Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איפה אפשר לסגור סקאלה גדולה ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8406 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אתה לא סוגר סקאלה באיילון אחרי הצ'יפ??

 

תחזור לגיא תגיד לו שבורחת לך גדישה... :D

 

ושיעלה אותך כבר על דיינו :screwy:

 

אין הרבה קטעים ישרים ממש..... ואני לא רוצה להסתכן בעיקולים במהירות כזו, והקטעים שיש נגמרים מהר מידי, לא כי לוקח זמן להגיע לשם, אלא כי במהירות כזו עוברים הרבה כביש בקצת זמן.

 

ואני מקווה שבקרוב אני אעשה את הדיינו, אני עד היום קצת חושש שאולי גיא התבלבל ושם לי צ'יפ של 2.0T ולא של T4... בפילטר שהוא הזמין לי הוא הזמין ל-2.0T, המזל הוא שזה אותו מק"ט ל-T4, אבל אם נעשתה אותו טעות בצ'יפ זה משהו אחר לגמרי.

 

אני כלכך טיפש שלא עשיתי שום מדידות לפני הצ'יפ, כלום... זה רק מוכיח שמהירות והאצה זה לא כל מה שחשוב לי, אבל אין לי שום אפשרות להשוואה ורק לפי הרגשה קשה מאוד לדעת כי הרכב היה חזק מאוד גם לפני הצ'יפ...... מישהו מכיר T4 לא משופרת ???? אני חייב לבדוק מול אחת כזו.

 

ינון.

 

עזוב אותך מבלבולי שכל , בכל יום בכל זמן , תגיע לפ"ת , סע ברחוב "ירושלים" , זה לכיון נחלים , יש שמאלה לראש העין לכביש 6 , זה כביש גישה לחוצה, סע לכיון אחד עד הרמזור , סתכל על הצד השני שלא מחכה לך איזה ניידת , עשה פרסה ברמזור והריי לך 4.7 ק"מ של ישר לטיסה... אם אני סגרתי... אתה תסגור :)

 

מסכים

אני סגרתי שם עם הגולף 1.6

 

שי

 

 

סגרת שם 260!?!?!??!?!?!?

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני נסעתי בכביש הזה ויש שם ישורת של 9.3 ק"מ

כביש חדש וסגרתי שם סקאלה עם היונדאי של אבא

אחלה כביש ממצפה עד אילת אין נפש חיה (באמצע שבוע)

כביש מדהים ישורות ארוכות כמעט שאין סיבובים...

ממליץ לך לנסות. אבל תעשה מה שאני עשיתי...

תיסע את הישורת פעם אחת רגוע תראה שאין כל מיני חיות מדבר מתות

על הכביש וכל סכנה אחרת וכשתחזור ....

אז תלחץ...

תהנה...

 

איזה יונדאי סוגרת סקאלה????? (מייצרים סקאלות של 160 היום ?!)

פורסם

סתם מתוך עניין - כל ההודאות המפורשות האלה בסגנון "אני נסעתי 220 בכביש 3 בתאריך 13.5 בשעה 03:35" לא יכולות לסבך מישהו ? וההמלצות על כבישים לסגירות ?

 

נכון שיש מי שאומר שחצי מהשוטרים לא יודעים לקרוא אבל החצי השני כן ...

My responses are limited. You must ask the right questions

פורסם

עד היום נוסעת חבל על הזמן...

וחוץ מזה היא כזאת זריזה שהייתי חייב לדעת כמב ביא באמת סוגרת

לפי נתוני היצרן ( יונדאי אקסנט 3 ד' 1.3 ל' 83 כ"ס ) זה 176 קמש ...

לפי הסקאלה זה היה 210 אבל כידוע בתחום הזה סקאלות מכאניות מתחילות לזייף

אז כדי לבדוק באמת הוצאנו את ה GPS והוא הראה קצת מעל 180

בלי ירידה ואגב האוטו ישב מאוד טוב על הכביש...

יחסית לאוטו ממש לא ספורטיבי...

