רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,353 נושאים בפורום הזה
-
- 2 תגובות
- 740 צפיות
מנוע משופץ או חדש. Ds 21 שנת 73. תודה.
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שאלה:איך מתאימים קרבורטור למנוע?בתיאוריה ,אם התושבות מתאימות למניפול,אפשר לשים קרבורטור של דייטסו שרייד למנוע V-8 של מוסטנג .(ואני מבין שהרכב לא יזוז,ואולי לא יניע?) ובכן,אפשר לקחת נניח קרבורוטור שהיה בשברולט קורבט V-8 ולהרכיב בפורד ממוסטנג V-8 ? במה ובאילו נתונים מתחשבים כשבאים להתאים קרבורטור למנוע? המלצות יצרן?
הודעה אחרונה מאת elkmino, -
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 32 תגובות
- 7.3 אלף צפיות
חזרתי הבוקר ממסע של פעם בחיים באפריקה הדרומית, טיול של חודש לבדי. במוקד היתה נמיביה, שאין די מילים לתאר אותה. לענייננו... במקום מבודד בשם סוליטייר, בכניסה למדבר נמיב, הקים משוגע אחד חוות בודדים, עם מסעדה ותחנת דלק, ואסף/גרר שלדי מכוניות עתיקות לקישוט החווה. חלקן מוצגות לראווה במיקומים אסטרטגיים, וחלקן מפוזרות מאחורה איפה שרק חברי מועדון בודקים . עזרה בזיהוי תתקבל בברכה... על הכבישים עצמם יש לא מעט חיפושיות וטרנספורטרים T2, כמה מרצדסים של שנות ה-70-80 וזה הכל (נמיביה, זמביה, בוצוואנה). בקייפטאון זה כבר סיפור אחר ומסתובבות בגאווה בין היתר לא מעט MG יפות, ניצפתה יגואר אחת ואפילו אולדסמוביל עם הגה ימני (אם אינני טועה, לא הספקתי לצלם). רון פז
הודעה אחרונה מאת Cadillac58, -
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
היכונו היכונו.. האירועים הגדולים בחוף המזרחי של ארה"ב, בקרלייל (Carlisle) והרשי (Hershey) שתי עיירות סמוכות מאד זו לזו. בשני האירועים, שוקעתיק ענק, מתחם עם אלפי ענתיקות למכירה לכל כיס וטעם, ובהרשי נוספת סוכריה בדמות המפגש הגדול בעולם של חובבים ומכוניות לשיפוט, אלפי מכוניות... האירוע בקרלייל יתקיים בימים רביעי-שבת 28 ספטמבר - 1 אוקטובר. שימו לב ש 28 ספטמבר זה ערב ראש בשנה. הנה הקישור לאירוע: http://www.carlisleevents.com/ce/events/fall-carlisle/index.asp האירוע בהרשי שהוא הגדול בעולם (ופי כמה מקרלייל) יתקיים בימים רביעי-שבת, 5-8 אוקטובר. שימו לב ששבת זה יום כיפור... הקישור לאירוע http://hersheyaaca.org/fallmeet.html הרשי וקרלייל נמצאות במדינת …
הודעה אחרונה מאת נחום קדמיאל, -
-
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מועדון אלפא קלאסיק יוצא לטיול צפונה, מוזמנים בעלי מכוניות אלפא רומאו, נפגשים במתחם בכניסה לביתן אהרון ליד קפה נטו בשעה 10:30, יציאה ב-11:30 צפונה. שתהיה שנה טובה וחגים שמחים לכולם.
הודעה אחרונה מאת נהגת שודים, -
- 2 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
הרמת כוסית לראש השנה ביום ו' , 23.09.11 , יתקיים בשעה 17:30 טקס הרמת כוסית לכבוד השנה החדשה, במקומות המפגש של מועדון החמש ברחבי הארץ: ת"א, נשר, ירושלים , השרון והשפלה. בירושלים הטקס יתקיים בשעה 14:00. פעילי המועדון מאחלים שנה טובה לחברי המועדון ולבני משפחותיהם שנת עשייה פורייה , שנת אספנות מוצלחת ונהיגה בטוחה
הודעה אחרונה מאת מועדון החמש, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
יש צינור של דלק שעובר מתחת לרכב.ככל הנראה שהיה חפץ על הכביש שתלש לי את הצינור. מישהו יכול לעזור לי איך אני פותר את הבעיה הזו.צריך לחפש כזה בדיוק באתרים בחול או שיש למישהו רעיון עדיף עם בעל מקצוע.
