רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,354 נושאים בפורום הזה
-
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 674 צפיות
שלום חברים סוף סוף התחדשתי בוולוו 240 83 אני מחפש את הטסות באמצע הגלגל עבור הרכב אשמח להכוונה איפה ניתן למצוא תודה ושבת שלום אהה תמונות בקרוב
הודעה אחרונה מאת amgm0201, -
- 4 תגובות
- 909 צפיות
מחר אנחנו מערבבים ישן עם חדש, מהיר עם איטי, לקוקטייל מוטורי מסחרר! פראייר מי שלא בא... הטוביה רח' שושן 8 י-ם החל מ-1430 ועד שנמאס.... מחכים לכולם - רן
הודעה אחרונה מאת y9853, -
מפגש נוקיה
מאת מתניה הלוי- 0 תגובות
- 705 צפיות
לכל חברי המועדון מפגש נוקיה מתקיים כרגיל המשטח פתוח מי שמעוניין בא להשקה בשפלה תודה לככככככככככככככככככככולם תודה מתניה
הודעה אחרונה מאת מתניה הלוי, -
- 11 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
חברים שלום, אני מעוניין לנסוע לביולי ליריד המכוניות העתיקות הנערך שם. במידה ויש אנשים נוספים המעוניינים נא ליצור איתי קשר. קבוצה גדולה עשויה להוריד עלויות. תודה, אלון זלוטניק
הודעה אחרונה מאת oldcar, -
- 3 עוקבים
- 16 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
http://media.mot.gov.il/PDF/HE_RECHEV/procedure/Import20_08.pdf
הודעה אחרונה מאת YaronNahum, -
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אחרי סיום ראלי קשה (סיימה במקום השני בקטגוריה) קפצה לביקור הבנטלי הזו. הנווט (ג'ון בייליף) שהוא נווט ראלי היסטורי מעולה (איש אינטל שגם ביקר במסגרת העבודה בישראל כמה פעמים ומלא במילים טובות על ארצנו) מכיר את הסדנא בה אני עובד היטב. הסיום הראלי בעל הרכב (הנהג) עלה על מטוס באדינבורו ולכן ג'ון ''נאלץ'' להחזיר את האוטו לדרום אנגליה) היות והמכונה הזו צורכת שמן, והיות ותחנות הדלק של בריטניה לא מחזיקות יותר שמן מינראלי בצמיגות מתאימה הוא עצר אצלנו בדרכו למילוי. הרכב מצויד במצוף בתוך אגן השמן שמחובר לחץ אשר מצביע על כמות השמן באגן (שימו לב לחץ הקטן בתמונה המצורפת) הוא גם מילה בנזין בעלות של 200 ליש"ט ( לרכב טנק דלק ייחודי ענק) והוסיף שזה אמור להספיק לו ל250 במייל הנותרים…
הודעה אחרונה מאת oldcar, -
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
הבן שלי בן שנה ותשע חודשים מתענין בעיתון הרבה יותר ממשחקים אחרים צולם על ידי הצלם שלומי יצחקי גם לישון הוא הולך אחרי שאני קורא לו מודעות מכירה מפוקוס
הודעה אחרונה מאת דרור, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 27 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
היי, אני שולח היום לינק לסרט שמסכם שנתיים של עבודה על הוואן המשפחתי שלנו! היום הוא עומד גם למכירה.. צפייה מהנה, מעיין [email protected]
הודעה אחרונה מאת HUMMER, -
-
- 2 תגובות
- 716 צפיות
שלום לכולם, רציתי לשאול מה דעתכם? בעיקר מי שמבין ומכיר את הרכב הזה, סאאב 96 מה דעתכם על החלודה הזו יש חשש לפגיעה בשלדה? בילתי הפיך? תודה מראש, דקל.
