Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איפה אפשר לסגור סקאלה גדולה ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8406 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה לא סוגר סקאלה באיילון אחרי הצ'יפ??

 

תחזור לגיא תגיד לו שבורחת לך גדישה... :D

 

ושיעלה אותך כבר על דיינו :screwy:

Finger's gonna kill me.

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני מוכרח להודות שאני נורא מפחד רק לחשוב על זה..

 

בקשר למשהו אחר שמישהו אמר פה - רכב יכול ועוד איך יכול להגיע לנתוני היצרן.. הסקאלה ב-205 שלי היא עד 180 קמ"ש, וסביר להניח שהיצרן הצהיר מהירות קטנה מזו...

עכשיו היא בת 10, וביום שישי - עם מזגן ושלושה נוסעים+נהג, בכביש החוף בחזרה מהביג בכביש ריק סגרתי 160 קמ"ש... אני בטוח שבלי מזגן ובלי הנוסעים, ובלי כל העומס שהיה לי בתא המטען (המון המון, למשל שני ארגזים של מים) - הייתי מגיע למהירות גבוהה יותר... ברור שמה שמד-המהירות מראה לנו זה עדיין לא אומר שזה אמת, אבל כעיקרון היצרן מילא את הבטחתו... אני לא רואה בזה שום דבר אבסורדי...

Live fast, die young - leave a better looking corpse

פורסם
כביש 5.

 

מפ"ת לאריאל...

 

אחי עשה שם עם הלאנטיס **2... בעיקר בגלל ירידה ארוכה..

 

 

 

ראלימן

 

 

לא חכם במיוחד , בכביש דרך קבע יש שוטרים עם ממלז , בסוף הירידה

ולפעמים גם אחרי העליה עם ניידת ומולטונובה בטמבון...

 

אני נוסע על הכביש דיי הרבה ומעולם לא ראיתי מולטובנה, כנראה שאתה טועה.

אכן יש המון ממל"זים שם.

אבל - בלילה אין משטרות בכלל!!!!!!!!!!!

 

 

אז זהו... שתשמע... יום שלישי לפני חודשיים + ... השעה 2:51 לפנות בוקר... סחבק טס במהירות אדירה של 131 קמ"ש (!!!!) והופ שוטר קופץ לכביש תעצור בצד :)

 

למזלו של סחבק היה באוטו חבר שזה היה דוד שלו :D אזהרה קטנה וכפה קטנה שחררו אותי מ 8 נקודות ו750 ש"ח ואולי שלילה..

 

אז שכח מכביש 5 :)

פורסם
אני מוכרח להודות שאני נורא מפחד רק לחשוב על זה..

 

בקשר למשהו אחר שמישהו אמר פה - רכב יכול ועוד איך יכול להגיע לנתוני היצרן.. הסקאלה ב-205 שלי היא עד 180 קמ"ש, וסביר להניח שהיצרן הצהיר מהירות קטנה מזו...

עכשיו היא בת 10, וביום שישי - עם מזגן ושלושה נוסעים+נהג, בכביש החוף בחזרה מהביג בכביש ריק סגרתי 160 קמ"ש... אני בטוח שבלי מזגן ובלי הנוסעים, ובלי כל העומס שהיה לי בתא המטען (המון המון, למשל שני ארגזים של מים) - הייתי מגיע למהירות גבוהה יותר... ברור שמה שמד-המהירות מראה לנו זה עדיין לא אומר שזה אמת, אבל כעיקרון היצרן מילא את הבטחתו... אני לא רואה בזה שום דבר אבסורדי...

 

 

זה לא תקף לצרפתיות...

Finger's gonna kill me.

פורסם
אתה לא סוגר סקאלה באיילון אחרי הצ'יפ??

 

תחזור לגיא תגיד לו שבורחת לך גדישה... :D

 

ושיעלה אותך כבר על דיינו :screwy:

 

אין הרבה קטעים ישרים ממש..... ואני לא רוצה להסתכן בעיקולים במהירות כזו, והקטעים שיש נגמרים מהר מידי, לא כי לוקח זמן להגיע לשם, אלא כי במהירות כזו עוברים הרבה כביש בקצת זמן.

