רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,354 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
בעקבות מייל מחבר בעל ברלינה כחולה הוחלט להצטרף לאלפות המציגות. אריזת הבגז' בכל הציוד ההכרחי לפיקניק היא תנאי ראשוני ליום מוצלח. אי שימוש בארגז הכלים מבטיח ביקור בתצוגות נוספות גם מצד זוגתי. הבנות אוהבות את ההתרחשות - הגדולה מתלהבת במיוחד כשיש תצוגת קראוונאנים עתיקים (''זה כמו בית בובות גדול -אבא'') וכמובן שהייתה שכזו כמו גם תצוגת משאיות אוטובוסים וטרקטורים הגענו בשיירה, כניסה חלקה לאתר שמשמש ביום למירוצי סוסים. פריקת ציוד הפיקניק מהאוטו, סיבוב בין מאות המכוניות ודוכני האוטוג'אמבל, להקת כל נשיפה, דוכני יצירה לילדים, מגרש שעשועים, שמש ו-24 מעלות הבטיחו יום מוצלח. הסוד NUM 56P היא משנת 75 ונמצאת אצל אותם הבעלים משנת 77. הא נושאת את הצבע איתו יצאה מהמ…
הודעה אחרונה מאת 57mmStroke, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 996 צפיות
טוב, יותר כמו מיני סידרה... נקראה Crime and the law, ולי עלתה ההשוואה עם "חוק וסדר" האמריקאית. לדור שלי עוד הקרינו את זה בבית ספר בתחילת שנות השמונים, אלא שמעולם לא הצלחנו לראות יותר מפרק אחד. ישנו שפע של מכוניות הזכורות לטובה מתחילת שנות השבעים, כאשר הכוכבות הן בעיקר פיאטים. ומלא נוסטלגיה- הכי כיף זה לנסות ולזהות את המקומות המצולמים. ועל הדרך אתם לומדים אנגלית. מה רע? תהנו, ישנם 4 פרקים שכל אחד בערך 18 דקות.
הודעה אחרונה מאת חן פרחי, -
-
היום הלכתי למוסך כדי לקבל חוות דעת על הדודג' לגבי עתידו וגם לראות אם יש לו דרך להשיג כמה חלקים לפלימוט ובמגרש שהסתובבתי הופתעתי לכמות מכניות כולם הגיעו בנסיעה במסר שנים אחרונות אפילו כמה מהם אם רישיון ללא טסט ללא בעיה בהדלקה להנתכם לא צילמתי הכל אני
הודעה אחרונה מאת A110, -
550 ספיידר
מאת השושנים- 0 תגובות
- 940 צפיות
ג'יימס דיין והפורשה 550 ספיידר קשורים בחבל הטבור. עכשיו מישהו בשטוטגרט קרא מה שכתבתי לא מזמן והחליט החלטה כלכך נכונה, השאלה שלי אם לי זה היה כלכך ברור והיום כבר יש כאלה ששואלים איך לא חשבנו על זה קודם...אז מה בעצם דפוק בשיטה הזו? http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4099259,00.html מעניין מי יהיו הבאים...פרארי? - רן
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
ביטוח רכב מיושן
מאת אלפי- 3 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
בקר טוב. יש לי רכב מיושן ( אלפא שנת 86 ) שיוצא מהחניה לסיבוב קטן ולאירועים מיוחדים , אולי 20 פעם בשנה . האם יש אפשרות לעשות ביטוח על בסיס יומי לרכב כזה או איזשהו פתרון ביטוחי יצירתי אחר . תודה מראש .
הודעה אחרונה מאת STANG, -
- עוקב אחד
- 23 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
נתקלתי בזה באתר שצילם כנס איטלקיות בארה"ב בשבוע שעבר. איזה מן דגם זה ? וואוו.... מי שרוצה לראות את כל המפגש, מוזמן : http://www.facebook.com/InternationalAutoParts?ref=ts#!/media/set/?set=a.10150244290615840.325408.333339340839&type=1
הודעה אחרונה מאת JuniorGT, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום בימים אלה אני משפץ רכב אספנות מתוצרת פזו' דגם D4A משנת 1956 אני צריך פיתרון לעדשות לאיתות. בתמונה המצורפת אתם יכולים לראות את ה"פלסטיקים" הכתומים אותם אני צריך אם מישהוא יודע או מכיר מישהוא שיכול ליצר לי כאלה או היכן ניתן להשיג אשמח מאוד. בתודה מראש בני ל.
