רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,353 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 26 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
שלום לכולם מחפש חלקים קטנים לזוג קרבורטורים שוכבים ווברים 40 שהגיעו אלי ובנוסף אחד שבונה סעפות או שיש לו במלאי (אני בספק) בגדול אני מתכנן לשים אותם במנוע 16V של גולף gti אשמח לעוד פרטים על הקרבורטורים עצמם תודה
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
-
- 1 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
אמנם הרכב עוד לא אספנות (עוד 10 שנים ) והדבקת חלקי פלסטיק מעט נדירה ברכבים שכבר כן, אבל בכל זאת אנסה. באלפא 75 הפגוש הקדמי מחובר מבפנים לכנף דרך מעין פירמידת פלסטית שהייתה מולחמת בחום לפגוש עצמו. בגלגול הקודם של הרכב אצלי הפירמידה התפרקה והודבקה על ידי דבק גומי שהיה לי מאיזה ביקור בצרפת (לא ממש חשוב - הכוונה שאני לא יודע איפה למצוא אותו עכשיו). כשקניתי את הרכב חזרה הפירמידה הייתה כבר מפורקת שוב. האם יש עצות לדבק זמין וטוב שיחזיק? משום מה יש לי חשש להשתמש בדבק מגע גם בשל עמידה בחום וקרינה (למרות שהמקום מוסתר) וגם עמידות לרעידות לאורך זמן. אודה לעזרה.
הודעה אחרונה מאת YLKLN, -
- 3 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
שלום לכם אנשים עם מכוניות. אני מפיקה סרט עצמאי ואנחנו מחפשים מישהו שיש לו חיפושית ישנה (עדיף שחורה אבל לא חובה) ליום צילום אחד בשבת בבוקר בתחילת ספטמבר (אפשרות גם לתשלום סמלי). אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי. אפשר לפנות אלי גם במייל [email protected] תודה. שירלי.
הודעה אחרונה מאת VWHaifa, -
- 4 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
מועדון החמש- שיתוף פעולה עם חב' מכשירי תנועה ומכוניות בחודש אוגוסט האירועים בחסות חב' מועדון החמש הוזמן להציג כ-20 –25 כלי רכב מדגמים מסוימים במצב תצוגה, בשני אירועי חב' מכשירי תנועה ומכוניות, בסוף חודש אוגוסט. אירוע ראשון- טקס מסירת ג'יפ 'סופה 3' למשהב"ט במפעל תעשיות רכב בנצרת- 23.08: הגעת הרכבים לנצרת –22.08 עד הצהריים. לאירוע זה דרושים כ-10 רכבים שיובלו מאזור המרכז במובילית ב-22.08 עד שעות הצהריים למפעל תעשיות רכב בנצרת ויוחזרו במובילית למרכז ב-23.08 בשעות אחה"צ או יושארו במפעל במקום סגור ושמור ויובלו ישירות לאירוע השני ביקום ב-25.08. שעות מדוייקות ימסרו בהמשך. באירוע הראשון יוצגו כלי רכב שיוצרו בתע"ר נצרת: טנדרים ומשאיות (דודג'- D200-D4…
הודעה אחרונה מאת דורון סגל, -
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שוב שישי וסופסוף מגיעים הרגעים האלו של זמן נטו לתחביב וחברים. ככה בנס ציונה: זו הפיאט של רוברטו (יד ראשונה במשפחה!) שזכתה לקאמשאפט חדש מבני ל. ועכשיו נושמת בלי שריקות: ואז הגיעה בימר אחת לומר שלום יחד עם משפחה אחת שעברה לגור קרוב, וילד אחד שמיד זיהה את הב.אמ.וו שחנתה ליד ואז רץ לנהוג בג'יפ... ברוכים הבאים משפחת ברוך - כולנו נרוויח. אמרנו כבר מועדון הקלאסיות והאספנות לא? יש כאלו שנולדות קלאסיות ונותר להן רק להתבגר בכבוד. חדש וישן, ארוך וקצר:
הודעה אחרונה מאת אוו ספידומטר, -
- 2 עוקבים
- 15 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
רציתי לשתף אותכם בתאווה לעיניים שחוויתי בניס - צרפת. תהנו..
