רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,353 נושאים בפורום הזה
-
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם,אני מחפש בנרות סמל לחיפושית 1302,הסמל שיושב על המכסה מנוע. ניסיתי למצוא באי ביי ,אבל לא הצלחתי למצוא כלום.. אשמח אם מישהו יכול לעזור לי למצוא קישור למכירה של אחד כזה. תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת datsun280z, -
- 11 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
כניראה שהינו יותר מדי ספונטאניים, בבוקר הגענו למקום המפגש, רק יוני וזוגתו וענת ואני, אבל לא זה מה שיקלקל שבת מקסימה ושטופת שמש שכזו אז מי שהבריז הפסיד! ההוכחה:
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
מרוץ של אלפות
מאת yami- 3 תגובות
- 701 צפיות
ראובן - במיוחד בשבילך. עושה חשק להוציא את האלפא לסיבוב... תשומת לב מיוחדת לרכב הנעקף בדקה 3:40 של הסרטון. רק באמריקה... בקרוב אצלנו...
הודעה אחרונה מאת amram66, -
- 5 תגובות
- 6.8 אלף צפיות
שלום לכולם, למכירה סי.ג'י. 5 צבאי העונה לשם בני - דגם מוצנח: חיזוקי שילדה, קפיצי עלים מעובים, תיה"ל ייחודית. שלם ומקורי, 24 V (מעולם לא עבר הסבה כלשהיא). להדליק ולנסוע. ללא רשיונות אזרחיים. אגב, המס' המופיע על הטמבון נעשה כשהשתתף ב1984 במחץ הדלתא (סרט). מחיר מבוקש - 8,500 ש"ח ושווה כל שקל. 0526-205520, אבי.
הודעה אחרונה מאת ירון פ, -
סובארו R-2 ? 1 2
מאת asafamir- 16 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
לכל מומחי הסובארו! מעניין אותי לדעת מה רמת הנדירות של הרכב זה בארץ? ואם אפשר להשיג עוד חלקים בחול/בארץ לרכב הזה...? הסובארו שאני מדבר עליה משנות ה-60 נ.ב זה לא אותה סובארו שפורסמה ביד 2 מה שיש לי שלמה לחלוטין וגם נוסעת...
הודעה אחרונה מאת איש שטח, -
- 2 עוקבים
- 6 תגובות
- 799 צפיות
אנו אתכם בשעת הלחץ. מחזיקים לכם אצבעות ומקווים לסיום מהיר וללא נפגעים. "הזהרו - ותישארו בריאים". שיהיה שבוע טוב
הודעה אחרונה מאת גיא127, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלושה נהגים ועוד שלושה חברים יצאו בשבת בבוקר עם שלושה GTVים לחמם מנועים. בשעת בוקר מוקדמת נפגשו שלוש מכוניות אחיות לטיול ספונטני להר מירון. צ'ינלי (הרוח החיה מאחורי הטיול) דאג לכל הסידורים הדרושים, את השאר כבר עשו המכוניות....... תמונות......
הודעה אחרונה מאת gtv11636, -
-
- 2 עוקבים
- 3 תגובות
- 845 צפיות
השאלה היא יותר בהבנת הנקרא כי יצאתי מבולבל מכל החומר שקראתי ברשת ולכן מבקש את עזרתכם לעשות סדר בדברים. השאלה מתמקדת במנוע שברשותי (FORD 351 WINDSOR 2V (two-barrel carburetor שנת 1972. למדתי שבלוק מנוע זה הוא בסיס טוב לשיפורים וניתן להגיע אתו להספקים גבוהים במיוחד. עוד למדתי שמנוע זה במקור בשנה זו מפיק רק 153 כ"ס לעומת 240 כ"ס בשנה קודמת אך קראתי גם דברים סותרים שב-1972 עברו לשיטת מדידה אחרת ובפועל אין הבדל גדול לעומת שנים קודמות. ראו בקישור הבא במשבצת: 351 W H code http://mustangtek.com/engine/FordEngineAssemblyID.htm הבדל של גדול של הספק ומומנט בין השנים 71-72 ויחס דחיסה שונה, כאילו לקחו מנוע וסירסו אותו. כאן ב-wikipedia כתוב את המשפט הבא: Introdu…
הודעה אחרונה מאת asitali, -
- 2 תגובות
- 683 צפיות
אני רוצה להביא רכב מראש פינה לאיזור כפר סבא, יש מישהו שצריך גרירה שיכולה להשתלב?