 

ואני מקווה שבקרוב אני אעשה את הדיינו, אני עד היום קצת חושש שאולי גיא התבלבל ושם לי צ'יפ של 2.0T ולא של T4... בפילטר שהוא הזמין לי הוא הזמין ל-2.0T, המזל הוא שזה אותו מק"ט ל-T4, אבל אם נעשתה אותו טעות בצ'יפ זה משהו אחר לגמרי.

 

אני כלכך טיפש שלא עשיתי שום מדידות לפני הצ'יפ, כלום... זה רק מוכיח שמהירות והאצה זה לא כל מה שחשוב לי, אבל אין לי שום אפשרות להשוואה ורק לפי הרגשה קשה מאוד לדעת כי הרכב היה חזק מאוד גם לפני הצ'יפ...... מישהו מכיר T4 לא משופרת ???? אני חייב לבדוק מול אחת כזו.

 

ינון.

פורסם
אתה לא סוגר סקאלה באיילון אחרי הצ'יפ??

 

תחזור לגיא תגיד לו שבורחת לך גדישה... :D

 

ושיעלה אותך כבר על דיינו :screwy:

 

אין הרבה קטעים ישרים ממש..... ואני לא רוצה להסתכן בעיקולים במהירות כזו, והקטעים שיש נגמרים מהר מידי, לא כי לוקח זמן להגיע לשם, אלא כי במהירות כזו עוברים הרבה כביש בקצת זמן.

 

ואני מקווה שבקרוב אני אעשה את הדיינו, אני עד היום קצת חושש שאולי גיא התבלבל ושם לי צ'יפ של 2.0T ולא של T4... בפילטר שהוא הזמין לי הוא הזמין ל-2.0T, המזל הוא שזה אותו מק"ט ל-T4, אבל אם נעשתה אותו טעות בצ'יפ זה משהו אחר לגמרי.

 

אני כלכך טיפש שלא עשיתי שום מדידות לפני הצ'יפ, כלום... זה רק מוכיח שמהירות והאצה זה לא כל מה שחשוב לי, אבל אין לי שום אפשרות להשוואה ורק לפי הרגשה קשה מאוד לדעת כי הרכב היה חזק מאוד גם לפני הצ'יפ...... מישהו מכיר T4 לא משופרת ???? אני חייב לבדוק מול אחת כזו.

 

ינון.

 

עזוב אותך מבלבולי שכל , בכל יום בכל זמן , תגיע לפ"ת , סע ברחוב "ירושלים" , זה לכיון נחלים , יש שמאלה לראש העין לכביש 6 , זה כביש גישה לחוצה, סע לכיון אחד עד הרמזור , סתכל על הצד השני שלא מחכה לך איזה ניידת , עשה פרסה ברמזור והריי לך 4.7 ק"מ של ישר לטיסה... אם אני סגרתי... אתה תסגור :)

פורסם
אתה לא סוגר סקאלה באיילון אחרי הצ'יפ??

 

תחזור לגיא תגיד לו שבורחת לך גדישה... :D

 

ושיעלה אותך כבר על דיינו :screwy:

 

אין הרבה קטעים ישרים ממש..... ואני לא רוצה להסתכן בעיקולים במהירות כזו, והקטעים שיש נגמרים מהר מידי, לא כי לוקח זמן להגיע לשם, אלא כי במהירות כזו עוברים הרבה כביש בקצת זמן.

 

ואני מקווה שבקרוב אני אעשה את הדיינו, אני עד היום קצת חושש שאולי גיא התבלבל ושם לי צ'יפ של 2.0T ולא של T4... בפילטר שהוא הזמין לי הוא הזמין ל-2.0T, המזל הוא שזה אותו מק"ט ל-T4, אבל אם נעשתה אותו טעות בצ'יפ זה משהו אחר לגמרי.

