רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,353 נושאים בפורום הזה
-
- עוקב אחד
- 28 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
טיול אופנועים סתווי-שבת 22.10.11 לאחר פגרת הקיץ נחדש את מסורת טיולי האופנועים של מועדון החמש.. להלן המסלול: 08:30- התכנסות בצומת בית דגן מסעדת אסא 08:45-יציאה לדרך נוסעים דרומה דרך כביש 44 ומשתלבים עם כביש 6 דרומה, נמשיך עד מחלף קריית גת נעצור למספר דקות "למנוחת הלוחם" ונמשיך לכיוון מזרח כביש 35, נשתלב עם כביש 3415 לכיוון דר' מזרח ונחלוף על פני הכרמים (בתקווה שנמצא אותם ירוקים ), נפנה דרומה לכביש מיוחד שמספרו 358 , שעובר את בקעת יבל. נעצור בקיבוץ להב, שם נקבל סקירה מיוחדת, נמשיך לצומת להבים לארוחת צהריים במסעדת אסא ועם בטן שבעה נצפין הביתה... אורך המסלול כ 100 ק"מ שעת סיום מש…
הודעה אחרונה מאת בועז סוזורוזו, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
חשבתי שמדובר בטריומף TR6, אבל היא נראית שונה מאחורה. למישהו יש מושג ?
הודעה אחרונה מאת ravivhaik, -
-
- 4 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
לפני כמה זמן חשבתי להתקין צופר בצורת שופר בקפרי, עם זאת הבנתי שצריך להתקין ריליי על מנת שהצופר יעבוד טוב, ניסיתי לבצע זאת וזה לא ניראה טוב באוטו כיוון שכל החיווט באוטו מקורי ולא בא לי להתקין משהוא לא מקורי בקפרי, לכן החלטתי לחפש צופר דיסק מקורי של קפרי, מסתבר שלא קיימים כאלו חדשים, בניסיון להשיג משומשים אף אחד לא מתחייב שהם תקינים, במיקרה מצאתי באיביי צופר שופר ישן עם חורים שצריכים להתאים לתושבות בקפרי, השאלה שלי האם יכול להיות שיש צופר שופר שיעבוד טוב בלי ריליי ?? http://www.ebay.co.uk/itm/260876612670?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649#ht_2250wt_1340
הודעה אחרונה מאת XOFIRX, -
- 4 תגובות
- 765 צפיות
הלינק הוא של סרטון מחברת השעונים ברייטלינג. מישהו מזהה איזה רכב מופיע ב- 00:41 ? תודה
הודעה אחרונה מאת elads, -
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
בביקור סוף שבוע שעבר בפריז ובלונדון ייצא לי לבקר בכמה מקומות אחד מהם בשדרת שאן זליזה שם ישנו אולם תצוגה מרהיב של פגו שמוצגים בו מספר דגמים מצומצם של מכוניות מתקופות שונות אחד מהם שתפסה לי את העין היא מכונית הספורט המדימה הזאת ואני ינצל את זה על מנת לשאול שאלה למומחים שבפורום הרכב הנ"ל מוצג ששנתו 1985 האם זה רק גרסת מרוצים/אב טיפוס או שמה יש כמות לא מבוטלת של דגמים כאלו צרפתי גם תמונה של המנוע האחורי שלו , רכב מתקופה קודמת יותר , עוד אחד ושתי רכבים מתקופה קרובה יותר שקשה למצוא במחוזותנו
הודעה אחרונה מאת haimy, -
- 2 עוקבים
- 30 תגובות
- 10 אלף צפיות
היום קניתי את המתוקה הזאת והבאתי אותה לביתי הקט שברולט נובה שנת 64 עם מנוע 3200 6 צילינדר והינה התמונות הראשונות....
הודעה אחרונה מאת shlomi_ace, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
מצגת תמונות:
הודעה אחרונה מאת JuniorGT, -
-
איזה אוטו זה?
