Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נתון מכירות מרשים של המיני


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8655 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אבי היקר שמר לי כתבה על המיני החדשה מעיתון BusinessWeek, מתאריך 7/10/2002. מה שממש תפס לי את העין זו טבלת המכירות הבאה:

 

סה"כ נמכרו: 100,000 מכוניות

 

מיני ONE: כ-25%

מיני קופר: כ-55% (!)

מיני קופר S: כ-20% (!!!)

 

מרשים מאוד שחמישית מכלל המיני הנמכרות הן מהגרסה הספורטיבית למהדרין. לדעתי זה מראה שהמיני מצליחה כמכונית לנהג לא פחות מאשר מכונית אופנתית, וכידוע, אופנות לרוב לא נשארות לעונה הבאה (ראה מקרה החיפושית החדשה).

 

חבל שזה לא המצב בסופרמיני אחרות. תארו לכם מצב שבו כאשר תראו 206/קליאו/יאריס, סיכוי של אחת לחמש שהמכונית תהיה ספורטיבית לחלוטין :!:

פורסם
אבי היקר שמר לי כתבה על המיני החדשה מעיתון BusinessWeek, מתאריך 7/10/2002. מה שממש תפס לי את העין זו טבלת המכירות הבאה:

 

סה"כ נמכרו: 100,000 מכוניות

 

מיני ONE: כ-25%

מיני קופר: כ-55% (!)

מיני קופר S: כ-20% (!!!)

 

מרשים מאוד שחמישית מכלל המיני הנמכרות הן מהגרסה הספורטיבית למהדרין. לדעתי זה מראה שהמיני מצליחה כמכונית לנהג לא פחות מאשר מכונית אופנתית, וכידוע, אופנות לרוב לא נשארות לעונה הבאה (ראה מקרה החיפושית החדשה).

 

חבל שזה לא המצב בסופרמיני אחרות. תארו לכם מצב שבו כאשר תראו 206/קליאו/יאריס, סיכוי של אחת לחמש שהמכונית תהיה ספורטיבית לחלוטין :!:

 

בוא עכשיו תתן לי מכירות בארץ של המיני ??? המספרים פשוט בושה !!! המיני בארץ היא אחת המכוניות הכי לא כדאיות שיש, בחו"ל המחיר שלה סביר מאוד אבל בארץ המחיר פשוט טירוף !!!!!!!! אפשר לקנות אופל אומגה (למרות שהיא כבר לא מיוצרת) במחיר של מיני קופר S, האופל פי 2 יותר גדולה ואנחנו מדברים על מכונית סופרמיני לעומת רכב יוקרה/סלון !!!!!!!!!!! או דוגמא אחרת, מיני ONE עולה כמו פיז'ו 307 בדגם הכי מאובזר !!!!!!

 

תראה, המיני החדשה מאוד יפה (על טעם ועל ריח), מאוד מהנה לנהיגה, הנדסת אנוש מצויינת וכו' (ואפשר להמשיך עם המחמאות עד מחר) אבל עדיין לא הייתי משלם 120K ש"ח על דגם בסיסי של מיני . . . . .

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
אבי היקר שמר לי כתבה על המיני החדשה מעיתון BusinessWeek, מתאריך 7/10/2002. מה שממש תפס לי את העין זו טבלת המכירות הבאה:

 

סה"כ נמכרו: 100,000 מכוניות

 

מיני ONE: כ-25%

מיני קופר: כ-55% (!)

מיני קופר S: כ-20% (!!!)

 

מרשים מאוד שחמישית מכלל המיני הנמכרות הן מהגרסה הספורטיבית למהדרין. לדעתי זה מראה שהמיני מצליחה כמכונית לנהג לא פחות מאשר מכונית אופנתית, וכידוע, אופנות לרוב לא נשארות לעונה הבאה (ראה מקרה החיפושית החדשה).

 

חבל שזה לא המצב בסופרמיני אחרות. תארו לכם מצב שבו כאשר תראו 206/קליאו/יאריס, סיכוי של אחת לחמש שהמכונית תהיה ספורטיבית לחלוטין :!:

 

בוא עכשיו תתן לי מכירות בארץ של המיני ??? המספרים פשוט בושה !!! המיני בארץ היא אחת המכוניות הכי לא כדאיות שיש, בחו"ל המחיר שלה סביר מאוד אבל בארץ המחיר פשוט טירוף !!!!!!!! אפשר לקנות אופל אומגה (למרות שהיא כבר לא מיוצרת) במחיר של מיני קופר S, האופל פי 2 יותר גדולה ואנחנו מדברים על מכונית סופרמיני לעומת רכב יוקרה/סלון !!!!!!!!!!! או דוגמא אחרת, מיני ONE עולה כמו פיז'ו 307 בדגם הכי מאובזר !!!!!!

 

תראה, המיני החדשה מאוד יפה (על טעם ועל ריח), מאוד מהנה לנהיגה, הנדסת אנוש מצויינת וכו' (ואפשר להמשיך עם המחמאות עד מחר) אבל עדיין לא הייתי משלם 120K ש"ח על דגם בסיסי של מיני . . . . .

 

בארץ ? מי קונה מכונית במחירים של הארץ ?

 

עכשיו ברצינות... מה ציפית ?

היבואנים מנסים רק לסחוט אותנו, ואין בעצם משהו שיעצור אותם.

לדעתי צריך לחוקק חוק שיאפשר ליבואנים למכור רכבים מיובאים במחיר שלא פחות מהמחיר שיקבע בחוק. (בחוק יהיה כתוב בכמה אחוזים ממחיר המכונית המקורי מותר ליקר)

אבל נראה לך שכמה עובדים בכנסת שהם בחופש 365 ימים בשנה ירימו אצבע בשביל לעשות את זה ?

פורסם

בארה"ב המיני החדשה (ובייחוד הקופר S) היא להיט היסטרי, ונמכרת מעל המחיר המוצהר (RETAIL PRICE) בשל לחץ הזמנות שעולה על ההיצע (המחירון שם הוא 22K דולר, המחיר המעשי שבו כרגע הו נמכרות הוא 27K)

 

נמרוד, נזכר ב S אחת או שתיים שפגש לא מזמן

The higher you go, the harder the fall..

×
×
  • תוכן חדש...