Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7412 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה לקנות אוטו וזה אחד המכוניות שמצאתי:

רנו קליאו שנת 94

יד 3

עברה 88 אלף ק"מ

צבע ירוק מטאלי

אוטומטית

דגם RT

 

רוצים עליה 17 אלף אבל אפשר לדבר

 

מה אתם אורמים על האוטו

או שאם יש משו יותר תציעו לי עד 18 אלף אני מוכן להשקיע

 

תודה

פורסם

מה אתה מחפש באוטו, ידנית או אוטומטית ?

תקציב- מקס' 18K ?

נסיעה- עירונית/בינעירונית ?

רכב קטן ?

מנוע- קטן ונוח או למשל לדוגמה קליאו RSI שמגיע עם מנוע 1.8 ל' ?

תענה לפי הדרישות מהרכב, וכך נעזור לך בקלות.

 

היו כמה דיונים שחוזרים על עצמם לגבי רכבים, עם תקציב ודרישות שונות ודומות.

חיפוש קצר יעזור !

פורסם

אני יותר בכיוון האוטומטית

התקציב מקסימום 18 אולי אפילו פחות אם אפשר

זה האוטו הראשון שלי כי רק לא מזמן עברתי טסט

נסיעה עירונית אבל בטוח תיהיה גם בין עירונית

רכב עדיף קטן דומה לקליאו אבל אפשר גם יותר גדול

ומנוע מקסימום 1600 והRSI מגיעה עם 2 דלתות וזהההורים שלי קונים לי תאוטו ו2 דלתות בחיים אני לא יקנה כל עוד זה תלוי בהורים שלי

 

 

מקווה שתעזרו לי

תודה

פורסם

אוטו בן 12 יד 3 88000 ק"מ בלבד, מוזר לי.

 

בכל אופן לקליאו יש שוק גרוע, קשה מאוד למכור, וגם כשמוכרים הסכום לא דומה למחירון.

משום מה לקליאו בכלל ולאוטומטית בפרט אין משיכה בשוק יותר מידי.

למרות שמבחינת מכונית קטנה היא נוחה ונעימה מאוד לעומת יפניות או אחרות בגילה וגודלה.

 

אני מכיר קליאו 95 אוטומטית עם שלט לא מעט חודשים, עובד לידי.

 

אורן

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

פורסם

אם קיימת מבחינתך האופציה לנהוג על ידני

 

אז בשנתונום האלו עדיף

מבחינת אמינות ( כי אין מה לעשות - גיר ידני פחות תקלות ויותר שליטה)

וגם תוכל אולי לעלות שנה אחת או שתיים למעלה

אני יודע כמה זה מרגיז להילחם בקלאץ בשבוע הראשון

אבל תאמין לי שבוע גג זה עובר

שווה את המאמץ

 

סע בזהירות

ובהצלחה

סובארו XV 2016 - כוכבים בעניים

פורסם

אכן כמו שאמרו קודמי הקליאו לא משהו מבחינת שוק סה"כ אוטו נחמד אמין ונוח מאוד ... תיזהר שלא ליפול על אחת שחוטה הצרפתיות הן מכוניות שברגע שלא טיפלו בהם כמו שצריך הן יוציאו אותך בנזקים חבל על הזמן

Seat Ibiza Cupra 07:twisted:

פורסם

תנסה לברר כמה קילומטרים הוא עשה בשנים האחרונות, בכדי לקבל אמת מידה.

תשאל את המוכר על הנסיעות שלו, איפה הוא עובד(מרחק ביחס לבית), ממי הוא קנה ומתי.

בכל מקרה, אמא שלי מכרה את הסיטרואן ZX שלה לפני שלוש שנים, יד ראשונה, שנת 94 עם 50K ק"מ, ככה שיש מקרים.

פורסם

אלעד אמא שלך מכרה רכב יד ראשונה עם K50 ק"מ,

 

זה כבר יד שלישית... והסיכוי ש-3 בעלים שונים רכשו את הרכב למטרת קישוט החנייה נראית הרבה פחות סבירה.

 

בנוגע לקליאו ספציפית - שמעתי על לא מעט בעיות עם הגיר האוטומט (מיושן - 3 הילוכים בלבד).

 

עדיף ידנית אם אפשר, אם רק אוטומטי אז אולי כדאי לפזול לכיוון דגמים אחרים (דיהטסו שרייד).

×
×
  • תוכן חדש...