רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,354 נושאים בפורום הזה
-
- 0 תגובות
- 654 צפיות
נתקלתי בזה במקרה. הסיסמא שלו QUALITY IS NO ACCIDENT תהנו http://www.dundasautobody.com/html/gallery.html
הודעה אחרונה מאת ravivhaik, -
ד"ש מאיטליה
מאת IAROC-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
רצינו לשתף אותכם בקצת תמונות מאיטליה , המתארות שיפוץ של אלפא GTC ולא במקרה... בעלים של הרכב,איטלקי חביב ביות,יצר איתנו קשר מלפני כשנה ומאז אנו שומרים על חברות הדוקה שכללה גם מפגש משותף במילנו במסגרת החגיגות ה-100 של אלפא רומאו. רוברטו חובב מושבע של ישראל ואת הירח הדבש שלו עשה בארץ (לפני הרבה שנים) ומאז הוא פשוט מאוהב במדינתנו וניתן לראות את זה בתמונות באוסף הקטן שלו ,חוץ מאופנועים,ניתן למנות :אלפא דואטו ,פיאט דינו ספיידר וכמובן GTC שמסיימת שיפוץ מקיף בימים אלה. ניתן לתמונות לדבר )
הודעה אחרונה מאת אילן_ה, -
-
- 4 תגובות
- 691 צפיות
היה לי איזה ויכוח שירד לפסים לא הכי נעימים,שוחחתי לפני מספר שעות עם חבר שטוען שבפונטיאק firebird V8 בדור השני לא היו נפחים של מעל 300 כ"ס ו 4.9 ליטר. ואני אמרתי לו שאני יודע שהיו גם 400 וגם455 כ"ס עם 7.5 ליטר ועוד לא נגענו בנושא ה-Ram Air אז מי בעצם צודק? יכול להיות שהוא ולא היה?
הודעה אחרונה מאת djgabi, -
רכב רטרו להשכרה. 1 2
מאת godzon- 2 עוקבים
- 16 תגובות
- 6.2 אלף צפיות
שלום לכל חברי המועדון. אני ואישתי לעתיד מאוד אוהבים רכבי אספנות(רטרו). אנחנו מתחתנים ואנו מאוד מעוניינים ורוצים לשכור רכב רטרו או שבעל רכב יגיע אם הרכב ליום צילומים שלנו(לשעה אחת). האם יש שרות כזה או שמישהו מכם יוכל לבזבז את זמנו עבור תשלום? רצויי שהרכב יהיה רכב אמריקאי כלשהו עדיפות לקדילק ושברולט או יגואר עדיפות 1938 (JAGUAR SS 1938 COUPE).
הודעה אחרונה מאת por1, -
זהו בנתיים.
הודעה אחרונה מאת djgabi, -
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום לכולם, חדש בפורום. משהו שנתקלתי בו במקרה... הייתי חייב לשתף אותכם. http://picasaweb.google.com/luftkraftwerk74/2009091618_AutofriedhofKaufdorf_DasEnde אני חושב שזה בגרמניה. אם מישהו מבין גרמנית ויכול להסביר מה זה?... איפה זה?... איך אפשר ליצור קשר? פשוט לבכות. פיני.
הודעה אחרונה מאת JuniorGT, -
-
שלום ! החלום שלי שתיהיה אלפא רומיאו! רציתי לשאול אותכם חובבי האלפות מה הייתם ממליצים "למתחיל" אז ככה התקציב שלי כרגע הוא בסביבות ה10K שאפשר טיפה לחרוג! אני אוהב רכב בצורת 4 דלתות! (סדאן, משפחתית גדולה "מנהלים") כגון אלפטא, ג'ולייטה, 33, 75, 90 והחלום שלי זה שתיהיה לי ג'ולייטה או אלפטא! במצב מקורי כמו בתמונה! או לפחות במצב כמו הפיאט שלי! ריציתי לשאול האם יש סיכוי למצוא בארץ אלפטא או ג'וייטה במצב יפה ובמחיר סביר? האם אני יוכל לעמוד עם אחזקה של רכב כזה?איזה נפח כדאי? והאם יש להם את המחלה של חלודה כמו רוב האיטקליות של שנות ה70? מה ההבדל בניהם? אבא שלי פעם טיפל באלפטא שהיא הייתה חדשה וזכור לו שהיא דיי פשוטה! אבל הוא אומר שכדאי לי לקנות 33 1.5 כי קלה לאחזקה אבל אני פחות…
הודעה אחרונה מאת JuniorGT, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 988 צפיות
אין אין לי מילים איפה אני ואיפה המכונות האלה, אבל זה מתקרב לאט לאט. 11 דקות של פור.. טהור, איזה רמת גימור פשוט אין דברים כאלה הם מרימים שם חתיכת מפגשים ואיזה מכונות, סרטון זה מוקדש לכל אלה שנגועים בחיידק שנקרא "אמריקאיות" זאת חתיכת תעשיית רכב שאין כמוהה ולא תהיה ! ! ! Old american cars never die תהנו מהסרטון.
