רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,353 נושאים בפורום הזה
-
- 2 עוקבים
- 7 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
לראות לבכות לאכול את הלב ולא להאמין ! מגרש גרוטאות (או מכרה זהב?!) של חיפושיות, באסים טרנספורטורים, ומכוניות רבות וטובות של הקונצרן פולסוואגן: תגובות מתבקשות, יתקבלו בברכה ! בברכה צביקה
הודעה אחרונה מאת ravivhaik, -
שיפוץ מנוע למיני 1 2
מאת גיל- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
שלום לכולם, לפני חצי שנה התחלתי לשפץ את המנוע של המיני וחשבתי שזה זמן טוב לשתף תמונות בפורום.
הודעה אחרונה מאת oldcar, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
בעקבות ברשד, שהגיע עם חברו במרצדס 6.9 למפגש השרון. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=3146156&postcount=33
הודעה אחרונה מאת ירחמיאל, -
-
-
- אחראי פורום
- 18 תגובות
- 7.9 אלף צפיות
תצוגת רכבי שברולט אספנות ממועדון החמש במסגרת חגיגות 100 שנים למותג שברולט בבית UMI ראשון לציון בסניף UMI שברולט ת"א מועדון החמש הוזמן להציג רכבי אספנות מסוג שברולט בלבד במגוון דגמים/ שנות ייצור ובמצב תצוגה מקסימלי, בשני אולמות תצוגה של UMI : 8 רכבים לבית UMI בראשון לציון, בסמוך לקניון הזהב, רח' פלטין 5 2-4 רכבים לסניף UMI תל אביב, רח' המלאכה / פינת מנחם בגין (ליד בית מעריב). התצוגות תתקיימנה בחוה"מ סוכות במשך 3 ימים (הרכבים יושארו באולמות התצוגה למשך 3 ימים), מיום א' 16.10.11 , בשעה 09:00 בבוקר ועד יום ג' 18.10.11 בשעה 18:00 בערב, במתחם מקורה, שמור ומחובלל. בעלי הרכבים יוכלו להתארח בתצוגה …
הודעה אחרונה מאת renault5, -
-
- 1 תגובות
- 622 צפיות
מומלץ למי שעוד לא ביקר בחלומו של כל חובב רכב. הרחובות אגב הרבה יותר מרשימים מהאוסף המלכותי... תהנו!
הודעה אחרונה מאת oldcar, -
-
- אחראי פורום
- 20 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
שלום ! רציתי לדעת מאיזה שנה התחילו ליצר פיאט 600?? ומאיזה שנה הפסיקו ליצר אותם ? ובאיזה שנים שווק הרכב בארץ?? היום ראיתי מודעה למכירה של פיאט 600 מודל 54!!! הגיוני?? תודה מראש!
הודעה אחרונה מאת ofurst, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 957 צפיות
בוקר טוב. ביום שישי 28.10.11 מפגש השרון לא ייפגש בגעש חברי המפגש ישתתפו בחגיגת 70 שנה למשה מצא חברנו הוותיק, שתיערך במפגש השפלה בנס ציונה. :buddies_drink: בברכה אבי נוף.
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אני מחפש בעל מקצוע לשיפוץ רכבי אספנות, האם למישהו יש המלצה על מקום מסויים? כמו כן, נאמר לי שיש מישהו בהרצליה פיתוח, האם יש לאחד מכם חוות דעת או המלצה על המקום (רון קאר). בתודה אמיר.
הודעה אחרונה מאת aronm, -
-
- 0 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום למומחים אני מחפש צמיגים עם פס לבן WHITE_WALL מישהו יודע היכן אפשר למצוא ? שמעתי שיש גם פסים שמדביקים על הצמיג ,כדאי? תודה
הודעה אחרונה מאת ariel segal, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
הכינו ממחטות וכדורי הרגעה... ושיהיה חג שמח לכולם !!!
הודעה אחרונה מאת צביקה., -
בת דודה קצת מוזנחת שפגשנו השבוע ברחוב צדדי במזרח לונדון...