הודעה אחרונה מאת erez59, -
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
המשאבת דלק בגולף 87 GTI כנראה הלכה , האוטו מניע ונוסע אבל בשחרור קלאץ האוטו מבראץ ורוקד , המכונאי שלי אמר משאבת דלק הלכה - מאז 10 ימים מנסה להשיג משאבת דלק שעכשיו הסתבר לי שחשמלית ויושבת מתחת לאוטו - מה זה אומר משאבה חשמלית ולמה לא ניתן להשיג כזו
הודעה אחרונה מאת 2pac, -
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
וכל זה רק ב 26 חודשים.. ממצב של מוות קליני למצב תצוגה..וווואוו.. אין מילים. תהנו
הודעה אחרונה מאת VW130071, -
-
- 2 עוקבים
- 3 תגובות
- 728 צפיות
שלום לכולם אני רוצה להחליף את צינור הדלק שבין מיכל הדלק למשאבת הדלק שעל המנוע,כ-4 מטר,הצינור מפלסטיק קשיח בצבע שחור ובעובי חיצוני של כ-6 מ"מ. מישהו יודע היכן מוכרים צינור כזה המיועד לדלק לפי מטר באזור נתניה או תל אביב,ואיזה יצרן נחשב איכותי? בתודה מראש אריק
הודעה אחרונה מאת אסף22, -
- 3 עוקבים
- 56 תגובות
- 5.8 אלף צפיות
שלום לכולם כבר המון זמן שיש לי חלום למכונית אספנות ביום הכיפורים הייתי אצל משפחה באחד המושבים בדרום למחרת גיסי אמר לי בוא נעשה טיול אני צריך להאכיל את החתולים של השכן כי הוא בחול תוך כדי עשיתי סיבוב אחרי הבית וראיתי את חלומי גולף דור ראשון שנת 1980 עדיין לא אספנות יושבת מתחת לעץ מכוסה בכ-40 סמ" עלים שלמה לחלוטין במצב חיצוני מעולה התקרבתי אלייה וחיצוני היא במצב מדהים ללא חלודות כלל ופנים הרכב שלם לחלוטין ללא שברים כלל שאלתי את גיסי על הרכב ומדובר בגולף יד ראשונה והבעלים הוא הדוקטור של הישוב מנוע 1100 סמק 4 הילוכים עומדת ללא טסט וללא תזוזה כבר כמה שנים את הרכב אני יכול לרכוש ב-2000 שקלים כדאי? ועכשיו לשאלות: רכב שעמד כבר כמה שנים ללא טסט צריך לשלם את הא…
הודעה אחרונה מאת DJ_BITON_BIT, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
מישהו אולי מכיר חנות מומלצת לחלקים ל-VW ובפרט לחיפושית בברלין? תודה! איתן
הודעה אחרונה מאת beetleman, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1 אלף צפיות
והפעם, חידה: התמונה הזו, של אלביון (ליילנד) קליידסדייל, צולמה ב- 1963 (כנראה) במפעל "אלביון" שליד גלזגו, סקוטלנד. קל לראות: הלוגו של ליילנד, והקאבינה עם ההגה השמאלי היא ה"ברוסל" שיוצרה ע"י "מרכבים" בפ"ת. http://israelmotorindustry.org/leyland-israel-brossel המסקנה המתבקשת היא שהמשאית הורכבה בישראל. אבל אם כך - מה היא עושה בסקוטלנד? אין לי תשובה לשאלה הזו, ואולי למי מכם תזכיר דוגמת הצביעה (כן, התמונה בשחור-לבן...) משהו. תודה!
הודעה אחרונה מאת A110, -
-
- 2 תגובות
- 853 צפיות
לכל אלה שלא ראינו אותם המון זמן, ולאלה שהבטיחו ותמיד פיספסו. למי שטעם ורוצה עוד, ולמי שההרפתקאה והאהבה ממלאים את ליבו. למי ששכח ורוצה להיזכר, ולמי שזוכר ולא רוצה להיגמל, לאלה שהלכו ולאלה שחזרו ולאלה שפעם היו והיום גם. לאנשי השפלה ואנשי ההר. הצפון הרחוק והדרום החם. לאלה שמגיעים מרחוק ואלה שמעבר לפינה, להרפתקנים, ושוחרי האיכות וכאלה שהתנאים לא ממש מזיזים. לאלה שהחברה עושה להם את זה וכאלה שמחפשים משהו אחר. לצנחנים טנקסיטים ואנשי חיל האוויר בוגרי ששת הימים יום כיפור מלחמת ההתשה ולבנון. בקיצור ל-כ-ו-ל-ם... ביום שישי הקרוב ה-28/10/11 אני מסכמים פעילות קיץ ומתרגלים אימון סתיו/חורף 2011 דקה לפני בוא הגשם, ורגע לפני הקור הגדול. מח…
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
- 1 תגובות
- 715 צפיות
למי שלא דובר את השפה, גם התמונות והסירטונים בלבד יהיו מאד מעניינים: http://www.oldtimer-tv.com/oldtimer/DE/home/index.php
הודעה אחרונה מאת oferbz, -
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
1.איפה אפשר להשיג את פרטי הדגמים וסוגי המנועים שיצרו לסברה. 2.איזה דיגמי סברות נימצאות היום בישראל. 3. האם במכס יש איזה מיפרט לגבי ייבוא סברה בכדי ליקבוע את אחוז המס על הייבוא.
