רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,354 נושאים בפורום הזה
-
עזרה באיתור רכב! 1 2
מאת big-block-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 27 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
אז כמו שכבר כתבתי בשרשור של הבחור עם הפורד טורינו שהייתה בעבר של אביו ושלאחר ככמה עשורים הוא קנה אותה בחזרה בכדיי לשפץ אותה ולהחזיר לעצמו כמה זכרונות נעימים החלטתי לחפש בשעה טובה כמובן שבעזרתכם את הפורד רנצ'רו (הגרסה הפורדית לשברולט אל קמינו) שהייתה שייכת לאבי ז"ל עד לראשית שנות השמונים, ושלא יוצאת לי מהראש ! הפורד הנ"ל נמכרה לבחור מבת-ים ומאז שמעתי כל מיני שמועות על קיומה אבל לא באמת הצלחתי לאתר אותה. תמונות אני לא בדיוק מוצא אבל האוטו חרוט לי בזיכרון מאז היותי ילד, ולפי הזכרונות אני זוכר שהאוטו היהי בצבא חום (אולי אפילו חום בהיר) והקבינה הייתה מורחבת ואם אני לא תועה היה לה חלון אובלי מאחוריי החלונות של הדלתות (חלונות צד אחוריים) . אשמח מאוד כמובן לקבל כל מידע או קצה חוט…
הודעה אחרונה מאת סלמונלה, -
-
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
במהלך החגים אני אהיה בטיול בקנדה וארה"ב. מטעמי נוחות אני מעדיף לשלוח חבילה עם חלקים לרכב למשפחתי שמתגוררת במונטריאול ולאסוף אותם שם - האם אני יחויב בתשלום מכס כלשהו ? ואם כן באיזה אחוז מדובר ? תודה מראש תום
הודעה אחרונה מאת tomi1975, -
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
חג שמח לכולנו
הודעה אחרונה מאת מצא, -
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 5.3 אלף צפיות
שלום לכולם. אני פותח את השירשור הזה לאחר שלושה חודשים של עבודה יום יומית על טנדר GMC סונומה שאני משפץ, הגיע הזמן לחלוק קצת מהתהליך שאני עובר. אתחיל בכך שכל השיפוץ על כל צורותיו וחלקיו נעשה אח ורק על ידי. ועכשיו הסיפור (חייבים לא?) אז אני ממש, ממש אוהב רכבים אמריקאים. בעיקר טנדרים. החלום היה לשפץ רכב כזה לוו דווקא כדי להביאו לרמה של מקוריות כפי שייצא מהמפעל, אלה לרמה של רכב שמעוצב לפי הדמיון שלי ולפי איך שאני הייתי רוצה לראות אותו, יחד עם שמירה על צורה מקורית. הרכב שלי נקנה במצב חיצוני טוב יחסית ובמצב פנימי די מוזנח. התהליך במצולם בתמונות התחיל מפירוק חלל הרכב לגמרי, עבודה על כל חלקי הפלסטיק והמתכת כדי לחדשם וברוב המקרים לשחזר את הצורה המקורית שלהם. בתה…
הודעה אחרונה מאת לירוי1, -
- 12 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
חנתה ליד איזה מספרה בעיר. משהו מיוחד ברכב המכוער הזה? מישהו מכיר את הרכב הזה ספציפית של חבר מועדון ה5 או משהו? לא זכור לי מתמונות מהיכל נוקיה הרכב הנ"ל ונראה במצב של חדש. (6 ספרות בלוחית הרכב וותיק בארץ)
הודעה אחרונה מאת idannn_996, -
- 2 עוקבים
- 16 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
הרמנו כוסית לשנה החדשה כרגיל מפגש תוסס.
