Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7397 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 74
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לא חשבתי על פטרול :-o

 

רעיון טוב. אך לדעתי יש לו יותר מדי משקל וקצת מדי מנוע. אני צודק?

ויש פאת'פיינדר, קצת יותר קטן אבל מאד מודרני. שווה מבט!
פורסם

מה עם הרקסטון ? :roll:

הוא בהחלט יספק את הסחורה בחולות ועומד בכל הדרישות שלך..

יש גרסאת 7 מושבים עם מנוע דיזל..

 

בנוסף, אם אין בעיית תקציב, יש אפשרות לקנות את הLAND ROVER 100, שזאת הגרסא היותר גדולה של מה שמשווק בארץ..

הוא נראה שונה ויותר מגודל.. היכולות שטח שלו עדיפות יש מקום ל7 נוסעים וכו'..

יש כמה כלים כאלה בארץ בייבוא אישי (יש לי אחד ליד הבית שהגיע מהולנד.. :roll:).

 

בנוסף, אציין כי ל ML של מרצדס אין 7 מושבים.. יש גרסא אחרת, מוארכת יותר - בעלת 7 מושבים (אני לא זוכר בדיוק את האותיות.. יכול להיות שזה GL).

ולמיטב ידיעתי, עדיין אין אותה בארץ..

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

GL עדיין אין בארץ, אבל בטח תגיע. (ולזה התכוונת)

 

אופציה נוספת עם 7 מושבים זה ה-XC90 אם אין בעיית תקציב, אז עם V8.

 

ואני מצטרף להמלצות על הדיסקו 3 הרכב מאוד מרשים.

פורסם
ואני מצטרף להמלצות על הדיסקו 3 הרכב מאוד מרשים.
דיסקו3 הוא גם החלום הרטוב שלי...

 

כרגע זו מכונית שסובלת מאיכות הרכבה ירודה ובעיות אמינות קשות (אל תדאגו, לא זו הסיבה שלא קניתי... :wink: )

בטח תוך שנה שנתיים הם ייפטרו ממחלות הילדות האלה

פורסם
אז ראשית אני רוצה להגיד שזה לא עבורי.

הדרישות הם יחסית פשוטות:

- אוטומט

- 7 מקומות ישיבה

- לא אמריקאי

- לא יונדאי, קאיה או לנדרובר

- לא הלנדקרוזר החדש

- לא ה XC90

 

זה משאיר אותנו עם מרצדס M החדשה אך הוא לא כל כך התלהב, שלא תבינו לא נכון הוא אהב את הרכב אך הוא ציפה ליותר. אילו אפשרויות יש חוץ ממרצדס M class?

אם אני אצמד לתנאים שהכתבת, האופציות הן: אודי Q7 וניסאן פטרול.

אם הדרישות הן נסיעה בחולות, הפטרול לא ממש מצטיין בסעיף זה. נשארנו עם Q7.

אם אפשר להגמיש קצת את התנאים, הייתי מחכה לג'יפ קומנדר. 7 מקומות עם מנוע 3 ליטר המצויין של מרצדס.

 

יניב

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם

YNV

הוא רשם לא אמריקאי!

תועיל בטובך להסביר לי מדוע הפטרול לא יהיה טוב בחולות והQ7 כן? אני בטוח שניסית את שניהם והגעת לתוצאות מעניינות.

 

הפטרול יוכל לסחוב אופנוע ים ולהוריד אותו לחוף בלי הרבה בעיות, רכב אמין מאוד, מצויין בשטח, ענק עד שלא עומדים לידו לא מבינים עד כמה.

חסרונות- מנוע חלש יחסית וחוסר בפוזה.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

צודק. את ה-Q7 באמת לא ניסיתי. אבל גם לא כתבתי שהוא טוב במשהו. הוא פשוט האחרון שנשאר.

על הפטרול נהגתי כבר כמה פעמים בתנאי שטח שונים. חול היה אחד מהם. הפטרול מצטיין בהרבה סוגי שטח. דווקא בחול הוא חלש, בגלל משקל עצמי גבוה ומנוע לא חזק.

גם את זה שהוא רשם לא אמריקאי לא פיספסתי במיוחד. בדיוק בגלל זה כתבתי "אם ניתן להגמיש את התנאים".

 

עוד 10 שניות לפני שלוחצים על שלח עושים רק טוב...:?

יניב

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם
יכולת שטח בחול הכוונה היא להוריד אופנוע ים לחוף ולגבי הדיסקו זה לא ילך ניסיתי לשכנע אותו.
זה מה שפותח הדיון כתב, אלה הדרישות לא מדובר פה בחול מדבר תובעני לאורך קילומטרים רבים, אני בטוח שהפטרול הסתדר עם זה.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

אני לא מאמין שהפטרול יכנס למשוואה עקב בעיות של יחס כוח למשקל. על הנייר לפחות זה לא נראה טוב בכלל. נחכה לנסיעת מבחן ונראה.

פורסם

יש לי הצעה בשבילך אומנם זה אמריקאי אבל לא תתחרט עליו...

האמר H2 יש גירסא עם 6 מקומות ישיבה (אני לא בטוח בקשר ל 7 מקומות...)

פורסם

לא לנדרובר, לא טויוטה, לא אמריקאי... מה זה השטויות האלו?! אתה מדבר על רכב שטח? ממתי אאודי מייצרים רכב שטח? ב.מ.וו, פולקסוואגן, פורשה - מרצדס ML - כולם ניוקאמרים שמנצלים אופנה. מכוניות סטיישן מוגבהות, וכשתיסע ברחוב באחת מהם ותעצור ליידי - אני אדאג להזכיר לך: אתה נוסע בסך הכל בסטיישן גרמני על גלגלים גדולים שעלה לך המון כסף :lol:

Jeepolog.com


×
×
  • תוכן חדש...