Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7409 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שים את המוכנים של פרססטון , אבל אם אתה ממש מוכן להשקיע , יש נוזל תוצרת גרמניה שכחתי את השם אבל הוא בצבע כחול כהה שמנוני ובא בבקבוק כחול כהה הוא אמור לבוא ביחס מסוים עם מים מזוקקים, שמעתי מהמוכר בחנות חלקים שהוא שם אצלו במרצדס איך שזה ככה מבלי לערבב , הוא אומר נוזל מצוין משהו כמו 30 שקל לליטר

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם
שים את המוכנים של פרססטון , אבל אם אתה ממש מוכן להשקיע , יש נוזל תוצרת גרמניה שכחתי את השם אבל הוא בצבע כחול כהה שמנוני ובא בבקבוק כחול כהה הוא אמור לבוא ביחס מסוים עם מים מזוקקים, שמעתי מהמוכר בחנות חלקים שהוא שם אצלו במרצדס איך שזה ככה מבלי לערבב , הוא אומר נוזל מצוין משהו כמו 30 שקל לליטר
.Hepu
פורסם

מצאתי אצלי בבית בקבוק כחול של 1.5 ליטר, זה נוזל כחול שמנוני, אני חושב שעל זה דיברת.

רשום על הבקבוק

LEMFORFER

פעם מזמן אני זוכר כשחיפשתי בגוגל מצאתי מלא מידע, עכשיו לא מצאתי כלום! יכול להיות הבחרה ניסגרה? או שחברה אחרת קנתה אותה והחליפה שם? כי לפני חודש ראיתי במוסך שמוכרים את זה.

 

 

מצאתי משהו לפי קוד המוצר:

 

http://autospace.by/febi_antifriz.shtml

מה שיש לי מאוד מאוד דומה למה שיש פה, אבל הכיתוב קצת שונה. גם הסמל של החברה שונה אבל זה ממש ממש דומה.

עד מתי ספטמבר 08.:(

×
×
  • תוכן חדש...