הודעה אחרונה מאת oldcar, -
- 2 תגובות
- 965 צפיות
הודעה אחרונה מאת עדן אלימלך, -
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
היי הגשתי בקשה ליבוא אופנוע עם כל הטופסיידה הנלוות ולאחר שלושה שבועות מתברר שמשהוא התפספס . בתצהיר מעורך הדין הייתי אמור לרשום את מספר הבקשה אולם באתר לאחר מילוי הפרטים לא ניתן לי מספר אז רשמתי שהבקשה על שמי . במכתב שמשרד התחבורה שלחו התבקשתי לרשום לתקן את בקשתך - ..ולשלוח תצהיר חדש בציון מספר הבקשה שאין מוש מה היא . משרד התחבורה לא זמינים ובפקס לא עונים , יש למישהוא רעיון ? בבקה ישנה שהוצאתי לא היה מספר והם סיפררו . תודה אורן
הודעה אחרונה מאת orengr, -
משקל רדיאטור
מאת otwito- 7 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום חברים, אני פונה אלכים ושואל כמה אמור לשקול רדיאטור לביואיק 350? אני רוצה לקנות ורוצה לחשב את עלויות השילוח. הרדיאטור בעל 3 שורות ועשוי אלומיניום
הודעה אחרונה מאת nati54, -
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכם, אני מרכיב דגם בקנה מידה 1/24 ואני צריך תמונה של מתלים בvolkswagen t1 samba
הודעה אחרונה מאת danielfp02, -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
לכל המעוניין יש קופון של המטף המצויין בכותרת, לפי דעתי דבר חובה לכל בעלי האספנות שרוצים להמנע מאסון. הקופון
הודעה אחרונה מאת Cerebral Cortex, -
- 15 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
לאחר שלצערנו גנבו לחברנו יואל את האלפא 75 ששימשה אותו ביומיום, הוחלט להשמיש את האלפא ג'וניור שלו שעמדה לא מעט זמן. נרתמנו לעבודה לילית. כיף שיש חברים כאלו ותודה לשכנים של יואל שלא הזמינו משטרה . אלבום תמונות ליליות שצולמו בסלולרי ניתן לראות בפייסבוק שלנו גם למי שאין פייסבוק: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.181594375244558.41068.100001819902127&l=b30f3cbb41&type=1
הודעה אחרונה מאת reuven, -
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
התמונות צולמו על ידי חברנו גיל.
הודעה אחרונה מאת ג'קלין, -
- 1 תגובות
- 953 צפיות
רציתי לחלוק איתכם פרויקט מרשים בו נתקלתי ברשת. טריומף שזוכה למכלולים של m3. הרבה תמונות. I definitely would. http://kansascity.craigslist.org/cto/2559110082.html
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
- עוקב אחד
- 35 תגובות
- 5.5 אלף צפיות
um.co.il/vb/]שלום לכולם .. צריך קצת עזרה סוף כול סוף החלום שלי התגשם והרכב אצלי אז ככה יש לי כמה בעיות קטנות לרכב יש רישיונות אבל הורידו את הרכב מהכביש בגלל כמה דברים קטנים לא יודע בדיוק מה הרכב אחרי אוברול מנוע הרכב מניע ונוסע .יש לי מסמך מעורך דיין שההורדה התבצעה בטעות ויש לי גם מסמך ממכון רישוי שאני צריך להביא את הרכב לשם שיבדקו מספר מנוע ומספר שילדה ואז יהיה אפשר להריץ את הדברים אז הייתי במכון רישוי מצאו מספר שילדה מספר מנוע לא מצאו .עכשיו אני בבעיה לא יודע איך להחזיר את הרכב לכביש ואיך לטפל ברשיונות אם מישהוא מכיר אנשים שמתעסקים אם כול הניירת הזו אז שישאירו מספר פלאפון ...
