Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7397 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סוף סוף יש החלטה!

 

טויוטה 4 runner (מנוע v8 ) ייבוא אישי מארה"ב.

 

הרכב עולה כ 33 אלף דולר חדש בארה"ב לכן זה בטח יהיה כ 400 - 430 אלף בארץ על הכביש.

  • תגובות 74
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מישהו יודע אם ה-4runner הנוכחי הוא טנדר טויוטה סגור, כמו הגרסא של שנות ה-90, או שרק השם נשאר והתכנון השתנה?

[LEFT][B][FONT=Times New Roman]Damn it boy, you are about as useless as a cock-flavoured lollipop.[/FONT][/B] [FONT=Times New Roman][I]Coach Patches O'Hulihan[/I][/FONT][/LEFT]

פורסם

הרכב עולה כ 33 אלף דולר חדש בארה"ב .

גם דולרים ישנים יתקבלו שם בברכה...

 

אפשר לראות כאן את הגברת... :yum:

 

כדאי שתגיד לחבר שלך כמה דברים:

  1. כמעט לכל הSUV בארה"ב יש גם גירסת 4X2, אז שישים לב שלא זה מה שמוכרים לו.
  2. צריך להביא בחשבון שכמעט כל בורג וידית יצריכו הזמנה מיוחדת מחו"ל.
  3. לבדוק מי אמור לתת ומסוגל לתת אחריות לדבר הזה בארץ.

חוץ מזה הרכב נראה מרשים וכיף ליסוע במשהו ייחודי!

פורסם

יש לי רעיון יותר טוב למה לא תקנו את הסופה הישראלית.

תוצרת הארץ מעולה בשטח וסוחב טוב גם בכביש וראיתי שניתן לדחוס בו 8 מגבניקים בתצורת הספסלים מאחורה כך שהוא עונה על כל הדרישות שלכם. יש גירסאות גג נפתח יש עם סאן רוף יש עם גג שמש. וגם לא תהיה בעיה של אחריות וזמינות חלקים.

פורסם
גם דולרים ישנים יתקבלו שם בברכה...

 

אפשר לראות כאן את הגברת... :yum:

 

כדאי שתגיד לחבר שלך כמה דברים:

  1. כמעט לכל הSUV בארה"ב יש גם גירסת 4X2, אז שישים לב שלא זה מה שמוכרים לו.
  2. צריך להביא בחשבון שכמעט כל בורג וידית יצריכו הזמנה מיוחדת מחו"ל.
  3. לבדוק מי אמור לתת ומסוגל לתת אחריות לדבר הזה בארץ.

חוץ מזה הרכב נראה מרשים וכיף ליסוע במשהו ייחודי!

הערה במקום!לאחר בדיקה אצל היבואן אין שום אפשרות שהוא יטפל ברכב. בעקובת זאת הוא יורד מהפרק. אך יש חדשות טובות. לאחר שראינו את ה - Top Gear Winter Oliympics, ממש אהבנו את ה Q7 בניגוד לתמונות שראינו! המראה שלו הוא הדבר היחיד שהרחיק אותנו עד עכשיו. אז נצטרך לעשות נסיעת מבחן ולראות, אך יכול מאוד להיות שזאת התשובה שלנו. שאלתי היא מתי היא מגיעה לארץ?

פורסם

מזל שירדתם מהפוראנר המיושן. אופן בחירת המכוניות שלכם פשוט מגוחך, תרשה לי לומר. לא להאמין שירדתם מ-M של מרצדס בגלל המחיר, ובסוף כמעט קניתם רכב נחות באופן משמעותי מאוד, בלא כל כך הרבה פחות...

 

אם כבר חשבתם על הפוראנר, למה לא לבדוק את הפורד אקספלורר החדש? זה רכב חדש לגמרי, מרווח ובעל 7 מושבים. מנוע חזק, איבזור טוב, ומחיר של פחות מ-300K. אה, שכחתי, הוא אמריקאי (איזו שטות :-P )

 

ד"א, אני מקווה שאתם לא רוצים להושיב מבוגרים במושבים האחוריים ברכב השטח שתקנו, כי כמעט ללא יוצא דופן, הג'יפים המגודלים האלו פשוט לא יכולים להושיב שבעה מבוגרים בנוחות. ב-Q7 יצא לי לשבת מאחור, זכור לי שהוא היה סביר... לילד בן 15.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

סוף סוף קצת היגיון..

 

הQ7 כנראה צריך להגיע בפסח הקרוב לתערוכת "אוטומוטור", סביר להניח שכבר בזמן התערוכה

תוכלו לבחון אותו מקרוב ואולי אפילו לבצע הזמנה.

