רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,353 נושאים בפורום הזה
-
- 25 תגובות
- 7 אלף צפיות
שלום. אני פונה לפורום אספנות בגלל שפה יש די ניסיון עם חלודה ורכבים ישנים. יש לי בעיה די רצינית בגג של הפונטיאק שלי. יש לי צורך בטלאים כי יש רקבונות בפינות של הגג. האם תיקון של חתיכת האזור הרקוב ולרתך חתיכת פח חדש כולל פחחות וצבע לגג זה אמור להיות דבר יקר? הלכתי לחלק מהפחחים במרכז והרוב של הפחחים לא מוכנים לתקן את זה אלא רק עבודה ללא התחיבות לחלודה שתחזור. אני די אבוד עצות כבר הסתובבתי הרבה פחחים ואני לא יודע כול כך למי לפנות. מישהו מכיר פחח שעושה אבל באמת עושה את הדברים מהסוגים האלו? תודה רבה שי.
הודעה אחרונה מאת renault5, -
בעקבות השרשור הזה, ועוד המון שרשורים שכבר נפתחו בנושא העצוב הזה, אני חושב שאנו לאט לאט מתקרבים לעידן בו לא ניתן יהיה לשמר רכב קלאסי בישראל. על אחת כמה וכמה לשפץ רכב. אישורים לחלקי פלסטיק, צינורות, גומיות, משאבות ומה לא... בסופו של דבר נישאר רק עם האפשרות לייבא מכוניות שלמות ומבריקות. ייבוא הוא דבר נהדר, אבל מה יעשו כל אותם נערי חמד כמוני, שחלומם הוא ללמוד מכונאות אט אט ויום אחד לשפץ רכב קלאסי ? מה יהיה עם המכוניות שנולדו פה ? עם המכוניות הפשוטות הדורשות חלקים על מנת לשמרן ? מה יהיה עם התחום הזה שבבסיסו הוא האהבה לרכב, לתחזוקתו ולשיפוצו ? מה יהיה... לא יהיה ! לכן, אני חושב שחייבים לפעול בעוד מועד, כחובבי רכב, כחברי מועדון וכאנשים בעלי שכל ומחשבה נעורה…
הודעה אחרונה מאת ג'ו, -
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
מפגש ארומה נשר תל חנן 11:11:11
הודעה אחרונה מאת idipidi, -
- 0 תגובות
- 584 צפיות
שלום אני מחפש חלקים לפונטיאק לה מאנס 1973-1977 חלקי פנים וחוץ, אני צריך מוט הגה למי שיש משהו מתאים. תודה
הודעה אחרונה מאת shalomhazan, -
- 3 תגובות
- 749 צפיות
שלום חברים, רכשתי מאדם מבוגר סיוויק סטיישן 1989. (נעשה העברת בעלות אחרי הטסט) בשנת 2008-09 המוכר הקפיא רשיונות. לפני כשבועיים (כשסגרנו את העסקה) הוא ניגש למשרד הרשוי ע"מ לשחרר את ההקפאה. והציאו לרכב רשיונות חדשים. שתוקפם עד 2.1.2012 תחת "תנאים והגבלות" ברשיון הרכב רשום " חייב אישור מעבדה מוסמכת". צירפתי תמונה של הרשיון. מישהו יכול להסביר לי מה הפרוצדורה של בדיקת מעבדה. איפה היא מתבצעת, ומה הם בודקים? תודה
הודעה אחרונה מאת גרשון ביזנטי, -
- 2 עוקבים
- 10 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכולם אני מחפש את רשימת החלקים שיצאה לאחרונה ע"י משרד התחבורה ובא ההקלה בשחרור חלקים מסויימים. אני צריך את הקישור של משרד התחבורה אם למישהו יש אותו אני יודע לו על כך. תודה טל
הודעה אחרונה מאת volvoforlife, -
- 2 עוקבים
- 5 תגובות
- 2 אלף צפיות
לכול החברים שלום זו תזכורת למפגש החודשי שנידחה שבוע שעבר עקב מזג אוויר הפעם תחזיות יותר טובות המפגש בשעה 15.00. אזורי המפגש שהיה צריך ליהיות עם נוכחות היו"ר שלנו עם חברים של המרכז ומי נשר יהיה בתאריך 2.12.11 במידה של מזג אוויר גשום ביום שישי 9.12.11 תודה לכם אסתי-אנריקה-ברלה מועדון 5 עירית כרמיאל
הודעה אחרונה מאת נחום קדמיאל, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מנהרת הזמן
הודעה אחרונה מאת ג'ו, -
- 2 תגובות
- 812 צפיות
אם מישהו מכיר אתרים שאפשר למצוא מידע טכני על מכוניות משנות ה- 80. כגון: ביצועים וכו'..
