Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7419 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גם אני בעל רכב עם קצה שלדה, שלא משפיע על ההתנהגות, קצה שלדה זה עניין פסיכולוגי של אנשים שלא מבינים ברכבים וכששומעים קצה שלדה חושבים שהרכב התהפך 10 פעמים.

 

רכב מטופל עם קצה שלדה יותר טוב לקנייה מרכב ללא.

מוכר עם רכב קצה שלדה יוריד לך אחוזים, נגיד 10 אחוז, כשתבוא למכור את הרכב, הוא יהיה שווה פחות, גם תוריד 10 אחוז , אך מכיוון שהרכב שווה פחות אתה בעצם תחסוך ככה.

פורסם

השאלה העקרונית של פותח הת'רד היא האם מדובר בפגיעת שילדה או לא.

 

הוא לא שואל האם לקנות את הרכב.

ברור שהוא לא יקנה את הרכב. כמו שאמרתם יש מלא רכבים כאלו על הכביש. חלקם אפילו במצב טוב.

 

אני מניח שבעל הרכב התחייב לשלם את הוצאות בדיקת הרכב במידה ויש פגיעת שילדה ולכן פותח הת'רד רוצה לחייב את בעל הרכב לשלם על הבדיקה.

 

במידה ותביא שמאי או מומחה אחר שיתן חוות דעת מקצועית שמדובר בפגיעת שילדה תוכל לגלגל עליו את העלות.

×
×
  • תוכן חדש...