Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7445 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי בעיה רצינית ברכב.



לעיתים רחוקות יחסית בזמן נסיעה בכביש מהיר, במהירות של כ-100 קמ"ש, יש לי רעידות רציניות ברכב. כל הרכב רועד, וזה מרגיש קצת כאילו הרעידות מגיעות מהצד הקדמי - ימני אבל יכול להיות שאני סתם הוזה.

הרעידות לא מגיעות מהמנוע ולא נראה לי שמהגיר - אני מעביר את הגיר לניוטרל, ואפילו מכבה את המנוע והרעידות ממשיכות. אני עוצר בצד ומתחיל לנסוע שוב - הרעידות מפסיקות. האוטו מתנהג לגמרי כרגיל.

אני מאט ומתחיל לנסוע שוב - הרעידות מפסיקות.

אני לא עושה שום דבר יוצא דופן כשהבעיה מתחילה - נוסע בקו ישר במהירות קבועה.

האם מע"צ משחקים לי עם הראש או שיש לי בעיה ברכב? עד עכשיו הבעיה קרתה לי בדרך נמיר בקטע שאחרי הדרייבסטור לכיוון צפון, בכביש החוף איפשהו ובגהה אחרי המחלף של ז'בוטינסקי. אני כבר לא כל כך בטוח שהבעיה היא בכביש. מה יכולה להיות הבעיה?

הרכב אף פעם לא עושה בעיות בתוך העיר וגם בכביש המהיר הבעיה נדירה. ישש עליו 33 אלף קילומטר, והוא עובר טיפולים בזמן.

פורסם

דפקת איזה מדרכה קטנה בזמן האחרון עם הצמיג הימני קדמי או משהו בסגנון שעלול היה לפגוע באיזון גלגלים .

אני הייתי מתחיל באיזון גלגלים אחר כך מתקדם לבדיקת כיוון פרונט ...

ים long time no

פורסם
דפקת איזה מדרכה קטנה בזמן האחרון עם הצמיג הימני קדמי או משהו בסגנון שעלול היה לפגוע באיזון גלגלים .

אני הייתי מתחיל באיזון גלגלים אחר כך מתקדם לבדיקת כיוון פרונט ...

כן, זה קרה לי בעבר. אבל אם פגעתי באיזון, הבעיה לא אמורה לקרות באופן קבוע?

אני יכול לנהוג במהירות גבוהה והרכב מרגיש בסדר, ההיגוי בסדר גמור בכל מהירות.

פורסם

מסכים עם אור (?). התופעה שציינת בעיקר מופיעה כשאר הגלגלים לא מאוזנים.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
כן, זה קרה לי בעבר. אבל אם פגעתי באיזון, הבעיה לא אמורה לקרות באופן קבוע?

אני יכול לנהוג במהירות גבוהה והרכב מרגיש בסדר, ההיגוי בסדר גמור בכל מהירות.

יכול ליהיות שהרעידות יתבטאו במהירויות מסויימות , אני מכיר תופעה שהרכב מתחיל לרעוד למשל ב100 קמ"ש וב120 כבר אין רעידות ...

ים long time no

פורסם

אני אקח אותו לבדיקה. זה יקר? יש לרפי לין או מישהו המלצה למכון טוב?



 

מה שכן, אני נוסע, האוטו רועד, אני חוזר לנסוע באותו אופן והאוטו מתנהג כרגיל.

אני מקבל את הרעידות ומאט את הרכב ובדרך כלל הרעידות מפסיקות אבל כבר קרה שהרעידות המשיכו גם עד לעצירה מוחלטת בשוליים ואז נעלמו.

מוזר!

×
×
  • תוכן חדש...