הודעה אחרונה מאת dudi oknin, -
- 4 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
לפני פחחות וצבע
הודעה אחרונה מאת ariebz, -
-
- אחראי פורום
- 27 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
אני רוצה לשתף אותכם בכמה תמונות של הרכב שלי. אז ככה לפני שבוע עשיתי לאוטו פוליש וואקס ידני, לקח לי שלושה ימים, החום הרג אותי יצא מצוין. הריפוד של המושבים מי קדימה היה קרוע, לא משהו רציני, אבל לא יפה לעיין, אז קניתי ריפודים של אדר רוזן בצבע שחור, שטיחים גם הוחלפו בצבע שחור. פירקתי את המושבים מי קדימה ומאחורה, בישביל למתוח את הריפודים כמו שצריך, אני מעדייף ללא ריפודים, אבל לא היה הרבה ברירות, יצא יפה. (אני יצלם ויעלה) ודבר אחרון ירדתי למידה 165 65 R13 שנה וחצי כמעט שנתיים נסעתי על 185 55 R14 ואין נסיעה שלא הייתי מקלל, סוף סוף אני לא מרגיש ושומע בומים, בכל בור בכביש! ביום חמישי קניתי לה 4 צמיגים של מקסיס, טריים 20.11 לא מצאתי משהו אחר טרי ב…
הודעה אחרונה מאת פיאסטה 89, -
-
-
- אחראי פורום
- 8 עוקבים
- 94 תגובות
- 15.3 אלף צפיות
מועדון החמש מתארח בפסטיבל רכב בנצרת 16.9.11-17.9.11 עדכון מס' 1: אנו שמחים להודיע על אירוע נפלא שמתקרב: פסטיבל רכב בנצרת, בו מועדון החמש ייקח חלק מרכזי, בשיתוף העמותה לקידום ועידוד התיירות בנצרת, הקרן הקיימת ועיריית נצרת ובחסות נזרין טורס. האירוע נולד כיוזמה שלנו, והנצרתיים ממנפים אותו באופן מקצועי ומעורר כבוד. מצפה לנו חווייה יוצאת דופן, ולא פחות חשוב - קירוב לבבות בין המגזרים וחשיפת התחביב והמועדון לאוכלוסיות חדשות בגליל. הטיול יתקיים בימים שישי-שבת, 16-17 בספטמבר (שבועיים לפני ראש השנה). יציאה ביום ו', 16.9 בשעה 09:00 בבוקר ונסיעה לכיוון הצפון (בהמשך יימסר מסלול הנסיעה ולו"ז מדוייק). נפגשים בשעה 12:00 בחניון "ביג פאשן" בנצר…
הודעה אחרונה מאת adig1971, -
-
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
שלום ברשותי וולוו שנת 83 מתי ניתן יהיה להעבירה לאספנות? דבר שני קיימת תקלה עם המגבים לאחר הפעלתם המגבים לא עוצרים גם לאחר שאני מחזיר את הידים למקומה שבה הם כבויים בדקתי בפלאג עם מנורת ביקורת הכל תקין הזרם מפסיק כנראה הבעיה היא במנוע המגבים מישהו יכול לכוון אותי לבעיה או למנוע חלופי לפני שהגשם יגיע. בברכה אבי
הודעה אחרונה מאת youngold, -
זיהוי קרבורטור
מאת לירוי1- 2 עוקבים
- 11 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
מי יודע לאיזה רכב שייך הקרבורטור?
הודעה אחרונה מאת SlowRide, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1 אלף צפיות
רוצים לדעת איך ולמה זה קשור? קראו כאן: http://wp.me/pXLKy-cD
הודעה אחרונה מאת lulisa, -
- 10 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
איזה תיבת הילוכים מורכבת בונדורה 92' ואם היא אלקטרונית או מכנית.. מנוע 4300 בנזין. תודה!
