רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,354 נושאים בפורום הזה
-
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
צהריים טובים אני מעונין להרכיב פילטר דלק חיצוני ברכב הכיוון שלי לפילטר פלסטיק שקוף פשוט ואמין שעושה את העבודה (אם יש למישהו להעיר על כך, אשמח) בעיה א: כרגע הפילטר הקיים, יושב בתוך הקרבורטור מסוג 4BBRL רוצ'סטר האם חייבים להוציאו או שפשוט אפשר להשאיר את הפילטר ללא חשש שירקב וללא חשש שחלק מחלקיו הרקובים יכנסו לקרבורטור? בעיה ב: ההברגה הפנימית בקרבורטור של תושבת צינור הדלק, נשחקה. - (הניפל המחבר בין צינור הדלק עשוי מברזל והקרבורטור עשוי מאלומניום, כך שההברגה נשחקה) ואין לי חשק כ"כ להתעסק שוב עם הפתיחה והסגירה מכיוון שהצלחתי למנוע נזילת דלק לאחר עשרות ניסיונות סגירה עדינים. כלומר, בוודאות, אם אפתח ואסגור, תהיה נזילת דלק. ולחדש הברזה, נדרש לפרק את הקרבורט…
הודעה אחרונה מאת אדם1969, -
- 40 תגובות
- 6.5 אלף צפיות
מזג אויר מעולה קידם את פנינו, דרך מקסימה, אלפות קלאסיות עם צליל משכר, כמיטב המסורת של מועדון אלפא קלאסיק. שיתוף הפעולה עם המוזיאון בתפן עבד בצורה מעולה, הכל תקתק. המסעדה הכפרית בסגנון איטלקי הייתה מושלמת לאוירה הנינוחה. הטיול הזה עמד בסימן משאבות קלאץ, מזל שיש חבר'ה שכל אחד בפני עצמו יכול להיות מכונאי מדופלם.
הודעה אחרונה מאת reuven, -
- 0 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
מועדון החמש מפגש חודשי בכרמיאל והגליל בהקמה אירוע הפתיחה ביום שישי ה- 1.7.2011 משעה 16:30 במרכז "העירה"-בכרמיאל עיריית כרמיאל בראשות ראש העיר עדי אלדר העניקו חסות להקמת סניף חדש בצפון של מועדון החמש לרכבי האספנות מאזור כרמיאל והגליל. העירייה הקצתה שטח סגור בצמוד למרכז "העירה" (המרכז הישן ליד קניון כיכר העיר). החלטת העירייה הינה פועל יוצא מהצלחת האירוע בחג השבועות, פרי יוזמת סניף חיפה והצפון, שהתקיים בשיתוף "מועדון ה-5", הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, הרשות הלאומית למלחמה בסמים ואלכוהול, ופרויקט עיר ללא אלימות. חברי סניף חיפה והצפון מצטרפים לאירוע הפתיחה בכרמיאל בשישי הקרוב !!! מוביל השירה:- עדי גולדנבר…
הודעה אחרונה מאת מועדון החמש, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
הזדמן לי להיות במפגש מכוניות איטלקיות שהתקיים במרכז העיר. המון מכוניות יפייפיות, עם רמת שחזור מדהימה ואותנטיות מדהימה. אך אודה ולא אבוש, הרבה אני לא יודע על המכוניות המדהימות האלה, אם אתם יכולים לתת קצת עובדות מענינות על הכלים אודה לכם מאוד.