הודעה אחרונה מאת מצא, -
- 2 עוקבים
- 16 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
מועדון החמש למען הקהילה ארגון פתחון לב הינו ארגון הומניטרי ארצי המסייע לנזקקים במדינת ישראל . הארגון פועל בשני מישורים. מישור ראשון סיוע מיידי למשפחות נזקקות ע"י חלוקת סלי מזון ביגוד והנעלה. במישור השני - אנו פועלים לחינוך והצלת בני נוער, במרכז החינוכי "לגעת באופק" במסגרת תוכנית בת 7 שנים. אנו מסייעים לבני הנוער לסיים תיכון בהצלחה, מכינים אותם לצה"ל, מלווים אותם במהלך השירות הצבאי ולאחר השחרור מכוונים אותם לעצמאות בחיים האזרחיים. הארגון מקיים מופע התרמה לטובת בני הנוער, המופע שנות השישים הקסומות, מיטב אמני ישראל מצדיעים לענקי שנות ה-60. המופע יתקיים באמפי פארק רעננה בתאריך 13.7.2011 . החל משעה 17:00 אחה"צ יתקיים הפנינג ענק , שיימשך עד 23:00 בלילה .…
הודעה אחרונה מאת אומי5, -
חברים מחפש 2 מדחסי מזגן DELCO AIR של GM אפילו חדשים ,האחד לSL450 והשני ליגואר (שניהם זהים) אשמח לעצות או למקורות מקומיים. דני
הודעה אחרונה מאת דני לוי, -
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
כמה תמונות מהיום. סיפורים מסמרי שיער על הוצאת כלים מעולם המתים, והפחת חיים ביד אוהבת.
הודעה אחרונה מאת yairw, -
- 7 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
היום הגיעו אורחים חשובים. אם הייתי יודע מראש הייתי טוען את מצבר המצלמה. אזז הנה התמונות שצולמו עד שהמצבר התרוקן. למרות היופי של האולדסמוביל 88 שנת 1954 של נחום קדמיאל הנכד שלי נשאר אדיש והמשיך לישון...
הודעה אחרונה מאת idipidi, -
1969 FORD ESCORT 1 2
מאת tu3s- 22 תגובות
- 4.4 אלף צפיות
*מנוע 1600 טורבו . *טורבו וולבו C12 קטן בשביל זמינות ולהוציא את התחת. *ניהולמנוע-האלטק e8 *ברקסים של ברמבו ארבע בוכנות. *קויילאוברים של בילשטיין. *דיפרנציאל נעול של קוואייף. הפרוייקט בשלבי סיום נשאר רק אינטרקולר וצנרת גדישה.
הודעה אחרונה מאת eli3, -
- 6 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שלום. יש לי קורבט שנת 73. המזגן מפסיק לקרר ומוציא אוויר רגיל לאחר כ-10 דק' עבודה. כשאני מתניע ומפעיל מזגן לאחר כמה זמן התופעה מופיעה שוב! כל זה אחרי שהחלפתי מדחס ועברתי לגז חדש, אולי צריך לבצע שינוי נוסף מלבד שמן למדחס ומחברים חדשים. דיויד
הודעה אחרונה מאת davat, -
-
- אחראי פורום
- 24 תגובות
- 14 אלף צפיות
שלום חברים, אומנם לא אספנות, אבל דיי מיוחדת. אני מכיר אחת שנוסעת (שייכת לחבר...), שמעתי על עוד אחת בצבע שחור. האם שרדו? מישהו מכיר אחת שמוצעת למכירה? תודה
הודעה אחרונה מאת JEFB, -
-
- 4 תגובות
- 900 צפיות
ברצוני לדעת למתי מתוכנן היריד הבא(אם יש תכנון). בהזמנות זו עם קשר עקיף לנושא מבקש עזרתכם באיתור קורטינה דור 3 למכירה, כל אמצעי החיפוש עדיין לא העלו תוצאות( או לפחות כאלו עם קשר הגיוני לתקציב 10k+\-), אשמח מאוד לקבל הכוונות בהודעה או בפרטי. בתודה, ברי.