HU: JVC KDBT1 AMP:JBL Cs50.4

COMP: MTX RTS652 SUB: Magnat Xpress 1200

 

פורסם
אני לא בטוח שאי אפשר להתבלבל, עד כמה שידוע לי כל ההבדל בין ה-T4 ל-2.0T הוא בתוכנה... כלומר, זה אותו הטורבו בגדישה נמוכה יותר, אז אם זה נכון והכל באמת אותו הדבר ורק התוכנה שונה, אז כן הצ'יפ של ה-2.0T יכול להתאים גם לי... ובעצם לא לעשות כלום, כי הוא אמור להעלות מ-165 ל-200... ו-200 כבר היה לי, אז בגלל שלא עשיתי שום מדידות לא של 0-100 ולא של מהירות לפני אני חייב את הדיינו... בכל זאת לא הייתי רוצה לשלם למשהו סתם.

 

ובכל מקרה, עם 290 כ"ס אתה אמור לקחת אותי, פה אין הפתעה...(אולי פער קצת גדול מידי אם באמת נכון העניין עם הצ'יפ הלא מתאים) חבל רק שלא בדקנו לפני שאתה שמת צ'יפ... היינו צריכים שאני אהיה ראשון, אבל גיא העדיף להתחיל איתך כי היה יותר קל להוציא את המחשב אצלך... ואגב.... אתה חייב לעשות משהו ולעבור את ה-300...(כ"ס) אתה כלכך קרוב... ואיזה מספר יפה זה :D

 

ינון.

 

לא, לא, לא ינון.. קודם כל, ברוב המקרים גיא פרילינג מבצע בעצמו התאמות לצ'יפ, זה לא שאם תקח צ'יפ של ה-165 כ"ס הוא מסוגל להעלות רק עד 200 ולכן הוא לא יעשה כלום, זה לא עובד ככה. זה בסה"כ תוכנה ואפשר לכתוב אותה בכל צורה שתרצה ולעשות עליה מניפולציות...

 

ובנוגע ל-290 כ"ס - אתה מן הסתם לא יכול לדעת בוודאות כמה כ"ס זה, מצדי שהוא ישים פילטר אוויר פתוח והופ יש לו 300 כ"ס, למה מי יכול להגיד משהו אחר? :wink:

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

מישהו הזכיר את הקטע הדורש מירושלים לת"א, מדובר על העלייה ישר אחרי צומת מבשרת.. יש ירידה חדה של כ-2 קילומטר ואחריה כביש ישר של עוד קילומטר פלוס - שם יש גשר אגב +מצלמות.

 

נ.ב. - אם תעשה 245 אז שום שוטר לא יספיק לקלוט אותך 8)

פורסם
נ.ב. - אם תעשה 245 אז שום שוטר לא יספיק לקלוט אותך 8)

מה אתה אומר?

 

וזה בדוק עם השרייד, כמובן...

 

הרי לא היית סתם מטעה אנשים.

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם
בכביש מספר אחד בדרך חזרה מירושלים לתל אביב יש ירידה ארוכה ודורשת...

הגעתי עם סובארו די אל ל175 בקלות :)

 

למה לז** תשכל?

טוב שלא הגזמת 175 .

אני באותה ירידה בדיוק סגרתי 155 ואין מצב שסגרת יותר מזה מהסיבה הפשוטה

שבמהירות הזאת הסובארו כ"כ לא יציבה וההגה כ"כ רועד שזה נס שמצליחים עוד להחזיק

אותה בשליטה אז בבקשה תהייה הגיוני כי יותר מזה האוטו פשוט מתפרק נקודה.

פורסם
סתם מתוך עניין - כל ההודאות המפורשות האלה בסגנון "אני נסעתי 220 בכביש 3 בתאריך 13.5 בשעה 03:35" לא יכולות לסבך מישהו ? וההמלצות על כבישים לסגירות ?

 

נכון שיש מי שאומר שחצי מהשוטרים לא יודעים לקרוא אבל החצי השני כן ...

 

זה לא משנה.. במקסימום הם יכולים לחכות לבא שיבוא :) אבל מה שהיה אי אפשר להעיד אם לא צילמו אותך וכו

פורסם
יש ויש, התיק שלי במשטרת התנועה יעיד על כך.