 

אני כלכך טיפש שלא עשיתי שום מדידות לפני הצ'יפ, כלום... זה רק מוכיח שמהירות והאצה זה לא כל מה שחשוב לי, אבל אין לי שום אפשרות להשוואה ורק לפי הרגשה קשה מאוד לדעת כי הרכב היה חזק מאוד גם לפני הצ'יפ...... מישהו מכיר T4 לא משופרת ???? אני חייב לבדוק מול אחת כזו.

 

ינון.

 

עזוב אותך מבלבולי שכל , בכל יום בכל זמן , תגיע לפ"ת , סע ברחוב "ירושלים" , זה לכיון נחלים , יש שמאלה לראש העין לכביש 6 , זה כביש גישה לחוצה, סע לכיון אחד עד הרמזור , סתכל על הצד השני שלא מחכה לך איזה ניידת , עשה פרסה ברמזור והריי לך 4.7 ק"מ של ישר לטיסה... אם אני סגרתי... אתה תסגור :)

 

מסכים

אני סגרתי שם עם הגולף 1.6

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם
אתה לא סוגר סקאלה באיילון אחרי הצ'יפ??

 

תחזור לגיא תגיד לו שבורחת לך גדישה... :D

 

ושיעלה אותך כבר על דיינו :screwy:

 

אין הרבה קטעים ישרים ממש..... ואני לא רוצה להסתכן בעיקולים במהירות כזו, והקטעים שיש נגמרים מהר מידי, לא כי לוקח זמן להגיע לשם, אלא כי במהירות כזו עוברים הרבה כביש בקצת זמן.

 

ואני מקווה שבקרוב אני אעשה את הדיינו, אני עד היום קצת חושש שאולי גיא התבלבל ושם לי צ'יפ של 2.0T ולא של T4... בפילטר שהוא הזמין לי הוא הזמין ל-2.0T, המזל הוא שזה אותו מק"ט ל-T4, אבל אם נעשתה אותו טעות בצ'יפ זה משהו אחר לגמרי.

 

אני כלכך טיפש שלא עשיתי שום מדידות לפני הצ'יפ, כלום... זה רק מוכיח שמהירות והאצה זה לא כל מה שחשוב לי, אבל אין לי שום אפשרות להשוואה ורק לפי הרגשה קשה מאוד לדעת כי הרכב היה חזק מאוד גם לפני הצ'יפ...... מישהו מכיר T4 לא משופרת ???? אני חייב לבדוק מול אחת כזו.

 

ינון.

 

 

כבר הסברתי לך שהוא לא יכל להתבלבל בצ'יפ בין ה- T4 ל- 2.0T בגלל שהאוטו לא היה מתניע בכלל...

 

זוכר שבדקנו אחד מול השני ואני התרחקתי לך המון, בסקאלה כבר היה 240+

אני בדקתי לפני הצ'יפ (בזמנו בכביש חוצה שהיה סגור לתנועה, מה שהזכרתי עם חבר בעל אימפרזה GT) והצלחתי להגיע ל- 250+ (ואז המנתק...).

אחרי הצ'יפ בדקתי פעם אחת (בלי כוונה) באיילון בשעות הלילה המאוחרות, שייטתי על 180 והכביש היה ריק אז הדבקתי את הדוושה לריצפה ובמהירות נסגרה הסקאלה.

Finger's gonna kill me.

פורסם
אתה לא סוגר סקאלה באיילון אחרי הצ'יפ??

 

תחזור לגיא תגיד לו שבורחת לך גדישה... :D

 

ושיעלה אותך כבר על דיינו :screwy:

 

אין הרבה קטעים ישרים ממש..... ואני לא רוצה להסתכן בעיקולים במהירות כזו, והקטעים שיש נגמרים מהר מידי, לא כי לוקח זמן להגיע לשם, אלא כי במהירות כזו עוברים הרבה כביש בקצת זמן.

 

ואני מקווה שבקרוב אני אעשה את הדיינו, אני עד היום קצת חושש שאולי גיא התבלבל ושם לי צ'יפ של 2.0T ולא של T4... בפילטר שהוא הזמין לי הוא הזמין ל-2.0T, המזל הוא שזה אותו מק"ט ל-T4, אבל אם נעשתה אותו טעות בצ'יפ זה משהו אחר לגמרי.

