Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7431 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

אני מעונין לקנות קבל

יש לי בעיות באורות ברכב

ועכשיו רציתי לדעת על איזה נתונים צריך להיסתכל? בקבל

 

ועם אפשר איך אני מחבר אותו ??

 

תודה

מי שלא בוכה, לא גודל!

פורסם

לחבר קבל זה פשוט מאוד.. ואם תסתבך הקבלים מגיעים עם "סכמה", זאת אומרת סירטוט והסברים איך לחבר.. פשוט מאוד.

opel astra GSI

עד מתי?? שלילת רשיון מ 2004

פורסם

חייב להביא מינוס מהמצבר לפח של האוטו ?

ומהפח של האוטו לקבל???

 

כל האוטו כעיקרון מינוס

תגיד לי עם זה בסדר

אני מביא + מהמצבר לקבל... 2. מהקבל מפצל לשתי המגברים שלי

ומינוס כבר יתן להם מהפח של האוטו

ומהפח של האוטו מינוס לקבל ..

 

תגיד לי עם זה בסדר

מי שלא בוכה, לא גודל!

פורסם

נכון כל הרכב מינוס אחד גדול[שילדה] ולכן בשירטוט יחסתי את "הארקה" לשילדת הרכב.

וכן ואופן החיבור שציינת הוא בסדר .

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

תודה אחי!!!

עוד משהו עם אתה יודע

יש סוגים מסוימים של מצברים שכדי להשים ?

בשביל המערכת ?? או כל מצבר יהיה בסדר

יענו מצבר שיכול להשפיע קצת

מי שלא בוכה, לא גודל!

פורסם

יש לי בבית קבל חצי מזה

 

אם אני יחבר אותו הוא יתן משהוא?

 

1 הקטע בקבל זה שמחברים אותו אז האורות באוטו לא ניכבים במכות באס?

2 אם מוסיפקים קבל זה משפר את השמיעה באוטו גם?

 

יש רדיו דיסקים שהאור שלהם נכלש אפילו בלי מגבר חחחחח

פורסם

קבל חצי פראד יהווה פחות נטל בשרשרת הצרכנים מקבל בערך של 1 פראד. הטעינה'פריקה של חצי פראד תהיה מהירה יותר,אבל תאורתית ישנה את הגבלת הRMS כמו שצויין פה-שהוא אמור לסייע ....

 

1 הקטע בקבל זה שמחברים אותו אז האורות באוטו לא ניכבים במכות באס?

2 אם מוסיפקים קבל זה משפר את השמיעה באוטו גם?

 

1.קבל אמור לסייע ב"היבהובי האורות" ברכב

2.בולשיט ! התשובה שלילית.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

×
×
  • תוכן חדש...