Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5388 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • אחראי פורום
פורסם
איתי מחכים גם לך יש לנו סבלנות

 

:-) זהו שדווקא לי ממש אין סבלנות. מצד שני, תוך 3-4 חודשים אחזור לעבוד עליה וזה יעזור לזמן לעבור קצת יותר מהר.

 

fantic, הספויילר שהיה מורכב אצלך לדעתי הגיע מהדור הראשון.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
זכור לי שיש לה חופש די גדול בקורונה פיניון בגיר, בזמנו ביררתי לדני על גיר כזה אצל מאירמן, יש לו כזה על המדף (גם המחיר היה סביר) לדעתי זה הדבר הראשון שצריך לסדר באוטו.

 

רק עכשיו שמתי לב שלא כתבתי קודם: ת-ת-ח-ד-ש!!!

 

ראשית alfa draco אני מנחש שאתה ערן?? אתה קנית את הרכב מבחור שקנה אותו ממני אם אני לא טועה

שנית ל glf בקשר לגיר אתה צודק... דבר ראשון שעשיתי שהעלתי את הרכב לליפט היום זה לבדוק את החופש,

גיליתי שמישהו ריתך שם בעבר והריתוך השתחרר, בקיצור ריתכתי את הציר שוב , וגם בדקתי שמן גיר ולא היה שמן

אז הוספתי , מקוה לטוב אדע כנראה מחר.

אבל אם אביא גיר אביא של 33 פשוט כי הוא יותר ארוך, ומתאים למנוע שיש ברכב, השינוי הוא שצריך לעשות הברזות

בתושבות קאליפרים ,שבסוד יושבות על הגיר וב 33 על הגלגל.

כמה דרשו עבור גיר כזה?? אם אתה זוכר.

ואיתי אתה צודק זה ספויילר דור 1 ויש עוד ספויילר דור 1 שגם חתיך לא פחות, בכלל דור 1 לטעמי יותר יפים אבל זה שאלה של טעם.

פורסם

הריתוך שאתה מדבר עליו הוא תיקון פרוביזורי שהיה לי ברור שלא יחזיק לאורך זמן... בזמנו דני דיבר על השתלה של גיר של 145 (כמו הגיר של ה33), ההברזות לצלחות של הברקסים הרתיעו אותו ולטעמי בצדק, לא נראה לי דבר נכון לעשות קומבינה כזו בברקסים. אם נשברים הגוז'ונים בעצם איבדת את הברקסים...

 

בכל מקרה כנראה שגם גיר מפירוק של 33 או 145 יסבול מאותם חופשים ועדיין תמצא את עצמך "בוחש" ע"מ למצוא את ההילוכים ויהיה חופש בקורונה. בזמנו אם זכרוני אינו מטעה אותי מאירמן דיבר על משהו כמו 2000-2500 ש"ח עבור גיר משופץ עם אחריות, נראה לי שאם תהיה רציני ותבוא עם כסף בכיס תוכלו להסתדר.

פורסם

כבר חשבתי שהיא תישאר להירקב בחניה של הביניין שבו עמדה.

 

המחיר שדרש היה גבוה, מקווה שיצאת בזול :lol:

(אגב, כמה ביניינים משם עומדת עוד איזו אלפא מעניינת ללא תזוזה)

:wink:

פורסם
כבר חשבתי שהיא תישאר להירקב בחניה של הביניין שבו עמדה.

 

המחיר שדרש היה גבוה, מקווה שיצאת בזול :lol:

(אגב, כמה ביניינים משם עומדת עוד איזו אלפא מעניינת ללא תזוזה)

איזו אלפא

בברכה,רפי

נהג מתחיל

פורסם

רפי אני חושב שהוא התכוון לאלפא 90 שצבועה בשחור מט.

---------------------------------------------------------

אלפארומאו ג'וליה 1973,וולוו 122 66,טנדר בריסקה 66,

אופנוע BMW R50

אליעד.

פורסם

אתם מכירים את המשפט:

כל המציל אלפא אחת כאילו...:-)

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

פורסם
הוא לא דיבר על הסוד

 

נראה שאתה יודע לאיזו אלפא התכוונתי.

אם יש מניעה מפרסום מצידך לא אפרסם וגם לא נמשיך ללכלך לפותח השרשור פה.

 

 

מלבד אלה שהוזכרו עד עכשיו היו עוד שתי אלפא סוד עומדות בשכונות בסביבה אך לא נראה לי שהן כבר שם ולאחרונה ראיתי שהאלפא ספרינט הצהובה חזרה לנסוע.

:wink:

פורסם

היי fantic84, תתחדש, אלפא מקסימה ואכן מוכרת הייטב במועדון אלפא רומיאו ישראל. הגבתי לך גם בפוסט שפתחת אצלנו באתר המועדון, אז באמת היה כייף לפגוש אותך ואת יוסי באיטליה, תמיד נחמד לראות פרצופים מוכרים בחו"ל ובטח אוהבי אלפא רומיאו.

כמו שאמרתי לך, אלפיסט אמיתי תמיד חוזר אל אהבת נעוריו הראשונה, אז אתה בהחלט כזה :wink:

שיהיה המון בהצלחה וכמובן נשמח לראות אותך ואת הסוד המוכרת שוב במפגשי המועדון השבועיים בהרצליה ובטיולי המועדון.

לינק לשרשור אירועי המועדון בקארספורום:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=3115543#post3115543

 

וכמובן בפייסבוק המועדון: IAROC

 

בהצלחה :-)

שי ורד


×
×
  • תוכן חדש...