הודעה אחרונה מאת re_ilan, -
- 2 עוקבים
- 4 תגובות
- 972 צפיות
התקן נחמד בעלות של 59$. למי שרוצה להחליף ל12v ורוצה שהשעונים ימשיכו לעבוד. www.vintage-planet.com אריה
הודעה אחרונה מאת אקסל, -
- 2 עוקבים
- 23 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
לא, לא ממש. אתמול בערב, התכבדנו, כ30 חברי המועדון, על נשותיהם, לחזור לנעורינו ולחוות סרט בדרייב אין ה"מיתולוגי". במסגרת תכנית הטלווזיה 24/7, עם הרווק, יצא הבחור לדייט ולשם כך הקימו מחדש, בכאילו, את הדרייב אין, במקומו המקורי. היו מלצרים שהסתובבו בין המכוניות והציעו שתיה ופופקורן לכל אחד. מזג האויר הלך לקראתינו והמפגש החברתי עם החברים היה שווה ביותר. כן, הוקרן גם סרט. הצעקה. אבל מי בדיוק צפה...
הודעה אחרונה מאת mister v, -
- 2 עוקבים
- 8 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
ראיתי היום כתבה שמדברת על גזים רעילים בתא הנהג הכתבה מדברת על כך שרכב שעמד בשמש רצוי קודם לפתוח חלונות לשתי דקות ואז את המזגן כיוון שאחרת תא הנהג מתמלא בגזים רעילים ומסוכנים. אנו שנוהגים ברכבים וותיקים כנראה יותר חשופים לנושא האם זה נכון? ואם כן כיצד ניתן לבדוק אם ישנם גזים רעילים בתא הנהג? תודה
הודעה אחרונה מאת ford84, -
הריסת רכבים בשעשועון "101 דרכים", ע"י מי שמתקשה לנסח כותרת עניינית בהתאם לכללי הפורום
מאת gabyglazer- 13 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
בזיפזופ חפוז אחרי החדשות,נעצרתי בתוכנית מטומטמת שנקראת 101 דרכים למשהו הסיבה שנעצרתי דווקא בה,היא לא איכות טלוויזיונית או משחק מעולה של מישהו אלא בדיוק ההפך המוחלט. במאמץ להשיג רייטינג,משתמשים במכוניות משנות ה-70 המיועדות ליפול (יחד עם המטומטם התורן) מגובה רב לתוך בריכת מיים. מה זה קטעים... תסתכלו על התמונות שצילמתי מתוך המסך ותחליטו בעצמכם אם זה הגורל שמגיע לקורטינה,אופל,פיג'ו 504 וטאונוס יפיפיות. לא חשוב מה מצבם המיכני,מה שלא יהיה,בעיניי זו התעללות מיותרת ומכוערת.
