Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7432 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ,

 

יש לי אופל אסטרה דור קודם שנת 2000 . לאחרונה אני מרגיש את הכביש והבורות הרבה

יותר ממה שהיה בעבר. נכנסתי למוסך לבדוק את המתלים ונאמר לי שהם במצב חדש ובכלל

ברכב הזה המתלים מחזיקים המון שנים. בדקתי אוויר לראות עם הלחץ גבוה מדי וגם היה בסדר.

רצוי לציין שעל כבישים חדשים וטובים הנסיעה נינוחה ונעימה אבל זה ממש לא חכמה..

יש לכם רעיונות מה יכולה להיות הבעייה ומה צריך לבדוק ?

 

תודה לעוזרים.

Alpine 9855R / Amp - Alpine Mrp-f600

Comp -Hertz Hi Energy / Sub - Image Dynamics IDQ

פורסם

הבולמים כנראה מקוריים. אני יד שנייה וקיבלתי ספר טיפולים מסודר מהיד הקודמת ולא הוזכר

שם החלפת בולמים בכל התקופה. הרכב עבר 78000 ק"מ.

Alpine 9855R / Amp - Alpine Mrp-f600

Comp -Hertz Hi Energy / Sub - Image Dynamics IDQ

פורסם

הצמיגים אינם מקוריים. החלפתי קדמיים לפני כחצי שנה לצמיגי GOODYEAR לפי מידת יצרן.

האחוריים של חברת פירלי לא חדשים אבל במצב סביר לחלוטין. נאמר לי בפנצ'רייה שניתן

לנסוע איתם עוד כשנה לפחות. לגבי לחץ אוויר בדקתי לפני כמה ימים והוצאתי קצת אפילו כדי

לראות עם הנסיעה תהיה רכה יותר אבל אין שינוי מהותי.

Alpine 9855R / Amp - Alpine Mrp-f600

Comp -Hertz Hi Energy / Sub - Image Dynamics IDQ

פורסם

לגבי הצמיגים האחוריים - איזה תאריך מוטבע עליהם?

 

לגבי הבולמים, צריך לבדוק אותם, תלך לרכב ותלחץ בחוזקה על כל פינה ברכב ,צד צד, ממש חזק, ותראה תוך כמה זמן, או יותר נכון נניח אתה לוחץ חזק ועוזב, תוך כמה תנועות\ניעות\מעלה מטה...הרכב מפסיק לזוז.

פורסם

את הבדיקה הזו של הבולמים כאשר לוחצים בפינות הרכב עשיתי במוסך. הבחור שם בדק

בדיוק כפי שאתה מתאר והוא אמר שהם הגיבו תקין לחלוטין. לא שמתי לב במדוייק אחרי כמה

תנועות הוא מפסיק אבל זה היה לדעתי תנועה אחת או גג שתיים. לא הורגש משהו קשה במיוחד

או רך / קפיצי מדי. אני משער שבמידה והיה חשד קטן להחלפה הם היו אומרים לי את זה , הרי

הם צריכים להתפרנס לא ?

התאריך שעל הצמיגים האחוריים 03 .

Alpine 9855R / Amp - Alpine Mrp-f600

Comp -Hertz Hi Energy / Sub - Image Dynamics IDQ

פורסם

לגבי 2003 המוטבע על צידי הצמיג....3 שנים זה הזמן להחליף אפילו שהם ויזואלית נראים סבירים-הגומי מתייבש והנסיעה נהיית קשה יותר.

 

אם במוסך אמרו שהבולמים תקנים- אז הם תקינים.

 

יכול להיות שפסיכולוגית התחלת לשים לב לבורות האלה בכבישים ונראה לך שהרכב פחות נוח, זה קורה.

 

בכל אופן החלפת הצמיגים האחוריים תשפר את הנוחות\אחיזה\בלימה = לא תצטער.

פורסם

אוקיי

לקחתי לתשומת ליבי ואני אגש להחליף את האחוריים.

