רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,354 נושאים בפורום הזה
-
השתי לביאנקי שלי סוף סוף מנוע קניתי פיאט 127 נטושה עם מנוע וחלקים...והתחלתי לפרק אותה בשביל הבלוק מנוע. מי שרוצה שלדה ודלתות וצריך חלקים לאוטו שלו פיאט 127 ישלי בזול...ויש אופציה לרישיון גם..!
הודעה אחרונה מאת XOFIRX, -
לפני ואחרי 1 2
מאת ariebz-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
קניתי את הפסים הלבנים לפני מספר ימים מה דעתכם מצורפות תמונות לפני ואחרי ערב נעים אריה
הודעה אחרונה מאת ירון קלו, -
-
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
לאחרונה אני משוטט ברחבי הארץ במטרה למצוא פחח רכב ל"פחונית" , וכמעט בכולם אני נתקל באותה תגובה : "אני מעדיף לתקן תיקונים קלים ולא פרויקטים" "הכסף שאני מקבל מחברות הליסינג וההשכרה עדיף לי " וכאלה וכאלה .... תירוצים מפה עד אלוהים אין לי זמן ,אין לי מקום וכאלו .. ברגע שהם נתקלים בדרישות ממישהו שקצת מבין ויודע מה הוא רוצה הם ישר נסוגים . וזה לא שאני מחפש פחחות וצבע במחיר אבסורד, אני מוכן לשלם גם בחמש ספרות, פשוט אני המום מהתגובות שלהם . אני נוטה לא להעביר את העבודה לבני דודנו אבל כנראה שרק הם מוכנים לעבוד פיזית ולא מילולית . יוסי
הודעה אחרונה מאת Avi Yaakov, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 942 צפיות
אחרי שנתיים שעמד הרכב היה חסר שמן הידראולי עקב טפטוף קל. מנסיוני אני יודע שהמחירים של שמנים, נוזל קירור בתחנות הדלק הם ת יד גבוהים יותר, הטרחתי את עצמי לאוטו דיפו וקניתי 2 קפוסאות בנות ליטר כל אחת. ושילמתי 44 ש"ח לקופסא. אלא, שעדיין היה חסר שמן. אבל אז כבר ניכנסתי לחנות חלקי חילוף לרכב כזו שממספקת למוסכים. על אותו השמן באותו המיכל שלמתי 24 ש"ח. 20 ש"ח פחות מאשר באוטו דיפו. ובשחיה עם חבר מכונאי, הוא בכלל אומר לי שהמחיר של גלון 4 ליטר הוא כ60 ש"ח. ואחרי זה עוד מספרים לנו כי מחיר הקוטג עלה בשל עלית מחירי הגלם...או בשפה יפה יותר "תקורות היצור" עללאק. המחיר עולה כי כולם רוצים להרויח הרבה ומהר. אריה
הודעה אחרונה מאת YaronNahum, -
- 11 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
שילדה של אופנוע (הונדה XL) במצב של לפני ניקוי חול. התוית המקורית מוצמדת לשילדה עם ניטים. הסרה של הניט נראית לי אפשרית ע"י שיוף או קדיחה ואז יישארו החורים המתאימים בשילדה. איך להחזיר התוית לאחר צבע ? הדבקה לא באה בחשבון. היכן מוצאים ניטים כאילו ואיך מסמררים , אין גישה מאחור. תודה ישי
הודעה אחרונה מאת קטאנה-גיא, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
כשקניתי הרכב 404 סטישן שנת 69 המגבים פעלו במהירות אחת לאט מאד עכשיו שבקו לחלוטין הזמנתי מחול (ארגנטינה ) סוויטש מגבים חדש 2 מהירויות שכבר הגיע אבל אני חושד שזה המנוע מגבים שהתעייף לא הצלחתי מצא המנוע לא בתא המנוע ולא מאחורי הדשבורד מישהו יודע היכן ממוקם או שיש לו מנוע מקורי/ תחליפי למכירה?