הודעה אחרונה מאת haimy, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 762 צפיות
לחברי מפגש השרון ולחברי הפורום ביום שישי 21.10.11 מתקיים מפגש השרון בשעות הרגילות, 19:00 - 16:00 להתראות אבי
הודעה אחרונה מאת אבי נוף, -
- עוקב אחד
- 31 תגובות
- 5.1 אלף צפיות
מועדון החמש הוזמן ע"י עיריית ירושלים, להשתתף בצעדת ירושלים, שתתקיים בחוה"מ סוכות, יום ג', 18.10.11. המועדון יוביל את תהלוכת השיירה בעיר עם עד כ-10 רכבי אספנות. התכנסות החברים בשעה 14:00 בצהריים, ברח' שמואל הנגיד , ליד ביה"ס בצלאל. זינוק בשעה 15:00 . לוח זמנים ומסלול נסיעה מדוייק ימסרו בהמשך. חברים מהמפגש בירושלים והסביבה המעוניינים להשתתף בשיירת הצעדה מתבקשים לפנות בהקדם אל אילן גורן, רכז המפגש בי"ם, בטל' 5272562- 050. פרטים נוספים ניתן לקבל מאילן גורן. בברכה, סמדר- מועדון החמש.
הודעה אחרונה מאת yonico, -
מרצדס 107 W
מאת רינו- 0 תגובות
- 682 צפיות
שלום יש לי חבר שיש לו מרצדס 107 W שעמד 8 שנים עשו החלפה דלק ברכב וטיפול הרכב נסע כמה ק"מ וכבה הנזק לפי המוסך שהלך מחלק דלק ו משבה דלק בגלל לכלוך במיכל דלק נוקה הליכלוך הוכנס דלק חדש קנינו מחלק חדש משבה אחרי כמה ק"מ שוב כבה הרכב פתחנו מיכל הדלק שוב והיה כמות של חלודה בפנים מה שאני שאול האם יש מקום שעושים פוקסי בתוך המיכל או איפה קונים חדש תודה על העזרא תמנות של המיכל
הודעה אחרונה מאת רינו, -
-
- אחראי פורום
- 26 תגובות
- 3 אלף צפיות
אתחיל ברקע: הטנדר פורד 1949 v8 f1 עבר החיאה לפני כשנה וחצי. כחלק מההחיאה נחרטה תושבת שסתום פליטה בצילינדר 7 , והושתלה תושבת שסתום חדשה. נסעתי עם הטנדר מידי פעם מאשקלון למפגשים ביד אליהו , בשפלה , בשרון, בנשר, סה"כ רכב פעיל. לפני מספר ימים , לאחר נסיעה קצרה , תידלוק והתנעה מחדש, ופתאום נקישות מהמנוע. לאחר בדיקת קומפרסיה הורדתי את ראש מנוע שמאל וגיליתי שהתושבת בשסתום צילינדר 7 שבורה בהיקפה. לפני שאני מוריד מנוע , אם יש מי מהפורום שנתקל בתופעה דומה ? האם מי מקוראי הפורום יכול להמליץ על בעל מקצוע טוב? לידענים! האם ניתן לבצע תיקון ללא הורדת מנוע (השסתומים בבלוק , ולא בראש). באם יש למישהו מידע על מנוע מאותו דגם (אין לי כוונה לשנות סוג מנוע). אשמח לקבל ת…
הודעה אחרונה מאת בני ל, -
-
מכוניות של פעם
מאת מצא- 5 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
צילום של פלקט המראה שיירת כלי רכב שנעה ממערב ברלין למזרחה אל עבר נקודת המעבר, נקודה שכונתה - "צ'ארלי". אפשר לנסות לזהות - לא קשה - רובם כלי רכב מוכרים.
הודעה אחרונה מאת zvir, -
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 22 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
שלום לכולם, יש לי דודג' דארט 73 מנוע 6טורי CASTOM אני רוצה לשדרג ולהרכיב מנוע 8V , מישהו מכיר את העבודה? זותומרת מה צריך להחליף? הגיר שלי הוא 6טורי (3הילוכים אוטומטי) יחזיק? אם אפשר לשדרג כבר ל4 הילוכים אני ישמח. לפי מה שהבנתי המנועים של הצבא (D-200\D-500) היו 8V של דודג' זה יתאים? איזה גיר יש להם ביכלל? אפשר לאשר ברישיון כזה דבר? ומה התהליך ? ואת הסיבה אני לא צריך להגיד תודה לעונים.