התייעצות לפני הקנייה. רצוי שאני אחליף את האחוריים שיהיו זהים לקדמיים נכון ?

במידה ואני לא מוצא את אותו הדגם אפשר להשים חברה אחרת באותו מידה כמובן ?

כשאני חושב על זה אני קצת מתבאס עכשיו שלא החלפתי לפני כמה חודשים רביעייה וזהו.

עכשיו יהיו לי צמיגים קדמיים ישנים יותר וככה זה ימשך עד שאני אחליף את האוטו..

יש מה לעשות עם הצמיגים הקדמיים ? זיכוי או הנחה משמעותית במידה ואני קונה רביעייה

ואני משאיר לו את הקדמיים שלי ?

 

מצטער על כמות השאלות..

תודה.

Alpine 9855R / Amp - Alpine Mrp-f600

Comp -Hertz Hi Energy / Sub - Image Dynamics IDQ

פורסם

לפי דעתי, תשאיר את הקדמיים ורכוש 2 זהים לקדמיים - ותרכיב אותם מאחור.

 

אם לא תמצא 2 זהים לקדמיים שיש לך כעת, זה לא קריטי, אתה יכול לרכוש גם מחברה שונה.

 

אצלי בטויוטה (גיר רגיל) יש צמיגים בני 3 שנים(רכב שנת 2003), רציתי השבוע להחליף אותם אך אמרתי נמשוך עוד חודש...ביום שבת אני רואה בונגילה בצד של הצמיג הקדמי, יצא לי בדופן של הצמיג גולה גדולה וכאילו הצמיג נסדק ועומד להתפוצץ, מייד החלפתי לספאר שהיה חדש.

 

בקיצור מה שאני מנסה לומר זה שבצמיגים אסור לחסוך, ו 3 שנים זה הזמן להחליף.

 

ואגב יש לי משלין אנרגי מקוריים של הרכב=זבל של צמיגים.

פורסם

הבנתי

נראה לי שאני אגמור את הסיפור ויחליף ארבעה טובים וגמרנו.

אני גם ככה לא מרוצה מהקדמיים שיש לי , משהו של GOODYEAR אבל מיוצר בטורקייה.

בקיצור נראה לי שהם מאוד פשוטים. אני אקנה פעם אחת עכשיו 4 צמיגים טובים וישלם

קצת יותר ואני מקווה שאני יהיה מרוצה.

לגבי מישלין אנרג'י אני לא מכיר. אבל מה שהציעו לי זה DUNLOP ב 1200 לרביעייה.

Alpine 9855R / Amp - Alpine Mrp-f600

Comp -Hertz Hi Energy / Sub - Image Dynamics IDQ

פורסם

באיזו מידה מדובר ובאיזה דגם של דנלופ?

עצתי לך, אל תרוץ לקנות, קודם תברר מחירים במספר מקומות.

אתה תופתע לראות עד כמה ישנם הבדלים.

אני עשיתי סקר בצפון לגבי מחירים של דנלופ, אם תרצה תאמר לי אני אתן לך מקומות ומחירים בפרטי - רלוונטי לצפון.

 

בשפרעם ,אצל הערבים, הכי זול,לדנלופ, אותם צמיגים בדיוק עם תאריך 2006 או סוף 2005, 500 שקל יותר זול מהמקום הכי זול בחיפה.

פורסם

אז אשמח שתרשום לי בפרטי או משהו פרטים.

אני גם מהצפון ( קריות ) ואין לי בעייה להגיע לאזורים האלה.

ההצעה של הדנלופ שקיבלתי היא ממקום חדש שנקרא CARMARKET

אין לי מושג הדגם שלהם אבל המידה היא 185/65/14

 

תודה.

Alpine 9855R / Amp - Alpine Mrp-f600

Comp -Hertz Hi Energy / Sub - Image Dynamics IDQ

×
×
  • תוכן חדש...