 

כמו שכבר אמרתי לא התכוונתי לכל כביש 5, רק לקטע שמאחרי ראש העין(אחרי שרואים מחסום מהצד השני של הכביש) עד לאריאל.

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.

פורסם
אני לא בטוח שאי אפשר להתבלבל, עד כמה שידוע לי כל ההבדל בין ה-T4 ל-2.0T הוא בתוכנה... כלומר, זה אותו הטורבו בגדישה נמוכה יותר, אז אם זה נכון והכל באמת אותו הדבר ורק התוכנה שונה, אז כן הצ'יפ של ה-2.0T יכול להתאים גם לי... ובעצם לא לעשות כלום, כי הוא אמור להעלות מ-165 ל-200... ו-200 כבר היה לי, אז בגלל שלא עשיתי שום מדידות לא של 0-100 ולא של מהירות לפני אני חייב את הדיינו... בכל זאת לא הייתי רוצה לשלם למשהו סתם.

 

ובכל מקרה, עם 290 כ"ס אתה אמור לקחת אותי, פה אין הפתעה...(אולי פער קצת גדול מידי אם באמת נכון העניין עם הצ'יפ הלא מתאים) חבל רק שלא בדקנו לפני שאתה שמת צ'יפ... היינו צריכים שאני אהיה ראשון, אבל גיא העדיף להתחיל איתך כי היה יותר קל להוציא את המחשב אצלך... ואגב.... אתה חייב לעשות משהו ולעבור את ה-300...(כ"ס) אתה כלכך קרוב... ואיזה מספר יפה זה :D

 

ינון.

 

לא, לא, לא ינון.. קודם כל, ברוב המקרים גיא פרילינג מבצע בעצמו התאמות לצ'יפ, זה לא שאם תקח צ'יפ של ה-165 כ"ס הוא מסוגל להעלות רק עד 200 ולכן הוא לא יעשה כלום, זה לא עובד ככה. זה בסה"כ תוכנה ואפשר לכתוב אותה בכל צורה שתרצה ולעשות עליה מניפולציות...

 

ובנוגע ל-290 כ"ס - אתה מן הסתם לא יכול לדעת בוודאות כמה כ"ס זה, מצדי שהוא ישים פילטר אוויר פתוח והופ יש לו 300 כ"ס, למה מי יכול להגיד משהו אחר? :wink:

 

רוני

 

 

לידיעתכם כבר עברתי את ה-300כ"ס - הוצאתי את ערכת הכלים מהבגאז' :D

וחוץ מזה פילטר אויר לא יעזור לוולוו הזו, הסיבה היא - יש כבר Ram air מקורי...

Finger's gonna kill me.

פורסם
בכביש מספר אחד בדרך חזרה מירושלים לתל אביב יש ירידה ארוכה ודורשת...

הגעתי עם סובארו די אל ל175 בקלות :)

 

למה לז** תשכל?

טוב שלא הגזמת 175 .

אני באותה ירידה בדיוק סגרתי 155 ואין מצב שסגרת יותר מזה מהסיבה הפשוטה

שבמהירות הזאת הסובארו כ"כ לא יציבה וההגה כ"כ רועד שזה נס שמצליחים עוד להחזיק

אותה בשליטה אז בבקשה תהייה הגיוני כי יותר מזה האוטו פשוט מתפרק נקודה.

 

חשבתי שלא להגיב לגועל נפש שרשמת, אבל אגיב בכל זאת:

מי אתה חושב שאתה תגיד לי??? קשה לרשום הודעה קצת פחות מגעילה? הגאון הגדול בסובארו מדבר? מאיפה קבעת את העבודה הזאת לעזאזל?

 

אם העיניים שלי עדיין לא מטעות אותי , המחוג היה בדיוק על 180, ורשמתי 175 כי הייתי בטוח שקיימת סטייה.

זה שאתה סגרת 155 עם האוטו שלך והחלטת שהאוטו רועד כל כך ב175 בסובארו זה פרי דמיונך, כי עובדה שאני הצלחתי "להשתלט" על האוטו במהירות הזאת, ואני גם אוסיף שלא לחצתי חזק כל כך על הגז, הייתי יכול להגיע ל200 בכיף (כן עם הסובארו), זאת פשוט ירידה חדה בטירוף!