הודעה אחרונה מאת dekela, -
ראייתי אל קמינו 79 בצבע אדום למיכרה ביד שתיים שעבר שיפוץ בכל חלקי הרכב. האוטו נראה מדהים בתמונות ובעל הרכב משבח אותו ללא סוף. בכמה כוח סוף מדובר על מנוע 350? להרבה מכם יש ידע רב בנושא האל קמינו, מה דעתכם לגבי הרכב הזה שהוא למכירה? אולי מישהו מכיר את הרכב עצמו? רב תודות
הודעה אחרונה מאת מייקל, -
- 5 תגובות
- 1 אלף צפיות
שילוב של רנו 4 ורנו 5 טורבו, בטח יהיו פה כאלו שלא ממש יואהבו את הרעיון אבל לדעתי זה פשוט מדהים... לינק לקבוצה של החברה שבנו את האוטו בפייסבוק: http://www.facebook.com/#!/Renault4L וסירטון שלה מהגאמבול 3000: http://vimeo.com/24519989
הודעה אחרונה מאת killerbinn, -
מי מאיתנו לא נתקל בזה... הסיפור שלי הוא כזה. לפני מספר חודשים, עת הגיע ארצה הגולדווינג שלי, שינית את הסדרי החניה בחניה הפרטית שלי (חניה משותפת לכל הבנין, כאשר לכל אחד ואחד יש שטח המוקצה לו ורשום על שמו בטאבו), כך שכעת עם כל הרכבים, אני תופס את כל שטח החניה שלי. זה לא מצא ן בעיניי שכן אחד, אשר היה נוהג לצאת מהחניה שלו, להכנס אל השטח שלי, לעשות רוורס ולצאת בקלות מהחניה. כעת הוא צריך לתמרן עוד פעמיים ע"מ לצאת ממגרש החניה. הוא העיר לי על כך, ולאחר שהסברתי לו שנוסף אופנוע שהוא לא ממש קטן, ושממילא אני חונה בשטח שלי, הוא אמר לי: "זה לא בעיה לעשות בעיות" כאשר שאלתי אותו אם הוא מאיים עליי, הוא הסתובב והלך. זה היה לפני כחודש לערך. יום חמישי האחרון. שע…
הודעה אחרונה מאת y9853, -
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
חבר צריך אוסטין פרינסס לצילום ברזולוציה גבוהה לעטיפה לספר שכתב אשמח אם משהו יעזור
הודעה אחרונה מאת Tatra, -
-
- 12 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
התחדשתי בסוזוקי R V מדהים וחמוד ששופץ לפני מספר שנים באופן מושלם על ידי יוסי ביבי ואוחסן מאז . תודה ליוסי על העסקה הקלה שמה שבאמת היה חשוב לו שRV יגיע לבית חם יותר מהעיניין הכספי. פרט מעניין נוסף הבעלים הראשון היה אריק שרון.
הודעה אחרונה מאת por1, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 7.8 אלף צפיות
מוזיאון הרכב של אורי סהר.עברת קצת בגוגל על הכתבות על המוזיאו של אורי סהר בקיבוץ אייל. אני רוצה ליראות מה הולך שם והיתי מעונין לשמוע מי מחברי הפורום ביקר שם ודעתו? וגם איך מגיעים למוזיאון? התגובות שמצאתי בגוגל: http://www.google.co.il/search?hl=iw&q=%D7%9E%D7%95%D7%96%D7%99%D7%90%D7%95%D7%9F+%D7%94%D7%A8%D7%9B%D7%91+%D7%A9%D7%9C+%D7%90%D7%95%D7%A8%D7%99+%D7%A1%D7%94%D7%A8&btnG=%D7%97%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A9+%D7%91%D7%92%D7%95%D7%92%D7%9C&meta= תודה: משה.
הודעה אחרונה מאת lulisa, -
-
חברי מועדון החמש מוזמנים לכנס שנתי של מועדון אלפא רומאו שיתקיים ב-27.5 (לאחר שוק עתיק
מאת מועדון החמש-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
במסגרת שיתוף הפעולה ההדוק בין מועדון אלפא רומאו IAROC ישראל ומועדון החמש מועדון אלפא רומאו ישראל מזמין את חברי מועדון החמש בעלי האלפות (ישנות וחדשות) לחגיגה איטלקית מסורתית- כנס בעלי אלפא רומאו השנתי. האירוע יתקיים במוסך המרכזי של סמל"ת ברמת החייל בתאריך 27 במאי החל מהשעה 14:00 (אחרי אירוע "שוק עתיק" של מועדון החמש) ויעמוד בסימן דור ההמשך של המועדון. הכניסה למתחם פיאט לבעלי אלפות בלבד. האירוע פתוח למבקרים. בתוכנית 1. הצגת קונספט ה"חבר צעיר" והענקת תעודת "חבר צעיר" לילדי החברים. 2. קיום תחרות הציור היפה ביותר בין החברים הצעירים, במסגרתה יציירו החברים החדשים והצעירים על מכונית אלפא רומיאו שתובא במיוחד לאירוע באמצעות צבעי גואש. הזוכה בתחרות יקבל שעו…