הודעה אחרונה מאת lior_baruch, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 24 תגובות
- 9.1 אלף צפיות
האם ניתן להחזיר רכב "אספנות" לרכב בעל רישוי רגיל ? כיצד עם בכלל יש לעשות זאת ? תודה
הודעה אחרונה מאת XOFIRX, -
-
שיפוץ האמבולנס שלנו 1 2
מאת 3dmi- 2 עוקבים
- 23 תגובות
- 4.8 אלף צפיות
שלום לכולם, בשירשור הזה אשתדל לעדכן ולפרסם תמונות לגבי שיחזור האמולנס. השותף שלי ואני קצת דלים בתקציב אז זה יקח זמן. עד כה הספקנו להוציא אותו מהמוסך אחרי טיפול אוהב של חבר המשפחה בעל מוסך ביפו. שיפוץ קרבורטור, החלפת פלאגים וכל המשאבות, בלמים ו-4 גלגלים יד שניה. כרגע אין לו סוויץ ומיכל דלק אז הוא מונע מכפתור שהכינו לי וגלון פלסטיק שממוקם בתא הנהג. הוא מניע בלחיצה אחת פשוטה ונשמע מדהים. לבינתיים עשינו איתו סיבובים בחולות שליד המשרד בדרום תל אביב וכרגע הוא חונה בחניה מקורה בחניון של מגדלי נווה צדק (חבר שגר שם). תוכנית הפעולה שלנו כרגע, היא להעביר אותו טסט, דבר שיצריך מאיתנו לבצע את עבודות החשמל, רכישת מראות, פנסים, מיכל דלק כמובן, סוויץ (מצאנו ביפו אצל אדם מבוג…
הודעה אחרונה מאת רזי, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 923 צפיות
לשאלתכם מה הקשר לאספנות? האוסף כולו משנות ה60-70 איני מתמצא כל כך בדגמים. תהנו http://auto.fishki.net/comment.php?id=101615
הודעה אחרונה מאת lesles, -
אני יודע שהנושא הזה עלה רבות, אבל אני מחפש כבר הרבה זמן אופל מנטה B למכירה אני מקווה שנושא זה שייך לפה אני מקווה שתוכלו לעזור לי תודה רבה מיכה
הודעה אחרונה מאת redroze, -
- 10 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
אתמול בשעה 16:00 שיחת טלפון "ממתעניין " נוסף ששאל פרטים ולבסוף ביקש לדעת מחיר סופי. אמרתי לו את המחיר והתגובה הייתה:" אני מגיע ב 7 בערב עם הכסף לאסוף את הרכב ". לבקשתי העניין נדחה בכמה ב 4 שעות וב 23:00 הגיע הבחור עם כסף מזומן ,ערך הכרות ראשונה עם הרכב , חתם על זכרון דברים, השאיר תעודת זהות להעברת בעלות , הניע ונסע למשכנו החדש בבירת העמק, עפולה. הבוקר הועברה בעלות כדין ובחצרי התפנה מקום לרכב אחר אז כרגע המצאי הוא :1 אלודסמוביל קלטס סופרים קופה 87 1. שבי נובה 66 סדאן בשלב שיפוץ . בקיצור, הסבלנות משתלמת , הרכב בידיים טובות ובכוונת הקונה (גל) לשפץ אותו . מאחל לו בהצלחה .
הודעה אחרונה מאת adig1971, -
שאלת זיהוי ...
מאת דרור- 1 תגובות
- 849 צפיות
האם מישהו מזהה את לוחות השעונים לאיזה רכב שייכים ? תודה לעונים . דרור .