הודעה אחרונה מאת CUCV M1009, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 27 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
אחרי שלושה שבועות של חגים נפגשנו היום במזג אויר יוצא מהכלל! כספי בא עם שברולט "חדשה" 1959
הודעה אחרונה מאת בני זהר, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אז איך יודעים שהגיע החורף? בעוד קצת פחות מחודש אוכל "לסמן" שנתיים בחברת המועדון בכלל וסניף הצפון בפרט, והסימן הכי מורגש לכך הוא התחלפות שניה של הגוונים של התמונות מכחלחל של הצהריים, לכתום של תאורת הלילה. הגעתי טיפה מאוחר אתמול אז פיספסתי כמה מכוניות, אבל עדיין הייתה נוכחות מרשימה! שמחתי מאוד לפגוש את כולם! הנה קצת תמונות מאתמול, בדגש על הNSU החדשה של אלדד, **מבקש לא לעשות בתמונות שום שימוש מסחרי/שיווקי/יחצני ללא אישור מפורש ממני, ולא להעלותן לאתרים אחרים** ואחר…
הודעה אחרונה מאת shaig, -
-
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 842 צפיות
ברשותנו פיאט פיורינו שהגיר 5 הילוכים התקלקל אין ראשון שלישי וחמישי היכן ניתן להשיג ואו לשפץ גיר שכזה ??פיורינו 1984 מנוע 1050 האם ניתן להרכיב גיר אחר למשל אונו מדגם מתקדם?. תודה איל .
הודעה אחרונה מאת ofurst, -
- 2 תגובות
- 659 צפיות
לאחרונה רכשתי חיפושית 1300 שנת 75 והגלגלים הקדמיים פתוחים מידיי. מזה אומר ומה אני יכול לעשות בשביל לאזן אותם למצב ישר?
הודעה אחרונה מאת datsun280z, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 23 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
התאספנו ממזרח ומים, מצפון (בעיקר מהשרון...)ומדרום כדי לחגוג לחברנו היקר משה מצא יומולדת 70. נחום העניק תעודה למשה כשלאה נותנת לנער הנרגש חיזוק מהצד. אבי נוף ברך ונתן תשורה מהחברים בשרון, מצא נאם והיה נעים לכולנו... (סליחה על האיכות אבל לא הכל טוב באייפון...)
הודעה אחרונה מאת ronen_honda, -
-
- 15 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום, לאחר שחיפשתי באינטרנט ובפורום זה ולא מצאתי תשובות חד משמעיות, אני פונה למומחים/בעלים של מכוניות שרירים אמריקאיות ומבקש להבין איזה שמן מנוע מומלץ למנועי gm 350/400 ובאיזה פלאגים ופילטרים מומלץ להשתמש ומהיכן ניתן לרכוש אותם? נתקלתי, באתר אמריקאי, במאמר שבו נכתב כי על פי הוראות היצרן, בטמפרטורות נמוכות (עד 32 מעלות פרנההיט = 0 מעלות צלזיוס) מומלץ שמן 5W/30, ושבטמפרטורות שבין 0 - ל- 35 (הפכתי כבר לצלזיוס) ניתן להשתמש ב- 10W/40. עוד נכתב שם שיש להשתמש בשמים בעלי תכונות ניקוי ולא בכאלה שאינם מתוספים (כגון המינראליים הישנים). אני מעוניין לדעת האם ניתן ורצוי להשתמש בשמן 5W/40, שהוא שמן חדש יחסית אך מומלץ למכוניות עתירות כח (טורבו וכאלה) ובעל תכונות ניקוי מת…
הודעה אחרונה מאת D master, -
- 8 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
צריך חברה שעושה משלוחים של רכבים מארצות הברית לישראל
הודעה אחרונה מאת netanelh1021, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
השבוע קיבלתי טלפון ומהצד השני של הקו היה בחור שהציע לי לרכוש סובארו R2 כמובן שמיד נשרף לי פיוז ונסעתי לראות את הבועה היפנית שלצערי השנים והזמן הממושך תחת השמיים הפתוחים לא הטיבו עם המכונית המשקוף שמחזיק את הדלתות נעלם כשפתחתי דלת אחת היא נופלת לשניה לא ניגשתי בנוסף רוב חלקי הפלסטיק מתפוררים הגה תא כפפות דש בורד (אני הכרזתי עליה כחולה סופנית ) אולי היא תתאים לתרומת איברים יש לקחת בחשבון שהמחיר שנדרש עבורה הוא כ 7-6 אלף לא זול לנקודת פתיחה למי שרוצה לשפץ. מה גם מה שמחזיק את הרכב זה השפכטל שנמרח עליו לפני 15 שנה אולי ועכשיו תמונות התמונות באישור הבעלים של הסובארו
הודעה אחרונה מאת A900, -
או התחדשתי באלפא ספיידר 1981 שייובאה מארה"ב ונגררה על ידי איתן האלפיסט למוסך התלתן ליישור קו לאחר שלא הותנעה שנים רבות. לשמחתי הרבה, מנוע 2000 הסמ"ק השמיע קולו במיידית.