הודעה אחרונה מאת אסף22, -
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אני מנסה להניע את הרכב ,אין קול של סטארטר אך מופיעה המנורה (דומה למה שבציור). אני יודע שיש פורום מיוחד לכך - אך פה נמצאים המומחים לענייני טארנטס
הודעה אחרונה מאת אדלרון, -
- 9 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
שלום רב, כבר לא מעט זמן קורץ לי לרכוש איזשהו טנדר סוסיתא. אשמח אם מישהו יוכל לשפוך לי קצת אור ולנדב מידע בעיקר על המנוע - "הילמן", שלטענת המוכר הינו טוב יותר מאשר מנוע הפורד... האם ניתן להשיג לו חלפים כגון סט אטמים וכו'? כמובן שגישה לאיביי יש. צירפתי כמה תמונות... תודה אורי
הודעה אחרונה מאת און יעקבסון, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 975 צפיות
שלום לכול חברי הפורום הנני חבר חדש בפורום ואבקש את עזרתכם. ברשותי חיפושית שנת 69 מנוע 1500 ייצור גרמני ששיפצתי בעצמי. אני זקוק לעזרה ע"מ לתקן את החלונות הקדמיים,המנגנון בשני הדלתות תקין אלה שמהלך ההעלאה וההורדה של החלון קשה. הוצע לי בעבר לשמן את הגומיות ( שאגב הוחלפו ) אבל אני מעדיף פתרון מקצועי יותר. אודה לכם על הפנייה/ייעוץ או כל עזרה אחרת לפתירת העניין. בתודה מראש אריק
הודעה אחרונה מאת 123arik999, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 903 צפיות
קלאסיות וקלאסיות מודרניות http://www.youtube.com/watch?v=taK4eUkFNcg&feature=fvwrel דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
הודעה אחרונה מאת פיסטון, -
- 5 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
מכיוון שחלק נכבד מחברינו הינם חברים במועדון החמש, נתקבלה ההחלטה שהמפגש שלנו יהיה בנוקיה במסגרת מפגש מועדון החמש, חברים שהם חברי מועדון החמש ובעלי רכבי אספנות נכנסים למתחם הסגור, מי שאינו חבר או אינו בעל רכב אספנות יכול לחנות בחנייה הצמודה או באזור בית הקפה ארומה. בסביבות השעה 17:30 אנו יושבים לקפה בארומה במתחם. בדרך כלל אנו עוזבים את המקום בקיץ בסביבות 20:00. אז למי שיש שאלות בנושאי אלפות קלאסיות, החבר'ה בנוקיה בשישי ומאוד קואופרטיביים. באופן כללי למתענייני האלפות הקלאסיות, ניתן לפנות אליי תמיד בכל שאלה, כפי שלא מעט נוכחו לדעת, הם לא נותרו ללא מענה או ללא עזרה.
