Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צ'ופר לכל הסטודנטים בפורום.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7240 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
גם שורות ראשונות, גם רנו טווינגו

מצטער להגיד לך את זה, אבל אתה **** :roll:

עתודאי?

 

סתם סתם, אם הוא כותב בפורום 10 דקות סימן שהוא לא עתודאי. זה משום שהוא מצא 10 דקות לעשות משהו שהוא לא ללמוד ;-)

פורסם

מה שאני לא מבין זה שאין כאן ולו ציטוט אחד של ניר קציר מהטכניון.

 

מי שלמד 'מערכות ספרתיות' יודע שהבדיחות שלו טיפה יותר משודרגות מבדיחות העתודאים הסטנדרטיות (במידה ואפשר בכלל לקרוא להן בדיחות :-?)

פורסם
פשוט טוב!
מזכיר לי את המרצה לשלי בחדווא...

 

רגע של דיפרנציאלים...

 

"מה לא מובן...

 

מוסיפים פה איברים... ועושים (חתול D(חתול) ) ואז יוצא האינטגרל..."

 

עוד אחד נחמד:

 

"אני אומר לכם את זה פעמיים - פעם ראשונה ופעם אחרונה"

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

המרצים אוהבים מאד דוגמאות שקשורות בהתעללות בחתולים משום מה...

 

 

אצלנו בפיסיקה 3:

"שמים חתול בקופסא עם מנגנון ביולוגי שברגע שמופעל הוא מרעיל והורג את החתול. הסכוי שיופעל 50%, עוד לפני שפתחנו את הקופסא לבדוק- האם החתול חי או מת?"

 

וכן, גם בחדו"א אצלנו (מרצה צעיר רוסי עם מבטא כבד- הבחור הכי מצחיק שיש):

"קחו חוט סביב כדור הארץ, תנו לחוט עוד מטר אחד בלבד.. אתם חושבים שחתול יוכל לעבור מתחת לחבל עם הרווח שנוצר לרצפה? אז האמת שכמעט בקפיצות הוא יכול לעשות את זה (2pi*r+1=2pi*(r+1/2pi)) . חחחח לפני זה בטח חשבתם שכדי שיעבור נצטרך להעביר אותו באיך קוראים לזה... מכבש!"

פורסם
עתודאי?

 

סתם סתם, אם הוא כותב בפורום 10 דקות סימן שהוא לא עתודאי. זה משום שהוא מצא 10 דקות לעשות משהו שהוא לא ללמוד ;-)

אני בקושי מוצא 10 דקות כן ללמוד.

מרוב בטלה, אי אפשר ללמוד.

משכנתא זה קל

פורסם

אצלנו בפיסיקה 3:

"שמים חתול בקופסא עם מנגנון ביולוגי שברגע שמופעל הוא מרעיל והורג את החתול. הסכוי שיופעל 50%, עוד לפני שפתחנו את הקופסא לבדוק- האם החתול חי או מת?"

אהמ אהמ - אולי כי למדת על תאוריית החתול של שרדינגר? :roll:

 

ואם אתה לא יודע מה זה - תריץ חיפוש בפורום (היה לנו דיון ארוך ופורה בעניין)

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם

אה נזכרתי באחד חמוד שקשור אפילו לפורום:

 

הרצאה בפיסיקה 3, בנושא הספין:

המרצה:"מישהו יודע אז איזה חלקיק הוא ישראלי?"

ועונה:"אז זהו.. שישראלי הוא חלקיק קצת יותר מסובך- על הכביש הוא רוצה שאחרים יתייחסו אליו כאל פרמיונים, אבל בינם לבין עצמם הם יהיו בוזונים.

ככה הישראלי יהיה לבד בנתיב אחד, וכל השאר יהיו ביחד על הנתיב השני."

 

עוד כמה חמודים שהיו לי שאני זוכר:

 

אותו המרצה, באחד השיעורים הראשונים מדבר איתנו על מדיניות שעות קבלה בזמן נסוי:

המרצה:"בזמנים של היום כבר השתגעו, ידעתם שיש חוק שאוסר עלי להיות לבד עם סטודנטית בחדר כשהדלת סגורה?"

הלבורנט: "אבל אין שום חוק לגבי שתי בחורות!"

אנחנו מתפוצצים מצחוק...

 

תירגול בחדו"א עם רמי בן ארי:

"כבר אנחנו פותרים את התרגיל, קודם בואו נעשה לו קצת מסאז' מתמטי"

 

בזמן הרצאה בפונ' מרוכבות (אחחחחחחחחח קטיה איזה תחת!):

קטיה: "אוףף אין לי כוח להמשיך לפתור, זה תרגיל מאד ארוך"

סטודנט:"תשתמשי כמו המתרגל באופרטור '3 הנקודות' "

 

שיעור במל"מ:

המרצה: "אה הנה אחד נרדם לי שם, תעירו אותו בבקשה, איזה חוצפה."

סטודנט: "תשבע שגם אתה לא עשית את זה כשהיית סטודנט"

המרצה: "תשמע.. לא נעים לי, זה היה לפני כ"כ הרבה זמן..."

 

הרצאה במד"ר:

המרצה: "נו ומה יצא לכם בתרגיל?"

הסטודנטים: "כלום.."

המרצה: "מזתומרת כלום?! לא יכול להיות.."

הסטודנטים: "נו לא יצא כלום.. יצא 0"

המרצה(כועס):"מה זה כלום?!! אפס זה כלום?! אפס זה אחד המספרים הכי יפים שיש במתמטיקה אל תגידו עליו ככה!"

פורסם

יש לי גם כמה

באמצי מיבחן נישאלת השאלה

תלמידה: המרצה בכיתה כשפתרת את התרגיל זה הצטמצם ועכשיו לא יוצא לי

המורה: נכון את צודקת משהו חייב להצטמצם, מה לגבי הציון

 

אותו מורה

הוא: נו ראיתם את המע' שלכם השנה

אנחנו: כן

הוא: את הוזלין כבר הכנתם

 

אותו אחד

הוא: דני יש לך סיגריה

דני: כן יעקוב יש לי

יעקוב: אפשר אחת

דני: אפשר 100 במיבחן

שוב יעקוב

יעקוב: דני יש לך סיגריה

דני: למה אתה לוקח רק ממני

יעקוב: למה אתה חושב שהמלצתי להשאיר אותך י''ד

 

שיעור באלק' ישומית

צירלין(אחרי שנידנדו לו שהחומר קשה ומעצבן) : אתם נימצאים פה כדי ללמוד אלק' התעודת הנדסאי שלכם היא רק תוצר לוואי של הלימודים שלכם כאן

תלמיד: אהה יופי אז בסוף י''ד אני יצא מפה עם גידול בראש והדבר הכי טוב שהשגתי זה תוצר לוואי

 

אחד אחרון

באמצע שיעור מסויים המדריך מסביר על הלוח משהו ומסביר ומוחק ומסביר ומוחק ונהנה ומיתלהב וכימעט מגיע לתיקרה עם ההתלהבות שלו ולבסוף שואל מה אני מחפש פה בעצם

ואז תלמיד עונה לו: שלווה

 

שיעור אלק' ישומית

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר


×
×
  • תוכן חדש...