רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,353 נושאים בפורום הזה
-
- 8 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שני אחים שיפצו את הנורטון המפורק של אביהם בתור מתנת הפתעה, תעוד בסרטון Vimeo Embedded Video
הודעה אחרונה מאת celica gt-i 16v, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
בתוך מלון ישן ומעופש, מסתתרת פנינה נדירה לחובבי רכב ישן. הם טוענים שזה האוסף הגדול בעולם, אני בספק כי מוזיאון בוגאטי על גבול צרפת גרמניה גדול יותר לדעתי. בכל מיקרה עדיף לבקר בו מאשר בבתי הקזינו. תכננתי שעתיים ונשארתי כמעט 4 שעות. לא יודע אם זה היה בעבר בפורום, אם כן תעצרו אותי כי צילמתי המון תמונות וחבל לבזבז $15 אינטרנט... חלק מהמכוניות למכירה, לדוגמה הקדילאק הצהבהב, $37,500
הודעה אחרונה מאת YaronNahum, -
- 3 עוקבים
- 23 תגובות
- 5.5 אלף צפיות
פתאום חשבתי, יש קהילה אדירה שמשמרת מכוניות, אופנועים, משאיות ואפילו אוטובוסים, אבל מה עם לימוזינות? עדיין לא יצא לי לראות כאן פרוייקט שיפוץ לימוזינה אספנות או ייבוא של לימוזינה או אפילו להיתקל באחת ישנה נוסעת. הלימוזינה הכי ישנה שיצא לי לראות זו מרצדס שחורה מתחילת שנות ה-90 שמשמשת כנראה את הרב של בית הכנסת הגדול בשכונת הדר בחיפה. יש מישהו במועדון שמחזיק לימוזינה אספנות?
הודעה אחרונה מאת mayor, -
- 3 עוקבים
- 26 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
שימו לב לדבר הבא, אני מאוהב... http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1974-Alfa-Romeo-GTV-2000-Rust-Free-Cold-Air-Calif-Car-/130559907609?pt=US_Cars_Trucks&hash=item1e65fa1719 אין דברים כאלה-רן
הודעה אחרונה מאת amiger, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
הערב 16 לאוגוסט נפגשנו בצוותא של כ 90 חברים מהמועדון להקרנה פרטית של הסרט מכוניות 2 ראשית תודה רבה לכל החברים היה ערב מיוחד נחמד נעים ומתובל בחברותא נהדרת של מועדון ה 5 שנמשיך להנות מארועים נפלאים לתחביב שכולנו מטפחים ורק בשמחות הסרט היה מקסים מרשים ומעורר פנטזיות וחלומות לכל בעלי הרכב הקלאסי ונקווה שהם יתגשמו :-D:-D:roflmao:
הודעה אחרונה מאת מצא, -
- 9 תגובות
- 10.1 אלף צפיות
מצאתי את התמונות הללו בפורום לפני כמה חודשים, אבל חיפוש בפורום לא הניב תוצאות ואיני מוצא את השרשור המקורי. בכל אופן, מישהו יודע אולי היכן נמצא הרכב או כיצד ליצור קשר עם הבעלים? תודה מראש לכל מי שעוזר.
הודעה אחרונה מאת Gidi, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום, שמי הוא יוסי.יש לי ארגז של חלפים לאופנוע באנגליה שמחכה למשלוח,רציתי לקבל המלצה על חברה שמתעסקת בשילוח בין לאומי לארץ בצורה אמינה וזולה ומהירה וללא טרטורים של המצאת מסמכים ממשרד התחבורה.
הודעה אחרונה מאת Elad_y, -
היום בטסט ניזכרו שיש לי חלון בגג. אחרי שיחה ארוכה עם הבעלים של המכון הוא הראה לי מסמך שרכבים עד שנת 2005 שיש להם חלון בגג ניגשים לעמדה מספר1 וגם אם אין אישור מהיבואן זה עובר.יש לי צילום של המיסמך. עכשיו מה הפחד שלי שאני אגש לעמדה והם יחליטו שזה לא עובר ואז אין דרך חזרה כי הרכב יורד מהכביש. אופציה שניה לסגור את הגג ולרפד ואז אין לי בעיה מה כדי? מישהו עבר? הבעיה היא לא הטסט כי עם יחתימו לי ללא האישור על הגג כל שוטר יכול להוריד אותי מהכביש. מה גם שהשילוב של הצבע על הגג ומיכסה המנוע הם רוצים שזה יהיה רשום ברשיון דו גוני
הודעה אחרונה מאת hreuven, -
חוק אור רוורס
מאת metoo-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 7 אלף צפיות
מישהו אולי יודע מאיזה שנה חובה להיות ברכב אור רוורס?
