Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צ'ופר לכל הסטודנטים בפורום.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7239 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איןןןןןןןןןןן הייתי חייב להעלות את השרשור מתהום הנשייה בגלל מה שהיה לי עכשיו בתרגול!

 

הנדסת חשמל ואלק', תרגול ראשון במבוא לסטטיסטיקה והסתברות-חזרה על מושגים.

המתרגל חמוד ולחוץ עושה חזרה על תורת הקבוצות ונותן דוגמא סתמית להפרשי קבוצות וקבוצה משלימה.

 

המתרגל רושם ומסביר: "נגדיר קבוצה גדולה W שכוללת את כל מי שנמצא בחדר, נגדיר קבוצה A-קבוצת כל הימניים בחדר, מה תהיה W/A ?" (כלומר W פחות A)

ועונה לעצמו: "זו תהיה קבוצת כל השמאליים בחדר"

אני (אומר בצחוק): "וגם כל אלו חסרי הידיים"

חלק מהכיתה מגחכת...

המתרגל (איזה חמוד) ישר מסתובב אחורה ואומר בפחד ותחושת צער: "אהה..אה.. סססליחה מצטער"

הוא אשכרה היה בטוח שיש מאחוריו מישהו בלי ידיים והוא העליב אותו! לא הפסקנו לבכות מרב צחוק עד סוף השיעור! זה בהחלט היה הדבר הכי חזק שקרא לי לאחרונה... PRICELESS (אבל מה? הוא לפחות בן אדם טוב...)

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

סיפור סטודנטים....

 

 

אתמול - תרגול ראשון בחדו"א(חשבון דיפרנציאלי ואינטגרלי) 2.

 

המתרגלת מדברת עם עצמה כל השיעור!

 

שואלת את עצמה שאלות, עונה לעצמה וצוחקת על עצמה.....

 

כל הכיתה יושבת בצחוק ואף אחד לא מבין כלום.

 

 

איי....זה הולך להיות להיות סמסטר קשה...

פורסם

אתה מדבר.. היו לי 3 שעות אחרונות עם מרצה כנראה אמריקאי מוזר בשדות אלקטרומגנטיים שלא מבינים כלום ממה שהוא אומר, אבל הוא מנסה להלהיב את הכיתה כ"כ ואשכרה מסביר את כלל הבורג הימני בעמידה על שולחן ההרצאות :shock: , בנוסף כל השקפים שהוא הכין היו מלאים בטעויות.

 

הנזק- מעל 60% מכיתה של מעל 120 איש עזבה בהפסקה הראשונה. איזה שעמום.....

פורסם

לי היה מרצה לפיזיקה שהיו חסרות לו איזה שלוש וחצי אצבעות ביד ימין.

לראות אותו מדגים את חוק חצי יד ימין היה דבר שקשה לשכוח.

הוא גם הצליח לדפוק לעצמו דלת בראש כשהוא נפנף בה כדי להסביר לאיזה כיוון עובד המומנט של הצירים שלה.

אבל למרות כל זאת, הוא היה מרצה מעולה.

  • 5 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

יש לי אחד שבחיים לא אשכח:

 

אלגברה 1 הרצאה ראשונה , סמסטר ראשון.

המרצה פותח בחידה:

מי יודע sin x / n ?

 

אחרי חצי דקה שכולם המומים מהשאלה ולא יודעים מה נפל עלינו,

אומר המרצה : מה אתם לא יודעים ? התשובה היא 6....

(n מצטמצם).

צונזר.... :?


×
×
  • תוכן חדש...