הודעה אחרונה מאת amram66, -
- 1 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
רכשתי רכב בניו יורק שנת 1971, עד שנת 1971 לא היה טייטל לרכבים בניו יורק. היה REG מעין אישור רישום שרשום עליו TRANSFERABLE, לפיו ייעוץ שקיבלתי ניתן להכניס את הרכב עם REG לישראל, מתברר שרשויות המכס בארה"ב (לפי סוכן חברת ההובלה) מסרבים להוציא רכב מעל שנת 1964 מחוץ לארה"ב בלי טייטל. מישהו ייעץ לי לפנות ל DMV שזה רשות הרישוי המקומית ולבקש טייטל (הליך שכולל שוטר שמגיע ובודק את ה VIN NO ואם הכל כשר מוציאים לרכב טייטל, המוכר פנה ל DMV ולטענתו נענה בשלילה. מישהו התנסה במשהו דומה
הודעה אחרונה מאת VWHaifa, -
שתוף פעולה קהילתי בין מועדון החמש לתושבי העיר כרמיאל והצפון בחג השבועות-8.6.11 1 2 3 4 8
מאת מועדון החמש-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 112 תגובות
- 21.8 אלף צפיות
שתוף פעולה קהילתי בין מועדון החמש לתושבי העיר כרמיאל והצפון בחג השבועות בתאריך 08.06.11, יום ד', בחג השבועות, מקיימת עיריית כרמיאל אירוע קהילתי לתושבי כרמיאל והסביבה בסימן המאבק בתאונות הדרכים ושינוי תרבות הנהיגה, במסגרת פרויקט "עיר ללא אלימות". האירוע המתוכנן הינו בשיתוף פעולה עם מועדון החמש, הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים והרשות הלאומית למלחמה בסמים ואלכוהול. v האירוע יתבצע במדרחוב הראשי של כרמיאל, הצמוד לבניין העירייה (המדרחוב ייסגר לתנועת כלי רכב), וברחבת בניין העירייה. v רכבי האספנות של חברי מועדון החמש יחנו באופן מוסדר במדרחוב במתחם שיוקצה לתצוגה (חובה להציג תעודת חבר בתוקף בכניסה למתחם זה). v בתוכנית האירוע: סימולטורים ומתק…
הודעה אחרונה מאת edan839, -
-
שמי קובי ואני מנהל את פורום חיפושיות בתפוז רציתי לשתף אתכם בפרויקט האחרון שלי. זהו מורדכי טרנספורטר דאבל קבינה שנת 73 שנמצא אצלי משנת 2002 וכרגע בתהליכי שיפוץ. זהו מורדכי לפני. ותיכף תקבלו טעימה של איך הוא נראה היום בצהרים.
הודעה אחרונה מאת kobixk, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 874 צפיות
http://www.mako.co.il/cars-magazine/used-cars/Article-1001a04e56fa031006.htm&sCh=3d385dd2dd5d4110&pId=529170498
הודעה אחרונה מאת צביקוש25, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
ביום שבת , תאריך 9.7.11 מתארגן מפגש רכבי / אופנועי אספנות בקבוץ יד מרדכי. מטרת המפגש לאחד את בעלי רכבי /אופנועי אספנות מאיזור הדרום. במפגש תיבחן נכונות להמשך , אחת לחודש , בשבת השניה של אותו חודש. המפגש יתקיים במוסך הקיבוץ בשעה 10.00 . מוזמנים כל בעלי רכבי / אופנועי אספנות מאיזור הדרום , ללא שיוך מועדוני , וחברי מועדון ה -5. לפרטים נוספים: דובי 052-2715049 צביקה 050-2592839
הודעה אחרונה מאת YaronNahum, -
-
- 6 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום לכולם מקצת התמונות של מפגש מועדון אלפא רומיאו ישראל 17.6.11 בהרצליה.
הודעה אחרונה מאת IAROC, -
חידה!!