הודעה אחרונה מאת oldcar, -
-
- עוקב אחד
- 21 תגובות
- 5 אלף צפיות
אני מעונין לרכוש רכב שהרשיונות שלו מוקפאים והבעלים שלו נפטר. הבן שלו מעונין למכור את האוטו איך מעבירים בעלות על רכב במצב כזה. הבעלים זרק איזה הערה על רכב אחר ברשותו שהרשיונות שלו גם מוקפאים שצריך לקחת אותו לזיהוי בעמדה מס 1 כי לפני 20 שנה לא רשמו מס' מנוע ושילדה ברשיון ההקפאה מה צריך לעשות מבחינת בעית הירושה כדי להעביר בעלות ?
הודעה אחרונה מאת צבינגו, -
הזמנה לחובבי מורשת מוטורית ובעלי רכבי אספנות בכרמיאל והגליל ב- 5 לאוגוסט מתקיים המפגש השני לרכבי אספנות בכרמיאל, בהמשך למפגש הפתיחה שהתקיים בהשתתפות ראש עיריית כרמיאל, מר עדי אלדר. המפגש יתקיים החל משעה 16:30 במדרחוב המתחדש מאחורי הקניון בכניסה לעיר, במקום בו התקיים מפגש הפתיחה. המפגשים הראשונים מתוכננים להתקיים כמפגש חד-חודשי בכל יום שישי הראשון לחודש. בתכנון, אירוע/אירוח חברי המפגש החדש, לאחר החגים. זכות גדולה נפלה בחלקנו, תמיכה וגיבוי העירייה וראש העיר בפעילות מוטורית של בעלי רכבי אספנות. ההצלחה בהקמת הסניף תלוייה רק בנו בעלי רכבי אספנות מכרמיאל והגליל !! קיים דף קשר ראשוני עם מספר מכובד של חברים מכרמיאל והגלי…
הודעה אחרונה מאת דרור, -
- 2 עוקבים
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אם מישהו מכיר את אחד ממארגני מפגשי הטיולים של הארלי דיוודסון בישראל, אשמח אם יוכל לקשר בינינו או לפחות להכווין אותי אליו. אני מתכנן לקראת חול המועד סוכות אירוע נחמד בי-ם והייתי מעוניין לדבר איתו, תודה -רן
הודעה אחרונה מאת JuniorGT, -
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
והפעם, סיפור עלום מן העבר. כמה מילים, "פיצוי בעניין מסחריות הקוריר מתוצרת מאלטה", בתכתובת פנימית של הנהלת ליילנד בשנת 1966, העלו אצלי סימני שאלה. את הטרייומף קוריר הכרתי, אבל מאלטה? ומה בכלל עניין הפיצויים? את המשך הסיפור, וגם את הפתרון לתעלומה, אתם מוזמנים לקרוא כאן - http://israelmotorindustry.org/triumph-courier-malta
הודעה אחרונה מאת A110, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
רוב הקורטינות דור3 שנתקלתי בהם הן בעלות גיר אוטומט, האם קיים גיר ידני במודל הנ"ל, אם כן מה היתה שכיחותו בארץ בשנים שהרכב היה פופולארי בארץ ? כמו כן, אשמח לשמוע עד כמה אמין הגיר האוטומט/ידני של הקורטינה? כמה מורכבת התחזוקה של הרכב כיום( חלפים ומכאנית)?
הודעה אחרונה מאת עידן ב.מ, -
- 3 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
רציתי לשאול האם היו בארץ את הדגמים של המוסטנג מאמצע שנות השמונים עד 93 ? הדגם והצורה לדעתי הם יפים הרבה יותר מאלה של אמצע שנות השבעים .
הודעה אחרונה מאת dudi oknin, -
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 6.8 אלף צפיות
שלום לכולם האם מישהו מכיר הנחיה שחל איסור לייבא מראות צדדיות לרכב ??? תשובה שקיבלתי ממח' החבילות בדואר ישראל.... תודה
הודעה אחרונה מאת דורון סגל, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום, אשמח להמלצה/פרטים לגבי אחסון 2-3 מכוניות באיזור השפלה (נס-ציונה והאיזור, בעדיפות...). נא להשאיר הודעה פרטית. תודה! ליאור.
הודעה אחרונה מאת Simply Nuts, -
- 14 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
.....
הודעה אחרונה מאת bibi yosi, -
- 2 עוקבים
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
http://uzr-auto.at.ua/index/ehvoljucija_logotipov/0-35
הודעה אחרונה מאת XOFIRX, -
-
- אחראי פורום
- 18 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
מזג האויר הנח גרם לנוכחות של חברים רבים. והזקנה מכולם שברולט 1927 כמו חדש. בתמונות גם מד החום הנמצא על הרדיטור ומד הדלק הנמצא בדופן האחורי של הרכב.
הודעה אחרונה מאת oldcar, -
-
- 12 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
לא רואים דברים כאלה במיוחד לא בישראל ,למרות שראיתי כבר באחד המפגשים M151 משופצת שיובאה רכב אספנות אם זה ניתן מבחינת משרד התחבורה, הרי זה החלום הבא שלי אחרי הוולוו. תראו את הרזולוציה של השיפוץ, אפשר להרגיש את הריח של הברזנט . למרות עיניין קוטר הסיבוב הקטן והמסוכן, הרי שהנסיעה בו בשטח, חלומית.
