Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7422 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי צורב DVD חדש מתוצרת LG

כאשר אני צורב דיסק לרכב אז....למרבה הפלא לא מצליח לשמוע את הדיסק ברכב

בכל המערכות האחרות כגון DVD או מחשב או מערכות ביתיות שומע את הדיסק בצורה מעולה

אולם כאשר מכניס את הדיסק לרכב זה פשוט לא עובד

הפורמט שצורב הוא CDA

זו לא הפעם הראשונה שמכין דיסק לרכב אבל... זו הפעם הראשונה מהצורב החדש ולא מצליח לקרוא זאת ברכב

בתחילה חשדתי שזוהי בעיה של הדיסק אבל... ניסיתי את אותה צריבה כבר 4 פעמים וזה עדיין לא עובד

במקביל אני גם צורב סרטים מאותו צורב וזה עובד מצוין

מה הבעיה עם הצריבה לרכב?

תודה

פורסם

זה נקרא OVERBURN ואני לא חושב שזה שייך לזה. האם כבר צרבת בעבר מאותו הצורב באותו הפורמט והרדיודיסק הצליח לקרוא את הפורמט?

ליאור

Twincharger Stratified Injection

פורסם

אמממממ.... זו הפעם הראשונה שצורב מהצורב הזה

צרבתי את אותו דיסק כבר 5 פעמים

במהירות שונות

עם דיסקים מסוג שונה

אבל שום דבר לא עוזר

ה-HU ברכב לא קורא את זה

פורסם

בתוכנה צריבה של נרו תוריד את ה V על המילה של Joliet... כך שהריבוע של הסימון יהיה ריק, ותשנה ל

ISO LEVEL 1 ותצרוב, סבירות גבוהה מאוד שהרדיו דיסק שלך יקרא את הדיסק.

 

תמיר

פורסם

גם אני סה"כ החלפתי צורב ~!! ולא עבד לי יותר ברדיו דיסק הישן עד ששברתי את הראש כדי למצוא מה הבעיה, תנסה מה שאמרתי לך.

 

תמיר

×
×
  • תוכן חדש...