מאת danielfp02- 5 תגובות
- 1 אלף צפיות
מישהו יכול להגיד לי בבקשה מה הסוג של הרכב הזה
הודעה אחרונה מאת JuniorGT, -
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 21 תגובות
- 4 אלף צפיות
מועדון החמש למען הקהילה: תצוגת רכבי אספנות במסיבת הסיום של בוגרי ביה"ס אורט ידין, צריפין ביום שלישי, 14 ביוני , בין השעות 19:30-22:00, יתקיים טקס הסיום של בית בוגרי ביה"ס אורט ידין, צריפין. בית הספר "אורט ידין" נמצא בתוך מחנה צריפין ומיועד לתת לילדים ונערים הזדמנות להשתלב בצה"ל ובחברה הישראלית. בהמשך לקשר ההדוק בין מועדון החמש לביה"ס חברי המועדון מוזמנים להשתתף במסיבה ולהציג בה כ-10 רכבי אספנות במצב תצוגה. רישום מוקדם במשרד המועדון חובה, עד יום א' 12.06, לצורך אישורי כניסה למתחם הצבאי. יש למסור את שם החבר, מס' תעודת זהות , סוג רכב ומס' רישוי באימייל [email protected] או בטל' 037318818. הכניסה לאירוע תהיה בשעה 19:00 בדיו…
הודעה אחרונה מאת yonihawks, -
-
- 3 עוקבים
- 23 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
תמונות מהמפגש :
הודעה אחרונה מאת yonihawks, -
- 2 תגובות
- 977 צפיות
צבעתי שלדת פלדה של GSX750ES 1985 בצביעת אבקה אצל "חצם" ליד נתב"ג. הצביעה חזקה ביותר, איכותית ונראה כי תחזיק עשרות שנים. הם קראו לצבע כסף 2007. אולי זה אפור, אולי זה עכבר מטאלי, אולי זה חתול מטאלי אבל כסף זה לא. אין לי טענות אליהם. היה שווה כל שקל. עכשיו אחרי שיש שכבה ראשונה כל כך טובה החלטתי לצבוע רק את החלקים החשופים לעין (פחות משליש מהשלדה) בצבע כסף מטלי עם לאכה. למה לא הכל ? כי חבל לשייף ולהחליש חלקים נסתרים. את החלקים הנסתרים עטפתי בניילון ומסקינג טייפ. את החשופים שייפתי מאוד בעדינות עם נייר לטש 220 ועם צמר פלדה (החלקים הלא ישרים) והתוצאה צבע יסוד מאט. 3 שאלות לי : 1. האם המצע הזה של צבע אבקה משויף עדין הוא בסיס טוב לצבע ? 2. מה עדיף ? עם תנור ? בלי תנור ?…
הודעה אחרונה מאת frik, -
- 2 עוקבים
- 11 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
היי לכולם, כאמור, אישתי ואני חזרנו משבועיים בריביירה הצרפתית לפני כ... שבועיים, ומיותר לציין שרוב התמונות שצילמתי (כהרגלי בקודש), הן של רכבים מעניינים (לטעמי) שנקרו בדרכי. להלן מקבץ מייצג: פרארי, אחת מיני רבות רבות... וטרנספורטר דאבל קבינה מושקע, שלא יכולתי להתעלם מנוכחותו!
הודעה אחרונה מאת idob, -
- 11 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
בשבוע שעבר פרקתי את הדיקטים של הדלתות בכדי להחליף להם את הריפוד. הם היו מוצמדים בעזרת ברגים גם בחלק הקדמי וגם בחלק האחורי, כנראה שהבעלים הקודם עשה גם החלפה של הריפוד והחליף גם את הדקטים עצמם. כרגע אין לי קליפסים, ואין לי גם איך לחבר קליפסים כי אלו לא דיקטים מקוריים. הריפוד כבר מוכן על הדלתות, ואני לא רוצה לחבר אותו עם ברגים כדי לא להרוס את היופי של הריפוד. (עור לבן) כאן אני צריך את עזרתכם, רעיונות יצרתיים איך בכול זאת לסיים את הפוריקט יפה ללא ברגים. תודה מראש ושבוע טוב לכולם!
הודעה אחרונה מאת בני ארוך, -
- 0 תגובות
- 765 צפיות
שלום. אני מתכוון לרכוש בקרוב אל קמינו 1974, מצב המנוע והגיר טובים ולא נזקקים לשיפוץ ורק המצב החיצוני זקוק לצביעה מחודשת, צבע הרכב כתום בלבד, רציתי לדעת כמה יעלה לי לצבוע את הרכב בצבע המקורי ו\או כמו שראיתי באינטרנט לגבי צביעה של אל קמינו משנת 1974 - שילוב של 2 צבעים כתום\שחור כמו שמופיע בלינק: http://www.motortopia.com/cars/1974-chevrolet-el-camino-10588/car-pictures/the-rat-stage-i-12327 אשמח לחוות דעת לגבי מחירים ובכלל המלצות לגבי מי שעושה את זה במקצועיות ואהבה. תודה.