הודעה אחרונה מאת אלעד, -
-
- 2 עוקבים
- 15 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
מחר ערב חג הביכורים בחדשות ערוץ 10 (בטלוויזיה) כתבה על אספני רכב בסניף חיפה והצפון של מועדון ה-5, אספנים המשתתפים ב"חגיגה המוטורית" בחג השבועות בכרמיאל. הכתבה מדגישה את פיתוח המודעות למורשת מוטורית ושיפוץ רכבי אספנות לצד הצורך בטיפוח המודעות לזהירות בדרכים, לא לאלימות בכבישים, לא לנהיגה בשכרות, "נוהגים באחריות" הכתבה מטעם עיריית כרמיאל בשיתוף הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, הרשות הלאומית למלחמה בסמים ואלכוהול, מועדון החמש - מועדון הרכב הקלאסי והאספנות בישראל. פרטים והנחיות ל"חגיגה המוטורית" בשבועות בכרמיאל בקישור http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=2986768&postcount=20
הודעה אחרונה מאת 504L, -
- 6 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
ערב טוב עוזר לחבר ברשותו קפריס סטיישן 89' נאמר לו, ואכן עם הצלבת מידע דרך וויקיפידיה ועוד אתרים שונים כי המנוע שמתאים לרכבו הוא מנוע- אולדסמוביל 307 איזה עוד מנוע ניתן להרכיב ברכב, מבלי לשנות האוסינג גיר, אורך דריישפט ועוד ועוד ועוד... מישהו מכיר מנוע כזה, פנוי...? תודה
הודעה אחרונה מאת celica gt-i 16v, -
- 2 עוקבים
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום מחפש רעיונות לתיקון מיכל עיבוי סדוק או לחילופין קניית מיכל זהה וממי, אשמח בלי קשר גם לקבל מיכל כזה במידה ויש זרוק במחסן כל שהוא. תודה למשיבים ארז רונן
הודעה אחרונה מאת asaf572, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 792 צפיות
אז לפני ואחרי האירועים המדהימים בקרלייל (מפגש פורד) ובהרשי (מפגש אוטובוסים, שמופיעים בשירשור אחר), הנה מה שקטפה המצלמה שלי בדרכים (1500 מייל בקרייזלר לבנה וטובה). אז הנה הרכב השכור, השבי הכחולה הופיעה כבר כאן לפחות פעמיים אבל כפי שאתם רואים, היא לא זזה אבל הצמיגים שלה מנופחים (היא שייכת למתקן תקרים). המשאית היא אמנם לא ענתיקה אבל מוקדשת כאן באהבה לגידי אשכנזי (הוא יודע למה...)
הודעה אחרונה מאת Benni Haspel, -
-
שאלה בנושא רותוך
מאת yaly- 2 עוקבים
- 9 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום, אני מעונין לדעת אם למשהו יש נסיון עם המוצר המופיע מטה או עם מוצרים דומים. תודה. http://www.muggyweld.com/1clip10.html
הודעה אחרונה מאת maier, -
- 1 תגובות
- 634 צפיות
מהנ האפשרויות הקיימות להחלפת הג'אנטים של הרכב הנ"ל? האם ניתן להשתמש בג'אנטים חדשים של חברות שונות בעלי מידות מתאימות של הרכב יש דבר כזה? מה ההגבלות בנושא? הבנתי שהחלפת הג'אנטים למגנזיום או אלומיניום ברכבים מודרנים היא פרוצדורה די פשוטה האם זה כה פשוט ברכבי אספנות?
הודעה אחרונה מאת gluk, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 902 צפיות
זהה את הרכב.
הודעה אחרונה מאת dekela, -
אלי אברמוביץ ז"ל 1 2
מאת adig1971- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
חבר מועדון ה-5 בעל סיטרואן DS שחורה ממושב נטועה,נפטר ממחלה קשה יהי זכרו ברוך
הודעה אחרונה מאת נחום קדמיאל, -
מחפש רתכת CO2
מאת dekela- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם וחג שבועות שמח וחלבי. מחפש רתכת CO2 יד שניה למכירה או בעל רתכת עם ניסיון, ורצון לעזור שאוכל לבצע את עבודות הפחחות על הסאאב שלי. כל היודע, מכיר או שמע דבר כלשהו בנושא שיכול לעזור, ניתן להגיב בשירשור, בפרטי או בפלאפון 0503733045. תודה מראש לכל העוזרים, דקל אזולאי.