הודעה אחרונה מאת elkmino, -
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
לאחר תקופה ארוכה שרציתי להגיע למפגש הנ"ל, יצא לי סופסוף להגיע לפני שבועיים. היה מעולה. אחלה בירה, אחלה אופנועים ורכבים והכי חשוב - אחלה אנשים! (ד.א - אני מהפורום השכן (Fullgaz) ושם אני מוכר בתור Union Jack (היוזר שפה זה עוד מהימים בהם הייתה לי סיאט איביזה))
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
- 5 עוקבים
- 28 תגובות
- 5.6 אלף צפיות
יאמהה ויראגו 750 מבציר 84.
הודעה אחרונה מאת bkatzir, -
- 2 עוקבים
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מחפשים להפקת אופנה גדולה של בגדי ים רכב קבריולט מהמועדון. ההפקה תתקיים בתאריך ה-9.9 בחוף זיקים\ניצנים. כל ההפקה עצמה היא בשיתוף אינטרסים,ללא תשלום. במידה ויש אנשים המעוניינים לתרום את חלקם נשמח לשלם על ההוצאות של הדלק בלבד. אתם מוזמנים להתרשם מעבודותינו בדף הפייסבוק שלנו http://www.facebook.com/pages/RED-Photography/170494813011405?sk=app_106878476015645 לפרטים נוספים צרו עמנו קשר 054-4547405 צוריה [email protected]
הודעה אחרונה מאת elkmino, -
- 1 תגובות
- 698 צפיות
שלום חברים קניתי זוג בולמים אחוריים לאופנוע (גולדווינג 1100) והם מחכים לי אצל חבר בארה"ב. האם ידוע על שינויים או בעיות חדשות ביבוא חלקי בטיחות, שעלולים למנוע קבלת אישור של מר ראובן ברדה ושות' לשחרור הבולמים במכס? אולי ראוי לציין שבולמים מקוריים של הונדה לשנת 1980 (בולמי אוויר-שמן)כבר לא קיימים יותר , ואלה שקניתי הם בולמים החליפיים הנפוצים ביותר בארה"ב לאופנועים האלה (progressive suspension ) בקיצור - לשלוח לארץ בדואר או לחפש דרכים אחרות.. ?
הודעה אחרונה מאת lior_baruch, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
היה ממש כיף והגיעו רכבים מיוחדים. מישהו צילם תמונות?
הודעה אחרונה מאת JMG, -
- 2 עוקבים
- 7 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
התמונות:
הודעה אחרונה מאת בכר יעקב, -
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
שלום לכולם הייתי רוצה לשאול מה התהליך של יבוא רכב שנחשב לאספנות מברית המועצות ..? מה התהליך שאני צריך לעבור כדי לקנות את הרכב ברוסיה ולהביאו לישראל עד קבל רשיון רכב . חשבתי לעשות מתנה לרגל יום הולדת סבי ולהביא לו את הרכב הראשון שהיה לו ברוסיה ZAZ 968M. לדעתי יכול לצאת אחלה מתנת יום הולדת מה דעתכם כי ממה שהצלחתי לברר ZAZ במצב טוב לא אמור לעלות יותר מ1000$ ואפילו הרבה מפחות יכול להסתכם בכמה מאות דולרים .. עכשיו כאן דרושה העזרה שלכם ידוע לכם כמה יכול לצאת כול התענוג פלוס מינוס של היבוא כולל הכול . אני זוכר שגיא 127 התעניין בזה פעם ביבוא של הדגם הנל יש איזה פוסט בנושא ? תודה על העזרה
הודעה אחרונה מאת SlowRide, -
- 5 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