הודעה אחרונה מאת סלמונלה, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
הפעם קצת יותר קשה, הרמז בתמונות. את השאלות האלו אני נשאל על ידי הגברת שכותבת את ההיסטוריה של אלפא רומאו, בינתיים אני עומד בזה בגבורה .
הודעה אחרונה מאת JuniorGT, -
- 3 עוקבים
- 24 תגובות
- 9.1 אלף צפיות
מועדון החמש מזמין להשקת שברולט אימפלה קופה משנת 1959 (התמונה להמחשה) CHEVROLET IMPALA COUPE 1959 שופצה ע"י חבר מועדון החמש אריק אשפיז ההשקה תתקיים ברחבת החנייה של היכל הספורט נוקיה, שכ' יד אליהו תל אביב, ביום ו', 17.06.11, בשעה 17:30 נאום פתיחה וברכות- יו"ר מועדון החמש, נחום קדמיאל, סקירה היסטורית – קובי מילוא. בעלי רכבים מתוצרת יצרן הרכב המושק מכל שנות הייצור (גם אלה שאינם חברים במועדון החמש) מוזמנים להגיע עד השעה 16:30 לתצוגה. לבירורים יש לפנות אל מתניה הלוי, אחראי השקות וקבלות פנים בטל'- 4472256- 052 האירוע בחסות חב' קאר איסט בע"מ מקבוצת לובינסקי …
הודעה אחרונה מאת פיסטון, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 752 צפיות
מפגש נשים חודשי במרכז- יוני 2011 מפגש נשים מרכז יוני לא יתקיים ביום שישי-24.06 עקב אירוע ההשקה בשרון. ניפגש בארומה נוקיה סמוך לתצוגת רכבי האספנות ביום שישי-29.07! כתובת- יגאל אלון 53, ת"א. בברכה, סמדר- מועדון החמש טל' 037318818.
הודעה אחרונה מאת אבי נוף, -
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום לכולם, בהשראת הסרטונים היפים שהועלו פה ע"י האלפיסטים, ושרשורי הצלת האלפות מאבדון ע"י החברים, החלטתי לשתף אתכם במספר תמונות של אלפא ספיידר דואטו לבנה עם סלון בגוון בורדו מבציר 67 ששכרנו ל 24 שעות בניס שבריביירה הצרפתית. במקור הזמנתי PORSCHE 718 RSK, למי שמכיר את הדגם, אבל הותקנו בו באקטים כל כך צרים, שהיה פשוט בלתי אפשרי להשתחל לתוכם... אז הנה מספר תמונות של הדואטו (אם יהיה ביקוש גם לפורשה, אעלה גם אותן...) בתיאבון!!! עידו.
הודעה אחרונה מאת idob, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
חובבי ההסטוריה, מישהו יודע? הרמז בתמונה.
הודעה אחרונה מאת 504L, -
-
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 728 צפיות
שלום לכול חברי הפורום. אני דיי חדש בפורום ואני קורא בהתעניינות את כל המאמרים בפורום . יש ברשותי רכב אספנות ולפני כמה ימים ראיתי בחור שגם לו יש רכב אספנות והוא ריסס בספריי מיוחד את המנוע ואת כל המכלולים וזה עשה את המנוע מבריק כל כך ויפה .רציתי לישאול האם אתם יודעים איך קוראים לספרי הזה שמבריק את המנוע והניקלים ? והאם זה עושה נזק למנוע ולכול הצינוריות . ואיפה אפשר להשיג את הספריי הזה . אשמח לתשובה ממכם, תודה רבה
הודעה אחרונה מאת דןדן1583436287,