הודעה אחרונה מאת אסף הופמן, -
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 7.7 אלף צפיות
אחת המכוניות היותר מדהימות שאני זוכר מילדותי זה פיאט ספורט קופה משנת 1973-74 ,אני ממש לא רואה מכוניות כאילו שנשארו או ששופצו גם במפגשי אספנות שאני הולך לא ראיתי מהסוג הזה . אחת המדהימות שהיו בעיני . מישהו יכול לתת פרטים .
הודעה אחרונה מאת spidrman, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 29 תגובות
- 4 אלף צפיות
סופסוף אחרי דחיות רבות, חגים תערוכות וטיסות מצאנו מועד ואנו מוציאים אל הפועל מפגש משותף: ביום שישי הקרוב יתארחו במפגש השפלה בנס ציונה חברי מועדון אלפא רומאו ישראל (IAROC) המפגש יחל בשעה 1530 מכיוון שמספר מקומות החנייה ברחבה מוגבל - אנו נאפשר עדיפות לבעלי רכבי אספנות מסוג אלפא רומאו. המפגש פתוח - יהיה שמח!
הודעה אחרונה מאת אבי נוף, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
בדפוסססססססססס
הודעה אחרונה מאת טל 25, -
-
- 12 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אחרי שהצטרף אלינו עמי עם הספיידר הירוקה המדהימה שלו, מזל טוב לחברנו אבי (שלא יגיע יותר במיאטה לטיולים שלנו ) על הספיידר המהממת. תהנה ותתחדש.
הודעה אחרונה מאת tomi1975, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 53 תגובות
- 6.7 אלף צפיות
מאמר על תעשית הרכב הישראלית ופיספוסיה, כולל קטע נחמד על אודי עציון (שמשתתף כאן בפורום). במוסף "ממון".
הודעה אחרונה מאת yehuda-k, -
-
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מזג אויר מדהים קידם אותנו היום בטיול, יצאנו מוקדם בבוקר על מנת להספיק לבקר ב"כנסיית ההשתנות" שבהר תבור, היינו כעשרים מכוניות והתנועה זרמה. לאחר הביקור בכנסייה, ערכנו השקה עם גבינות ויין (עמי סיבך אותי, הציב רף גבוה) לספיידר המדהימה של עמי. משם יצאנו בכבישי הגליל היפיפיים עד שהגענו למסעדת "אל עותמני" בתמרה שם פינקו אותנו כיד המלך. חזרנו הביתה שבעים ומרוצים. תודה לכל מי שהשתתף, החברים היקרים הם אלו שעושים את המועדון ואת הארועים לכל כך מוצלחים. תמונות ניתן לראות (גם למי שאין פייסבוק) בקישור הבא: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.206464709424191.46765.100001819902127&type=1&l=f70aba843b
הודעה אחרונה מאת ג'קלין, -
מה זה בונדד ?
מאת zng21- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 11.5 אלף צפיות
כמה צריך לשלם על אחסון בנמל על חודש ימים של אחסון רכב הספנות??? והאם זה נקרא "בונדד"?
הודעה אחרונה מאת טל חסיד, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 995 צפיות
בוקר טוב ושבוע טוב לכל חברי הפורום . יש ברשותי פורד אסקורט (ברנדה) שנת 77 ולפני כשבועיים בערך הבחנתי בבעיה בדוושת הבלם . הבעיה היא כשאני נוסע ולוחץ על דוושת הבלם הדוושה יורדת עד הסוף ממש ובשנייה האחרונה הרכב נעצר . זה לא כל הזמן קורה אבל בשבוע האחרון זה קורה לעיתים קרובות . אין נזילת שמן בדקתי הכול יבש וניראה בסדר ושמן ברקס לא חסר יש פול עד הקו . מה לדעתכם יכולה להיות הבעיה ? זה נורא מפחיד לנסוע ככה כי בשנייה האחרונה זה עוצר חשוב לציין שאני נוהג לאט ובעדינות עם האוטו . תוכלו לעזור לי בבקשה . תודה ושבוע טוב
הודעה אחרונה מאת סמי סביב, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם, פירקתי את המאוורר הפנימי ברכבי וכעת לאחר השיפוץ, אני אמור להחזיר את חומר האיטום שעליו הוא ישב. החומר הוא דמוי מסטיק בצבע לבן. הוא עדין רך וגמיש ולא דומה לסיליקון. מישהו מחו"ל שלח לי תמונה של החומר שהוא השתמש בו לאיטום החלק (ראו תמונה מצורפת) אולי מישהו יודע מה זה החומר הלבן הזה ו/או איפה ניתן להשיג את מה שרואים בתמונה או משהו דומה? תודה!