הודעה אחרונה מאת R24, -
- 4 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום לכולם, האם מישהו יודע האם המשאבת קלאץ' ב-75 רגילה תתאים לי באלפא רומיאו מילאנו שלי? איזה חלקים מכאניים בעצם זהים ל-75 ולמילאנו? כרגע חסרות לי 3 משאבות, משאבת ABS שהוזמנה מחו"ל כי זה בוודאות לא היה ב-75, משאבת קלאץ', ומשאבה 3, שעוד לא מצאתי מה הייעוד שלה כ"כ, היא מאין משאבה ראשית כזאת, אני מנסה כרגע לברר לעומק בפורומים בחו"ל. אשמח לכל מידע שיעזור לי בנוגע לרכב. בברכה, יהונתן
הודעה אחרונה מאת reuven, -
- 37 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
המפגש הזה מתקיים בחודשי הקייץ בכל יום שישי שני שבחודש במקדונלדס Shopping City Süd. המכוניות מכל הזמנים אך אני התרכזתי בתקופות "שלנו"... נתחיל עם שברולט:
הודעה אחרונה מאת חזקי, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
לכבוד תיקון הריפוד במושבים הקדמיים באופל הם הוצאו וכך גם חגורות הבטיחות. הרצועות ישנות ומלוכלכות, האם ישנו מקום המוכר רצועות חדשות ? יהיה נחמד למצוא רצועות בצבע הריפוד, או לפחות חדשות. תודה ושבת שלום.
הודעה אחרונה מאת Alon_A, -
-
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
התמונות מראש...
הודעה אחרונה מאת ג'ק, -
- 4 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
אמנם לא רכב אספנות אבל בעצם, רכב אספנות כמעט מיומו הראשון... הסופה חוגגת השבוע עשרים וזו סיבה טובה להיזכר בימים הראשונים. קריאה מהנה! http://israelmotorindustry.org/jeep_storm_20_years
הודעה אחרונה מאת hogi, -
- 2 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
אז ככה כבר הרבה זמן אני מחפש מישהו שיודע לעשות פוליש+ווקס לרכב כמו שצריך למה האוטו שלי היה עם הרבה שריטות קטנות ומעצבנת. ואז הופנתי דרך חבר לבחור צעיר בשם אלכס... אני בא פונה עליו ושואל אותו עם הוא יכול לטפל בפורד שנת 67, בלי עיסוס אחד הוא בא לאוטו והתחיל לבחון אותו עבר על כולו אמר לי יש עבדה אבל כן אין בעייה... מהרגע שהוא התחיל לעבוד על האוטו הבנתי לאיזה בחור הגעתי פשוט אין אי אפשר לתאר במלים נתן אהבה לאוטו כאילו זה שלו ובאמת עבד מהלב... פשוט 3 שעות של עבודה עם הרבה אהבה ובלי לוותר לאף שריטה האוטו יצא חדש הייתי בטוח שהוא עבר צביעה מחדש... פשוט תענוג שהוא סיים את האוטו שאלתי אותה ככה אם אני יכול להמליץ עליו לחברה בפורום הוא חייך ואמר בכייף... אז כחובתי כחבר במעדון ממליץ מ…
הודעה אחרונה מאת idan&HGT, -
- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
לאחר כ6 שנים עם כמעט מעל 100 אלף ק"מ הגיע הזמן להחליף את הצמיגים יש לי 15\165 של אליאנס עוד בירושה מהבעלים הקודמים. יש למישהו המלצות על איזה צמיגים ללכת לקנות (לחזור לאליאנס או לשנות למישלין?) אולי סתם סדר גודל של מחירים והמלצות, אני אשמח. רק מה שהרס לי את הצמיגים זה אחרי יותר משנתיים עם white wall תוצרת טורקיה זה לא יאומן איזה נזק הדבר הזה עשה לי בצמיגים. לא רק שהפסים הלבנים "נשברו" אלא נקודת השבר שלהם עם השמש ישבה על הצמיג ו"אכלה" את בשר הצמיג. פשוט נזק מרגיז ומיותר ומאוד לא הגיוני, אבל כל אזור הנגיעה של הצמיג עם הwhite wall גרם לי ל"אכילת" בשר הצמיג. לכן, אני צריך 4 צמיגים חדשים. הזוי, אבל זה המצב.. קיצר הפסים הלבנים פשוט גרמו לנזק רק מ…
הודעה אחרונה מאת jako1234, -
- 2 תגובות
- 980 צפיות
כל אחד ימצא כאן משהו כלבבו!: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4107648,00.html שבוע טוב-רן
הודעה אחרונה מאת raven1222, -
- 0 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
מחפש מקרן שמקרין דפים שלמים לקיר(לא שקפים). עמוס. 0506551420
הודעה אחרונה מאת hellm,