 

נכון, כל האוטו רעד וגם ההגה הראה סימנים לא נעימים, ואני חושב שאם לא הייתי עם מוזיקה חזקה ברקע הייתי מאיט כבר ב160 כי הרעש שהיה בטח היה גורם לי להאט, אבל עובדה שזה כן קרה, אז בבקשה ממך תפסיק לזרוק מילים לאוויר בלי שאתה מבין כלום.

 

אני לא גאה במה שעשיתי, כשאני חושב ונזכר בזה אני מפחד, הנורה של השמן נדלקה לי כמה קילומטרים אחרי הירידה הזאת. הסיבה היחידה שלא המשכתי עוד עם הגז זה בגלל הרעידות החזקות בהגה, והעובדה שהאוטו כבר ישן ולא בטיחותי. לא מעניינת אותי ממש הדיעה שלך ואם אתה מאמין לי או לא, אבל אל תרשום דברים שאין להם שחר ואתה עוד החלטת לעשות אותם כעבודה. :evil::evil::evil:

פורסם
אני לא בטוח שאי אפשר להתבלבל, עד כמה שידוע לי כל ההבדל בין ה-T4 ל-2.0T הוא בתוכנה... כלומר, זה אותו הטורבו בגדישה נמוכה יותר, אז אם זה נכון והכל באמת אותו הדבר ורק התוכנה שונה, אז כן הצ'יפ של ה-2.0T יכול להתאים גם לי... ובעצם לא לעשות כלום, כי הוא אמור להעלות מ-165 ל-200... ו-200 כבר היה לי, אז בגלל שלא עשיתי שום מדידות לא של 0-100 ולא של מהירות לפני אני חייב את הדיינו... בכל זאת לא הייתי רוצה לשלם למשהו סתם.

 

ובכל מקרה, עם 290 כ"ס אתה אמור לקחת אותי, פה אין הפתעה...(אולי פער קצת גדול מידי אם באמת נכון העניין עם הצ'יפ הלא מתאים) חבל רק שלא בדקנו לפני שאתה שמת צ'יפ... היינו צריכים שאני אהיה ראשון, אבל גיא העדיף להתחיל איתך כי היה יותר קל להוציא את המחשב אצלך... ואגב.... אתה חייב לעשות משהו ולעבור את ה-300...(כ"ס) אתה כלכך קרוב... ואיזה מספר יפה זה :D

 

ינון.

 

לא, לא, לא ינון.. קודם כל, ברוב המקרים גיא פרילינג מבצע בעצמו התאמות לצ'יפ, זה לא שאם תקח צ'יפ של ה-165 כ"ס הוא מסוגל להעלות רק עד 200 ולכן הוא לא יעשה כלום, זה לא עובד ככה. זה בסה"כ תוכנה ואפשר לכתוב אותה בכל צורה שתרצה ולעשות עליה מניפולציות...

 

ובנוגע ל-290 כ"ס - אתה מן הסתם לא יכול לדעת בוודאות כמה כ"ס זה, מצדי שהוא ישים פילטר אוויר פתוח והופ יש לו 300 כ"ס, למה מי יכול להגיד משהו אחר? :wink:

 

רוני

 

אבל רוני, יש לו תוכנות מוכנות שם... ואולי הוא בחר בטעות תוכנה של ה-2.0T שכן יכולה להתאים לרכב שלי, אבל מתוכננת להוציא מהמנוע הספק של 200 כ"ס שזה בעצם מה שהיה בלי הצ'יפ, תראה... אני לא יודע... שוב, חבל שלא עשיתי שום מדידות... קשה מאוד להרגיש הבדל ואפילו שזה 40 כ"ס כי גם 200 זה חזק... אני מקווה שהדיינו יפתור את התעלומה.

 

ולגבי ה-T5, במקור יש לה 250 והצ'יפ מוסיף 40... אז גם אם הוא מוסיף קצת פחות יותר מ-280 בטוח יש לו... וזה נתון יפה...

 

ינון.