הודעה אחרונה מאת אסף22, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
http://www.mako.co.il/cars-green/world/Article-74f458abfe31331006.htm&sCh=cf404569c706a210&pId=2041922463
הודעה אחרונה מאת system_x, -
-
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום רב לכולם. לאחר ניקוי קל אצלי במחסן, נמצאו מס' פריטים בארגז כלים של שבעברו היה של אבא שלי. אין לי מושג מאיזה רכבים הם הגיעו, אבל אני צירפתי תמונות ואציין את שמות היצרנים במידה ויש. 1. מיכל מים של VAG, ו AUDI. דגם המיכל: 025 121 403 שנת ייצור 90. אין לי מושג לאיזה רכב זה מתאים, אני יודע שבשנות הש80 היו לאבי 2 רכבי AUDI שנקנו אז חדשים מהחברה, אאל"ט הם היו AUDI 100. אז ייתכן שזה יתאים לרכבים אחרים. 2. מראה, שנראת כמראת צד חיצונית. שוב, לא יודע לאיזה רכב זה מתאים וממתי זה, ייתכן וזה מתאים לוולוו או אלפא. היצרן זה VITOLONI . וכתוב על גב המראה מס' דגם: 30003 על החיבור לרכב כתוב מס דגם 8119041 ואת האות F בגדול. 3.כפתור להפעלת אור…
הודעה אחרונה מאת green monster, -
- 16 תגובות
- 6.8 אלף צפיות
מדובר באלפא רומאו GT ג'וניור 1750 משנת יצור 1971שהייתה בבעלותי בתחילת שנות ה-80, מעניין אותי אם מישהו מחזיק בה היום או יודע היכן היא,לא תולה תקוות רבות אבל לך תדע... מספר הרישוי היה: 294-631 בתמונה אחותה התאומה
הודעה אחרונה מאת manor, -
- 11 תגובות
- 2 אלף צפיות
היי יש איזה שהוא סיכוי לאחר אישור חוק ספורט מטורי והוצאת רישיונות לכלים בבניה אישית . שיקום איזה גוף שיאשר לתנועה על כביש (לא מסלול ) רכבי קיט קאר ? מבחינת תקינה לא אמורה להיות בעייה להעביר אותם כי בתכלס השלדות שלהם נבנו על ידי מהנדסים וחלקם אני חושב אפילו עומדים בתקנים להביא רכב כזה מוכן לא אפשרי כי אין לו VIN ולקנות מקורי זה זה לא אפשרי לרובנות ידוע לי על כמה מכוניות שמסתובבות בארץ שהם קיט מלא אני חושב (כולל שלדה ) איך הם הוציאו רישוי ? 2 מכוניות שאני מכיר זה סופר 7 שחורה , ומרצדס ישנה משנות ה 30-40 עם סמל קדמי של מרצדס קצת מעוות (או שככה הוא היה אז ) אני בטוח שיש עוד אבל זה מה שעולה לי כרגע לראש . כמובן יש את אלו שנבנו בארץ על שלדות של פירו…
הודעה אחרונה מאת zax,
-
מי מחובר 53 משתמשים רשומים, 15 אנונימיים, 345 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- BassDriver
- אהרן ג
- amosbmw
- sperial
- D4K
- AUDIO KING
- flytomars
- שביט
- malcishua
- Yondalar
- יבגניפ
- EliC25
- amlh
- פינדר
- itaimoto
- Step
- PASHUT
- yohai71
- Aviady001
- Spongebob
- davemustaine87
- VromVrom
- פריג'י
- SlowRide
- KipodYam
- תומר ב
- Sh123454
- paza
- ofralon
- RedLabel
- Night Driver
- ArikB
- גולדן191
- David32
- חד אופן
- mottis
- eliharel
- פיטר גריפין
- Ctzvi
- DareDevil
- menir1
- Albetx
- פול-טנק
- tohanov
- nuahe
- hans
- גיא_מ
- falou
- Erel
- T_A
- elad18
- borsood
- ronrobin