הודעה אחרונה מאת bari, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
תא"ל יצה (יצחק יעקב) היה ראש מפא"ת ואחרי כן המדען הראשי של משרד התמ"ת, ובזקנתו הסתבך עם מלמ"ב - ואחרי מעצר ממושך יצא זכאי במשפט. עכשיו פרסם ספר זכרונות מרתק בשם "אדון כלום בריבוע". יצה הוא צבר יליד תל-אביב ובין הדברים מצאתי כמה התייחסויות שהפתיעו אותי למכוניות. הראשונה נוגעת לפאקארד. יצה מספר כי תקופה מסויימת, בשנות הארבעים היה שומר ראשו של משה שרת, אז "שר החוץ" של הסוכנות, הממשלה שבדרך. הוא טוען כי המכונית בה נסעו (נהג, מאבטח ושרת) הייתה פקרד מפוארת! מסתבר אם כן שהיו לקוחות לסכונות של מוריס בניין... ואם כן יתכן שכמה פקרד כאלה שרדו אי שם בארץ. מישהו מכיר? מישהו יודע? השניה היא בעניין בוגטי. יצה מספר כי הטנקים הקלים AMX13 שצרפת מכרה לישראל בשנות החמישים היו מצויידים …
הודעה אחרונה מאת Tatra, -
- 5 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שבת שלום, בשבוע הבא אני הולך לבדוק אל-קמינו דאבל קומבינה, אני מניח שחברי הפורום מכירים את הרכב ,הרכב בתהליך שיפוץ לאחר פחחות וצבע(צבע כתום) ,לאחר שיחה עם המוכר הדברים היחידים שחסרים להבנתי לרכב הינם טמבונים שנגנבו, הרכב ללא טסט, אשמח לדעת דברים שחשוב לבדוק ברכב מסוג זה לפני הקנייה, בנוסף הרכב כרגע עם מנוע 6 צלייגר טורי, האם יש אפשרות לאשר מנוע V8 ואם כן מה נדרש.. תודה
הודעה אחרונה מאת elkmino, -
- 2 תגובות
- 724 צפיות
אז כך, החבר פירק שסתומים ובהתקנה שם לב שבעצם יש שני סוגי מוטות דחף (בין כוסות השמן לנדנדות) : א. מוט שבקצוותיו קשת מעוגלת ב. מוט שבקצוותיו מעין כדור השאלה, איזה מוט שייך לשסתום יניקה ולהיפך לשסתום פליטה ? מדובר בשברולט קאסטו (טנדר חד קבינה) שנת 1979 מנוע 6 צלינדר טורי בנפח 4.1 תודה ענקית למשיבים (נא לענות רק מי שיודע בוודאות) ! רענן
הודעה אחרונה מאת Tatra, -
שלום חברים. מחפש דחוף את הנוסח המדוייק של תקנה 281 של משרד התחבורה העוסקת ברכב מיושן. תודה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת ישה, -
ה- MGB 79 משיקגו הגיעה הביתה . שוחררה היום מהמכס בנמל חיפה . עוד חלום התגשם .
הודעה אחרונה מאת reuven, -
- 17 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
אלפא עם תעודות ורישיונות לשיפוץ. בתקציב של סביבות ה-1000 ש"ח. בתור מתנה לאבא...
הודעה אחרונה מאת elkmino, -
מחפש פלטינה 1 2
מאת irork- 2 עוקבים
- 21 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
למומחי הפורום שלום אני מחפש פלטינה (מצורפת תמונה). למיצובישי. יש לי את הקוד אבל בכל החנויות לא מצאתי וגם במוסך של היובואן אמרו לי שמאחר שהרכב ביבוא אישי אז אין להם בכלל את הקוד הזה במחשב. בEBAY לא היית פלטינה כזו ואני לא מכיר אתרים אחרים. מישהו יכול לתת לי רעיון מה לעשות. אני כבר נוסע על אותה פלטינה 7 שנים!!!. מה שיפה זה שהפלטינה היא העתק של פלטינה של סובארו טנדר רק הפוכה. הציעו לי לעבור להצתה אלקטרונית, או להחליף מפלג, זאת אפשרות אבל אני מעדיף לשמור על המקוריות. ודרך אגב, מישהו מכיר את האתר Partmaster ?
הודעה אחרונה מאת 57mmStroke, -
- 2 עוקבים
- 15 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=504&msgid=154128666 מהחניה בתחנת הרכבת בראשון לציון צבע אדום גלגלי ניקל מדבקה של ביצת עין על מכסה המנוע מס רכב: 24-925-81 תודה על תשומת הלב
הודעה אחרונה מאת אסף22, -
ראיתי פג'ו ביד שתיים המוצגת כ 205GTI שנת 89. ברכב מותקן באמת מנוע 1.6 B1 אבל עם קרבורטור כפול. אני חשבתי שכל ה205GTI באו עם הזרקת דלק. מבחוץ הרכב נראה כמו GTI אבל המנוע מעלה שאלות. האם יתכן שזו GTI מקורית כפי שמציג המוכר?