 

קישור למפרט טכני

http://www.motocar.co.il/motocar/model/index.asp?id=2312

קישור למבחן דרכים ישראלי

http://www.motocar.co.il/motocar/model/index.asp?id=2312

1.8T 8)

פורסם
מזל שירדתם מהפוראנר המיושן. אופן בחירת המכוניות שלכם פשוט מגוחך, תרשה לי לומר. לא להאמין שירדתם מ-M של מרצדס בגלל המחיר, ובסוף כמעט קניתם רכב נחות באופן משמעותי מאוד, בלא כל כך הרבה פחות...

 

אם כבר חשבתם על הפוראנר, למה לא לבדוק את הפורד אקספלורר החדש? זה רכב חדש לגמרי, מרווח ובעל 7 מושבים. מנוע חזק, איבזור טוב, ומחיר של פחות מ-300K. אה, שכחתי, הוא אמריקאי (איזו שטות :-P )

 

ד"א, אני מקווה שאתם לא רוצים להושיב מבוגרים במושבים האחוריים ברכב השטח שתקנו, כי כמעט ללא יוצא דופן, הג'יפים המגודלים האלו פשוט לא יכולים להושיב שבעה מבוגרים בנוחות. ב-Q7 יצא לי לשבת מאחור, זכור לי שהוא היה סביר... לילד בן 15.

 

רוני

מה ששוב מחזיר אותנו לדיסקברי 3, שבו יש מקום למבוגרים במושבים האחוריים (נאמר מתוך ניסיון אישי, וטופ גיר).

זה אמנם בא טיפה על חשבון הבגאז', אבל כמובן שאפשר לקפל את המושבים.

 

 

 

עמוס

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם
מזל שירדתם מהפוראנר המיושן. אופן בחירת המכוניות שלכם פשוט מגוחך, תרשה לי לומר. לא להאמין שירדתם מ-M של מרצדס בגלל המחיר, ובסוף כמעט קניתם רכב נחות באופן משמעותי מאוד, בלא כל כך הרבה פחות...

 

אם כבר חשבתם על הפוראנר, למה לא לבדוק את הפורד אקספלורר החדש? זה רכב חדש לגמרי, מרווח ובעל 7 מושבים. מנוע חזק, איבזור טוב, ומחיר של פחות מ-300K. אה, שכחתי, הוא אמריקאי (איזו שטות :-P )

 

ד"א, אני מקווה שאתם לא רוצים להושיב מבוגרים במושבים האחוריים ברכב השטח שתקנו, כי כמעט ללא יוצא דופן, הג'יפים המגודלים האלו פשוט לא יכולים להושיב שבעה מבוגרים בנוחות. ב-Q7 יצא לי לשבת מאחור, זכור לי שהוא היה סביר... לילד בן 15.

 

רוני

דיברנו על 4 runner חדשה 06 ייבוא אישי לא אחת משומשת שנת 90.

פורסם
דיברנו על 4 runner חדשה 06 ייבוא אישי לא אחת משומשת שנת 90.

 

די, באמת? זה לא משנה את העובדה שהתכנון של האוטו הזה מיושן, כשיש לך מולו מתחרים איכותיים הרבה יותר.

 

ועמוס - ישבתי בדיסקו3, לא ממש זוכר שהיה שם מרווח יוצא דופן מאחור, אבל הרכב עצמו בהחלט מאוד מרשים.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

ועמוס - ישבתי בדיסקו3, לא ממש זוכר שהיה שם מרווח יוצא דופן מאחור, אבל הרכב עצמו בהחלט מאוד מרשים.

לפי טופ גיר - המושבים האחוריים מרווחים יותר מברוב המתחרים.

 

לפי ניסיוני - הצלחתי לשבת במושב האחורי בלי הרבה בעיות (ואני לא בחור קטן)... אבל ייתכן שהסטנדרטים של הנוחות של נער שכמוני שונים מאשר אלה של מישהו מבוגר יותר, שימצא את המושבים האחוריים לא נוחים.

 

 

 

עמוס

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם

עזבו שטויות. תקנו משאית איסוזו... עם דבל קבינה ותגביהו אותה... עם סרני דנה, אחלה ג'יפ...:wink:

 

אכן, אופן בחירת הרכב אצלכם פשוט מגוחך.

Veni Vidi Vici

פורסם
עזבו שטויות. תקנו משאית איסוזו... עם דבל קבינה ותגביהו אותה... עם סרני דנה, אחלה ג'יפ...:wink:

 

אכן, אופן בחירת הרכב אצלכם פשוט מגוחך.

מדוע?

 

כי אנחנו לא קונים משהו כי הוא לא נראה לנו טוב?כי לאחר 3 רכבים אמריקאים שהיו כישלון אנחנו לא רוצים עוד אחד, בגלל שאנחנו לא אוהבים את ה xc90?

 

למה?


×
×
  • תוכן חדש...