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
-
- 2 עוקבים
- 15 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
אז ככה: יש אוטו שמעניין אותי. הוא לא ממש נדיר (אולי בשנתון הזה- לא יותר), לא ממש יקר (נמכר בכמה אלפים בודדים בד"כ). אפשר למצוא אותם במצב טוב- במחירים כ-5-6 אלף אני מאמין. מה שיפה באוטו הספציפי- זה שהוא נטול חלודה לחלוטין (ואין הרבה כאלה, בטח לא בשנתון הזה), והמנוע שלו עובד כמו שעון! חוץ מזה אבל- הוא חבוט, דהוי, הפנים דורש החלפה, חסרים/שבורים הרבה חלקי הקוסמטיקה... ו...יש את המעיכה מתחת לדלתות בצד שמאל- כנראה עלה על המדרכה/אבן גבוהה.. אין לו טסט כשלושה חודשים... בגדול לא אכפת לי לקחת אותו (במחיר גרושים), ולמצוא "תורם" בלי ניירת בכמה מאות שקלים -אבל המעיכה הזו מעצבנת אותי... זה, ורק זה- ממש לא נראה לי לא קל ולא זול לתיקון- מה אתם אומרים?
הודעה אחרונה מאת gluk, -
שאלה על Alfa Romeo GTV 1 2
מאת idob- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 4.9 אלף צפיות
שלום לכל האלפיסטים, סליחה מראש על השאלה הקצת מביכה, אבל ה GTV שאני מכיר, היא זו מ 1979 ועד 1986, ופתאום אני רואה את מה שאני מכיר כאלפא ג׳וניור, מופיע כ GTV 2000, מה שגורם לי לשער שג׳וניור מתייחס למנוע הקטן לדגם, ו GTV לגדול, בנפח 2,000 סמ״ק. האם אני צודק? האם מישהו כאן מוכן להרים את הכפפה ולשפוך קצת אור (אולי בליווי תמונות) על הדגמים: ג׳וניור, ג׳וליה, אלפתא GTV?! ובהמשך - אחי שוקל רכישת GTV 2000 משנת 1973, וזומם על שימוש יומיומי. מה דעתכם? אפשרי? חכם? קצת מידע רלוונטי על הדגם? ולסיום - האם התחושה ברכב דומה לזאת שחוויתי לאחרונה בספיידר דואטו 1967 בצרפת? מנועים משותפים? שילדה? המון תודה מראש! עידו.
הודעה אחרונה מאת udi, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 18 תגובות
- 9.6 אלף צפיות
יש בבעלותי אופנוע גארלי (GARELLI) כביש שנת 80 נפח 50 סמ"ק. אני מנסה לאסוף אינפורמציה אודות הכלי הזה כדי שתסייע בידי בתהליך השיפוץ. כל מידע רלוונטי עבורי בעיקר ממי שהיה לו כזה אופנוע, למי שיש תמונות ישנות של אופנוע כזה, אתרים לחלפים , סיפורים נוסטלגיה, טיפים וכד'. בקיצור כל אבל כל אינפורמציה תעזור ותתקבל בברכה. הסיפור המלא, הפרטים ותמונות בהמשך...
הודעה אחרונה מאת R24, -
-
- 4 תגובות
- 784 צפיות
שלום. אני זקוק לעזרה מבעלי הניסיון. אני לפני רכישת חישוק משומש לאופנוע ישן באיביי, ומבקש לדעת איזו דרך ייבוא עדיפה: עמיל מכס? אישי? כמו כן, האם לבקש ניירת מסוימת ממר ראובן ברדה במשרד התחבורה או שאין צורך? האם יש לבקש משהו מסוים מהמוכר לפני המשלוח? האם חישוק מופיע ברשימה כלשהי (לא מבין בזה הרבה: פריט בטיחותי? לא בטיחותי? וכו') שבעטייה עליי להכין מסמך כלשהו? אגב, עלות החישוק לפני המשלוח כ- 100 דולר. או כל שיטה או רעיון אחרים. תודה רבה מראש.
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
היום הייתי באיזור התעשייה ישן ברשל'צ בחיפוש אחרי 'ריפודי ראשון ' ,שם נאמר שהם לא ממש מרפדים כלי רכב, הם היפנו אותי לרחוב שמוטקין 3' ,יש שפ מרפדיב בשם אוטו סטייל. משהו מכיר את המקום ,או יודע משהו?