הודעה אחרונה מאת עידן ב.מ, -
BMW 318
מאת CLIPPER159- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכולם. יש רכב שהוא BMW 318 הרכב 2 דלתות ואני רוצה לדעת האם הוא שווה לשימור לעוד כמה שנים טובות הוא שיש הרבה כאלה כי האוטו באמת במצב טוב תודה לעונים.
הודעה אחרונה מאת sasha-hyundai, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
הי לכולם הרכב שלי מניע, מפסיק אחרי כמה שניות וזה הכל. כך שוב ושוב. האם יש למישהא רעיון מה זה יכול להיות??????
הודעה אחרונה מאת נדבש, -
- 3 עוקבים
- 6 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
אני זוכר שראיתי באחד השרשורים באשכול רכבי אספנות טופס של משרד התחבורה או של המכס לא זוכר שמראה איזה חלקים לרכב הם ללא מכס אך לא מוצא לא באשכול של רכבי אספנות ולא באתר של משרד התחבורה למשהוא יש את הטופס הזה או לינק?
הודעה אחרונה מאת ישה, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 867 צפיות
ערב טוב. למרצדס משנות הייצור של הדגם שלי, 1953-1962, יש מועדון בשם "מועדון הפונטון הבינלאומי" - IPOG חברים בו כחמש מאות חברים מכל העולם. אחת לשנה יש מפגשים, יש אתר נפלא עם המון מידע, עזרה, ותמונות. וכמובן יש פורום פעיל ופורה מאד. אחת החברות שיש לה פונטון, החליטה ליזום פרוייקט, ייצור של סדרת קלפים שלימה, עם תמונות המכוניות של החברים. הפיצה את הידיעה בפורום, שלחנו אליה תמונות, והנה חלק מהקלפים. קופסא יפה ומקושטת עם סט שלם של קלפים עולה רק כמה דולרים. שווה. והנה הרכב שלי, כפי שצולם באירוע מועדון החמש בפא…
הודעה אחרונה מאת אבי נוף, -
- 11 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
.....
הודעה אחרונה מאת oferbz, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
שלום רב, אנו שמחים לבשר על מבצע לגיוס חברים חדשים לקראת האירוע המוטורי המרכזי של מועדון החמש בחוה"מ סוכות, 14.10.11. המבצע יאפשר לחברים החדשים להירשם לאירוע סוכות השנתי . החל מ- 1.8.2011 ועד 14.10.2011 יהיו בתוקף המחירים הבאים:. חברות לשנה במועדון- 270 ש"ח (במקום 360 ש"ח) חברות לשנתיים במועדון- 510 ש"ח (במקום 600 ש"ח) נשארות בתוקפן ההנחות הקבועות לחיילים, תלמידים ופנסיונרים. את טופס ההרשמה ניתן לקבל ממשרד המועדון במייל [email protected] או בטל' 7318818- 03. כמו כן ניתן להצטרף בדוכן אירוע סוכות, ב-14.10, בין השעות 10:00-13:00. נקבל בברכה כל חבר חדש- עם או בלי רכב אספנות. מחכים לכם! בברכה, סמדר- מועדון החמש.
הודעה אחרונה מאת מועדון החמש, -
-
- 2 תגובות
- 777 צפיות
שלום, אני בעל חיפושית גרמניה שנת 74 ברכב שלי אין חגורות בטיחות, אומרים שיש הכנה גם קדימה וגם אחורה, אבל אני לא מוצא אותה קדימה, יכול להיות שכאשר החליפו שטיח וריפוד- אז חסמו את החורים של ההכנה. מישהו יכול להמליץ לי מתקין חגורות באזור הצפון? אני גר בעכו. תודה!