הודעה אחרונה מאת irork, -
- 2 עוקבים
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
טופ גיר שחררו סקירה של שתי מכוניות על משנת 1980 פרארי F40 ופורשה http://www.youtube.com/watch?v=7mFleLfedrU&feature=uploademail דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
נגנב רכב ! מסוג פולקסווגן גולף קבריולט שנת 1987 מספר הרכב 86-992-87 צבע לבן מבריק ! הרכב לאחר צבא חדש ג'אנטים חדשים הרכב מנצנץ פשוט נגנב מאיזור ראשון לציון מחניית טיב טעם בשעה 3וחצי עד 4 בצהריים ! כל מי שיכול לעזור במידע כלשהוא יבורך מי שיוביל לגנב אף יתוגמל ! מספרי טלפון לירן - 0549260766 סרגי - 0528392363
הודעה אחרונה מאת renault5, -
מכסה מנוע
מאת אריאל עזיזי- 0 תגובות
- 636 צפיות
שלום ברשותי מכסה מנוע עם הכתובית בצד willys לגיפ 1942 מעונין בהחלפה במכסה ללא כתובית או לחלופין ברכישת מכסה . תודה 0523638383 אריאל
הודעה אחרונה מאת אריאל עזיזי, -
- 4 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
שלום לכולם, היום הרמתי את הפישפושית שלי () על הליפט ונחרדתי מכמות הלכלוך שיש על כל המתלה הקדמי, על המנוע ובעיקר על הגיר. אני רואה הרבה חבר'ה שמשפצים כאן רכבים והחלק התחתון של הרכב פשוט.. מבריק. הייתי שמח לדעת כיצד ניתן לעשות את זה... אחרי יותר משלוש שעות של עבודה עם איזמל, מברג וספריי קרבורטור אני פשוט מותש ועדיין נשאר קצת לכלוך, כמויות הג'יפה שיצאה היו לא הגיוניות. ועוד סוגייה- כפי שציינתי בשרשור הקודם אני מכין את הרכב לטסט כרגע וגיליתי נזילה לא קטנה בחיבור שבין הגיר למנוע. אני ממש רוצה להעביר את הרכב טסט וזה הדבר העיקרי שדי תוקע אותי- אני רוצה להתפנות לפרויקט אחר ורק אח"כ לחזור לחיפושית. הנזילה היא לא בקצב רצחני אבל עדיין אני חושב שניתן לשים לב אליה(ה…
הודעה אחרונה מאת XOFIRX, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
הייתי היום במוסך מרכזי לקבל אישור עבור רכב שאני מייבא. נתבקשתי להביא נוסח (אם יש דבר כזה) ואקבל חתימה ללא בעיה. יש למישהו נוסח כתוב או להפנות אותי לנוסח שכזה?? בתודה מראש לעוזרים
הודעה אחרונה מאת VWHaifa, -
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
היום הורדתי את הבית מניפה והצילינדרים לא ממש נקיים איך ניתן לנקות? השפרצתי מים עם צינור לא יודע עד כמה זה עזר. בימים חמים אלו המנוע זקוק לכל קירור אפשרי..
הודעה אחרונה מאת ~shay~,
-
מי מחובר 61 משתמשים רשומים, 9 אנונימיים, 377 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Chmimo
- מ.צ
- arice
- מחכה
- Rongaflugen
- chrono
- PYA
- GTI33
- PASHUT
- yoav911gt2
- פלוני אלמוני21
- Eli vahaba
- דובצע
- Amitbak
- nir eli
- itaysamurai
- פינדר
- אלעדיקו
- efraimc
- נעם101
- פריג'י
- IsraCar
- ראובי
- FuriousLift
- matanff
- RedLabel
- hans
- Mahmodbkrawe
- David32
- shilo_v
- גולדן191
- EliC25
- Moshe c
- natco
- ניקו פ.
- blackpolo
- guy.a
- שחר 1
- B&W250
- פולו,גולף
- zvit
- Nakamichi
- Shay Shd Dave
- Shaike.Zam
- אריאלחדד
- Una Macchina
- Yuvalino
- flytomars
- OranKimhi
- עוזי ל
- SurfHigh
- 133hp
- Derish
- מיץ פטל
- mcshmupi
- MMi
- דור--
- yohai71
- Random
- om2
- Supertigre