הודעה אחרונה מאת A900, -
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
סרטון חינוכי לבני הנוער האוסטרלי שהופק בשנת 59 ,תהנו:
הודעה אחרונה מאת רינו, -
מנוע לM-151
מאת הולדר- 0 תגובות
- 770 צפיות
שלום חברים. לאחר מנוחה קצרה על "זרי הדפנה",מחפש מנוע ל M-151 לצרכי שימור. בתודה שמוליק רוזנפלד 050-5284376
הודעה אחרונה מאת הולדר, -
- 2 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
היי יש לי חבר צלם שרוצה לצלם קליפ ללהקה ידועה בארץ. הוא צריך רכב אמריקאי ישן בסגנון קדילק אלדורדו / ביואיק וכדומה, משהו בסגנון של התמונה שצירפתי. אין משמעות לשנה או למצב של הרכב, אלא רק שיהיה רחב מספיק ופתוח. כמה רחב ? שישה אנשים צריכים להכנס לרכב והרכב משמש לרוב צילומי הקליפ, כך שמדובר במספר שעות צילום. הכנתי אותו מראש שצריך לשלם על השכרה כזו, והוא מוכן להקציב לסיפור 1500 ש"ח אז אם אתם בעל רכב כזה או מכירים מישהו שמוכן להשכיר את רכבו לכמה שעות צילומים תמורת סכום כזה, אנא צרו קשר עם כפיר חרבי 054-7345245 או במייל [email protected] תודה מראש רביב
הודעה אחרונה מאת ravivhaik, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
החלקים הנדרשים להרכבת ההילי רחוקים מלהתאים כמו לגו. לכן נדרשת עבודת חיתוך וריתוך המתכת כדי ליצור התאמה טובה בין החלקים ע"מ שיתאפשר חיבורם זה לזה. חשוב לזכור שהחלק המדובר נחבא מן העין כשהמכונית שלמה. מצידו האחד ה-A-POST ומעליה הכנף, ומצידו השני ריפוד (בד"כ שטיח) לאזור הרגליים של הנוסע (הגה ימני במקרה זה). בתמונות ניתן לראות את מיקום וריתוך ה-FLANGES החדשים שהכנתי, ובהמשך היות וקו הרדיוס לא מלווה את קו ה-SILL חתכתי אותו, הוספתי לו חתיכה, הרכבתי שוב לרכב (שמשמש כ-ג'יג במקרה זה) סימון נוסף חיתוך ריתוך ולבסוף השחזה. עבודה זו היא עבודת בודי פנימי טיפוסית. היא כוללת את כל מרכיבי 5 מרכיבי העבודה שהם: מדידה,סימון,חיתוך,ריתוך,השחזה. תנאי לתוצא טובה הוא ביצוע טוב של…
הודעה אחרונה מאת 57mmStroke, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 10 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
מסתבר... והפתיע אותי מאוד הדבר... שבין השנים 1958-1969 יוצרה במצרים מכונית תחת השם רעמסס, אשר הייתה מבוססת על השלדה, מנוע ומכלולים של NSU. הרעמסס היו מבוססות על שלדת הפרינץ III בתחילה ועל הפרינץ 4 בהמשך הדרך, עם מנועי ה-600 סמ"ק מקוררי אוויר. רוב חלקי פנים הרכב לרבות לוח השעונים, המושבים, ההגה וכו' היו זהים לחלוטין ל-NSU. היו גרסאות סגורות, פתוחות, סלון ומה לא... וואי וואי מי שסקרן ורוצה לקרוא עוד על ההיסטוריה, ניתן לקרוא כאן סקירה מלאה: http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=fr&tl=en&u=http%3A%2F%2Fpassionnsujcb.canalblog.com%2Farchives%2F2011%2F01%2F26%2F20225773.html
הודעה אחרונה מאת שביט, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 21 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
היו בארץ כאלו? מעניין מאוד!
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
חברים אני מנסה לאתר את הרכב בתמונה המצורפת (ניתן לזהות את מס' הרישוי ) מדובר במונית מסוג דוד'ג בעלת שבעה מקומות. הרכב הובא לארץ כנראה בשנות ה50 . את הרכב אני מנסה לאתר עבור בתו של בעל הרכב המקורי שחוגגת 90 . המשימה היא לאתר את הרכב ובמידה ולא ימצא הרכב אז המקורי רכב מאותו דגם (במידה וייש ), על מנת להסיע את הגברת ואת בעלה הוא בן גילה לנסיעה נוסטלגית . מודה לכם על עזרתכם ניתן לפנות אלי לפלאפון 057-8129389 איתמר
הודעה אחרונה מאת דורון סגל, -
- 0 תגובות
- 756 צפיות
כתבה נחמדה על אייקונים מוטוריים מארץ הדוד סם http://www.mako.co.il/cars-magazine/articles/Article-44bb0172969f031006.htm
הודעה אחרונה מאת miata-na, -
התחדשתי במוסטנג ישנה!! 1 2 3
מאת por1-
- אחראי פורום
- 33 תגובות
- 4.7 אלף צפיות
כל כך הרבה זמן רציתי לכתוב משפט זה והנה הגיע הסיבה מוסטנג מדהימה בציר 73 . תודה לחברי שהפנה אותי לרכב זה אבישי הידוע בכינוי אלקמינו. אתה יודע מה ששלי שלך. יש עוד סיבות למשפטים נוספים אבל הם בשיפוץ ועדיין לא נוסעות עידכונים בהמשך.ראובן.