אז אפשר להגיד שהתיישנתי לי בקטנוע מתקפל "שלפנוע " . שנת 81 של חברת di blasi עכשיו הבעיה היא שהקטנוע לפעמים סוחב לא טוב היו מקרים כשהמנוע היה מתחמם היה נכבה לבד מעצמו ניסיתי לנקות קרבורטור ולכוון אותו חשבתי שזה עזר אבל לא הגעתי לכזה מצב שהכלי אחרי שהמנוע מתחמם פשוט נכבה מעצמו ומניע לי רק עם צוק פתוח ונשאר עובד רק עם צוק פתוח כשאני סוגר את הצוק הכלי נכבה מה זה יכול להיות ? ועוד משהו יש איזו שהיא דרך למצוא חלפים לכלי הזה בארץ או שרק להזמין מחול !? יש איזה מוסך ממולץ באשדוד או מישהו שמוכן רק להציץ על הקטנוע ולהגיד לי מה יש לו .. אודה לעזרתכם
הודעה אחרונה מאת fiat tipo, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אני מתכנן להזמין מכסה בגז חדש לרכב שלי יש ממש מלא ומחירים נעים בין 100 ל 300 בערך למי שיש ניסיון ויכול להגיד מה הוא הזמין , מאיזו חנות , וכמובן איך האיכות כרגע אני חושב לקחת אחד מסאמיט של גוד מארק משום מה זה שם שנתפס לי ואני חושב שהוא איכותי אבל אולי אני טועה . http://www.summitracing.com/parts/GMK-3021-700-671/ אני לא מצפה לרמה של נוס ואני לא מתכוון לשלם על נוס אבל חשוב לי שהאיכות תהיה סבירה + 50 דולר לפה או לשם זה לא הקטע
הודעה אחרונה מאת dudi oknin, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
היה נחמד, הופיעה קורבט מדליקה והחבורה הרגילה והמגובשת.
הודעה אחרונה מאת ג'קלין, -
-
- 0 תגובות
- 757 צפיות
כבכל שנה וידאו ישירות ממונטאריי קליפורניה, שתי מכירות בוידאו ישיר החל משעת 01:00 ישראל. אפשר לחלום. מעניין כמה מכס משלמים הקונים?! לאור הבלאגן בשווקים וצפי למיתון באירופה וארהב המכירות השנה מעוררות עניין רב. במיוחד הטסטהרוסה במיכירת גודינג. http://www.goodingco.com/viewauction http://www.rmauctions.com/LiveVideo.cfm?SaleCode=MO11 http://viewer.zmags.com/publication/d9efca7c#/d9efca7c/1 תהנו אלעד
הודעה אחרונה מאת elads, -
- 3 עוקבים
- 14 תגובות
- 15.7 אלף צפיות
שלום, היום קראתי ברכבת כי וועדת קדמי תמליץ על הורדת שיעור המכסים בכמה תחומים כאשר העיקרי מבחינתנו זה המס על חלקי חילוף. בכתבה גם צינו כי המכס כיום על חלקי חילוף הינו 20%-25% (אותו נתון צויין במספר עיתונים), די הופתעתי מנתון זה כי בתחילת השבוע שילמתי מכס על חלק בשיעור של 50% . האם יש שוני בין שיעור המכס שמשלמים ביבוא אישי ויבור מסחרי של חלקי חילוף?
הודעה אחרונה מאת 57mmStroke, -
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
תמונות מהמפגש, סמי תתחדש על הצבע המדהים, יופי של עבודה. לכל הירושלמים לא לשכוח שבוע הבא מפגש משותף : מועדון החמש מזמין למפגש שישי בפונדק 'אלוויס' בנווה אילן ב-26.8.11
הודעה אחרונה מאת oferbz, -
ביטוח חלקי
מאת 2pac- 0 תגובות
- 637 צפיות
שלום האם יש סוכנות או חברה שמציעות ביטוח חובה וצד ג' רק לימים מסויימים בשבוע? תודה
הודעה אחרונה מאת 2pac, -
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום, יש בבעלותי פורד קורטינה 74 1600 אוטו' 3 הילוכים, המנוע הוא מנוע "קנט". אני מעוניין להחליף את המנוע שלה למנוע 2000 ידני של סיירה, כידוע, הקורטינות הגיעו עם מנועי 1600 ו 2000 לארץ, והשאלה שלי היא 1. האם מותר להתקין מנוע בנפח כזה 2. והאם אפשר לעשות זאת לפני שניגשים לעמדה מס' 1 של משרד הרישוי? תודה מראש,
הודעה אחרונה מאת גיא ב,
