רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,353 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 24 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
שלום חברים, הוולוו (244GLE, ידני, 83, 2.3) קיבלה השבוע צבע חדש. הצבע הוא כסף עם נגיעה כחלחלה כעין הפלדה. הפשטתי את הרכב לגמרי בשביל הצביעה, וכרגע אני מרכיב חזרה את כל מה שהורד. מצורפות תמונות. אשמח לשמוע דעות לגבי כמה נקודות שאני מתלבט לגביהן: אני אוהב את המראה של הוולוו ללא פסי הקישוט בצדדים. במיוחד יפות בעיני האחוריים של הרכב ללא פס קישוט וללא סמלים. נראה לי שהמראה הנקי עושה טוב לצורה הריבועית של הרכב. העניין הוא שנשארו לכל אורך הרכב חורים המיועדים לניטים של הפסים. החורים עצמים לא מכוערים בעיני, אבל אני חושש שיכנסו דרכם המים שיכנסו דרכם. אשמח לשמוע רעיונות איך למנוע את כניסת המים. בין הצילינדרים של הדלתות ותא המטען לבין הפח אמורות להיות טבעות פלס…
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום לכולם, הסיפור של צ-500, מכוניתו של הרמטכ"ל הראשון. http://israelmotorindustry.org/lincoln-1949-idf קריאה מהנה!
הודעה אחרונה מאת דורון סגל, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם, אמנם לא אספנות אבל אני מעוניין לקבל אינפורמציה על הדגם הנ"ל בכל הנוגע ל: זמינות חלפים בדגש למנוע וגיר עלויות אחזקה שוטפת בהנחה שהרכב מיושר קו ותקין עד כמה הרכב מאפשר טיפול עצמאי (אלקטרוניקה וכו') חווית נהיגה וכל פרט מעניין וחו"ד נוסף תודה לעונים אורן
הודעה אחרונה מאת חן פרחי, -
-
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
המשאבת בלם שלי נפסלה סופית ע"י אהרון שולמן הבלם לטענתו כיום אין בעל מקצוע שעושה צילינדר חדש למשאבות בלם כמו פעם הרכב היה של סבי ז"ל ויש לי שאיפה שכל חלק שהיה על הרכב (מה שנשאר עליו ולא נבזז בזמנו ) ישופץ בכל מחיר אפי%u
הודעה אחרונה מאת אסף22, -
:-D:-Dסוף סוף אחרי הרבה תלאות הצלחתי לקנות את הסיטרואן XM הזאת שחשקתי בה :-D:-D
הודעה אחרונה מאת nfoffman, -
- 0 תגובות
- 632 צפיות
בגלל מזג האוויר הסוער הצגת המכוניות שהייתה מתוכננת למחר 18/11/11 נדחת לשבוע הבא. המפגש בטוביה יתקיים כרגיל וכמובן שכולם מוזמנים-רן
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
- 3 עוקבים
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מה שאהבתי הוא שהגברת טרחה לשים סחבה על המדרגה לפני שדרכה עלה. ישר כח http://graphics8.nytimes.com/bcvideo/1.0/iframe/embed.html?videoId=100000000895665&playerType=embed
הודעה אחרונה מאת נמרוד רחמימוב, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 917 צפיות
הרכב למכירה ובמחיר של מעל 100.000$ אז לחשוב היטב לפני הרכישה כי מיזוג....אין!
הודעה אחרונה מאת dudi oknin, -
פיאט סטרדה
מאת ford84-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום לכולם, היום באחד הקורסים במסגרת התואר הראו לנו את הפרסומת הבאה: רציתי לדעת אם הדגם הזה הגיע לארץ ואם כן האם הוא שרד? והאם הוא בנוי על השלדה של ה127 כי בפרסומת נראה בהתחלה כי הצורה די דומה תודה לעונים
הודעה אחרונה מאת A900, -
-
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
ברשותי מספר חלקים שעשויים מפיברגלס. האם תהליך צביעתם והצבעים עצמם הינו כמו צביעת חלקי פח ? האם צבעי רכב רגיל יכול לבצע את העבודה ? האם מישהו יכול להמליץ על צבעי שמתמחה בצביעת חלקי פיברגלס מאיזור מפרץ חיפה ? חודה למשיבים
הודעה אחרונה מאת חזקי, -
- 3 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
אם מישהו מכיר/שמע/ראה , צרו קשר בפרטי.