הודעה אחרונה מאת חן פרחי, -
-
- 3 תגובות
- 1 אלף צפיות
בתאריך ה-22.10.2011 יום שבת, יתקיים בקיבוץ דליה (ליד יקנעם) מפגש חברים קטן ואינטימי. המפגש ללא כל שיוך למועדון זה או אחר ומאורגן על ידי ועל ידי מס' חברים מהצפון באופן פרטי. במפגש יהיו בעיקר דו גלגליים קלים אך יכלול גם כלי רכבים "כבדים יותר" . כולם מוזמנים להנות מהדשא, מהרכבים והחברותא. הקיבוץ נתן אישורו לשימוש ברחבת דשא כשצמוד לה שירותים ומתקנים לרווחת החברים. מי שיחפוץ בטיול שבת המשולב בכלי רכב ישנים מוזמן. אנו נגיע החל מהשעה 11:00 לכל שאלה ניתן לפנות אלי. ירון. _________________
הודעה אחרונה מאת ירון פ, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 5.7 אלף צפיות
רציתי לשתף אתכם בהחלפת הגה בפיאט ספיידר שלי שבוצעה לאחרונה באדיבות דרור אחרק ממוסך דרור ברחובות, שהינו בעל מקצוע מהטובים שאני מכיר (ניסיון של כמעט 40 שנה במכונאות) ומעל הכל חבר קרוב מאוד. מרגע שהפיאט ספיידר נחתה בישראל כל הדרך מסאן פרנסיסקו באוגוסט 2009, היה ברור לי שאני לא מרוצה מההגה של הפיאט ספיידר. תיבת ההגה המקורית היתה לא מדוייקת, קשה לנהיגה בחניות ופשוט הפחיתה את ההנאה מהרכב בצורה דרסטית. לאחר חיפושים באינטרנט ושיחה על בעלי פיאט ספיידר נוספים בארץ התברר לי שרובם סובלים מהבעיה, אך השלימו איתה בלית ברירה. לצאת מחנייה עם הפיאט היה פשוט לשבור את הידיים והכתפיים ונסיעה במהירות גבוהה בכביש מהיר גרמה לתחושת אי שליטה ברכב (חופש בהגה שמוריד את תחושת הביטחון). על א…
הודעה אחרונה מאת חן פרחי, -
-
שאלה לפני טסט
מאת שטנגה- 1 תגובות
- 645 צפיות
האם לטסט לוספה אספנות צריך מראה? במקור לדעתי היא הגיעה ללא מראה (GS שנת 64)
הודעה אחרונה מאת elkmino, -
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
וונדורה מנוע 6 טורי קרבורטור ,נפח 4100 . האם כדאי לשים את התוסף היקר הזה?התוסף מבטיח סיכוך בהתנעות בוקר עד שהשמן מגיע לכל המקומות.
הודעה אחרונה מאת kobyiso, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שנת 23 לפני הספירה הודרוס בונה ארמון מותרות בלב המדבר היום כבשנו כמה חברים את המקום אבל בוא ניתן לתמונות ולסרטים לדבר:
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
-
- 2 עוקבים
- 9 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
לפני כמה שנים פחח צבע לי אותו והוא ניראה חדש כמו שאתם רואים בתמונה אבל מאז כל החלק שעשוי מגומי קיבל סדקים בצבע. יש דרך לחדש אותו שיראה שוב כמו בתמונה וגם ישאר כזה?
הודעה אחרונה מאת youngold, -
מהוא הרכב הזה?
מאת lesles- 3 תגובות
- 854 צפיות
שלום, בשיטוטי ברשת מצאתי את התמונה הנ"ל, נראה מדהים לדעתי.