הודעה אחרונה מאת dekela, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 42 תגובות
- 5.5 אלף צפיות
היום התחיל המפגש השנתי של חובבי פורד בקרלייל. במשטח ענק מרוכזות מכוניות למכירה, מכוניות לתצוגה ושיפוט והמון דוכני חלפים. אמרנו פורד אמרנו מוסטנג. 90% מהכל, תצוגה וחלפים מוקדשים לרכב הכי חשוב של פורד מאז המודל T. כל האופק רק מוסטנגים, ממש חגיגה לחובבי הרכב הזה. היתה גם נציגות לאחרות, בעיקר הפיירלינים והגלקסים משנות החמישים-ששים וגם לדגמי 1956. מעבר לכך היו פירורים, בערך 10 פלקונים... הגעתי בצהרים אחרי כ 8 שעות נהיגה רצופה מבוסטון. באתי הרוג ויצאתי בערב, מה-זה-עירני... בדרך אגב עקפתי טרקסיון של סיטרואן משופצת להפליא וממש חריגה בנוף האמריקאי. צילמתי אותה דרך המראה... והנה עוד כמה תמונות מהמתחם. שימו לב לשלבי...
הודעה אחרונה מאת kanfi, -
-
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אני מחפש שותף להוזלת עלויות. מדובר בהאנגר חדש וענק, סגור ונקי עם רצפת בטון חלקה וחדשה. 300 מטר מרובע במושב במרכז הארץ, 20 דקות דרומית לת"א. המקום מיועד למי שרוצה לאחסן ולעבוד על הרכבים, בעל שער כניסה פרטי וכביש גישה נוח. המחיר הוא 700 ש"ח בחודש, אשמח לקבל פניות רציניות להודעה פרטית או לטלפון 054-9000821 תמונה של חלק מהמבנה (כאמור הוא ענק):
הודעה אחרונה מאת CamaroRS69, -
- 29 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
מזג האויר משתף פעולה ולכן קפצתי למפגש הנל שהתקיים במוזיאון הצבא האוסטרי בארסנל בוינה - כן גם כאן יש ארסנל. זהו מחנה לשעבר שגם היו בו סדנאות של הצבא האוסטרי הקיסרי. אחרי מלחה"ע ה 1 היה שם ביח"ר ובמלחה"ע 2 סדנאות שריון. כיום שוכן בו המוזיאון אך גם מכוני מחקר ו...דירות. בתמונות: הכניסה (המטוס: סאאב דראקן)...
הודעה אחרונה מאת Yishay, -
- 2 עוקבים
- 6 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
כמה שאלות: 1. האם עולה חדש מגרמניה, שרוצה לעשות עלייה לישראל, יכול להביא עימו רכב אספנות? 2. אם כן, מה צריך לסדר כדי לעלות עם הרכב ארצה? סטס גרמני בתוקף? 3. האם העולה יכול להעביר בעלות על הרכב אחרי שעלה ארצה?
הודעה אחרונה מאת killerbinn, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום, אני מעוניין למסור לשיפוץ בולמי זעזועים מפרקיים (לא טלסקופיים) מתוצרת LUVAX האנגלית. לפני כעשרים שנה מסרתי לשיפוץ סט בולמי זעזועים כאלו, אם אינני טועה לאשכנזי ברחוב סלמה ת"א בדרך ליפו. השיפוץ היה מוצלח, אבל עברו עשרים שנה - ואני אפילו לא בטוח שהמקום עדיין קיים ומתפקד. מישהו יודע? יש המלצות על בית מלאכה המתמחה בעבודות כאלה? מצורפת תמונה לדוגמה. ואגב - ראיתם כבר את פניו החדשות של הרובר? http://wp.me/pXLKy-at
הודעה אחרונה מאת lulisa,
-
מי מחובר 40 משתמשים רשומים, 7 אנונימיים, 354 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- אביתר א.
- אורח לרגע
- mitsugli
- nir eli
- SlowRide
- dani666
- davemustaine87
- yoav911gt2
- Avia
- Yuvalino
- stum
- Jack457
- avargel
- adir10
- חוםואבק
- chilcom
- Benor
- mottis
- shahar188
- sperial
- this_is_me
- AUDIO KING
- NetanelShaked
- פולו,גולף
- menir1
- Derish
- Eli vahaba
- אתרוג
- zibib
- blackpolo
- Coresh
- ArikB
- srool
- gollu
- falou
- Itzik-b
- levy
- itaimoto
- ANUTKK
- ELIA56
