Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5387 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה , אחרי שמכרתי אותה לפני 6 שנים שבמהלכם היא עברה איזה 3 ידיים לפחות, צבע כללי, והחלפת מנוע,

הסוד חזרה אליי ובתקווה שתשאר להרבה שנים.

האמת שמכרתי אותה בזמנו כי הרכב עמד ברחוב , ורכב שני שעומד ברחוב שאין בו יותר מדיי חניה הוא מועד לפורענות.

כיום יש לי חניה מסודרת אז החלטתי לקנות סוד בפעם ה 15 בערך , הרכב הראשון שלי היה 78 לבנה וכנראה שכמו שאומרים

האהבה ה 1 היא הכי חזקה.חחח

לא היה פשוט למצוא רכב כזה עם בודי תקין , האוטו קצת מוזנח אבל כבר אחרי שעה שהוא אצלי הזמנתי לו 2 פירלי חדשים,

קיבל שמן גיר חדש וקיט לשיפוץ קרבורטורים הוזמן מאי ביי.

אין ספק שהחויה הנהיגה ברכב ללא הגה כוח ועם קרבורטורים, זאת תחושת נהיגה מגניבה ומהנה , למרות שיציאה מחניה בלי

הגה כוח קצת קשה, אבל זה מגניב לחוש את הכביש.

מי שרוצה מוזמן לרשום על סיפורי רכבים שחזרו לבעלותו.

IMG_1049.jpg

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

המון מזל טוב, כנראה שאימולה הכניסה אותך להילוך גבוה :-).

נשמח לראותך בארועי מועדון אלפא קלאסיק.

יש לך מתנה לשנה החדשה, תתחדש.

ישנו לנו חבר בשם רפי שטח (כותב גם כאן) שלאחרונה שיפץ סוד והצליח להשיג לא מעט חלפים, תוכל להתייעץ איתו בנושא.

ראובן

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

פורסם

תתחדש

הרבה זמן חיפשת והנה זה היגיע.

מקווה שלא שכחת שאפילו לאלפא יש שני גלגלים מיותרים :wink:

 

ישי

" בוא ניסע, ניתן למחלה לעבוד, נחזור עם מיכל ריק " . בגעגוע לישראל ז"ל

פורסם

תתחדש/ תתיישן.

רק בדרכים טובות, ועם אלפא זו הדרך הטובה.

8)

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

תודה לכולם על הברכות

זאת האלפא של דני מאשקלון, לפני כן היא היתה אצל ערן שהוא קשור משהו למועדון אלפא .

אשמח להצטרף אליכם לטיול הבא.

פורסם

תתחדש וברוך שובך יש בחור באנגליה שאני מזמין דרכו שמו פיטר יש לו כמעט כל מה שאתה צריך לסוד ובאמת אין כמעט שום רכב מהנה כמו הסוד . גם לבחור בשם ממי שגולש באתר ישנם חלקים לסוד שלך בקיצור מתי רואים אותך איתנו

בברכה,רפי

נהג מתחיל

  • אחראי פורום
פורסם

תתחדש! נחמד לשמוע על הסיבוב שעתה ממך וחזרה. היא אכן היתה של ערן שהשקיע בה לא מעט.

אתה מוזמן להתייעץ (או לשתף :-)) לגבי חלקים.

אני הקפאתי את שלי עד האספנות, עוד שנה וחודשיים למנאייק!

לפיטר יש כל חלק אפשרי (אבל קצת יקרן) וגם מדובר בבחור נחמד מאוד, שווה להציץ באתר שלו.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

תתחדש! נהגתי בכזה של חבר שלי בתחילת שנות השמונים והזכרון עדין מדהים. הרכב הרגיש מתאים כמו כפפה. אני בטוח שההנאה לא תגמר...

שנה טובה כבר החלה אצלך...

שלמה דן גדרון

פורסם
תתחדש! נחמד לשמוע על הסיבוב שעתה ממך וחזרה. היא אכן היתה של ערן שהשקיע בה לא מעט.

אתה מוזמן להתייעץ (או לשתף :-)) לגבי חלקים.

אני הקפאתי את שלי עד האספנות, עוד שנה וחודשיים למנאייק!

לפיטר יש כל חלק אפשרי (אבל קצת יקרן) וגם מדובר בבחור נחמד מאוד, שווה להציץ באתר שלו.

איתי מחכים גם לך יש לנו סבלנות

בברכה,רפי

נהג מתחיל

פורסם
תתחדש! נהגתי בכזה של חבר שלי בתחילת שנות השמונים והזכרון עדין מדהים. הרכב הרגיש מתאים כמו כפפה. אני בטוח שההנאה לא תגמר...

שנה טובה כבר החלה אצלך...

 

אמת שהשנה תהיה מושלמת שאביא מוטוגוצי ישן שמתחשק לי לשפץ, אבל זו כבר שריטה אחרת.

היתרון שלי שיש לי סבלנות , סוד אני מחפש כבר שנתיים.

בינתיים שמתי תמונה של אחת האקסיות המיתולוגיות שלי מאמצע שנות ה 90 מעניין מה עלה בגורלה?

היתי מת להשיג כזה ספויילר , וו , אוהב גם את הפופ אפ סאן רוף, והיה לה מזגן , רכב מושקע.

IMG_1052.JPG

IMG_1053.JPG

פורסם

את לא מוכרת לי מאיפשהו ... ? :wink:

 

אכן היתה אצלי איזה ארבע שנים ובסופו של דבר מכרתי אותה מאותה הסיבה, של חוסר חנייה בבית שהעמיד אותה ברחוב התל אביבי האכזר.

 

רפי אני רואה על איזו מדבקה דיברת... זה לא ממני.

 

מכרתי אותה לדני מאשדוד, שהתרגש מאוד לנהוג עליה בפעם הראשונה - אבל כנראה שהקשר נגמר מהר ! "זה היה סיפור של קיץ, לא יותר..."

 

טוב שיהיה בהצלחה בבית החדש - ישן !

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם

זכור לי שיש לה חופש די גדול בקורונה פיניון בגיר, בזמנו ביררתי לדני על גיר כזה אצל מאירמן, יש לו כזה על המדף (גם המחיר היה סביר) לדעתי זה הדבר הראשון שצריך לסדר באוטו.

 

רק עכשיו שמתי לב שלא כתבתי קודם: ת-ת-ח-ד-ש!!!


×
×
  • תוכן חדש...