הודעה אחרונה מאת סאפיר, -
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
בוקר טוב חברים! אז ככה,לאחר שמכרתי את הסיטרואן ZX האדומה שלי,החלטתי להגשים חלום קטן ולקנות לעצמי רכב אמריקאי עם מנוע V8. קאמרו,פיירבירד או מוסטנג עדיין לא בתקציב שלי,אז החלטתי-ורכשתי לעצמי שברולט קפריס קלאסיק מודל 83' מנוע 305. הרכב היה במרכז הארץ (פ"ת) אני והמוכר נפגשנו בת"א-במפגש שישי בנוקיה.אי אפשר שלא היה להתאהב בקפריס. סגרנו עניינים ואתמול בשעה טובה בשעות הצהריים-היא נחתה בקריות. אני רוצה להוסיף עוד מספר מילים לפני התמונות. אני נהגתי בהרבה רכבים,יש לי עוד אמריקאית אחת בבית (מודרנית),אבל נסיעה כזאת מרגשת בחיים לא היתה לי. כל הדרך מפתח תקווה ועד לקריות (דרך כביש 6) קרו מספר דברים שרק העצימו את חווית הקנייה שלי. 1)נכנסתי לתדלק לפני כביש 6 וכבר עטו עלי…
הודעה אחרונה מאת oldcar, -
- 1 תגובות
- 765 צפיות
להנהתכם מס' תמונות ממפגש גולדוינג ביוקנעם
הודעה אחרונה מאת baiker1, -
כלי עבודה 1 2
מאת חיפושית צהובה- 4 עוקבים
- 19 תגובות
- 9.4 אלף צפיות
אין כמו כלי עבודה טובים ואיכותיים הבעיה היחידה שהם עולים הרבה כסף. אני אשמח לפתוח את השירשור הבא בהמלצה היכן אפשר למצוא כלי עבודה איכותיים במחירים סבירים או במבצעים חסרי תקדים. לדוגמא: חנות כלי עבודה ידניים וחשמלים: ברחוב קיבוץ גליות פינת הרצל חנות בשם מטרסו בת"א (לפני כל קניה גדולה אני מבצע סקר שוק וכל פעם מחדש מופתע מהם לטובה). חנות יבואן של כלי עבודה חשמליים-dewalt (פירמה אמריקאית) נמצאת ברחוב המלאכה 1 בחולון (צומת טמפו) מחירים זולים משאר המתחרים. רצוי לציין שאני לא קשור לאף אחת מהחנויות אז ככה אם גם אתם נתקתם בציוד איכותי במחיר שווה לכל כיס שתפו את כולם אני אשמח לראות הענות מצידכם אבי דגן חובב מקצוען
הודעה אחרונה מאת רם חובק עולם, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
משהו יודע על שילוח לכתובת וירטואלית באיחוד האירופי לשם שליחתו לארץ בסיגנון mustop?
הודעה אחרונה מאת YaronNahum, -
- 2 עוקבים
- 14 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
חיפאי מוכר לברנז'ת האספנים , ייבא רכב רולס רויס 81 וניצח את המכס בסכום המס ששילם , כנראה עו"ד טוב ... תקראו: http://www.yedhaifa.co.il/?211-14-3744
הודעה אחרונה מאת hemi, -
- 1 תגובות
- 641 צפיות
הי, אם מישהו רוצה לחלוק איתי בגרר בתחילת שבוע הבא מאיזור עפולה לי-ם (אפשר לעבור גם באיזור תל אביב בדרך) או דווקא צריך גרירה בכיוון השני- מירושלים למרכז או צפונה, אשמח לשמוע מכם בה"פ.
הודעה אחרונה מאת jlavi2002, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
יש אצלי מזגן ברכב, הוא עובד אך אני לא יודע מה מצבו, צריך לשרשר צינורות חדשים מהיחידה הפנימית לקאבינה, לתקן את הלוח פיקוד, ולהוסיף גז, אשמח לקבל המלצות על בעלי מקצוע באיזור שבין זכרון יעקב - לנתניה, תודה מראש לכל העונים!