הודעה אחרונה מאת עידן עוזי, -
- 13 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום. אני מתכוון לרכוש אל קמינו שנת 1974, המצב המכאני והפנימי טוב ואין צורך כעת בשיפוץ\החלפה, מה שנדרש לי זה צביעה, הרכב בצבע כתום מלא ורציתי לדעת: כמה תעלה צביעה מחדש של כל הרכב וכן ראיתי צביעה מיוחדת לדגם הזה (אל קמינו משנת 1974) כתום\שחור ורציתי לדעת כמה יעלה לצבוע כך, הדוגמה לצביעה בלינק: http://www.motortopia.com/cars/1974-chevrolet-el-camino-10588/car-pictures/the-rat-stage-i-12327 תודה.
הודעה אחרונה מאת סלמונלה, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 44 תגובות
- 9.2 אלף צפיות
כך הוא נראה היום במפעל "הארגז"
הודעה אחרונה מאת Benni Haspel, -
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 5.4 אלף צפיות
בתצורה כמו בתמונות למטה.... אקבל אישור? אגב, גם בארה"ב (ארץ ה"הכל מותר") יש מדינות שאוסרות התקנת סופרצ'ארג'ר כמו שבתמונה (קרי - בולט החוצה) אך במקרה של הקורבייר מכיוון שהמנוע מאחור ואין הפרעה לשדה הראייה, מעניין מה אומרת התקנה... בכל מקרה, פה פילטר אוויר פתוח זה שינוי מבנה ועבירה חמורה ביותר כך שאמשיך לפנטז לי...
הודעה אחרונה מאת מצא, -
-
- 10 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
ALFA Romeo בת 101 החברה שהסבה אושר גדול לבעליה (גם אם לא מעט תסכולים ) בשנה שעברה חגגנו עם אלפי איטלקים במילאנו - ביתה של אלפא רומיאו השנה חגגנו בחוג קצת יותר מצומצם אבל עם הרבה בשר (תמונות בהמשך) אז שוב מזל טוב
הודעה אחרונה מאת reuven, -
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 2 אלף צפיות
ערב טוב לכולם! אחרי שבוע היעדרות, ואחרי שקיבלתי איומים טלפוניים משמרון שחסר לי שאני מבריז היום (), הגעתי לחגוג איתו היום את יום הולדתו! בהזדמנות זו, אמסור לו מזל טוב ועד 120 כ20! (מסתבר שהיה כאן שרשור בנושא ופיספסתי אותו ) מכל מקום, היום בחנתי עדשה של חבר, והתוצאות לפניכם! מבלי להכביר במילים נוספות, נעבור לנושא שלשמו נתכנסנו כאן - התמונות! **כרגיל, מבקש לא להפיץ את התמונות באתרים אחרים, ולא לבצע בתמונות שום שימוש שיווקי/פרסומי/יחצ"ני ללא אישור מפורש ממני** …
הודעה אחרונה מאת 504L, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=160608578986&ssPageName=STRK:MEWAX:IT מוסטנג...זה לא רק מכונית אריה
הודעה אחרונה מאת Benni Haspel, -
-
- 15 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
תצוגה מוטורית של מועדון החמש בפסטיבל התחביבים המוטורי בקניון 'שרונים' מועדון החמש הוזמן להציג עד 25 רכבי אספנות במצב תצוגה בקניון 'שרונים' הוד השרון. התצוגה תתקיים ביום שבת, 25.6.11 , בין השעות 12:00-17:00, במתחם פתוח, שמור ומחובלל. בתכנית תחביבים שקשורים במוטוריקה, סדנאות יצירה והצגות לכל המשפחה. כתובת הקניון- הרקון 2 , מתחם שרונים, הוד השרון, סמוך לאזור התעשייה נווה נאמן, צומת עדנים. בעלי הרכבים יגיעו למתחם בשיירה בשעה 11:30 ויקבלו כיבוד קל במהלך האירוע. חברים המעוניינים להשתתף מתבקשים להירשם בדחיפות במשרד המועדון במייל [email protected] או טלפונית ל- 7318818- 03. חשוב למסור פרטים מלאים : שם המציג, מס' ט…
הודעה אחרונה מאת קובי קליין, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
ממשיך להתייעץ אם אנשים עכשיו הגיע הזמן לפורום שאלה לי אלכם יש לי בלייזר 88' צבאי אם מנוע של אהמר H1, אני רוצה לשנות את הצנרת של הרכב ולהוריד את הדודים ולהשים אגזוזים פתוחים (Free Flow) של חברת Free Master השאלה שלי למנועי דיזל זה מותר מומלץ עד עכשיו לא ראיתי באף ג'יפ טנדר אמריקאי מערכת פליטה כזאת במנועי בנזין זה מעוד פופולרי. מה אתם אומרים?