הודעה אחרונה מאת philipnew, -
בעקבות דיון שהתפתח בפורום אחר, בו העלה משתמש אחד את הירהוריו בדבר המעבר מאופנוע לרכב ולמרות שלא מדובר ישירות ברכב אספנות רציתי לשתף אתכם בדבר הבא: אנו חיים בקופסאות, מי גדולה יותר ומי קטנה אבל בקופסאות. הן מגנות עלינו מגשם שמש ולחות, הן נותנות לנו בטחון מדומה, הרגשה ביתית, אנחנו משקעים בהן מיפיפים אותן, פותחים לנו חלונות החוצה ולא מעיזים לצאת באמת. אתה קם בבוקר יוצא מהקופסה, ונכנס לקופסה אחרת נוסע קצת ומתבונן החוצה כמו ממסך טלביזיה מנותק, יוצר לך אקלים משלך, וקובע את הצלילים שלך, יוצא ונכנס לקופסה נוספת, עובד או מעמיד פני עובד תשע שעות בתוך קופסה מקיש על קופסה נוספת שיצרת לך קשר אם חברים א…
הודעה אחרונה מאת hogi, -
- 2 תגובות
- 809 צפיות
שלום, אני ואשתי לעתיד מתחתנים ב16 לאוקטובר ורצינו לעשות תמונות ביום החתונה עם אחד מרכבי האספנות! אנחנו ממש מתלהבים מזה וברשותנו תקציב מצומצם בשביל לשכור רכב מהסוג הזה. נשמח אם מישהו יוכל לעזור בנושא! תודה!
הודעה אחרונה מאת elkmino, -
- 0 תגובות
- 732 צפיות
מפגשים אזוריים בחגים: מפגשי מועדון החמש השבועיים לא יתקיימו בימי שישי -30.09 ו- 07.10, עקב קדושת החג. בברכת חג שמח! סמדר- מועדון החמש.
הודעה אחרונה מאת מועדון החמש, -
- 2 עוקבים
- 6 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
היום בערוץ ההיסטוריה 2155-2220
הודעה אחרונה מאת asaf572, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
התכנסנו אצל אורי סהר במוזיאון והרמנו כוסית, (יין צרפתי כמובן) לשנה החדשה. שמחנו לארח את קארל שמספק לרובנו חלקים לרכבים והגיע עם משפחתו לטייל בארץ ולראות את היצירות על הכביש. (זאת הסיבה למיכסי המנוע הפתוחים לכבוד קארל, כי הרי בדה שבו אין סיבה לגעת במנוע....)
הודעה אחרונה מאת drlaster, -
- 0 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
http://www.rmauctions.com/FeatureCars.cfm?SaleCode=HF11&CarID=r153 מי שמעוניין - שנת 1884 2000000 דולר מחיר התחלתי . המכונית הישנה ביותר שעדיין נוסעת באופן חוקי בכביש .
הודעה אחרונה מאת איילצבי, -
- 9 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום רב, חברי מועדון החמש מוזמנים ע"י מנהל אתר ג'יפולוג, סביון עזר, להשתתף במפגש ג'יפולוג השנתי , שיתקיים באנדרטת חיל התחזוקה, בסמוך לתל חדיד, ביום שישי, 23.09.11 , החל מהשעה 10:00 בבוקר. רישום מוקדם חובה אצל סביון עזר- מנהל האתר, במייל [email protected] או בטל' נייד-050-2232458 . אחראי על תצוגת מועדון החמש במתחם האירוע- חבר המועדון דורון סגל, טל' 6883568- 054. בברכה, סמדר- מועדון החמש טל' 7318818- 03
הודעה אחרונה מאת מועדון החמש, -
- 2 תגובות
- 668 צפיות
היי אני צריך להביא רכב מהמרכז לקריות (חיפה ) משהו במקרה זקוק לגרר מחיפה למרכז על מנת להוזיל עלויות ? תודה , דרור .
הודעה אחרונה מאת redroze, -
עקב מחסור בתקציב, נראה שתוכנית הגריטה תופסק עד לתחילת 2012, מה שנותן לנו האספנים הזדמנות פז! http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4115347,00.html למי שמחפש רכבי אספנות לשיפוץ, ואפילו "אספנות עתידית" משנות ה-80 לשימור, הפסקת הגריטה פותחת בפניו אפשרויות חדשות, ומנפצת את מחיר הרצפה של 3000 ש"ח שהמדינה הציעה. אולי שווה למי שמחפש, לפרסם באתרים כמו יד 2- מודעה בסגנון של "קונה רכבים מיועדים לגריטה". Happy Hunting!
