Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דיהו - סופר סלון


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7385 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן

מחר אני ואמי הולכים את הרכב...לפי מה שהבנתי הוא דגם מפואר ואיכותי

אוטומטי

2000 סמק

מודל 01

 

רציתי לישאל אם הרכב הזה אמין וחזק? ואם יש לכם נתונים אליו (כוח סוס וכו...)

 

מבקשים אליו 45 אלף זה שווה?

ואם לימשהוא יש תמונה של הרכב אני ישמח ליראות

 

לילה טוב

פורסם

בשנת 2001 לדגם הזה קראו דייהו לגנצה, והוא נראה כך:

 

1999-2002-Daewoo-Leganza-00813031990001.JPG

 

המנוע הוא מנוע 2000 עם 131 כ"ס.

 

אמינות לא רעה - אך צפי לבעיות בהשגת חלקים בגיל מתקדם.

שוק "על הפנים" וצפוי להיות עוד יותר גרוע בעתיד.

 

מבחינת תמורה לכסף מדובר בעסקה די מפתה - אך יש גם לשקול את העובדה שמחיר המכירה בעתיד יהיה כנראה נמוך אפילו ביחס למחיר הפתה של היום...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

ה"סופר-סלון" היתה רפליקה מתוצרת קוריאה של אופל סנטור מתחילת שנות ה 80', ממש כפי שהרייסר הראשונות היו רפליקה של אופל קאדט מאותה סדרה.

אמנם היו לה ריפודי עור אבל מנוע 2.0 בניגוד ל 3.0 המקורי של אופל ואם אינני טועה היו לו רק 115 כ"ס. אין לי נתוני משקל אבל זה מעט מאד למכונית כבדה כזו.

 

הוסיפו לה ניקלים מלפנים שתראה כמו מיליון דולר, אבל נמכרה במחירים מגוחכים אפילו בתור חדשה.

 

אם זה באמת הלגנצה, כדאי אולי לשקול, לפי השם זו כנראה הסופר-סלון הישנה וזו לדעתי בחירה גרועה מאד.

 

 

המקור, אופל סנטור: שימו לב לחלונות המשולשים מאחור.

senator-7-front.jpg

 

דיהו סופר סלון בתמונה המצורפת למטה, שימו לב לחלונות המשולשים מאחור:

dss.jpg

פורסם

תודה אל הפרטים

הרכב הוא כמו בתמונה למעלה

לבסוף אמא שלי קנתה את האוטו

נסעתי אליו עכשיו וממש היתרשמתי

 

כיבלתי עכשיו עין הרע מחבר ואיך שנתתי גז (מי 0) האוטו פשוט לא נסע כאילו תמיד אל ניטריל

פורסם

מזל טוב על הקניה.

 

אפשר להעביר לטכני :roll:

 

לא בדקתם את האוטו לפני הקניה?

ילדים הורגים נמלים בצחוק- נמלים מתות ברצינות

כל יום אני משכר את עצמי מחדש

בצי המשפחתי- סיויק האצ'בק 96, E30 87

×
×
  • תוכן חדש...