Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7469 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי "טיפול" שביצעתי במוסך

התברר לי שכשהחליפו חוטי הצתה - חיברו אותם לא בסדר הנכון

 

במקום

1234 - בכוון השעון

חובר

1324

 

החזרתי את החוטים למקומם

 

לצורך הידע הכללי

מה הנזק שעלול להגרם במצב כזה?

 

תודה

פורסם

באיזה רכב מדובר ?

 

אם מנוע טורי, בד"כ סדר ההצתה הוא 1342 (יכול להיות גם 1243) ,לא יכול להיות במנוע טורי 1234 או 1324.

 

 

 

רפי.

 

שואל ועונה, ירוחם

פורסם

בדרך כלל סדר ההצתה הנכון הוא 1-3-4-2. לכן לא יתכן סדר רציף של 1234

לכן הטעות היא שלך!

מכיוון שלא ציינת איזה רכב, אך אני מנחש שמדובר בסיטרואן 1900- מוזרק, החלפת שסדר חוטי ההצתה תגרום לפצוצים( בק פיירים( במקרה הטוב, ולהנעה קשה. ולזיוף משמעותי, וחוסר סחיבה במקרה הרע!

לכן ספק רב אם הסדר לא היה נכון!

בברכה

צביקה

עריכה: האם המספרים הנראים בתמונה הם מקורים על הקונקטרים של חוטי ההצתה. או עריכה פוטו שופית?!

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אני אסביר שוב

בתמונה ששמתי - זה החיבור המקורי

 

אצלי החליפו בין 2 ל 3

 

ואכן הגשתי בחוסר סחיבה ופתחתי על זה שרשור שלשום

כמו כן בלחיצה נמרצת על הגז יש לי מעין בק פייר אבל שיוצא מפילטר האויר...:???:

כמו משאית

פורסם

עריכה: האם המספרים הנראים בתמונה הם מקורים על הקונקטרים של חוטי ההצתה. או עריכה פוטו שופית?!

עריכה במחשב

ביקשתי מארנון החבר בפורום ובעל אותו הרכב תמונה של האיזור וזו תמונה שלו

פורסם
עריכה במחשב!

ביקשתי מארנון החבר בפורום ובעל אותו הרכב תמונה של האיזור וזו תמונה שלו

ובכן חשדתי בכך שנערכה עריכה ממוחשבת כלשהי, משום שלא יתכן סדר הצתה בסדר רץ,

לכן הסדר הוא כמו שכתבתי, 1-3-4-2, לכן השאלה האם באמת הסדר הוחלף, אם כן האם הבק פיירים פסקו?

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אולי הבעיה בהסבר שלי

 

חוט מס 1 מחובר לצילינדר הקרוב למפלג

חוט 2 מחובר לבא אחריו - לכוון שמאל

וכן הלאה

 

אצלי חיברו

1 - לקרוב ביותר

2 - חובר לצילינדר מס 3

3 - חובר לצילדינר מס 2

4 - ל 4

 

והנה תמונה מהאוטו שלי - לפני שנגעו בחוטים

 

שים לב לסדר של החוטים שהולך לפי סדר רץ

אולי ככה זה במפלג הזה?

207gallery_15398.jpg

פורסם

היי,

 

לא ציינת פרטים מזהים של הרכב שברשותך !

אני מתייחס למידע שצביקה כתב אז לפי HAYNES סדר ההצתה הוא:

1-3-4-2

וכמובן מצורף הסבר.

untitled.JPG

איזה כייף לי :)

פורסם
אולי הבעיה בהסבר שלי

 

חוט מס 1 מחובר לצילינדר הקרוב למפלג

חוט 2 מחובר לבא אחריו - לכוון שמאל

וכן הלאה

 

אצלי חיברו

1 - לקרוב ביותר= תקין

2 - חובר לצילינדר מס 3 =תקין

3 - חובר לצילדינר מס 2=4-לא תקין!

4 - ל 4 =צריך להיות 2 !לא תקין!

 

והנה תמונה מהאוטו שלי - לפני שנגעו בחוטים

 

שים לב לסדר של החוטים שהולך לפי סדר רץ

אולי ככה זה במפלג הזה?

לדעתי צילנדר מספר 4 הוחלף עם 2, אם הבנתי נכון, דבר שהוא בניגוד להיגיון, משום שאורך החוט לא מאפשר זאת , אלא אם הוא הוחלף במכסה הפלג= לטעות של טירון וחאפר!

השאלה שנשאלת מדוע בכלל הוחלפו החוטים, האם הוחלפו מצתים, אם כן מדוע במוסך, לא מחליפים מצתים אחד אחד, מבלי לנתק חוטים.. משהו לא ברור לי ולא מסתדר לי, ובעיקר שמדובר עם קליבר כמוך בעיניני רכב בכלל, וברכב צרפתי בפרט???!!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

תודה צביקה על המחמאה אבל אניבקושי קליבר 0.22 :-)

 

ההחלפה נעשתה במפלג עצמו

הוחלפו חוטים בלבד - עקב קריעה של חוט הצתה אחד.

 

(ד"א אם אתה זוכר - זה כבר קרה לי לפני פחות משנה - אז שאלתי מה יקרה אם נוסעים על 3 צילינדרים...)

 

לא הוחלפו פלאגים

 

בעל המוסך עשה את זה

לכן סמכתי עליו ולא הסתכלתי אפילו כדי לבדוק

 

מסתבר שכשאין פועלים (היה איזה חג וכל המוסכים היו מושבתים) - צריך לבדוק

פורסם
תודה צביקה על המחמאה אבל אניבקושי קליבר 0.22 :-)

 

ההחלפה נעשתה במפלג עצמו

הוחלפו חוטים בלבד - עקב קריעה של חוט הצתה אחד.

בעל המוסך עשה את זה

לכן סמכתי עליו ולא הסתכלתי אפילו כדי לבדוק

 

מסתבר שכשאין פועלים (היה איזה חג וכל המוסכים היו מושבתים) - צריך לבדוק

איל עכשו התמונה התבהרה, אז הכל מובן לי!

מלבד פרט שולי אחד,, בתור קליבר רציני, מדוע אתה זקוק למוסך, על מנת להחליף חוט הצתה סורר אחד?!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
במקרה הזה אם הוחלפו לך שני פלאגים שעושים אותן פעולות באותו זמן לא אמור ליהיות נזק כלשהו

אתה מוכן לתרגם לנו?

כל פלאג נותן ניצוץ בתורו, מה זה "שני פלאגים שעושים אותן פעולות באותו זמן"

פורסם
אחרי "טיפול" שביצעתי במוסך

התברר לי שכשהחליפו חוטי הצתה - חיברו אותם לא בסדר הנכון

 

במקום

1234 - בכוון השעון

חובר

1324

 

החזרתי את החוטים למקומם

 

לצורך הידע הכללי

מה הנזק שעלול להגרם במצב כזה?

 

תודה

מכוון שמדובר במערכת הצתה DIS ללא מפלג (הסתמכתי עפ"י התמונה) אין חשיבות לסדר החוטים - אפשר להחליף מקומות בין 1 ל 4 ובין 2 ל 3.

×
×
  • תוכן חדש...