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
-
- אחראי פורום
- 30 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
אז ככה , אחרי שמכרתי אותה לפני 6 שנים שבמהלכם היא עברה איזה 3 ידיים לפחות, צבע כללי, והחלפת מנוע, הסוד חזרה אליי ובתקווה שתשאר להרבה שנים. האמת שמכרתי אותה בזמנו כי הרכב עמד ברחוב , ורכב שני שעומד ברחוב שאין בו יותר מדיי חניה הוא מועד לפורענות. כיום יש לי חניה מסודרת אז החלטתי לקנות סוד בפעם ה 15 בערך , הרכב הראשון שלי היה 78 לבנה וכנראה שכמו שאומרים האהבה ה 1 היא הכי חזקה.חחח לא היה פשוט למצוא רכב כזה עם בודי תקין , האוטו קצת מוזנח אבל כבר אחרי שעה שהוא אצלי הזמנתי לו 2 פירלי חדשים, קיבל שמן גיר חדש וקיט לשיפוץ קרבורטורים הוזמן מאי ביי. אין ספק שהחויה הנהיגה ברכב ללא הגה כוח ועם קרבורטורים, זאת תחושת נהיגה מגניבה ומהנה , למרות שיציאה מחניה בלי הגה כוח…
הודעה אחרונה מאת HEBO, -
-
- 27 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
מזג האוויר היה בהזמנה, תחושה אירופאית, דרכים יפיפיות באזור בית לחם הגלילית ולאחר מכן באזור הכרמל. אחלה מכוניות ואחלה חברים. את התמונות ניתן לראות בקישור הבא (גם למי שאין פייסבוק): https://www.facebook.com/media/set/?set=a.197849620285700.44605.100001819902127&l=648350225a&type=1
הודעה אחרונה מאת reuven, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
לטובת מי שמצמץ בשתי השניות הראשונות של הפרסומת שרצה בטלויזיה נון סטופ, הנה הכוכבת היפהפיה. http://www.youtube.com/watch?v=Hyq_dRJfV6I
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
בחור שעושה פוליש וקס 1 2
מאת sanfan- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
מישהו פירסם שהיה לו ניסיון מוצלח עם בחור שעשה לו פוליש ווקס למישהו יש את מס הטלפון שלו?
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
לא החידה הקשה בעולם: באיזה שנה היה ניתן לרכוש בסוכנויות אלפא רומאו (אולי גם בישראל) 4 אלפות משפחתיות שכל אחת הינה דגם (מבנה ושם) שונה, ומהם הדגמים. מי שיידע בלי וויקיפדיה - כל הכבוד. תשובה מלווה בתמונות תיתן נקודות נוספות שאין להן משמעות מיוחדת כי אין פרסים.
הודעה אחרונה מאת reuven, -
-
רפידת מצמד למיני
מאת גיל- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 630 צפיות
האם משהו יודע היכן עדיין ניתן לרכוש רפידת מצמד מסוג VERTO למיני או לאוסטין מטרו ? תודה
הודעה אחרונה מאת גיל, -
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם, אני מיואש וחייב עזרה, האם מישהו יוכל לתת לי מידע היכן למצוא טרנספורטר באס בין השנים 1972 ל 1979 למטרות שיפוץ? כל מידע יעזור, תודה, גל
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
-
- אחראי פורום
- 20 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
ביום ראשון שעבר התקיים מרוץ בהרי סיציליה, חבר יקר בעלים של 127 השתתף שם, סה"כ מנוע 1050, המון סל"ד והמון כיף, תהנו:
הודעה אחרונה מאת elads, -
-
- 0 תגובות
- 673 צפיות
שלום לכולם . שנים שלא נכנסתי לפה.. בפרופיל שלtop gear פורסם קישור לאתר שלהם עם מחסן ובו דגמים "מעניינים" (ואפילו) יותר מזה של פורד. אחד הרכבים שלדעתי אני רואה פעם ראשונה הוא FORD GT 70. רכב מעניין שאני רואה לראשונה. מישהו מכיר מישהו יודע על הדגם. וגם האים הגיע בטעות או שלא איזה אקזמפלר לארצנו? קישור לאתר: http://www.topgear.com/uk/photos/ford-classic-car-2011-09-20?imageNo=16 ותמונה: Previous17 of 30 תודה והמשך יום נעים. משה אזולאי.
הודעה אחרונה מאת M.Azulay, -
- 11 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
לא ראיתי של מי זה, פשוט מדהים.
