת וייבש את הזפת. אחרי זה נחזור לבדוק אם יש הפחתה ברמת הרעש.. מקווה...

מאזדה 6 06' ופורד פיאסטה 89 ללוחמה עירונית.

×
×
  • תוכן חדש...