 

אני כלכך טיפש שלא עשיתי שום מדידות לפני הצ'יפ, כלום... זה רק מוכיח שמהירות והאצה זה לא כל מה שחשוב לי, אבל אין לי שום אפשרות להשוואה ורק לפי הרגשה קשה מאוד לדעת כי הרכב היה חזק מאוד גם לפני הצ'יפ...... מישהו מכיר T4 לא משופרת ???? אני חייב לבדוק מול אחת כזו.

 

ינון.

 

עזוב אותך מבלבולי שכל , בכל יום בכל זמן , תגיע לפ"ת , סע ברחוב "ירושלים" , זה לכיון נחלים , יש שמאלה לראש העין לכביש 6 , זה כביש גישה לחוצה, סע לכיון אחד עד הרמזור , סתכל על הצד השני שלא מחכה לך איזה ניידת , עשה פרסה ברמזור והריי לך 4.7 ק"מ של ישר לטיסה... אם אני סגרתי... אתה תסגור :)

 

4.7 ק"מ זה לא כלכך הרבה... במהירות של 240 קמ"ש עוברים ק"מ בכל 15 שניות ו-4.7 יקח קצת יותר מדקה... אבל נראה... מקסימום יגיע הסוף ואני אאיט.

 

יש לי כבר רשימה דיי יפה של כבישים... תודה לכולם... נראה מה יהיה, אני או עיתון ( :? ) אעדכן אותכם.

 

ינון.

פורסם

אני נסעתי בכביש הזה ויש שם ישורת של 9.3 ק"מ

כביש חדש וסגרתי שם סקאלה עם היונדאי של אבא

אחלה כביש ממצפה עד אילת אין נפש חיה (באמצע שבוע)

כביש מדהים ישורות ארוכות כמעט שאין סיבובים...

ממליץ לך לנסות. אבל תעשה מה שאני עשיתי...

תיסע את הישורת פעם אחת רגוע תראה שאין כל מיני חיות מדבר מתות

על הכביש וכל סכנה אחרת וכשתחזור ....

אז תלחץ...

תהנה...

HU: JVC KDBT1 AMP:JBL Cs50.4

COMP: MTX RTS652 SUB: Magnat Xpress 1200

 

פורסם
כביש 5.

 

מפ"ת לאריאל...

 

אחי עשה שם עם הלאנטיס **2... בעיקר בגלל ירידה ארוכה..

 

 

 

ראלימן

 

 

לא חכם במיוחד , בכביש דרך קבע יש שוטרים עם ממלז , בסוף הירידה

ולפעמים גם אחרי העליה עם ניידת ומולטונובה בטמבון...

 

אני נוסע על הכביש דיי הרבה ומעולם לא ראיתי מולטובנה, כנראה שאתה טועה.

אכן יש המון ממל"זים שם.

אבל - בלילה אין משטרות בכלל!!!!!!!!!!!

 

יש ויש, התיק שלי במשטרת התנועה יעיד על כך.

פורסם
אתה לא סוגר סקאלה באיילון אחרי הצ'יפ??

 

תחזור לגיא תגיד לו שבורחת לך גדישה... :D

 

ושיעלה אותך כבר על דיינו :screwy:

 

אין הרבה קטעים ישרים ממש..... ואני לא רוצה להסתכן בעיקולים במהירות כזו, והקטעים שיש נגמרים מהר מידי, לא כי לוקח זמן להגיע לשם, אלא כי במהירות כזו עוברים הרבה כביש בקצת זמן.

 

ואני מקווה שבקרוב אני אעשה את הדיינו, אני עד היום קצת חושש שאולי גיא התבלבל ושם לי צ'יפ של 2.0T ולא של T4... בפילטר שהוא הזמין לי הוא הזמין ל-2.0T, המזל הוא שזה אותו מק"ט ל-T4, אבל אם נעשתה אותו טעות בצ'יפ זה משהו אחר לגמרי.

