Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7416 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

רמת השמן ברכב (205 ג'ונייר 1.1 91) נגמרת לה אט אט.

1.איזה סוג שמן וסוג פילטר מומלצים לריכבי. (קופץ עוד מעט לאוטו דיפו)

2. האם יש צורך לקנות את המפתח לפילטר שמן, או שיש דרך יותר "חסכונית" לפרק אותו?

3. יש דברים נוספים שכדאי להחליף על הדרך?

 

הטיפול הוא חלק מטיפול 10 שאני עושה בהדרגה עם היינס. עזרה תתקבל בברכה.

סוף שבוע נעים.

 

אבי .פ. :wink:

:shock:פג'ו 205 ג'ונייייר 3 דלתות - אספנות בשנת 2021 :shock:
פורסם

באוטודיפו יש קטלוג חלפים.

פעל לפי הקטלוג.

שמן ממלץ אגיפ 15/40

צריך מפתח מיוחד לפילטר שמן.

חזק פילטר שמן אם רגש לא חזר מידי!!

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

פורסם

פילטר שמן - עדיף מקורי, אבל גם התחליפי בסדר גמור, כל עוד הוא מגיע עם שסתום. תחליפי שקניתי בעבר לא הגיע עם שסתום, והלך מהר מאוד לפח.

 

שמן - קשה לי להמליץ על שמן שיתאים בול למנוע 1.1. אבל כעיקרון, 10/40 איכותי צריך לעשות את העבודה.

 

מפתח יעודי לפילטר שמן עולה 30 ש"ח. אפשר לנסות לפתוח את הפילטר עם מפתח תרנגול גדול או ע"י חירור במברג, אבל בשביל כלי שעולה 30 ש"ח פשוט חבל להתאמץ.

 

ונקודה אחרונה - מחירי השמנים באוטו-דיפו מופקעים לכל דיעה. גש לחנות אחרת.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

למה אוטו דיפו למה?

במקום שמן של אגיפ, תקנה שמן איכותי של ARECA או KLF חצי סינטטי, כולם באותו מחיר= 100 שקלים.

 

באוטו דיפו זה סתאם ביזבוז, קפוץ לחנות חלקי חילוף הקרובה לביתך.

פורסם

גם לי יש 205 1.1

 

השמן שאני ממליץ לך מניסיוני הינו ACDELCO 10W40 חצי סינטטי.

מחיר בין 60-75 שח .

PB182597.JPG

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

היכן ניתן לקנות את השמן המדובר והפילטר באיזור המסגר? אצל ג'אן?

ואגב מה תחום המחירים של דברים נוספים שכדאי להחליף (פלאגים, כבלים, פילטרים)

 

תודה על התגובות!

 

אבי .פ.

:shock:פג'ו 205 ג'ונייייר 3 דלתות - אספנות בשנת 2021 :shock:
  • אחראי פורום
פורסם

היי אבי,

אני מקפיד לקנות חלפים רק ב...חנויות חלפים. :-)

כלומר, בחיים לא באוטו דיפו, תחנות דלק וכד', כי כמו שאמרו-

המחירים שלהם פשוט לא הגיוניים.

פלאגים טובים יעלו סביב 80 ש"ח.

כבלי הצתה - לאלפא קניתי בפחות מ-100 ש"ח.

פילטרים אני לא זוכר....

עדיף כמובן לקנות את המפתח לפילטר שמן, רק לזכור שלא

סוגרים איתו- משמש רק לפתיחה.

הסגירה הסופית (ההידוק) נעשית עם היד.

 

איתי.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
היכן ניתן לקנות את השמן המדובר והפילטר באיזור המסגר? אצל ג'אן?

ואגב מה תחום המחירים של דברים נוספים שכדאי להחליף (פלאגים, כבלים, פילטרים)

שמנים אפשר לקנות בכל אחת מחנויות החלפים במסגר וביצחק שדה. לא בהכרח את השמן הזה, אבל שמנים טובים אחרים. נסה אצל צנטרל ביצחק שדה - מחירים הוגנים ושירות טוב.

פילטר מקורי אפשר לקנות אצל ג'אן. אם מדובר באותו הפילטר כמו ב1400, אז הוא עולה משהו כמו 60 ש"ח, Give or take.

 

אגב, מומלץ לקנות את השייבה הכפולה, זאת שמגיעה עם גומי בפנים ולא את השייבה הפשוטה מהנחושת. אצלי לפחות, הפשוטה מזיעה בטירוף.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

אבי, אני אחסוך לך נסיעות לאיזור המסגר, היות ואתה חולוני:

ברחוב האורגים, במתחם הארוך הזה שנמצא בין הכיכר של הבנאי לבין רחוב הלהב (מול הבניין הכתום הזה איפה שהיה פעם המעפל של הארטיקים), יש חנות חלקי חילוף לרכב, שנקראת "הכל לאוטו עדי", הבעלים שם זה יונתן, אתה יכול לרכוש ממנו כל דבר שתרצה, דאג לבקש הנחת מוסכים, אני אישית עובד רק איתו כשאני זקוק לחלקים, שמנים, פילטרים, וכל דבר שקשור לאוטו.

יש עוד אחד בחולון, נמצא במתחם של בית הבשר ברחוב המלאכה, בגב של "פונדק הצלע", אין לי נסיון איתו, והחנות שלו קטנה עד כמה שאני יודע.

בהצלחה :)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

זה הנחה של 25% על כל המוצרים שתקנה :)

כדי שהמוסך יוכל להרוויח עליך עוד 25%, וכדי שבעל החנות חלפים עדיין ירוויח 25%

(כן, בעולם הזה, יש 100% רווח :) )

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

מה זאת אומרת. אז כל מוסך עושה עלי עוד 25 אחוז אם אני לא מבקש את ההנחה הזו?

 

:conf:

:shock:פג'ו 205 ג'ונייייר 3 דלתות - אספנות בשנת 2021 :shock:
פורסם

זאת אומרת ככה:

אם נניח אמרו לך שחלק איקס עולה 100 ש"ח, הם בעצם קנו אותו ב75 ש"ח, הרוויחו עליך 25 ש"ח נוספים, נעים להכיר, זו היא ארץ ישראל, גם יפה וגם פורחת...

(כמובן שאין להכליל "כל המוסכים", כי תמיד יש צדיקים בסדום, אני אישית לא נתקלתי בכאלו)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

×
×
  • תוכן חדש...