הודעה אחרונה מאת abrashka, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
ערב טוב, הרכב שלי (כרמן גיאה) נמצא אצל פחח בראשון לציון. הפחח התחיל לחשוף את הרקבונות והתייאש. רמות הריקבון שם והעובי של החומר פשוט בלתי ניתנים לתיאור. בקיצור, הוא ביקש ממני למצוא ניקוי בחול באיזור, לקחת את הרכב לעשות חשיפה עד הפח ולהחזיר. מישהו מכיר מקום באיזור המרכז (קרוב כמה שיותר לראשון לציון אם יש) הערכת מחיר וכו.. תודה מראש רביב
הודעה אחרונה מאת soda-claen, -
-
- 0 תגובות
- 638 צפיות
שלום, אני מחפש צבעי לקורבט מישהו שיודע לעבוד עם פיברגלאס לא צריך פחחות רק צביעה של החלק האחורי כ 30% מהרכב, מישהו ברמה הכי גבוה שאתם מכירים עדיפות לאיזור המרכז. תודה,
הודעה אחרונה מאת sanfan, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 879 צפיות
שלום לכולם ! בימים האחרונים הגבתי למיספר הודעות פה בפורום ואני לא מוצא אותם כאילו בלעה אותם האדמה, האם מישהו מוחק הודעות ? ההודעות האלה לא קשורות לשום מריבה פה או משהו שניראה בעייתי. טל
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
- 1 תגובות
- 829 צפיות
שלום לכולם שמי נדב ולא מזמן סיימתי לשפץ אסקורט דור ראשון אבל לצערי כל הקטע של רכבי אספנות דיי ממכר וברגע שמתחילים עם זה איי אפשר להפסיק (עדיף כבר לעשן- יוצא יותר זול) ומצאתי לי אסקורט חדשה במצב סופני כמו שאני אוהב אותן ואני מנסה איך שהוא לחסוך וחשבתי אולי לאחד מחברי הפורום יש עגלת נגרר שאיתה אני אעביר את הרכב מהרצליה ללוד. כרגע הרכב ללא סרנים אז זה אולי פותח אופציות לעוד עגלות נגררים. מישהו?
הודעה אחרונה מאת nadavboblil, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
סרטון נפלא ותקופתי של משפחת שוורץ והדה שבו מ1964. השארתי בעריכה את הקטעים של מכוניות ברחוב, מי מזהה איזה מכוניות ברקע?
הודעה אחרונה מאת oferbz, -
-
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום חברים יש לי תופעה מוזרה,טרנספורטר 1973 הפגוש האחורי מתחמם נורא ,זאת אומרת זה טבעי שהוא יהיה חם (בכל זאת המנוע מאחור וקירור אוויר) אבל הוא חם ברמה שאם אתה נוגע אתה ממש נכווה כמעט! רעיונות?
הודעה אחרונה מאת kobixk, -
- 2 עוקבים
- 17 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
כן, אני בטוח שלא עשיתי משהו רע, או לא חוקי. כמובן שגם לא קיבלתי כסף עבור המעשה, שלא לדבר על הכסף שזה עלה לי... ובכן מדובר כמובן בחתונת הבן הגדול, שנערכה אי שם בסוף מאי, ורק כעת התפניתי להעלות מעט תמונות. נכון שהיא יפה? וגם היא? בבקשה בלי ידיים על הרכב... השלישיה המנצחת עשרות הצילומים מול קרני השמש הקופחת לא מהנים במיוחד לזוג הצעיר. איחולי לנסיעה טובה במסלול החיים, ורק בריאות וטוב. תודה על הצפייה שבת ושלום, אבי נוף.
הודעה אחרונה מאת ravivhaik, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 35 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
איזה מותג רכב אמריקאי הוא הכי ותיק כיום? (הכוונה למותג שמיוצר ברציפות וללא הפסקה)
הודעה אחרונה מאת oferbz, -
-
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם, כתבה על ראשית יבואה של אלפא רומיאו לישראל, בשנת 1964. נוסף על היבוא הסדיר (שנפסק די מהר...) דובר ברצינות גם על הרכבה בארץ. הנה הלינק - http://israelmotorindustry.org/alfa-romeo-israel-made קריאה מהנה!
הודעה אחרונה מאת reuven,
-
מי מחובר 10 משתמשים רשומים, 3 אנונימיים, 360 אורחים (הצג רשימה מלאה)