הודעה אחרונה מאת oldcar, -
- 2 עוקבים
- 20 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
לאשתי, לאלפא ולי שלום, זה היה מפחיד, מאוד מפחיד. נסענו מצפון לדרום, לפני צומת פרדסיה הרמזור הבהב ירוק, אופנוען שנסע מאחוריי חשב שאני מתכוון לעבור, אני הייתי במרחק שלא היה מאפשר לעבור בזמן והחלטתי לבלום, רוכב האופנוע החליק ונכנס בספיידר בעוצמה מאחור, חששנו לגורלו כי הוא פשוט התגלגל על הכביש לפחות עשרים פעם, אנחנו הועפנו קדימה עד מעבר לצומת. הנזק שנראה לעין בספיידר היה טמבון (דגם אמריקאי עם בוכנות) שנכנס פנימה בצד אחד, קצה אגזוז שטיפה התעקם ונגע טיפונת בפח לידו. רוכב האופנוע הובהל מיידית לבי"ח מקווה שאין לא יותר מידיי נזקים, האופנוע ניזוק קשה. הגעתי הביתה קשרתי את הטמבון לג'יפ, משיכה קלה, הבוכנה יצאה והטמבון חזר מיידית למקום, מזל שיש טמבון אמריקאי, גם לא הרגשנו מכה…
הודעה אחרונה מאת yairw, -
- 10 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום לפני כשנה קניתי את הסמל הזה בשוק עתיק מישהו יודע אולי לאיזה רכב הוא שייך ?
הודעה אחרונה מאת איציק פוליקר, -
- 0 תגובות
- 980 צפיות
חברים שלום, אתמול ביקרתי בקולנוע בסרט "יחידה עלית".סרט מצויין ואיכותי,מזמן לא נהנתי בסרט ככה. במהלך הסרט יש סצינת מרדף שמככבת שם קורטינה MK3 . מלבד זאת,הסרט מתחולל בשנות השמונים באנגליה,הרבה קלאסיקות. מומלץ בחום!
הודעה אחרונה מאת .liron., -
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שאלה לגבי קניה ויבוא מLMC http://www.lmctruck.com/ שלום, אני לא עובד עם כ. אשראי, רק מזומן, האם יש חברה, או אדם שיכול תמורת תשלום (כמובן) לייבא לי חלקים מחברות בארה"ב עבור הטנדר שלי? למשל הינה פריט שאני צריך (בעיקר interior) דשבורד: http://www.lmctruck.com/features/bzc/BZCC1I.htm כמובן שיש עוד פריטים, הבעיה שלי היא היבוא, אנילא יודע להתעסק בזה, כמובן שעל הברחה אין מה לדברי, אשמח לקבל הפניות,
הודעה אחרונה מאת Kenworth Man, -
- 0 תגובות
- 716 צפיות
היי, מחפש אלפא סוד שהייתה בבעלות של חבר מספר רכב 37-388-83 או 37-386-83 (לפי תמונות) רוצה לדעת אם היא עדיין בחיים? תודה
הודעה אחרונה מאת moriseven, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
במוזאון החומה נחה לה חיפושית מאד מעניינת - אחת משלוש שהושמשו להברחת אנשים מהמזרח למערב. גם זאת הוסבה להברחות אחר כך נקלעתי לאולם תצוגה של VW ויש גם ווסטפליה חדש ופיק-אפ פולו חשמלית המשך יבוא...
הודעה אחרונה מאת beetleman, -
- 0 תגובות
- 697 צפיות
מישהו אי פעם נתקל בזה? התגלגלה לידי חוברת משנת 77 עם חדשות על תעשיית הרכב המקומית עם כמה חברות שקיימות וכמה שנמחקו מהנוף. אני אנסה לסרוק אותה ולעלות כאן שיתפנה לי קצת זמן
הודעה אחרונה מאת kobyiso, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
חבר שלח מארהב על משו מיוחד שנעשה במכונית מדגם סטודיבייקר http://www.cdpautomachine.com/leo/leo.html
הודעה אחרונה מאת kobyiso, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
שלום חברים. הפיוזים באופנוע התיישנו, חלקם הוחלפו בעבר בחוטי נחושת (ע"י הבעלים הקודמים) וחלקם מתחילים להתפורר. אני מחפש פיוזים כמו בתמונה המצ"ב 10V ו20V ואיני יודע היכן אפשר לרכוש כאלו. המלצות?.... תודה: בועז.