 

אני כלכך טיפש שלא עשיתי שום מדידות לפני הצ'יפ, כלום... זה רק מוכיח שמהירות והאצה זה לא כל מה שחשוב לי, אבל אין לי שום אפשרות להשוואה ורק לפי הרגשה קשה מאוד לדעת כי הרכב היה חזק מאוד גם לפני הצ'יפ...... מישהו מכיר T4 לא משופרת ???? אני חייב לבדוק מול אחת כזו.

 

ינון.

 

עזוב אותך מבלבולי שכל , בכל יום בכל זמן , תגיע לפ"ת , סע ברחוב "ירושלים" , זה לכיון נחלים , יש שמאלה לראש העין לכביש 6 , זה כביש גישה לחוצה, סע לכיון אחד עד הרמזור , סתכל על הצד השני שלא מחכה לך איזה ניידת , עשה פרסה ברמזור והריי לך 4.7 ק"מ של ישר לטיסה... אם אני סגרתי... אתה תסגור :)

 

4.7 ק"מ זה לא כלכך הרבה... במהירות של 240 קמ"ש עוברים ק"מ בכל 15 שניות ו-4.7 יקח קצת יותר מדקה... אבל נראה... מקסימום יגיע הסוף ואני אאיט.

 

יש לי כבר רשימה דיי יפה של כבישים... תודה לכולם... נראה מה יהיה, אני או עיתון ( :? ) אעדכן אותכם.

 

ינון.

 

 

אל תשכח שאתה צריך גם להשאיר זמן (אורך כביש) לבלימה במהירות הזו הבלמים מאבדים מיכולתם מהר מאוד!

Finger's gonna kill me.

פורסם
כביש 5.

 

מפ"ת לאריאל...

 

אחי עשה שם עם הלאנטיס **2... בעיקר בגלל ירידה ארוכה..

 

 

 

ראלימן

 

 

לא חכם במיוחד , בכביש דרך קבע יש שוטרים עם ממלז , בסוף הירידה

ולפעמים גם אחרי העליה עם ניידת ומולטונובה בטמבון...

 

אני נוסע על הכביש דיי הרבה ומעולם לא ראיתי מולטובנה, כנראה שאתה טועה.

אכן יש המון ממל"זים שם.

אבל - בלילה אין משטרות בכלל!!!!!!!!!!!

 

 

אז זהו... שתשמע... יום שלישי לפני חודשיים + ... השעה 2:51 לפנות בוקר... סחבק טס במהירות אדירה של 131 קמ"ש (!!!!) והופ שוטר קופץ לכביש תעצור בצד :)

 

למזלו של סחבק היה באוטו חבר שזה היה דוד שלו :D אזהרה קטנה וכפה קטנה שחררו אותי מ 8 נקודות ו750 ש"ח ואולי שלילה..

 

אז שכח מכביש 5 :)

 

 

אההה ... טעות שלי.

לא התכוונתי לכל כביש 5.

התכוונתי לקטע שקצת אחרי ראש העין עד לאריאל.

או מאריאל עד המחסום(יש מחסום צבאי קצת לפני ראש העין).

שם אין שום משטרה עם ממל"ז בלילה!

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.

פורסם
אני נסעתי בכביש הזה ויש שם ישורת של 9.3 ק"מ

כביש חדש וסגרתי שם סקאלה עם היונדאי של אבא

אחלה כביש ממצפה עד אילת אין נפש חיה (באמצע שבוע)

כביש מדהים ישורות ארוכות כמעט שאין סיבובים...

ממליץ לך לנסות. אבל תעשה מה שאני עשיתי...

תיסע את הישורת פעם אחת רגוע תראה שאין כל מיני חיות מדבר מתות

על הכביש וכל סכנה אחרת וכשתחזור ....

אז תלחץ...

תהנה...

 

 

 

מה אתה מתאבד שיעי???

לסגור סקאלה עם יונדאי??? :screwy::screwy::screwy:

Finger's gonna kill me.

פורסם
אתה לא סוגר סקאלה באיילון אחרי הצ'יפ??