פורסם
אני לא בטוח שאי אפשר להתבלבל, עד כמה שידוע לי כל ההבדל בין ה-T4 ל-2.0T הוא בתוכנה... כלומר, זה אותו הטורבו בגדישה נמוכה יותר, אז אם זה נכון והכל באמת אותו הדבר ורק התוכנה שונה, אז כן הצ'יפ של ה-2.0T יכול להתאים גם לי... ובעצם לא לעשות כלום, כי הוא אמור להעלות מ-165 ל-200... ו-200 כבר היה לי, אז בגלל שלא עשיתי שום מדידות לא של 0-100 ולא של מהירות לפני אני חייב את הדיינו... בכל זאת לא הייתי רוצה לשלם למשהו סתם.

 

ובכל מקרה, עם 290 כ"ס אתה אמור לקחת אותי, פה אין הפתעה...(אולי פער קצת גדול מידי אם באמת נכון העניין עם הצ'יפ הלא מתאים) חבל רק שלא בדקנו לפני שאתה שמת צ'יפ... היינו צריכים שאני אהיה ראשון, אבל גיא העדיף להתחיל איתך כי היה יותר קל להוציא את המחשב אצלך... ואגב.... אתה חייב לעשות משהו ולעבור את ה-300...(כ"ס) אתה כלכך קרוב... ואיזה מספר יפה זה :D

 

ינון.

 

לא, לא, לא ינון.. קודם כל, ברוב המקרים גיא פרילינג מבצע בעצמו התאמות לצ'יפ, זה לא שאם תקח צ'יפ של ה-165 כ"ס הוא מסוגל להעלות רק עד 200 ולכן הוא לא יעשה כלום, זה לא עובד ככה. זה בסה"כ תוכנה ואפשר לכתוב אותה בכל צורה שתרצה ולעשות עליה מניפולציות...

 

ובנוגע ל-290 כ"ס - אתה מן הסתם לא יכול לדעת בוודאות כמה כ"ס זה, מצדי שהוא ישים פילטר אוויר פתוח והופ יש לו 300 כ"ס, למה מי יכול להגיד משהו אחר? :wink:

 

רוני

 

 

לידיעתכם כבר עברתי את ה-300כ"ס - הוצאתי את ערכת הכלים מהבגאז' :D

וחוץ מזה פילטר אויר לא יעזור לוולוו הזו, הסיבה היא - יש כבר Ram air מקורי...

 

חוץ מזה השיפור הבא שאבא שלי עושה לרכב הזה הוא עוד טורבינה (יעני יהיה טווין טורבו), קיט הרחבת מנוע ל- 2500סמ"ק מחשב לשליטה על הגדישה, וכמובן NOS אני מאמין שהאוטו יעמוד על כ- 900כ"ס+, ואז יש לנו אודישן לככב בהמשך של 2FAST 2FOURIOUS שיקרא 2DAMN FAST 2DAMN FURIOUS!!! (כולל סימני הקריאה!).

Finger's gonna kill me.

פורסם

אפשר לקרוא לזה "צרות של עשירים"....אבל...עם הרכב הקודם שלי, ביואיק סנצ'ורי קופה עם מנוע V8 5700 , הספק של 360 כ"ס (מדוד בדיינו) קרה מקרה....

 

הסקלה הייתה על 220, כשסגרתי אותה והמחוג הגיע לסוף, היה שם מין ברזלון קטן בסוף השעון, בדיוק כמו שבד"כ יש בתחילתה, למנוע מהמחוג "ליפול".... המחוג פשוט הגיע לברזל הקטן הזה ו.....נשבר!... הורדתי את הרגל מהגז כי זה פשוט לא בריא לנהוג ממש מהר כשמפתקעים מצחוק :lol:

 

מאז, אין לי מושג על כמה נסעתי......וכיום (דפוס התנהגות או מה?...מממ...) גם בקמארו נשבר לי המחוג! (אתם מוזמנים לראות יום אחד במפגש..... :) ) ....אז... זהו.

 

 

ליאור (שממש לא אוהב לנסוע מהר! האצה וסיבוב זה הכי, אחי).

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com


×
×
  • תוכן חדש...