הודעה אחרונה מאת bkatzir, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 877 צפיות
כמה צריך לעלות מחיר הובלה ושילוח של רכב אספנות מהולנד לישראל. האם ידוע למישהוא על חברות הובלה בהולנד תודה למשיבים.
הודעה אחרונה מאת adig1971, -
תמונות מהאירוע המוטורי המרכזי של מועדון החמש בפארק הלאומי ר"ג בחוה"מ סוכות-14.10.11 1 2 3 4 9
מאת מועדון החמש-
- אחראי פורום
- 10 עוקבים
- 123 תגובות
- 31.1 אלף צפיות
אירוע חגיגות סיום הקיץ- 14.10.11 האירוע המוטורי המרכזי של מועדון החמש בפארק הלאומי ר"ג במסגרת חגיגות סיום הקיץ ייערך כבכל שנה מפגש חברי מועדון החמש ומשפחותיהם בפארק הלאומי ברמת גן, בחוה"מ סוכות, יום ו', 14.10.11, בין השעות 9:00- 14:00. הכניסה למקום התצוגה לחברי מועדון בעלי תעודת חבר בתוקף בלבד. ישתתפו באירוע רכבי אספנות/ קלאסיים במצב תצוגה בלבד. ההרשמה לאירוע תתחיל בחודש אוגוסט ותימשך עד תחילת אוקטובר. הקהל הרחב מוזמן לצפות במגוון כלי הרכב המיוחדים של חברי מועדון החמש באירוע מרהיב ומיוחד. פרטים נוספים בהמשך... האירוע בחסות חב' קאר איסט בע"מ מקבוצת לובינסקי המשווקת את המותג MG …
הודעה אחרונה מאת max, -
-
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
שלום לכולם, בספטמבר חגגה הקובייה חמישים, והנה כתבה בנושא. הכתבה תתפרסם מחר במוסף "רכב 2012" במעריב, לצד כתבה על און יעקבסון והרום שלו. קריאה מהנה! http://israelmotorindustry.org/sussita-1962
הודעה אחרונה מאת ofurst, -
- 3 עוקבים
- 5 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
במיקרה של ייבוא רכב אספנות שארץ היצור שלו היתה ישראל האם יש לשלם עליו מכס מלא /חלקי או שהוא פטור. חבר סיפר שהוא שמע על מיקרה שהגיע לבית- מישפט והשופט פסק שאין לשלם מכס מיכוון שהוא יוצר בישראל . אם מישהוא מכיר את הנושא ויכול לעזור יבורך.
הודעה אחרונה מאת YaronNahum, -
- 0 תגובות
- 665 צפיות
motocar.ifeel.co.il/article/13961.aspx
הודעה אחרונה מאת DS PALLAS, -
- 12 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
ניסיתי לכוון עם אקדח הצתה ,כיוון פלטינה הצתה וקרבורטור ,זה רק הרס את הכיוון הטוב שהיה שלקח לי הרבה נסיונות לחזור אליו.. הצוק עובד ומתוח כמו שצריך ,כאשר מתחילים נסיעה בטורים מעל 2000 המנוע נחנק ככל שעולים בטורים. אתמול נסעתי בלילה שהיה מאוד קר והמנוע גמגמם מאוד חזק ,אחרי איזה ק"מ זה מסתדר והמנוע סוחב מעולה. שוב-הבעיה היא שככל שיותר קר ככה המנוע גמגם יותר וזה עובד לאחר שהוא מתחיל להתחמם. הבעיה מתרחשת עד 2 דקות מרגע ההנעה אולי קצת פחות -אחרי שזה עובר המנוע נוסע מעולה. קרה לעוד מישהו?
הודעה אחרונה מאת ~shay~,
-
מי מחובר 9 משתמשים רשומים, 0 אנונימיים, 353 אורחים (הצג רשימה מלאה)