הודעה אחרונה מאת CUCV M1009, -
-
שיפוץ למוסטנג (חלקי) 1 2 3 4
מאת YaronNahum-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 50 תגובות
- 9.2 אלף צפיות
שלום, לאחר שקיבלתי את המוסטנג שלי , שמתי לב שהקורה שעליה יושב הרדיאטור חלודה , עקומה (כנראה עקב תאונה שהרכב עבר) , הזמנתי את התומך של הרדיאטור ולאחר שהגיע התחלתי לפרק את הרכב בכדי להתקין את הקורה החדשה ויש לי מספר שאלות , 1. לאחר הפירוק גיליתי שהתומכות התחתונות חלודות למדי , וגם קצת עקומות. מצ"ב תמונות. נשאלת השאלה האם כדאי /אפשר להוריד את החלודה או שעדיף להזמין חלק כזה חדש? אם עדיף להוריד חלודה , כיצד עושים את זה ? (יש גם חלק מגומי על התומכת , האם צריך לפרק אותו לפני כן ? ) 2. התומך של הרדיאטור מרותך בשני מקומות לקיר הימני והשמאלי של תא המנוע , כיצד הכי טוב להפריד את הריתוך ? איזה כלי מומלץ ? תודה מראש ירון
הודעה אחרונה מאת YaronNahum, -
-
- 1 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
מועדון החמש לוח אירועי השקות וקבלות פנים בחודשים יוני יולי 2011: - 10.06.11- השקת פורד מוסטנג משנת 1965- שופצה ע"י אסף דויטש- חבר חדש במועדון- במפגש מועדון החמש בשפלה (הודעה על מיקום מדוייק של האירוע תימסר בהמשך) - 17.06.11- השקת שברולט אימפלה קופה משנת 1959- שופצה ע"י אריק אשפיז- במפגש מועדון החמש בנוקיה תל אביב - 24.06.11- השקת טנדר כרמל דוכס משנת 1974- שופץ ע"י גיורא פישטיין- במפגש מועדון החמש בשרון - געש - 01.07.11- קבלת פנים לשברולט קורבייר מונזה קופה משנת 1968 – בבעלות ליאור ברוך- במפגש מועדון החמש בנוקיה תל אביב - 08.07.11- קבלת פנים לפורד פלקון משנת 1960- בבעלות בני הספל- במפגש מועדון החמש בש…
הודעה אחרונה מאת מועדון החמש, -
- 7 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
שלום לכולם, מגיע לי מזל טוב/רע. התחדשתי בחיפושית מצב כללי טוב, שנת 72 מנוע 1300 . לרוע המזל המנוע שבק חיים וצריך להחליף אותו או לשפץ. .אני מעוניין לפרק אותו מהמרכב בכדי לראות מה המצב שלו ולכן אני צריך עזרה ישנם סרטונים ביוטיוב שבהם הם מתגאים ב 4 ברגים והמנוע בחוץ, לא מאמין . בכל זאת אני יודע שיש בפורום אנשים שפירקו מנוע ושיפצו חיפושית ואני צריך הכוונה כיצד לפרק את המנוע תודה מראש
הודעה אחרונה מאת VW130071, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 775 צפיות
יום לציון הערכה לאספני רכב נחגג במקומות שונים ברחבי המדינה לציון אספני הרכב והתרומה שלהם לתרבות המוטורית היום נקבע ל 8 ליולי 2011 יום שישי למציאת המקום הקרוב למקום מגוריכם http://www.semasan.com/main/main.aspx?id=62850 אהה שכחתי לציין , זה קורה בארה"ב , :lol: מתי אצלנו ?
