Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7460 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אני רוצה להוריד את הארגז מהטנדר

ואמרו לי שצריך לשים דלת אחורית האם משהו מכיר איפה עושים את זה ומה העלות

 

תודה מראש !!

פורסם

אני לא בטוח שצריך לשים דלת אחורית, על כל פנים יהיה לך מאוד קשה למצוא דלת כזאת, זה ממש פריט אספנות. המלצה - תן לחוש האומנותי שלך דרור ובנה כזאת מעץ\ברזל או מכל חומר אחר שעולה על רוחך, ראיתי חברה שהורידו הארגז ובנו לבד, יוצא חמוד אם יודעים לעבוד עם הידיים.

 

להוריד את הארגז זה ממש לא בעיה הוא מחובר עם ברגים ואומים למסגרת של גוף הרכב.

לפני שאתה מוריד תתקשר למשרד הרישוי בחולון ותברר, אתה צריך לגשת לשם לבצע שקילה מחדש לאחר הורדת הארגז ושינוי ברישיון הרכב.

 

אתה מוזמן לשלוח תמונות של לפני ואחרי אם יש לך דיגיטאלית,

 

בהצלחה מזה שלא מוותר על הארגז (ניתן לראות בסימלון)

פורסם

אין צורך להתקשר למשרד הרישוי לצורך בירור הנושא.

בוודאות יש צורך לבצע שקילה וביצוע רישום שינוי מבנה במשרד הרישוי.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

אם משהו יוכל לעזור למצוא דלת אחורית במצב טוב

 

ואחרי שמורידים את הארגז אז צריך לסדר איפה שהיה החיבור

אם מישהו יודע איפה עושים את זה ?

 

תודה מראש

פורסם

בוקר,

 

חן חן לך על ההצטרפות לפורום.

מוטב שתקרא את כללי הפורום לפני שינעלו לך את האשכול.

 

בקשר לדלת האחורית גש לרחוב המסגר בת"א ותמצא שפע של דלתות מפירוקים+הרכבה.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...