 

תחזור לגיא תגיד לו שבורחת לך גדישה... :D

 

ושיעלה אותך כבר על דיינו :screwy:

 

אין הרבה קטעים ישרים ממש..... ואני לא רוצה להסתכן בעיקולים במהירות כזו, והקטעים שיש נגמרים מהר מידי, לא כי לוקח זמן להגיע לשם, אלא כי במהירות כזו עוברים הרבה כביש בקצת זמן.

 

ואני מקווה שבקרוב אני אעשה את הדיינו, אני עד היום קצת חושש שאולי גיא התבלבל ושם לי צ'יפ של 2.0T ולא של T4... בפילטר שהוא הזמין לי הוא הזמין ל-2.0T, המזל הוא שזה אותו מק"ט ל-T4, אבל אם נעשתה אותו טעות בצ'יפ זה משהו אחר לגמרי.

 

אני כלכך טיפש שלא עשיתי שום מדידות לפני הצ'יפ, כלום... זה רק מוכיח שמהירות והאצה זה לא כל מה שחשוב לי, אבל אין לי שום אפשרות להשוואה ורק לפי הרגשה קשה מאוד לדעת כי הרכב היה חזק מאוד גם לפני הצ'יפ...... מישהו מכיר T4 לא משופרת ???? אני חייב לבדוק מול אחת כזו.

 

ינון.

 

 

כבר הסברתי לך שהוא לא יכל להתבלבל בצ'יפ בין ה- T4 ל- 2.0T בגלל שהאוטו לא היה מתניע בכלל...

 

זוכר שבדקנו אחד מול השני ואני התרחקתי לך המון, בסקאלה כבר היה 240+

אני בדקתי לפני הצ'יפ (בזמנו בכביש חוצה שהיה סגור לתנועה, מה שהזכרתי עם חבר בעל אימפרזה GT) והצלחתי להגיע ל- 250+ (ואז המנתק...).

אחרי הצ'יפ בדקתי פעם אחת (בלי כוונה) באיילון בשעות הלילה המאוחרות, שייטתי על 180 והכביש היה ריק אז הדבקתי את הדוושה לריצפה ובמהירות נסגרה הסקאלה.

 

אני לא בטוח שאי אפשר להתבלבל, עד כמה שידוע לי כל ההבדל בין ה-T4 ל-2.0T הוא בתוכנה... כלומר, זה אותו הטורבו בגדישה נמוכה יותר, אז אם זה נכון והכל באמת אותו הדבר ורק התוכנה שונה, אז כן הצ'יפ של ה-2.0T יכול להתאים גם לי... ובעצם לא לעשות כלום, כי הוא אמור להעלות מ-165 ל-200... ו-200 כבר היה לי, אז בגלל שלא עשיתי שום מדידות לא של 0-100 ולא של מהירות לפני אני חייב את הדיינו... בכל זאת לא הייתי רוצה לשלם למשהו סתם.

 

ולגבי זה שהצלחת לסגור סקאלה... בכל זאת ה-T5 יותר גדולה וכבדה ומרגישה עוד יותר בטוחה... אותי זה ממש מפחיד ואני חייב מצב אופטימאלי, ישר ארוך ושטוח לגמרי... אחרת אין לי אומץ... ובקטעים הלא ארוכים שיש באיילון שעונים על הדרישות נגמר המקום מאוד מהר, ל-230 זה מגיע ממש מהר, בשביל ה-240+ אני צריך קצת יותר זמן וכביש.

 

ובכל מקרה, עם 290 כ"ס אתה אמור לקחת אותי, פה אין הפתעה...(אולי פער קצת גדול מידי אם באמת נכון העניין עם הצ'יפ הלא מתאים) חבל רק שלא בדקנו לפני שאתה שמת צ'יפ... היינו צריכים שאני אהיה ראשון, אבל גיא העדיף להתחיל איתך כי היה יותר קל להוציא את המחשב אצלך... ואגב.... אתה חייב לעשות משהו ולעבור את ה-300...(כ"ס) אתה כלכך קרוב... ואיזה מספר יפה זה :D

 

ינון.


×
×
  • תוכן חדש...