הודעה אחרונה מאת מצא, -
השפלה במנוחה
מאת מצא- 4 תגובות
- 887 צפיות
אמנם קצת באיחור וגם איני העורך הקבוע של הטור - "מגזין השפלה", אבל לקחתי על עצמי לא להשאיר את האתר ללא איזכור מפגש השפלה שהפעם היה רגוע במנוחה. אחראי השפלה - קובי בטיול שורשים שני בתוך שבועיים, נקווה שבקרוב מאד ינבטו משורשים אלו נבטים טובים וחזקים - ממתינים לשובו בקרוב מאד. אנו המשכנו את המסורת ובאנו להינפש מחומו של יום בצילו של בית הקפה וללגום בירה לצינון הבפנים. פתחנו שולחן ולאט לאט הצטרפו החברים הקבועים ואלו שמעת לעת קופצים לבקרנו - חבורה נחמדה ועליזה שעינייני היום ועינייני הרכבים עולים לדיון מעמיק ורציני, כרגיל את הדיון מסכם בני במשפט אחד קולע ומשכיב את כולנו עד לבא אחריו. עד כה עסקנו ברוח ובנפש, עתה נעסוק במתכת, רצ"ב מספר תמונות להמחשה :
הודעה אחרונה מאת מצא, -
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
ידידינו XL הגיע למיצוות-(הוא מציל סיטרואנים נטושות...) וחוגג יום הולדת. לכן נתכנס ביום ו' כל המוקרי פועלו, ידידיו חובבי הג'אנר, אוהבי המוטוריקה ואבירי הכביש, וכל מי שמחפש ריגוש קצת אחר לקראת סוף השבוע. יגועו מס' בעלי אנפילדים, אנדיינות איטלקיות, כלים דו"ג מיוחדים. רכבי אספנות וחברה מיוחדים מאד. כולם מוזמנים! נפגשים ביום שישי הקרוב 24/6/11 החל משעה 14:30 ועד שנגמר מחכים לכם! רן
הודעה אחרונה מאת oferbz, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 2 אלף צפיות
היום ראיתי בתל אביב סובארו הצבאק מהדגם של 80-84 אכל הרכב שראיתי היה מודל 87. רכב שנראה שמור מאד מנוע 1.6 והבעלים טוען שזה רכב נדיר ולכן הוא מוכן למכור אותו במחיר של 15000 ש"ח . לפי דעתי זה מחיר מופרז ועדיף לקנות בסכום כזה רכב הרבה יותר חדש.
הודעה אחרונה מאת A900, -
-
- 7 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
טיול חצי ספונטני התארגן ויצאנו מוקדם בבוקר שבת לים המלח. הנסיעה קצרה וקרירה בירידות וחמה וארוכה בעליות חזרה. אבל כולם הגיעו וחזרו בשלום. היה תענוג גדול לנסוע, לטבול בים, להמרח בבוץ ולהשתכשך בבריכה. כן ירבו המפגשים והטיולים. כמה תמונות מההתארגנות, מהדרך ומהחוף:
הודעה אחרונה מאת oferbz, -
שלום לכולם לאחרונה רכשתי קורבט ואהבה גדולה מעבר למצופה ולכן לאחר תקופת שימוש קצרה התחלתי בהזמנת חלפים ושידרוגים . הוזמנו בשלב א כול הגומיות של הרכב קיט שיפוץ קליפרים צנרת חדשה למזגן מתאם לרדיו נורמלי וכמובן מערכת עם גי פי אס והתאמה לפלאפון צנרת מים חדשה שלב ב קרבורטור משומש הולי 750 CFM וכמובן קיט שיפוץ לקרבורטור כאשר כל מה שברשימה כבר כאן ביום חמישי הרכב התחיל להתפשט בסדנת אורן מערכות ולאחר הפירוק הוחלט על עוד שדירוגים קלים הוזמנו צנרת מלאה כולל דודים מוכנים לרכב מנירוסטה הדרסים גלגל תנופה 13 אינץ מיסבים לגלגלים האחוריים בוקסות משולשים במהלך השבוע הבאה אמורים להתקבל שאר הדברים והרכב יתחיל להתלבש קבלו תמונות לחימום