הודעה אחרונה מאת reuven, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
SOS! הפחח שלי לא מגיע למרצדס. יותר מדי רכבי ליסינג נכנסים ויוצאים ואין לו זמן להתעסק עם זה כמו שצריך. אשמח לשמות + טלפון + המלצות לפחח מכל איזור המרכז.שבת שלום!
הודעה אחרונה מאת אבי נוף, -
- 3 תגובות
- 785 צפיות
אחרי כמה שנים רכב ללא טסט מחוייב בבדיקת מעבדה
הודעה אחרונה מאת redroze, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 15 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
גולף ראלי הרבה כאלה אין..
הודעה אחרונה מאת Gal R1, -
-
- 4 תגובות
- 826 צפיות
הבעייה היחידה שאת כל מלאכת ההרכבה של הרכב עליכם לעשות בעצמכם. http://autos.yahoo.com/news/ford-reintroduces-the-1965-mustang.html
הודעה אחרונה מאת oferbz, -
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום חברים המשפחה שלי גודלת.היום רכשתי נRAMBLER AMERICAN 440 שנת 1964:mm_cool: לארגנטינאים שבפורום זו האבא של הTORINO ארגנטינאי.רכב שבשנת 1969 השתתף ב 84 שעות NURBURGRING בנרשם בהיסטוריה.הרכב הזה היה שייך למישהו קרוב למועדון .היום היגיע אלי והפתחתי לשפץ אותו(כמו שהיה רוצה את הבעל קודם).בכרוב תמונו. אנריקה
הודעה אחרונה מאת oldspice, -
- 2 עוקבים
- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם אני חדש פה והרישום מתבצע כי קניתי פיאט 124 ספיידר 1974 אש אשמח להיות בקשר מתחילים שיפוץ ! צריך קצת עזרה קצת מידע אשמח לתגובתכם
הודעה אחרונה מאת אושרי, -
- 6 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
בבקשה (צולם היום):
הודעה אחרונה מאת רפי לין, -
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
הייתי במפגש הראשון בחודש שעבר בקיבוץ יד מורדכי ונהנתי מאד. ברצוני לשאול האם יהיה מפגש גפ החודש?
הודעה אחרונה מאת zvika52, -
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
בעקבות המפגש המוצלח היום, ודרישה חזקה מהשטח נפגשים מחר שבת ה-29/10/11 בצומת כביש המנהרות משכ' גילה (י-ם) לכיוון ק' ארבע בשעה 09:00 לטיול רגוע לכיוון צומת האלה וקצת יותר דרומה בכבישים סטייל טוסקנה, נוף עוצר נשימה ואופנועים אמיתיים של פעם, ברזל ופח! ולא פלסטיקים וסיגסוגות מתכת מורכבות... כל המעוניין מתייצב בנק' היציאה בשעה 09:00 בדיוק ויתקבל בברכה ובחיבוק! הרכיבה רגועה בשיירה מעוצבת וססגונית כולל בנות זוג (אלה הגזעיות) פולניות יתקבלו לאחר מבדק! להתראות מחר-רן
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
שיפוץ מליבו 78 1 2
מאת rich98- 2 עוקבים
- 25 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
המליבו נכנסה סוף סוף לשיפוץ- פחחות וצבע. אני צריך חלקים ואיני יודע את שמם המקצועי ע"מ להזמין מהאיביי מדובר בחלק אלסטי (פלסטי?) שנמצא בין הטמבון לבין גוף הרכב- חלק שלמעשה מגשר ברווח של החלקים. החלקים פורקו והם בלויים. אותו סיפור לגבי מסגרת פלסטית של המספר- מאחור. שאלה נוספת, אפשר לשחזרם ע"י חומרים כלשהם? אולי בהדבקת PVC? מדובר בשברולט מליבו 1978 - ומי שיש לו אמריקאית משנות ה-70, יודע על מה אני מדבר. כל מידע, יכול לעזור לי מאוד! שנה טובה וגמר חתימה טובה! חן
הודעה אחרונה מאת rich98, -
- 2 עוקבים
- 14 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אני הולך לקנות חיפושית שהמצב החיצוני שלה לא טוב חלודה וכו ובכוונתי לשפץ אותה לבד ורציתי לדעת איזה ציוד. אני צריך והמלצות איפה לקנות
הודעה אחרונה מאת re_ilan, -
- 2 עוקבים
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אהלן מחפש רדיאטור לרכב שלי מישהו יודע איזה רדיאטור יכול להתאים? מן הסתם רדיאטור שיכול להתאים, יכול לבוא מרכבים אחרים כמו- וונדורה, GMC סיירה ועוד או שהרדיאטור של הקפריס מתאים רק לקפריס (מה שלא הגיוני) תודה
הודעה אחרונה מאת nati54,
-
מי מחובר 9 משתמשים רשומים, 0 אנונימיים, 353 אורחים (הצג רשימה מלאה)
