Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7429 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

הגיע לרשותי מסך NECOX לרכב - אני ניסיתי למכור וראיתי שאין הרבה קונים

אז על הדרך ראיתי שיש אפשרות לחבר מסך לרכב אל הרדיו דיסק עם מתאם aux בחלק מהמכשירים

עכשיו אני לקראת קניה של רדיו דיסק (כנראה פיוניר סדרה 7 דגמי פרימיר)

 

ואני רק רוצה לדעת מה אני יראה במסך כשהוא יחובר לרדיו דיסק

הרדיו דיסק לא קורא דיודי, אז מה אני יראה את הרשימה של השירים שעל הדיסק ?

זה בכלל יפה/שווה השקעה של 1500 שקל למסך ?

 

כי עלה לי רעיון יפה לראש, לעשות למסך בניה יפה בתא כפפות (בכל מקרה אין לי מה לעשות איתו וקונים אין).

פורסם

דווקא יכול להיות שתראה את רשימת השירים

 

אני אצלי יש לי את הפאנל די וי די והכל טוב ויפה

אבל כשאני לא שם דיסק של די וי די אלא דיסק אמ פי 3 או רגיל בכלל אז זה מראה לי את הרשימת שירים

כמובן שרק באנגלית בעברית זה מראה ג'יבריש

שווה לך לנסות לפני שאתה מתקין.....

גם אני אוהב ללחוץ Ctrl+W

:twisted:

פורסם

ברור שאתה רואה את רשימת השירים מכיוון שיש לך מכשיר שקורא DVD \ MP3 \ WMA וכו ...

 

המכשיר שלו קורא רק MP3 \ WMA והוא לא מתוכנן לעבוד עם מסך ...

 

חבל על הבדיקה אפילו אתה לא תיראה כלום !

פורסם

אתה לא תראה כלום מנסיון גם אני רציתי לעשות דבר כזה עם פרימייר 860 חיברנו ולא רואים כלום מה שכן תראה זה שהמסך דולק וכתוב no signal או משהו כזה

הכול יהיה בסדר

×
×
  • תוכן חדש...