הודעה אחרונה מאת celica gt-i 16v, -
- 0 תגובות
- 882 צפיות
24 ליוני הוא יום השנה למותג אלפא רומיאו בעולם. בשנה שעברה רבים מחברי המועדון חגגו את האירוע (100 שנים לאלפא ) בחו"ל, השנה האירוע חל בדיוק במפגש השבועי של מועדון אלפא רומיאו ישראל 24.6.11. מזל טוב לכל אוהבי המותג את כל שאר התמונות אפשר לראות באתר הבא: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150351386857589.428564.773792588&l=1885b94be2 או בפייסבוק המועדון: http://www.facebook.com/iaroc.org בברכה:
הודעה אחרונה מאת IAROC, -
הגעתי למסקנה.... הודיני יש רק אחד! גם הוא כבר לא כאן. לאור המצב הסופני של הקאמרו , תיקוני פחחות לרמה משביעת רצון לא אפשריים, אן מבחינת עלות ומיקצועיות. החלטתי לבצע הזמנות של כול חלקי הפח מפפה אובמה! השבוע נחתו בארץ הקודש, מכסה מנוע ו2 פחים לדלתות ,בדרך מכסה תא מטען ובהזמנות העתידיות זוג כנפיים קידמיות +אחוריות. Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us
הודעה אחרונה מאת kobyiso, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אז ככה חברה, בחודשים האחרונים אני בחיפוש אחר רכב אספנות/"קלאסי" ראשון (ואולי אחרון), מחפש הרבה בפורום, בלוחות יד שניה וגם מטייל ברחוב ובעיר בנסיון לאתר. שלושת הרכבים שציינתי בכותרת עולים לי כרכבי אספנות שאחזקתם יכולה להיות לא מורכבת מדי, מפרסומים דומים קודמים, ניתן להבין שאני רוצה לאכול את העוגה ולהשאירה כמה שיותר שלמה, בקנייה של רכב אספנות ראשון, לא יקר מדי (סביב 10K) שלא יכניס אותי לחיפושים אחרי חלקים לא זמינים וטיפולים מורכבים. חוץ מזה שאני מתחיל לקבל כיוון(לאו דווקא נכון) לגבי הרכבים שציינתי, אני לא מאתר כאלו למכירה ואשמח לקבל דעתכם עליהם או הפנייה לרכבים נגישים יותר. בתודה.
הודעה אחרונה מאת elibaba, -
-
-
- אחראי פורום
- 31 תגובות
- 5.4 אלף צפיות
לילה טוב לכולם. היום נרכשה 127 חדשה אוסף שלי מי בחור נחמד בשם עדן, שמוכר לנו בשם suzuki_98. הרכב הוא פיאט 127 5דלתות 81. והוא כמובן ישופץ בזמן הקרוב. תמונות של העמסה על ה ניגרר שלי.
הודעה אחרונה מאת גיא127, -
-
מי מחובר 45 משתמשים רשומים, 11 אנונימיים, 357 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- דוד495
- elad18
- נעם101
- Chabadi
- MRobot
- garicho
- benny62
- Haim_gds
- פינדר
- urich
- mikk
- hans
- Avia
- שלמה פינחס
- ypz
- SurfHigh
- eladns
- לירון .ה.
- santiago
- אדום אדום
- motior
- FuriousLift
- Supertigre
- srool
- ArikB
- Olórin the grey
- אורי מ.
- shahar188
- שחר 1
- דובצע
- yoav911gt2
- WE988244
- ANUTKK
- eladts
- ירון דורפמן
- gpm11
- שי
- amosbmw
- Camaro 92
- Igalz
- fishmanl
- Ctzvi
- גולדן191
- tan tan
- פיגו107שנת2010
