Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8419 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בבחינות הבאות עלינו לטובה (כן, כן לטובה - תחשבו על החופש שבפתח :D ) .

ויאללה, אני לא רוצה לראות אתכם מחוברים לפורום כל היום, צריכים ללמוד !!

 

טל, אחד בפה... (כססס אמק, זה יחזור אליי כמו בומרנג :lol: ).

פורסם

בעסה - הבגרות 3/5 יחידות היתה כ"כ קשה,

וכל כך לא רציתי לעשות מועד ב' :evil::mad::(

 

עכשיו עוד חצי חופש הלך :cry:

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם
בעסה - הבגרות 3/5 יחידות היתה כ"כ קשה,

וכל כך לא רציתי לעשות מועד ב' :evil::mad::(

 

עכשיו עוד חצי חופש הלך :cry:

 

אחי תתכונן ל 16/7

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם
בבחינות הבאות עלינו לטובה (כן, כן לטובה - תחשבו על החופש שבפתח :D ) .

ויאללה, אני לא רוצה לראות אתכם מחוברים לפורום כל היום, צריכים ללמוד !!

 

טל, אחד בפה... (כססס אמק, זה יחזור אליי כמו בומרנג :lol: ).

 

לי יש עוד שבוע שלם של לימודים!!!

 

ומי יתן ויום אחד המקצוע הסתברות יעלם מן העולם...אמן...

 

בהצלחה לכולם.

פורסם

תודה טל, אני אצטרך את זה (וגם אתה....)

ואם לא , אז נתראה במועדי ב'... :wink:

 

בקשר לבגרויות, היום זה כסף קטן לעומת מה שהיה לפני 6-7 שנים כשאני עשיתי.

לא ירד שום חומר, הכל היה יותר קשה, ולא היה כזה דבר מועד ב'.

אכלת אותה, תחכה שנה ותיגש בלי מגן....

בקיצור מה שאני רוצה לומר זה שחבל לפשל , כאשר נותנים לכם את הכלים להפגיז.

אני אכלתי אותה במתמטיקה בזמנו ולקח לי איזה 3-4 שנים עד שתיקנתי.

 

 

אייל , הנדסת חשמל , אוניברסיטת ת"א.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

תודה טל...

שיהיה לכולנו המון המון בהצלחה.

סוף סוף קצת זמן לישון, לנוח, לטייל עם הרכב בלילות...

 

אריאל, מנהל עסקים ושינה, רופין :lol:

:-)

פורסם

לחברה שעדיין בבגרוית בהצלחה ותלמדו טוב....כי התיכון הוא קייטנה ביחס ללימודים האקדמאים,רק חבל שהמורים חרא. 8)

בגרות הבאה בתנ"ך לא??? :lol:

 

גלעד, שמקווה לעשות תואר בלי ללמוד בכלל(ולשהות כל היום בפורום)

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

×
×
  • תוכן חדש...