הודעה אחרונה מאת Monolitus, -
-
- 12 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
האם זה מישהו מה-5? מי זה?
הודעה אחרונה מאת speedsecret, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 31 תגובות
- 5 אלף צפיות
ברכב שלי יש שני חלונות צדדיים מפלסטיק (אין עוד רכבים כמו שלי בארץ), יש מי שמיצר חלונות על פי הזמנה? כמה זה יעלה +- ? תודה
הודעה אחרונה מאת ADRIANFARINA, -
-
-
- אחראי פורום
- 7 עוקבים
- 80 תגובות
- 11.8 אלף צפיות
אין שום קשר אישי אליי, אתה (אגב, מי אתה?) מצהיר כי מהנדסי הרכב אשר לדבריך היו "מתכננים חרא" שבמשך עשרות שנים תכננו וייצרו מכוניות עם קירור אוויר עשו עבודה גרועה וייצרו מנועים ש"נפלו כמו לחמניות" והמנועים האלו הם ואני שוב מצטט "בולשיט וחרא". אשמח לשמוע מה הביא אותך למסקנות הנ"ל. אם המנועים האלו היו טובים או לא, מוצלחים או לא אין לזה שום קשר אליי אם ל"לשמוע דברים טובים". אגב, יש לי עוד מכונית עם מנוע אחורי וקירור אוויר וזו לא VW. אני מוצא את המנועים האלו מצויינים, אמינים וקלים לתחזוקה, מניסיוני האישי בלבד. ממתין להבהרתך לגופו של עניין ולא לגופו של אדם. תודה, ליאור. עריכה: יודע מה? חשבתי על זה... זה שרשור בנושא ספציפי. אשמח אם באמת יש לך מה ללמד…
הודעה אחרונה מאת kookoo, -
-
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום לכולם, הפעם האחרונה שעדכנתי את הפורום בעניין כלשהו שקשור לפיאט היה לפני כ 6 שנים , במהלך השיפוץ.. מאז השיפוץ נותרו שני חלומות אותם טרם הגשמתי. האחד - גיר 5 הילוכים השני..איך לא ...מזגן במשך הזמן רכשתי פיאט אונו 70sl פורקה לגורמים ( ע"י מי אם לא ..אבי גואטה ) שגם מצא אותה עבורי. הקנייה הייתה קלאסית עבורי , מנוע וגיר קומפלט התואם 1X1 את המנוע שלי רק עם שני פלוסים נוספים ( גיר 5 הילוכים..ומזגן ). המנוע כבר עומד במחסן לפחות שנה אם לא יותר..עד ליום שישי, לפני שבועיים, כשהבן שלי התעקש שניסע למפגש עם הפיאט. כאמור הוצאתי את הפיאט ויצאנו לדרך. אחרי 100 מטר נישמע כל מתכתי לא ברור מכיוון המנוע , הסתכלתי דרך המראה ולא ראיתי שום דבר ...והמשכתי לינסוע. אחרי כ…
הודעה אחרונה מאת irork, -
- 6 תגובות
- 1 אלף צפיות
במסגרת שיפןץ סיטרואן cx פאלאס אני מצרף תמונה של החלק התחתון של המניפולד-הוא הולך שבוע הבא להתזת חול אילגון (אם אפשר) וצביעה-השאלה היא מה זה הפתח הקטן -הייתה שם פייה קטנה שנשברה ואני יכול להלחים חדשה-השאלה היא לאיפה היא מתחברת-אם יש פתח אין קומפרסיה אז לאיפה זה אמור להתחבר ?לנשם שעל הראש מנוע?לפילטר אויר ? לקרבורטור? בתודה דודי
הודעה אחרונה מאת ירחמיאל, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שבוע טוב יש לי גיפ cj3b שהבודי שלו זקוק להרבה השקעה אני מתלבת אם לעשות את הפרויקת לבד או לתת לפחח ואני רוצה לבדוק עלויות לשם הפרויקט אני זקוק לרתכת co2 חד פזית זה מפני שהיכן שאני הולך לבצע את העבודה אין תלת פזי אני צריך לדעת כמה עולה רתכת כזו ומי יודע היכן ניתן להשיג כזו רתכת תודה מראש דודי שיהיה שבוע טוב
הודעה אחרונה מאת dudiwil, -
- 2 עוקבים
- 19 תגובות
- 5.2 אלף צפיות
באירוע "חגיגה מוטורית" בחג השבועות בכרמיאל, ביוזמת עיריית כרמיאל בשיתוף, מועדון החמש הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים הרשות הלאומית למלחמה בסמים ואלכוהול הוכרז על פתיחת סניף כרמיאל והגליל. מפגש התנעה לסניף יתקיים ביום שישי ה- 1.7.2011 משעה 16:30 ועד 18:30 בכניסה למדרחוב כרמיאל, ב"רוקפור"-קפה בר מסעדה. בברכת עיריית כרמיאל. כל חובבי מורשת מוטורית ובעלי רכבי אספנות בצפון מוזמנים להתנעת מפגש סניף כרמיאל והגליל. מפגש חד-חודשי בכרמיאל בשישי הראשון של כל חודש. בתוכנית מוזיקת שנות ה- 60. מפגש חברים - חברים מספרים ברכות וחגיגת יום הולדת לאמוץ דור מסניף חיפה והצפון כיבוד קל והרמת כוסית ועוד...