הודעה אחרונה מאת נחום קדמיאל, -
- 2 עוקבים
- 5 תגובות
- 929 צפיות
מפגש השפלה, כמו בשאר המפגשים, הרים, ביום ו' אחה"צ, כוסית לכבוד השנה החדשה הבאה עלינו לטובה. אחלנו לכל חברנו במפגש וגם לכל חברי מועדון החמש באשר הם - שנה טובה ומתוקה, שנת אושר ובריאות ושנה שבה ההתעסקות שלנו עם נושא האספנות יהיה הרבה יותר קל ,למרות כל הבירוקרטיה. במעמד חגיגי זה בירכנו את חברנו אריה אשפיז וקובי קליין על נישואין של ילדיהם וכמובן פרסנו עוגה והרמנו כוסית נוספת לימי ההולדת של האב-חגי ובנו - יוני שחל החודש. קבלנו לחיקנו חבר חדש - דורון, מגבעת ברנר המשפץ עתה. את מכטניתו של אביו - אופל רקורד 1980 - נאחל לו מעל במה זו בהצלחה בשיפוץ וברוך הבא בצל קורתנו - למפגש השפלה. ולזה שיושב בפינה בחושך וצופה בנו דרך צג המחשב- נאחל לו תורנות קלה. שנה טובה לכ…
הודעה אחרונה מאת נחום קדמיאל, -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
עוד מפגש מגניב היה היום למרות מזג האויר הגשום בבוקר, מוזר היה לראות מפגש שהרכב הכי ישן היה משנת 86. הפעם הגעתי עם ה SVX (מה שהתברר כטעות כי הרסתי שיא XTים למפגש אחד, נגיע לזה עוד מעט), נפגשנו עם מוחמד וחבר שלו בעל הסטיישן בתחנת דלק של מפגש השרון והמשכנו למקום המפגש: לירוי סוף סוף הגיע עם הקופה! הטנדרים של ערן ועידן ברקע: הלגאסי השמורה של ישראל: ועם הלגאסי של אלכסיי: החברים עושים מסדר זיהוי לחלקים מקופסת ההפתעות שעידן מצא: אמנם לא צילמתי אבל יש שם סמל של R2 (החריץ של ארז צונזר) ישראל סוף כל סוף מגיע עם הלאונה טורבו: הבחור עם הטנדר GLF הלבן מצטרף גיל מגיע עם ה GL: …
הודעה אחרונה מאת Simply Nuts, -
כיסוי רכב
מאת dudi oknin- 2 עוקבים
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
היי אני מחפש כיסוי טוב לקראת החורף יש למישהו פה ניסיון עם מוצר טוב חשוב מאוד שלא יעשה שריטות ושיהיה עמיד 100 אחוז לגשם אופצית יבוא גם באה על הפרק אם מישהו הזמין והוא מרוצה מהמוצר
הודעה אחרונה מאת אבי נוף, -
- 1 תגובות
- 662 צפיות
ב-YNET צילום נהדר לתחביב ביזארי, לא לפספס את הרכב האחרון: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4126096,00.html
הודעה אחרונה מאת לירוי1, -
הורדה מהכביש 1 2
מאת eamzaleg- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 10.1 אלף צפיות
ביררתי לגביי הפיאט שאני רוצה לקנות וגיליתי שהרכב הורד מהכביש האם מישהוא יודע מה התקנות לגביי הורדה מהכביש? ממה שאני יודע רכב שהורד מהכביש במשרד הרישוי לא ניתן להחזירו לכביש . אם אתם יודעים משהו אחר אני אשמח לשמוע. תודה אלעד
הודעה אחרונה מאת elkmino,
-
מי מחובר 40 משתמשים רשומים, 7 אנונימיים, 354 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- אביתר א.
- אורח לרגע
- mitsugli
- nir eli
- SlowRide
- dani666
- davemustaine87
- yoav911gt2
- Avia
- Yuvalino
- stum
- Jack457
- avargel
- adir10
- חוםואבק
- chilcom
- Benor
- mottis
- shahar188
- sperial
- this_is_me
- AUDIO KING
- NetanelShaked
- פולו,גולף
- menir1
- Derish
- Eli vahaba
- אתרוג
- zibib
- blackpolo
- Coresh
- ArikB
- srool
- gollu
- falou
- Itzik-b
- levy
- itaimoto
- ANUTKK
- ELIA56