הודעה אחרונה מאת haimy, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 934 צפיות
http://englishrussia.com/2011/10/04/hidden-in-the-woods/
הודעה אחרונה מאת elibaba, -
-
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
תמונות של הפלימות
הודעה אחרונה מאת עדן אלימלך, -
- 3 עוקבים
- 13 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
הנושא עלה לפרק פה ושם אבל אני מבקש מידע רק מאנשים שמכירים את הנושא: הגה מקורי שאני מזמין מאיביי, ללא כרית אוויר, האם אני אדרש להציג אישור מסויים ממוסך? חייב מוסך מורשה? איך המוסך ידע לתת את האישור כשההגה בכלל נמצא בחו"ל, לפי תמונה? כדי שזה לא יהפוך עוד פעם לתרד מבולגן שכל אחד זורק את הדעה שלו אני מבקש מידע רק מאנשים עם נסיון ביבוא הגה ורק עובדות, לא אולי ושמעתי וכו'. תודה. ניתן ליראות את ההגה בלינק הבא: http://www.ebay.com/itm/BMW-M-TECHNIC-2-STEERING-WHEEL-E30-M3-NEW-LEATHER-/220868692820?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&vxp=mtr&hash=item336ccccb54#ht_20279wt_1122
הודעה אחרונה מאת erand70, -
הפקדת רשיונות
מאת גיל-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
צריך את עזרתכם: הרכב שלי הוא "רכב מיושן" הפקדתי רשיונות לפני 10 חודשים ברצוני להחזיר אותו לכביש ללא צורך בבדיקה במעבדות מיוחדות, בגב האישור שקיבלתי כתוב שאפשר "להשבית" רכב מיושן עד שנה אחת ולאחר מכן צריך לבצע בדיקה מיוחדת בכדי לחדש את הרישיון. אני צריך יותר משנה ומחיפושים כאן בפורום מדברים על שנתיים ללא צורך בבדיקה מיוחדת. האם אני מפספס משהו או שהחוקים השתנו? מישהו יודע?
הודעה אחרונה מאת renault5, -
-
- 33 תגובות
- 9.7 אלף צפיות
שלום לכולם, אבא שלי (אפי) ואנוכי (שרון) משפצים מזה כשנה טרנספורטר שנת 73 שנרכשה באילת בינתיים ביצענו שיחזור קומפלט לדלת ההזזה שהייתה נופלת!!! בניסיון פתיחה/סגירה והיום נסגרת בטריקה קלה. טיפלנו טיפול ראשוני במנוע (צינורות דלק, מסנננים וכו) טיפלנו בחשמל הרכב אורות רוורס, ברקס, איתותים בוצע ריפוד שני המושבים הקדמיים ושטיח בכול האוטו במוסך חיפאי ביצעו פחחות וצבע אא של כל הרכב, על הדרך הוחלפו כל אטמי החלונות והפתחים. כרגע אנו מתלבטים לגבי עיצוב הפנים ושיפוץ המנוע (עוד לא יודעים מה כדאי קודם כי האוטו נוסע ואני מת עליו ) נשמח להכיר וליצור קשר עם אספנים/משפצים על מנת להחליף דיעות, לקבל טיפים, למצוא חלקים, לנסוע יחד וסתם להחליף חוויות אפי ושרון
הודעה אחרונה מאת sharon.zaguri, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1 אלף צפיות
ביום שני 17/10/11 נפגשים בשעה 10:00 ברחבת צומת פת מול תחנת "דלק". לבאים מחוץ לעיר מסוף כביש בגין דרום שמאלה לכיוון שכ' פת ברמזור הראשון וברמזור השני ימינה לעבר השכונה. המסלול: מצומת פת לכיוון ההרודיון דרך שכונת גילה מפגש וסיור במקום, אח"כ נסיעה מההרודיון לכיוון נס הרים לקפה בר בהר ושם חזרה לי-ם דרך הכפר הציורי עין כרם לגלידה והשוקולדים הטובים בארץ! קצת על המקום הקסום הזה: http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%94%D7%A8%D7%95%D7%93%D7%99%D7%95%D7%9F מחכים לראות את כולם -רן
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