הודעה אחרונה מאת Kenworth Man, -
-
- 0 תגובות
- 828 צפיות
בשריפה שפרצה אתמול באזור המוסכים בתלפיות ירושלים, עלו באש מספר מוסכים. בניהם גם המוסך בו היה היגואר של אילן גורן. לפי התמונות באתר החדשות HNN אפשר לראות שהיגואר השתתף באופן פסיבי בסיוע לכבאים הוא היה מתקן לציוד כיבוי וקסדות למרות שהנזק למוסכים רב מאוד, היגואר יצא ללא פגע
הודעה אחרונה מאת רם מילון, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
בתמונה נראית משפחתי כנראה מול הבית שלהם בוינה בסוף שנות העשרים. נראים סבי וסבתי, אימי ודודתי ועוד שני קרובי משפחה.ידוע שהם החזיקו מכונית. התעלומה נוגעת לרכב. אמנם על הרדיאטור נראה משהו שזהה לסמל של רולס רויס אבל לא נראה לי שזה ר"ר. הדגם הכי קטן של ר"ר אז נקרא "20 כ"ס" והיה לו מכסה מנוע עם זויות ישרות (ולא מעוגלות) בפרופיל וכן לר"ר לא היו פתחי איוורור כמו שנראה כאן. ייתכן שזה רכב אוסטרי כל שהוא. יש זיהוי?
הודעה אחרונה מאת דרור, -
-
- 8 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
ביום שישי יפה 2 לארקים נפגשו לקפה
הודעה אחרונה מאת oferbz, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 47 תגובות
- 8.2 אלף צפיות
מועדון החמש מזמין לקבלת פנים לשני רכבי פורד פלקון (התמונות להמחשה) פורד פלקון משנת 1960 בבעלות חבר המועדון בני הספל פורד פלקון ספרינט משנת 1963 בבעלות חבר המועדון יעקב צפורן קבלת הפנים תתקיים ברחבת החנייה של מפגש מועדון החמש בגעש, סמוך לקפה 'אספרסו', תחנת הדלק 'דור אלון', ביום ו', 11.11, בשעה 16:30 אם ירד גשם האירוע ידחה למועד אחר. נאום פתיחה וברכות- יו"ר מועדון החמש, נחום קדמיאל, סקירה היסטורית – קובי מילוא. בעלי רכבים מתוצרת פורד מכל שנות הייצור (גם אלה שאינם חברים במועדון החמש) מוזמנים להגיע עד השעה 16:00 לתצוגה. לבירורים יש לפנות אל : מתניה הלוי, אחראי השקות …
הודעה אחרונה מאת אריוס, -
-
- 0 תגובות
- 700 צפיות
הייתי שם בשבת, רכבים מדהימים וחלקים מקוריים וזולים. מקווה להיות גם שנה הבאה. http://www.youtube.com/watch?v=aKbspUTnkoU דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
הודעה אחרונה מאת vwmaster, -
התחדשתי בBMW 633 CSI ! 1 2 3 4 6
מאת killerbinn- 3 עוקבים
- 89 תגובות
- 18.5 אלף צפיות
חברי הפורום, אז כמו שכתוב בכותרת-התחדשתי בBMW 633 CSI שנת 78' !! אז קודם כל תודה לכל חברי הפורום שעזרו. עניין הקורבט נדחה לבינתיים מסיבות אישיות שלא אפרט כרגע, אבל בכל זאת, תודה גם למי שעזר לי עם הקורבט. אז קצת פרטים: הרכב הוא הגרסא האירופאית ( שאני אישית מחבב יותר, בעיקר בגלל ה"באמפרים"), כאמור 633 CSI . הרכב במצב מכני מעולה, הקוסמטיקה קצת פחות. הרכב שכב כמה שנים במחסן והא צריך עדכון כללי. הברקסים צריכים שיפוץ מחדש לכן הרכב יישלח למיאמי לחבר של המשפחה שעזר לנו במשך הזמן כשעוד היינו קרובים לקנות את הקורבט, שמו ערן. הוא ייטפל בפרטים הטכניים והקטנים והרכב יישלח לארץ להמשכת השיפוץ. הרכב יגיע עליו בתחילת השבוע הבא. אז שוב, תודה לכ מי שעזר. פרטים נוספים אעדכן בה…
הודעה אחרונה מאת yairw, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום. הערב נסענו אני ואשתי להופעה של פול-אנקה בהיכלי נוקיה. במיגרש בחניה חנתה קורטינה משנת 73+- בצבע צהוב. אני לא חושב שבריא לה לחנות שם. או מה היא עושה שם. לתשומת לבכם. בברכה בני ל.
