Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7433 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אז אשמח שתרשום לי בפרטי או משהו פרטים.

אני גם מהצפון ( קריות ) ואין לי בעייה להגיע לאזורים האלה.

ההצעה של הדנלופ שקיבלתי היא ממקום חדש שנקרא CARMARKET

אין לי מושג הדגם שלהם אבל המידה היא 185/65/14

 

תודה.

כעיקרון קאר מרקט נחשבים זולים, אך אם אתה נוסע עוד טיפה עד הקיריון ולוקח ימינה אח"כ לכיוון שפרעם - 15 דקות נסיעה מהקיריון, אותם הצמיגים בדיוק, אותו דגם ואפילו מתאריך יותר חדש - ב 500 שקל פחות.

אם אתה מעוניין אני רוצה גם להחליף בחודש הבא כי כרגע אני קצר במזומנים, נוכל לנסוע בייחד ונקבל הנחה נוספת.

פורסם

קשה לי להאמין שכל התלונה הזו בגלל צמיגים ישנים, וחבל לרוץ ישר להוצאה כספית כבדה.

 

לגבי בולמים, בולמים לא תקינים גורמים לנסיעה עם קפיצות לא מרוסנות אבל לא לנסיעה קשה (לא רכה).

 

שאלה: על פי מה אתה מודד את הלחץ בצמיגים? יתכן שהמדיד או המשאבה בהם אתה משתמש אינם תקינים וגורמים לך למלא לחץ גבוה מדי?

מלא לחץ ע"פ הלחץ המומלץ לרכבך בעומס נמוך ולא ע"פ הלחץ המומלץ לעומס גבוה (אלא אם כן אתה נוסע בעיקר בעומס גבוה)

 

אני יודע שיהיו מי שיתנגדו, אבל נסה אפילו למלא 1-2 PSI (לא BAR!) פחות מהמומלץ.

אמנם תהיה פגיעה קלה ביציבות בסיבובים ובלאי קצת מואץ של הצמיגים אבל בהפרש לחצים כזה ההשפעה השלילית די זניחה וייתכן שההשפעה החיובית בנוחות הנסיעה תהיה עדיפה.

 

בכל מקרה, אנא עדכן אותנו מה עזר.

פורסם

יכול להיות שיש משהו במה שאתה אומר. האמת היא שרוב הזמן רק אני ואשתי יושבים ברכב

וכרגע אין ממש תפוסה במושב האחורי. יכול להיות שאני יכול להוריד את הלחץ בצמיגים האחוריים.

קצת בילבלת אותי עם הנושא של ה BAR ו PSI ..

אני יודע שבפעם אחרונה מילאתי לפי ערך לחץ 30 מאחורה ו 28 מקדימה.

Alpine 9855R / Amp - Alpine Mrp-f600

Comp -Hertz Hi Energy / Sub - Image Dynamics IDQ

פורסם

קצת בילבלת אותי עם הנושא של ה BAR ו PSI ..

אני יודע שבפעם אחרונה מילאתי לפי ערך לחץ 30 מאחורה ו 28 מקדימה.

אז זה PSI.

 

הערכים המתאימים בBAR הם 2.1 ו 2.0 בהתאמה

 

ותלך פעם אחת למלא אויר מדוייק אצל פאנצ'רמאכער, אם הוא מכיר אותך זה יהיה בחינם.

×
×
  • תוכן חדש...