הודעה אחרונה מאת נחום קדמיאל, -
זה קרה ללא מעט יצרנים במהלך חייהם - החלטה על פיתוח מכונית חדשה שתשנה באחת את פניהם. לרוב זה קרה כשחרב הסגירה מאיימת על צווארם, אבל לעיתים זה קרה דווקא בשל החלטה נבונה ומושכלת לפנות לפלחי שוק ולקהלים שונים בתכלית. כמעט תמיד היה אחראי לשינוי מנהל אמיץ שלא עסק בסקרי שוק עבור לקוחות פוטנציאליים דימיוניים, אלא החליט עבורם. לרוב זה אכן הצליח, אבל לא תמיד, ולעיתים הרפתקנות יתר גרמה למפולת לאותה חברה - ה N.S.U RO80 היתה דוגמא מצויינת לחברה שניסתה לפנות לפלח שוק שהיה זר לה, מה שנגמר בנפילה כאובת, או AMC שניסו עם הפייסר לייצר קומפקטית שונה עבור צרכנים שמרנים. הרשימה כוללת לא מעט מכוניות ובימים הבאים אסקור את כולן, שכאמור המכנה המשותף להן הוא שינוי פני היצרנים שלהן. לא תמי…
הודעה אחרונה מאת Benni Haspel, -
- 1 תגובות
- 640 צפיות
לכל בעלי הג'יפים הקשישים, טיול הקשישים סתיו 2011 יתקיים למשך יומיים מלאים, במהלך חופשת סוכות. עדיין לא סגרנו על תאריך מדוייק, אבל מדובר בין התאריכים 16-22.10.2011. חשוב לנו לפרסם את טווח התאריכים כדי שתפנו לכם זמן ותסמנו ביומן (וגם תכינו את הג'יפים והמשפחות/חברים). הכוונה לצאת לטיול לנגב ליומיים מלאים (לילה אחד). כמו תמיד, כחודש לפני המועד נפרסם תאריך, מסלול, לוזי"ם וכל שאר הפרטים והתיאומים החיוניים. מתגלגל רעיון לארגן מפגשון קצר לאחר-צהריים קליל במהלך יולי-אוגוסט. אנחנו בודקים את העניין ונודיע. רעיונות והערות אפשר בהודעה פרטית או לפלאפון (050-6233021). שיהיה לכולנו קיץ קריר וממוזג. ניר וזיו
הודעה אחרונה מאת דורון סגל,
-
מי מחובר 39 משתמשים רשומים, 5 אנונימיים, 468 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- hans
- daniel.asu
- ELIA56
- גולדן191
- Pavlik
- Derish
- IsraCar
- שימי 85
- FROGIE
- פונטו1995
- yuval1111
- רק ידני
- BassDriver
- thazethaze
- הדוקר משידור חוקר
- mikk
- טויוטה סופרה
- mikyl
- zvit
- yoav911gt2
- כוכב השחר
- avargel
- davemustaine87
- Nakamichi
- shlomiko
- פאר האורה
- אלעדית
- נעם101
- RedLabel
- DareDevil
- Avia
- מחכה
- Loder
- mcshmupi
- ModChiP
- yovel673
- discoTD5
- AviorXD
- GKME