הודעה אחרונה מאת אילן זלינגר, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום, אני מעוניין לקנות רכב אספנות מסוג אופל GT שנת 70'. אני נוסע בממוצע בשבוע בסביבות ה50 ק"מ. רציתי לדעת אם זה באמת יכול לשרת אותי לצרכים האלה. או שהאמינות של הרכב הזה בפרט או רכב אספנות בכלל לא מספיק טובה ל50-60 ק"מ בשבוע כאשר רב הנסיעות מתבצעות ובסופ"ש. אני נהג דיי זהיר ולא "קורע" את הרכב, אני פשוט לא מעוניין לקנות אותו ובגלל השנה שלו או כל דבר דומה אני אבלה איתו במוסך הרבה ואצא בנזקים גבוהים בגלל שאין הרבה חלפים לאוטו כזה(אני חושב). מי שיוכל לעזור לי אני אשמח ואודה לו מאוד. תודה=]
הודעה אחרונה מאת ישה, -
-
מועדון החמש מזמין למפגש חודשי שני של רכבי ואופנועי אספנות במפגש יד מרדכי שבת 12.11.11 1 2 3
מאת מועדון החמש- עוקב אחד
- 40 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
מועדון החמש מזמין למפגש חודשי שני של רכבי/ אופנועי אספנות בדרום המועד החדש- יום שבת 12.11, בקפה 'ג'ו' - 'מפגש יד מרדכי' , צומת יד מרדכי, משעה 10.00 בבוקר- 13:00 בצהריים. מטרת המפגש הינה לגבש את בעלי רכבי / אופנועי אספנות מאיזור הדרום. לבאי המפגש תינתן הנחה של 10% בהזמנות בקפה ג'ו. מוזמנים כל בעלי רכבי / אופנועי אספנות מאיזור הדרום! אם ירד גשם המפגש ידחה למועד אחר. לפרטים נוספים יש לפנות אל האחראים: דובי שטרנברג-חבר מועדון החמש מקבוץ יד מרדכי- 2715049- 052 צביקה מרגלית- מועדון החמש- 050-2592839 בברכה, סמדר- מועדון החמש.
הודעה אחרונה מאת oldcar, -
- 6 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
מפגש השני בקפה ג'ו היה מזג אויר נפלא כמה תמונות
הודעה אחרונה מאת oferbz, -
- 5 תגובות
- 931 צפיות
שלום לכולם חבר טוב מבקש המלצות למכונאי להונדה 350 שנת 1970 תודה .
הודעה אחרונה מאת mario, -
- 0 תגובות
- 8.2 אלף צפיות
זה לא אספנות אבל בערך. בהולנד התחילו למכור את TYPE2 המיוצר בברזיל. הוא נראה אותו דבר אבל עם כמה שינויים כמו המנוע שהוא 1.4 בשורה. אפשר לקנות אותו באירופה ולהעביר לכל מדינות היורו http://www.autoblog.com/2011/11/12/volkswagen-type-2-camper-van-returns-to-europe-via-brazil/
הודעה אחרונה מאת LotusElise,
-
מי מחובר 56 משתמשים רשומים, 8 אנונימיים, 303 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- kagan217
- Itzik-b
- Igalz
- nadavd4
- רפי לין
- daniel.asu
- שביט
- נומד
- Shaike.Zam
- borsood
- פינדר
- mcshmupi
- eyalgr
- yosi554
- KipodYam
- אודי זק
- parnuk
- Night Driver
- Coresh
- mottis
- Avia
- shai590
- דובצע
- yossiaviel
- EliC25
- סולל הדרך
- עמרי לייט
- BRAVO_SX
- hans
- `Infinity
- meir_gi
- Yuvalino
- chrono
- natco
- ELI001
- shlomiko
- פריג'י
- BoazB11
- dj_dani
- zaf
- RBRB
- SurfHigh
- David32
- SlowRide
- guy.a
- amosbmw
- נירו72
- yoav911gt2
- blackpolo
- ypz
- kfirg
- Koby Millo
- menir1
- om2
- gpm11
- itaysamurai
